Mogelijk was dat in VBL.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Deze heb ik even gemist, is dat zo?
Man, je bloeddruk.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
stook eens niet zo, @Paul en ik zijn goede FOK! vriendenquote:
Hee ik herkende je niet met je maan-avatarquote:Op maandag 2 januari 2023 21:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Oh Paul is er nog steeds? Dan ga ik nog een keer afwassen.
Ik zie doorgaans toch weinig deuren bij een meubelboulevardquote:Op maandag 2 januari 2023 21:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zjak trapt ff een meubelboulevard aan open deuren in
Jij post dan ook niet mooie tieten.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Mijn kater foto krijgt meer likes dan mijn tieten-gifje. Opvallend.
Dit vind ik niet verrassendquote:Op maandag 2 januari 2023 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
stook eens niet zo, @:paul en ik zijn goede FOK! vrienden
Erdogan?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Optisch bedrog.
Kijk hoe lang haar bovenarm is.
Vind ik geen aanrader.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja dan heb ik het gemist ja, misschien dan toch maar vaker naar VBL dan
quote:Op maandag 2 januari 2023 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
stook eens niet zo, @:paul en ik zijn goede FOK! vrienden
Dit is zeker waar.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VBL is maar een wilde jungle vergeleken bij dit warme bad.
Maar dan kom je dus helemaal niet in VBLquote:Op maandag 2 januari 2023 22:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vind ik geen aanrader.
Ik kom er alleen tijdens het WK.
Ah so, sie gucken himmelquote:Op maandag 2 januari 2023 21:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Als ik zeg 'ik kijk sky' bedoel ik dat ik die Duitse stream kijk.
quote:Op maandag 2 januari 2023 22:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Barney.gifje wel op zijn plaats, boh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |