Eerst zijn sokken ophijsenquote:Op maandag 2 januari 2023 22:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Van Gerwen mag zijn wedstrijdschoenen langzaam gaan aantrekken.
Zul je net zien dat er dan een 9-darter gegooid wordtquote:
Dan schoenen aantrekken en sokken nog een keer optrekken.quote:
Snap ik, is wel dichterbij om er elke twee weken naar toe te gaan ipv een ritje vanuit Hengelo naar Eindhoven in mijn geval.quote:
Ik kijk m wel af vandaag.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat lekker dit @:Lonaa, kunnen we nog wat van de 6-0 van MvG meepakken
Dan word ik ZIEDENDquote:Op maandag 2 januari 2023 22:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zul je net zien dat er dan een 9-darter gegooid wordt
PSV. Jammer.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:05 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Snap ik, is wel dichterbij om er elke twee weken naar toe te gaan ipv een ritje vanuit Hengelo naar Eindhoven in mijn geval.
Daarom een redelijke ESPN-supporter.
Ik moet idd om 18:00 aantreden. Het is wel uur rijden.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe laat uit eten morgen Lonaa? Als je 18.00 start ben je nog op tijd wellicht
Het WK voetjebal was dan ook bijzonder matig dit keer.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Darts is toch wel populair
Dit gaat bijna sneller dan het WK voetbal finale
Jammer. Ik vond je een leuke user.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:05 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Snap ik, is wel dichterbij om er elke twee weken naar toe te gaan ipv een ritje vanuit Hengelo naar Eindhoven in mijn geval.
Daarom een redelijke ESPN-supporter.
Groepsfase was genot.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het WK voetjebal was dan ook bijzonder matig dit keer.
De finale dan weer niet. Nou ja, de uitkomst wel, maar de finale zelf was natuurlijk wel memorabel.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het WK voetjebal was dan ook bijzonder matig dit keer.
Met @Tagliano ?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet idd om 18:00 aantreden. Het is wel uur rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |