Lijkt me wel ja. Beetje cupje B is in zo'n geval toch handiger dan van die ongebreidelde joekelsquote:

Geen idee, @Bolasie kent haar.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Gegoogled.
Voordat ik een oordeel ga vellen. Hoe oud is zij?

Ja, toch even gelachenquote:Op maandag 2 januari 2023 22:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Gegoogled.

quote:Op maandag 2 januari 2023 22:18 schreef Coco het volgende:
Jade Anna van Vliet
Content Creator
Amsterdam, Noord-Holland, Nederland

Hondgodquote:Op maandag 2 januari 2023 22:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kan ik zo mooi even de hond uitlaten voordat MvG gaat speren.

18, geil wijf dusquote:Op maandag 2 januari 2023 22:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Gegoogled.

Een vloggertje van een jaar of 18 met een publiek van 10 tot 18. En dan vertelt ze bijvoorbeeld dat ze het moeilijk vindt om een keuze te maken tussen verschillende vakantiehuisjes die ze wil kopen in het buitenland. De hele realiteit verloren. Maar goed, ze is wel knap.quote:

Net 18.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Gegoogled.

content creatorquote:Op maandag 2 januari 2023 22:18 schreef Coco het volgende:
Jade Anna van Vliet
Content Creator
Amsterdam, Noord-Holland, Nederland

Ik ben ook content creator. Daarna trek ik door.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Content Creators
Instagram Influencer

Ook niet-joekels vinden ongecontroleerd mokerhard verplaatsen matig.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Beetje cupje B is in zo'n geval toch handiger dan van die ongebreidelde joekels

Is pas als je donkerblauw wordtquote:Op maandag 2 januari 2023 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
content creator
Ik ben op fok al 455.000 keer content creator. Krijg ik geld?

Het is een snolquote:Op maandag 2 januari 2023 22:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Een vloggertje van een jaar of 18 met een publiek van 10 tot 18. En dan vertelt ze bijvoorbeeld dat ze het moeilijk vindt om een keuze te maken tussen verschillende vakantiehuisjes die ze wil kopen in het buitenland. De hele realiteit verloren. Maar goed, ze is wel knap.

Van de overheid toch?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
content creator
Ik ben op fok al 455.000 keer content creator. Krijg ik geld?
 j/k
  j/k

Midweek lol trappen. Eigenlijk was de intentie om in 2020 naar Liverpool te gaan, maar CORRED.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |