Dit wordt het gifje van 2023 vrees ikquote:
Ik moet morgenavond uit eten dus ik heb die mogelijkheid niet.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:39 schreef Tagliano het volgende:
Ik denk dat ik de plannen om morgenochtend vroeg te sporten inruil voor morgenavond
Ter informatie
zoals ikquote:Op maandag 2 januari 2023 21:39 schreef monkyyy het volgende:
Er zijn ook nog mensen die morgen gewoon moeten werken (ik niet lol)
Waarom ga je niet gewoon veel eerder dan dat naar bed, dan ben je morgen een stuk fitterquote:
Gaat er ook nog iets op?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:39 schreef Ronzz het volgende:
Toastjes moeten zo meteen maar worden gepakt.
Hahaaquote:Op maandag 2 januari 2023 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
zoals ik
Om 5u gaat de wekker
Of het DRT feedback topic!quote:
Je gaat toch niet de finale missenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet morgenavond uit eten dus ik heb die mogelijkheid niet.
Ik heb nog niet zulke lekkere kaas uit het kerstpakket dus die eerst maar opmaken.quote:
Dat lees ik niet echtquote:Op maandag 2 januari 2023 21:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Of het DRT feedback topic!
Misschien een stukje.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je gaat toch niet de finale missen
schandalig dit.quote:
Morgen niet thuiswerkenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:39 schreef monkyyy het volgende:
Er zijn ook nog mensen die morgen gewoon moeten werken (ik niet lol)
je lapo als TT wasin ieder geval beter geweestquote:
Mayo bewaar je maar voor je oliebolquote:Op maandag 2 januari 2023 21:41 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zulke lekkere kaas uit het kerstpakket dus die eerst maar opmaken.
Anders wellicht een vleugje mayonaise.
Toen was ik nog geen modquote:Op maandag 2 januari 2023 21:42 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Staan al een half jaar open vragen van @:wimderon
Dat zijn als ik het zo snel uitreken al snel 359281437125 legsquote:
Deze dan:quote:Op maandag 2 januari 2023 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit vind ik eigenlijk geen mooie tieten
Daar moet ik weer 363 dagen op wachten ben ik bangquote:Op maandag 2 januari 2023 21:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mayo bewaar je maar voor je oliebol
vtmgo.be accountje aanmaken vp2tje regelenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:44 schreef Paul het volgende:
[..]
dank u wel, maar waar kan ik het zien zonder viaplay hee
skere pauperquote:Op maandag 2 januari 2023 21:44 schreef Paul het volgende:
[..]
dank u wel, maar waar kan ik het zien zonder viaplay hee
watquote:Op maandag 2 januari 2023 21:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet morgenavond uit eten dus ik heb die mogelijkheid niet.
Was eindelijk ff pissen, hele set gemistquote:Op maandag 2 januari 2023 21:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
flikker es op met je break na alweer 1 set
Regel één van het werken: nooit vrij nemen als iedereen vrij neemtquote:
Dat moet een lange plas geweest zijnquote:Op maandag 2 januari 2023 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was eindelijk ff pissen, hele set gemist
Dit klopt.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Regel één van het werken: nooit vrij nemen als iedereen vrij neemt
Nu kan je lekker betaald niks doen genot
Dit is een van je weinige goede ideeënquote:Op maandag 2 januari 2023 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voortaan een Dart wedstrijd om 15u en eentje om 21u, in de halve finale
kon je je leuter niet vinden?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was eindelijk ff pissen, hele set gemist
Mwah lekker betaald niks doen klinkt leuker dan het is hoor.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
zo waarquote:Op maandag 2 januari 2023 21:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vorige week dinsdag en in de zomervakantie gehad. Uitstekend bevallen.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vroeger welquote:Op maandag 2 januari 2023 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voortaan een Dart wedstrijd om 15u en eentje om 21u, in de halve finale
quote:Op maandag 2 januari 2023 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat moet een lange plas geweest zijn
Ik kijk Sky.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha kijk allen, een viaplay stakker
Wil je er meer over weten misschien?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat moet een lange plas geweest zijn
kan je Sky ontvangen op het net?quote:
Stiekem bij je sterretjes gegluurd dus ik wist wat je bedoelde, maar ik wilde je deze niet ontnemenquote:
Chizzy niet uitgenodigd, jammerquote:
Schijnt dat hij zelfs daar vreemd gingquote:Op maandag 2 januari 2023 21:49 schreef Pino112 het volgende:
Niemand wilde met Van Gerwen samen doen?
Stream op internet ja.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
kan je Sky ontvangen op het net?
Zn bilmaatje doet niet mee aan infantiele spelletjesquote:Op maandag 2 januari 2023 21:49 schreef Pino112 het volgende:
Jelle was helaas verhinderdquote:Op maandag 2 januari 2023 21:49 schreef Pino112 het volgende:
Die doet morgen 'gewoon' de finalequote:
oh gelukkig hier via kabeltvquote:Op maandag 2 januari 2023 21:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Stream op internet ja.
Ik zie geen reclames maar die pauzes iedere keer erdoor.
Ik vind dit niet zulke mooie borsten.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Heb je haar geholpen met uitkleden?
[ afbeelding ]
gelukkigquote:Op maandag 2 januari 2023 21:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die doet morgen 'gewoon' de finale
Nou ja, dat dus.quote:
Ghehehequote:
Nee is een Duitse stream die iedereen hier gebruikt.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
oh gelukkig hier via kabeltv
Maar je moet wss via VPN werken enzo?
hier gaat iets misquote:Op maandag 2 januari 2023 21:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Heb je haar geholpen met uitkleden?
[ afbeelding ]
Hallo Nathanquote:Op maandag 2 januari 2023 21:52 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ghehehe
Now, he takes off her dress
Now, let me go
I just can't look it's killing me
And taking control
Jealousy, turning saints into the sea
Swimming through sick lullabies
Choking on your alibis
But it's just the price I pay
Zo ken ik haar weer.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus.
Maar goed, haar kater was vandaag ong. 2x zo erg als de kater die ik gister had. Die heeft haar hoofd nauwelijks opgetild vandaag.
Leukequote:Op maandag 2 januari 2023 21:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Clemens blijft goed bij de pinken.
Hou op met mequote:Op maandag 2 januari 2023 21:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Clemens blijft goed bij de pinken.
Haalde haar gisteravond op van een vriendin. Zegt ze in de auto 'Ik wil pizza'quote:
Warm bad.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:53 schreef Paul het volgende:
Leuk dat ik hier welkom ben trouwens, ik voel me thuis
Wat was er moeilijk? Ik heb je die link een kwartier geleden al doorgestuurd mafkeesquote:
Dan loopt je stream wel heel ver voorquote:Op maandag 2 januari 2023 21:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
We zien de wereldkampioen van dit jaar aan t werk
via watquote:
quote:Op maandag 2 januari 2023 21:53 schreef Paul het volgende:
Wat ben jij scherp vandaagquote:Op maandag 2 januari 2023 21:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dan loopt je stream wel heel ver voor
Warm bad is warm allenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:53 schreef Paul het volgende:
Premium abo.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dan loopt je stream wel heel ver voor
Rot op, Paul.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:53 schreef Paul het volgende:
Twee keer tochquote:Op maandag 2 januari 2023 21:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft hij in de finale gestaan?
Begeleider was even wegquote:Op maandag 2 januari 2023 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat was er moeilijk? Ik heb je die link een kwartier geleden al doorgestuurd mafkees
WK-Vinale? 2x eerder.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft hij in de finale gestaan?
Niet doen kraampjequote:
Hahah dat zijn wel de avondjes zo te horen. Je hebt haar stijve nek nog wel even los gemasseerd vandaag?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Haalde haar gisteravond op van een vriendin. Zegt ze in de auto 'Ik wil pizza'
Heb ik pizza in de oven geflikkerd, lag ze in coma tegen de tijd dat de pizza klaar was. Met geen mogelijkheid meer wakker te krijgen. Heb ik haar pizza maar opgegeten en haar op de bank laten slapen.
Bad is weer warm.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet doen kraampje
Het is hier een warm bad voor iedereen
Dan zou ze prompt over haar nek gaanquote:Op maandag 2 januari 2023 21:55 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Hahah dat zijn wel de avondjes zo te horen. Je hebt haar stijve nek nog wel even los gemasseerd vandaag?
Ik las kutBelgquote:
Dan is het een flinke kater.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dan zou ze prompt over haar nek gaan
Ik kijk via pdc.tv. Dat is dezflde stream als Sky, alleen zit je tijdens de reclames naar een pdc-logo te kijken.quote:
hoeft niet, ik kan het hier op het opennet volgenquote:
En dat op een maandag, da's echt prima.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dan zou ze prompt over haar nek gaan
Hou toch eens op met dat calimerocomplex johquote:
Geen zin in de Paul-act.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet doen kraampje
Het is hier een warm bad voor iedereen
Locatie restricties allen.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:56 schreef nuck_chorris het volgende:
[..]
Ik kijk via pdc.tv. Dat is dezflde stream als Sky, alleen zit je tijdens de reclames naar een pdc-logo te kijken.
Doe dan toch die reclames maar.
Als ik zeg 'ik kijk sky' bedoel ik dat ik die Duitse stream kijk.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:56 schreef nuck_chorris het volgende:
[..]
Ik kijk via pdc.tv. Dat is dezflde stream als Sky, alleen zit je tijdens de reclames naar een pdc-logo te kijken.
Doe dan toch die reclames maar.
quote:Op maandag 2 januari 2023 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hoeft niet, ik kan het hier op het opennet volgen
WAT JULLIE NIET KUNNNEN HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op maandag 2 januari 2023 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hoeft niet, ik kan het hier op het opennet volgen
WAT JULLIE NIET KUNNNEN HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA
"Ich gucke Skei"?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Als ik zeg 'ik kijk sky' bedoel ik dat ik die Duitse stream kijk.
Denk jij dat ze mij hier steeds heen lokken om jou te irriterenquote:
Dit gingen we niet meer doen toch?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
EINDJE geleden dat ik die garp heb gehoordquote:Op maandag 2 januari 2023 21:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
@capuchon_jongen was boos.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Denk jij dat ze mij hier steeds heen lokken om jou te irriteren
Mogelijk was dat in VBL.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Deze heb ik even gemist, is dat zo?
Man, je bloeddruk.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
stook eens niet zo, @Paul en ik zijn goede FOK! vriendenquote:
Hee ik herkende je niet met je maan-avatarquote:Op maandag 2 januari 2023 21:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Oh Paul is er nog steeds? Dan ga ik nog een keer afwassen.
Ik zie doorgaans toch weinig deuren bij een meubelboulevardquote:Op maandag 2 januari 2023 21:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zjak trapt ff een meubelboulevard aan open deuren in
Jij post dan ook niet mooie tieten.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Mijn kater foto krijgt meer likes dan mijn tieten-gifje. Opvallend.
Dit vind ik niet verrassendquote:Op maandag 2 januari 2023 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
stook eens niet zo, @:paul en ik zijn goede FOK! vrienden
Erdogan?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Optisch bedrog.
Kijk hoe lang haar bovenarm is.
Vind ik geen aanrader.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja dan heb ik het gemist ja, misschien dan toch maar vaker naar VBL dan
quote:Op maandag 2 januari 2023 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
stook eens niet zo, @:paul en ik zijn goede FOK! vrienden
Dit is zeker waar.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VBL is maar een wilde jungle vergeleken bij dit warme bad.
Maar dan kom je dus helemaal niet in VBLquote:Op maandag 2 januari 2023 22:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vind ik geen aanrader.
Ik kom er alleen tijdens het WK.
Ah so, sie gucken himmelquote:Op maandag 2 januari 2023 21:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Als ik zeg 'ik kijk sky' bedoel ik dat ik die Duitse stream kijk.
quote:Op maandag 2 januari 2023 22:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Barney.gifje wel op zijn plaats, boh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |