Een uur rijden voor een etentje? Wat?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet idd om 18:00 aantreden. Het is wel uur rijden.

Wat een onzin, leukste WK sinds 2002 ofzoquote:Op maandag 2 januari 2023 22:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het WK voetjebal was dan ook bijzonder matig dit keer.

ja toen was het WK darts al begonnen dus kan nooit dat daar nog relevant volk zatquote:Op maandag 2 januari 2023 22:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Darts is toch wel populair
Dit gaat bijna sneller dan het WK voetbal finale

Feit.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De finale dan weer niet. Nou ja, de uitkomst wel, maar de finale zelf was natuurlijk wel memorabel.

Voor maar een uurtje rijden ga ik die kant niet op hoorquote:

Twente moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:

heywoodu

heywoodu

Jeetje, dat is waar ook, de eerste dagen overlapten nog met het voetbalquote:Op maandag 2 januari 2023 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja toen was het WK darts al begonnen dus kan nooit dat daar nog relevant volk zat

Ho ho, ik ben niet anti Verstappen. Ik ben pro-Ferrari.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:08 schreef Ronzz het volgende:
Volgens mij ben ik supporter waar @:Doevelaer juist anti/ tegen is.
Van Gerwen en Verstappen, beide toevallig ook nog met voetbalverstand.

Dit is set average Hansquote:Op maandag 2 januari 2023 22:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
104 gemiddeld gooien en nog 4-2 achter staan

Doevelaer is stiekem een Belgquote:Op maandag 2 januari 2023 22:08 schreef Ronzz het volgende:

Autorijden is geen sport.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:08 schreef Ronzz het volgende:

Ik betwijfel toch of van Gerwen verstand heeft.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:08 schreef Ronzz het volgende:

Eerder een Duitser, maar ik kom graag in België ja.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Doevelaer is stiekem een Belg

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |