Nee kan niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:07 schreef LordVoldermort het volgende:
Kan Smith de eerste speler worden die 3 WK finales verliest zonder er een te hebben gewonnen?
Daar kon het wel eens eindigen denk ik.quote:
Bij het ingooibord wat biertjes wegroeien.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:13 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Daar kon het wel eens eindigen denk ik.
En dan heb ik het niet over de afterparty.
Wat zal onze ex-tegelzetter nu aan het doen zijn?
Gooien, powernapje, eten?
Denk dat er door onze Nederlander weinig biertjes worden gedronken.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Bij het ingooibord wat biertjes wegroeien.
@Zipportal plaats jij even mvginzwembroek.jpgquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:14 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Denk dat er door onze Nederlander weinig biertjes worden gedronken.
Hij is goed afgevallen in de loop der jaren. Stackers volgens mij las ik eens.
Je schrijft Colin Monk en Aaron Monk verkeerd.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:22 schreef stropdaz het volgende:
Ik blijf het mooi vinden dat vader en zoon in elkaars voetstappen zijn getreden in de dartwereld.
Co Stompee, de vader van Michael van Gerwen.
Super!
Denken dat mods daar wat over te zeggen hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:24 schreef Poepz0r het volgende:
Zip weer terug? Mods hebben geen ruggegraat! 2028 is 2028!
GENOT
Gebbetje maatquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denken dat mods daar wat over te zeggen hebben
Wat stel je voor dan? Dat de scheids ingrijpt? Leg inleveren, bij herhaling set inleveren, of diskwalificatie? Net als bij tennis zeg maar?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:32 schreef wimderon het volgende:
Kan Van Gerwen wel roepen dat het allemaal onzin is, hij kijkt wel precies om op het moment dat Van Gerwen zijn voet neerzet om een plek waar hij zijn voet niet neer mag zetten.
Strafcorner.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat stel je voor dan? Dat de scheids ingrijpt? Leg inleveren, bij herhaling set inleveren, of diskwalificatie? Net als bij tennis zeg maar?
Lekker johquote:
Zeker weten. Alles erop en eraan.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker johRookworst, spekjes, vette jus?
Welkom maatquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat ben ik blij om weer bij jullie te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |