Niet liever verliezen van de kampioen?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als MVG dimi straks vernederd hoop ik dat Smiss brandhout van MVG maakt
Score for sjoo dubbels for dooquote:Op maandag 2 januari 2023 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vraag me af of 101 average voldoende zal zijn
Walgelijke vent ben je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jerryquote:Op maandag 2 januari 2023 22:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wie krijgen we morgen? Anne-Marie, Co, Scholten?
Ja.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Anne-marie AIDSquote:Op maandag 2 januari 2023 22:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hopen mag. Ik hoop ook op tien miljoen euro, een krat bier en een lekker wijf. Hoop doet leven.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als MVG dimi straks vernederd hoop ik dat Smiss brandhout van MVG maakt
Die had al afscheid genomen dacht ikquote:
quote:Op maandag 2 januari 2023 22:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Walgelijke vent ben je.
Gewoon JUICHEN voor de sloopkogel.Tegen de altijd sympathieke en sportieve Smiss mag de sloopkogel de griep krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Ik hoop op Jade-Anna.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Van het leven?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die had al afscheid genomen dacht ik
WK 2024quote:Op maandag 2 januari 2023 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat is het volgende toernooi die beetje leuk te volgen is?
Bedankt dhr Lokhorstquote:Op maandag 2 januari 2023 22:13 schreef monkyyy het volgende:
Clemens moet proberen alle sets te winnen, dat lijkt me de beste strategie
Definitief?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die had al afscheid genomen dacht ik
Bavaria World Darts Trophyquote:Op maandag 2 januari 2023 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Koert weet in ieder geval iets beter waar hij 't over heeft.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Liever naar het doorgerookte hoofd van Koert kijken dan naar Anne-Marie.
UK Open, Maart.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan haar nek wel omdraaien. Wat irritant wijf is dat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |