En dat op een maandag, da's echt prima.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dan zou ze prompt over haar nek gaan

Hou toch eens op met dat calimerocomplex johquote:

Geen zin in de Paul-act.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet doen kraampje
Het is hier een warm bad voor iedereen

Locatie restricties allen.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:56 schreef nuck_chorris het volgende:
[..]
Ik kijk via pdc.tv. Dat is dezflde stream als Sky, alleen zit je tijdens de reclames naar een pdc-logo te kijken.
Doe dan toch die reclames maar.

Als ik zeg 'ik kijk sky' bedoel ik dat ik die Duitse stream kijk.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:56 schreef nuck_chorris het volgende:
[..]
Ik kijk via pdc.tv. Dat is dezflde stream als Sky, alleen zit je tijdens de reclames naar een pdc-logo te kijken.
Doe dan toch die reclames maar.

quote:Op maandag 2 januari 2023 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hoeft niet, ik kan het hier op het opennet volgen
WAT JULLIE NIET KUNNNEN HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op maandag 2 januari 2023 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hoeft niet, ik kan het hier op het opennet volgen
WAT JULLIE NIET KUNNNEN HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA

"Ich gucke Skei"?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Als ik zeg 'ik kijk sky' bedoel ik dat ik die Duitse stream kijk.

Denk jij dat ze mij hier steeds heen lokken om jou te irriterenquote:

Dit gingen we niet meer doen toch?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!

EINDJE geleden dat ik die garp heb gehoordquote:Op maandag 2 januari 2023 21:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!

@capuchon_jongen was boos.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Denk jij dat ze mij hier steeds heen lokken om jou te irriteren

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |