Dit wordt het gifje van 2023 vrees ikquote:
Ik moet morgenavond uit eten dus ik heb die mogelijkheid niet.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:39 schreef Tagliano het volgende:
Ik denk dat ik de plannen om morgenochtend vroeg te sporten inruil voor morgenavond
Ter informatie
zoals ikquote:Op maandag 2 januari 2023 21:39 schreef monkyyy het volgende:
Er zijn ook nog mensen die morgen gewoon moeten werken (ik niet lol)
Waarom ga je niet gewoon veel eerder dan dat naar bed, dan ben je morgen een stuk fitterquote:
Gaat er ook nog iets op?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:39 schreef Ronzz het volgende:
Toastjes moeten zo meteen maar worden gepakt.
Hahaaquote:Op maandag 2 januari 2023 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
zoals ik
Om 5u gaat de wekker
Of het DRT feedback topic!quote:
Je gaat toch niet de finale missenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet morgenavond uit eten dus ik heb die mogelijkheid niet.
Ik heb nog niet zulke lekkere kaas uit het kerstpakket dus die eerst maar opmaken.quote:
Dat lees ik niet echtquote:Op maandag 2 januari 2023 21:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Of het DRT feedback topic!
Misschien een stukje.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je gaat toch niet de finale missen
schandalig dit.quote:
Morgen niet thuiswerkenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:39 schreef monkyyy het volgende:
Er zijn ook nog mensen die morgen gewoon moeten werken (ik niet lol)
je lapo als TT wasin ieder geval beter geweestquote:
Mayo bewaar je maar voor je oliebolquote:Op maandag 2 januari 2023 21:41 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zulke lekkere kaas uit het kerstpakket dus die eerst maar opmaken.
Anders wellicht een vleugje mayonaise.
Toen was ik nog geen modquote:Op maandag 2 januari 2023 21:42 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Staan al een half jaar open vragen van @:wimderon
Dat zijn als ik het zo snel uitreken al snel 359281437125 legsquote:
Deze dan:quote:Op maandag 2 januari 2023 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit vind ik eigenlijk geen mooie tieten
Daar moet ik weer 363 dagen op wachten ben ik bangquote:Op maandag 2 januari 2023 21:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mayo bewaar je maar voor je oliebol
vtmgo.be accountje aanmaken vp2tje regelenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:44 schreef Paul het volgende:
[..]
dank u wel, maar waar kan ik het zien zonder viaplay hee
skere pauperquote:Op maandag 2 januari 2023 21:44 schreef Paul het volgende:
[..]
dank u wel, maar waar kan ik het zien zonder viaplay hee
watquote:Op maandag 2 januari 2023 21:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet morgenavond uit eten dus ik heb die mogelijkheid niet.
Was eindelijk ff pissen, hele set gemistquote:Op maandag 2 januari 2023 21:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
flikker es op met je break na alweer 1 set
Regel één van het werken: nooit vrij nemen als iedereen vrij neemtquote:
Dat moet een lange plas geweest zijnquote:Op maandag 2 januari 2023 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was eindelijk ff pissen, hele set gemist
Dit klopt.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Regel één van het werken: nooit vrij nemen als iedereen vrij neemt
Nu kan je lekker betaald niks doen genot
Dit is een van je weinige goede ideeënquote:Op maandag 2 januari 2023 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voortaan een Dart wedstrijd om 15u en eentje om 21u, in de halve finale
kon je je leuter niet vinden?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was eindelijk ff pissen, hele set gemist
Mwah lekker betaald niks doen klinkt leuker dan het is hoor.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
zo waarquote:Op maandag 2 januari 2023 21:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vorige week dinsdag en in de zomervakantie gehad. Uitstekend bevallen.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vroeger welquote:Op maandag 2 januari 2023 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voortaan een Dart wedstrijd om 15u en eentje om 21u, in de halve finale
quote:Op maandag 2 januari 2023 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat moet een lange plas geweest zijn
Ik kijk Sky.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha kijk allen, een viaplay stakker
Wil je er meer over weten misschien?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat moet een lange plas geweest zijn
kan je Sky ontvangen op het net?quote:
Stiekem bij je sterretjes gegluurd dus ik wist wat je bedoelde, maar ik wilde je deze niet ontnemenquote:
Chizzy niet uitgenodigd, jammerquote:
Schijnt dat hij zelfs daar vreemd gingquote:Op maandag 2 januari 2023 21:49 schreef Pino112 het volgende:
Niemand wilde met Van Gerwen samen doen?
Stream op internet ja.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
kan je Sky ontvangen op het net?
Zn bilmaatje doet niet mee aan infantiele spelletjesquote:Op maandag 2 januari 2023 21:49 schreef Pino112 het volgende:
Jelle was helaas verhinderdquote:Op maandag 2 januari 2023 21:49 schreef Pino112 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |