quote:Op dinsdag 29 november 2022 12:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is ook niet ideaal. Is het wel een kwalitatief goede plek dan? Dat zou nog wel een reden zijn om de afstand wat makkelijker voor lief te nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
De temperatuur regulering in de Hema is niet meer wat het geweest is.quote:Op dinsdag 29 november 2022 13:12 schreef Arizona het volgende:
Ik heb de creme gekocht!
Ben naar de Hema gelopen. Wat waaaaaterkoud![]()
Ik hoest nu nóg harder
quote:Op dinsdag 29 november 2022 13:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Louis is dit WK nog erger dan Frank de Boer... we hebben te weinig voetbal op het middenveld, oplossing? We stellen Klaassen én De Roon op! Dit is niet eens de moeite waard om te kijken.quote:
En bij Louis is de snelste weg naar een basisplaats bij Oranje: zorgen dat je bankzitter bent bij Ajaxquote:Op dinsdag 29 november 2022 14:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Louis is dit WK nog erger dan Frank de Boer... we hebben te weinig voetbal op het middenveld, oplossing? We stellen Klaassen én De Roon op! Dit is niet eens de moeite waard om te kijken.
Oh?quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2022 12:16 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera.Wat een gedoe BillSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Geen vlees etenquote:
Ah ja tuurlijkquote:
Dat vond ik ook bijzonder om op te merkenquote:Op dinsdag 29 november 2022 15:36 schreef Cyan9 het volgende:
Het is vooral ook grappig om je te beseffen dat de vegetarische vleesvervangers ook een stuk goedkoper zijn dan vlees. Is voor mij reden genoeg om daar vaak wat uit te kiezen.
Uiteten of bij vrienden laat ik het los (dat is dus die 1% niet vegetarisch).quote:Op dinsdag 29 november 2022 16:04 schreef NailQueen het volgende:
Ik probeer ook wat meer veganisch te eten. De vegan producten zijn prima te doen alleen de spekjes, gehakt en kaas vind ik zelf niet zo lekker. Dan ga ik voor biologisch. Dan weet ik dat de dieren tenminste een goed leven hebben gehad.
Alleen in een restaurant vind ik het soms lastig. Ze hebben niet altijd vegetarisch en vind het ook zo'n gedoe om bij elk gerecht waar vlees in zit te vragen of het biologisch is (wat toch niet zo is)
Oh en nu we het er toch over hebben. Weten jullie waar je veganische of biologische smeerkaas kunt kopen? Die kan ik maar niet in de supermarkt vinden.
Zijn er tegenwoordig serieus nog restaurants die geen vegetarische opties aanbieden? Dat heb ik volgens mij al jaren niet meer gezien.quote:Op dinsdag 29 november 2022 16:04 schreef NailQueen het volgende:
Ik probeer ook wat meer veganisch te eten. De vegan producten zijn prima te doen alleen de spekjes, gehakt en kaas vind ik zelf niet zo lekker. Dan ga ik voor biologisch. Dan weet ik dat de dieren tenminste een goed leven hebben gehad.
Alleen in een restaurant vind ik het soms lastig. Ze hebben niet altijd vegetarisch en vind het ook zo'n gedoe om bij elk gerecht waar vlees in zit te vragen of het biologisch is (wat toch niet zo is)
Oh en nu we het er toch over hebben. Weten jullie waar je veganische of biologische smeerkaas kunt kopen? Die kan ik maar niet in de supermarkt vinden.
Kan goed zijn dat ik net naar die restaurants ga waar ik het weinig zie.quote:Op dinsdag 29 november 2022 16:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zijn er tegenwoordig serieus nog restaurants die geen vegetarische opties aanbieden? Dat heb ik volgens mij al jaren niet meer gezien.
Verfijn uw restaurant keuzes!quote:Op dinsdag 29 november 2022 16:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kan goed zijn dat ik net naar die restaurants ga waar ik het weinig zie.
Ah daar zijn ze!quote:Op dinsdag 29 november 2022 16:11 schreef NailQueen het volgende:
Ik lees dat het goed gaat met oranje. Wat een enthousiaste reacties!
Ik verwacht wel dat ie komende winter alsnog verkocht zal worden.quote:Op dinsdag 29 november 2022 16:29 schreef sportfreak het volgende:
En dan te bedenken dat onlangs John de Jong is ontslagen als technisch directeur van PSV mede omdat hij afgelopen zomer Gakpo niet had verkocht. De raad van commissarissen was niet zo blij met de misgelopen inkomsten.
Inmiddels is Gakpo een veelvoud waard...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Als je tot half 8 had gewerkt, had je ook weinig gemist hoor. Nou ja, het Sinterklaasjournaalquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:11 schreef Arizona het volgende:
Ik kijk nu ook, ik heb wel gewoon tot half 5 gewerkt
Ik hoef geen boerenkool te maken, de zieke New Mexico had meer zin in een kop erwtensoep en dat hebben meneer Unox en ik snel even geregeld.
Welk gehakt heb je tot nu toe geprobeerd? Ik koop meestal rulle stukjes, dat is prima. Alleen heb je dat lekker vette van varkensgehakt nietquote:Op dinsdag 29 november 2022 16:04 schreef NailQueen het volgende:
Lekker twee houthakkers in de spitsquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Onze grote twentse vriend in het veld
Waarom mag die Simons niet meedoen, die deed het laatst toch zo goed?quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Lekker twee houthakkers in de spits
Het klopt van geen kant op het veld, de eerste de beste fatsoenlijke tegenstander maakt gehakt van dit ploegske!
Ik vind dit geen vega-vriendelijke opmerking van jequote:Op dinsdag 29 november 2022 17:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Lekker twee houthakkers in de spits
Het klopt van geen kant op het veld, de eerste de beste fatsoenlijke tegenstander maakt gehakt van dit ploegske!
Dat heb ik zo'n beetje met het hele elftalquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:44 schreef Arizona het volgende:
Ah, en daar is weer een speler waar ik nog nooit van gehoord heb
Ja, dat is wel bijzonderquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waarom mag die Simons niet meedoen, die deed het laatst toch zo goed?
Ik heb hogere verwachtingen van het sinterklaasjournaal straksquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:47 schreef Fred_B het volgende:
Ik geloof niet dat dit de beste lichting is die Nederland ooit heeft voortgebracht.
Straalt ook weinig plezier uit.quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:47 schreef Fred_B het volgende:
Ik geloof niet dat dit de beste lichting is die Nederland ooit heeft voortgebracht.
Ja, hier in de straat meteen al een paar.quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:56 schreef Arizona het volgende:
Zijn er bij jullie in de buurt trouwens al huizen oranje versierd? Ik heb werkelijk nog geen een huis met WK-decoratie gezien.
Dat klopt, maar Van Gaal is ook helemaal de weg kwijt. Wat een angsthazenvoetbal, vreselijk. Als je nu nóg houthakkers als Weghorst en Janssen inbrengt, maar Simons niet... ongelooflijk.quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:47 schreef Fred_B het volgende:
Nee hier niet.quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:56 schreef Arizona het volgende:
Zijn er bij jullie in de buurt trouwens al huizen oranje versierd? Ik heb werkelijk nog geen een huis met WK-decoratie gezien.
Iedereen vindt dat Simons moet spelen, dus Louis vertikt het om hem te laten spelen, want nu is het niet meer zijn geniale ontdekkingquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die Simons bij de selectie zit. Louis, stuur hem naar huis! Wout Weghorst in de basis!quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Iedereen vindt dat Simons moet spelen, dus Louis vertikt het om hem te laten spelen, want nu is het niet meer zijn geniale ontdekking
Soms lijkt Louis wel een vrouwquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Iedereen vindt dat Simons moet spelen, dus Louis vertikt het om hem te laten spelen, want nu is het niet meer zijn geniale ontdekking
Is alles goed gekomen?quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:18 schreef Arizona het volgende:
Sinterklaasjournaal was inderdaad spannender dan deze wedstrijd
Nog nietquote:
Als dat maar goed komtquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nog niet
De streepjescodes zijn van de zakken gewassen door de zakkenwasser waardoor de pieten niet meer kunnen scannen naar welk huis en welk kind, welke zak moet. En het grote boek waar anders wel in staat wie welke kadootjes moet krijgen, is kwijt!
https://www.rtvoost.nl/ni(...)r-achtste-finales-wkquote:Invaller Weghorst via zege op Qatar als groepswinnaar naar achtste finales WK
En met Sinterklaas als "bondscoach" heb ik er alle vertrouwen inquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als dat maar goed komt![]()
Gelukkig hebben ze nog een paar dagen
Dus Oranje is helemaal niet door. Alleen Weghorstquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:31 schreef Arizona het volgende:
Die kop op RTV Oost
[..]
https://www.rtvoost.nl/ni(...)r-achtste-finales-wk
Wappie Weghorst, tralalalalaquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:31 schreef Arizona het volgende:
Die kop op RTV Oost
[..]
https://www.rtvoost.nl/ni(...)r-achtste-finales-wk
Het wordt toch wel eens tijd dat ze die organisatie doorlichten. Want daar gaat altijd veel foutquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nog niet
De streepjescodes zijn van de zakken gewassen door de zakkenwasser waardoor de pieten niet meer kunnen scannen naar welk huis en welk kind, welke zak moet. En het grote boek waar anders wel in staat wie welke kadootjes moet krijgen, is kwijt!
Ik zie Louis daar ook echt voor aan jaquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wel een paar. Maar dan enkele huizen. Geen hele straten.quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:56 schreef Arizona het volgende:
Weghorst én Janssen. Whyyyyyquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
En de enige die dan nog in vorm is als beukspits niet inbrengen. Luukinho is tenminste nog een aanspreekpunt, maar niet voor Louis blijkbaar.quote:
Hier in de buurt heb ik er geen gezien.quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:56 schreef Arizona het volgende:
Plan L is dat, gok ik.quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
En de enige die dan nog in vorm is als beukspits niet inbrengen. Luukinho is tenminste nog een aanspreekpunt, maar niet voor Louis blijkbaar.
Alleen als breekijzer ja. Terwijl die beter is dan Weghorst en Janssen.quote:
Vind het echt verwarrend dat zelfs in deze wedstrijd op deze manier gespeeld wordt.quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
En de enige die dan nog in vorm is als beukspits niet inbrengen. Luukinho is tenminste nog een aanspreekpunt, maar niet voor Louis blijkbaar.
Eens.quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alleen als breekijzer ja. Terwijl die beter is dan Weghorst en Janssen.
Zie Spanje, zie Duitsland. Die spelen met een paar 18- en 19-jarigen op het middenveld. Het valt heel erg tegen van Van Gaal, vroeger juist iemand die jong talent een kans gaf, dat hij maar blijft opteren voor die trage oude lullen die hij mee heeft. Is hij besmet door oer-angsthaas Danny Blind?quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:42 schreef Redefine het volgende:
Het erge bij Simons is dat men roept dat die hoort is om te leren, om ervaring op te doen. Omdat die dat nog niet heeft.
Uiteraard is het niet laten spelen van een aanvaller die weinig problemen kan geven natuurlijk veel logischer dan een keeper die geen enige ervaring heeft. Want ja een keeper die onder druk bezwijkt is uiteraard geen enkel probleem
Van Gaal was vroeger inderdaad juist van de jonkies. Maar tegenwoordig vindt die zijn eigen ego belangrijker dan logische keuzes maken.quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zie Spanje, zie Duitsland. Die spelen met een paar 18- en 19-jarigen op het middenveld. Het valt heel erg tegen van Van Gaal, vroeger juist iemand die jong talent een kans gaf, dat hij maar blijft opteren voor die trage oude lullen die hij mee heeft. Is hij besmet door oer-angsthaas Danny Blind?
Ja na die 2 - 0 was de wedstrijd al gespeeld. Precies het moment om wat andere spelers te laten spelen en anderen weer rust te geven.quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind het echt verwarrend dat zelfs in deze wedstrijd op deze manier gespeeld wordt.
Wat moet Simons nu denken? Je zag ook aan hem dat hij heel erg teleurgesteld was. Als hij nu niet wordt ingebracht, gebeurt dat de rest van het toernooi ook niet meer.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja na die 2 - 0 was de wedstrijd al gespeeld. Precies het moment om wat andere spelers te laten spelen en anderen weer rust te geven.
Eens. Ook Frimpong had moeten invallen. Dan had je ook kunnen kijken of hij Dumfries kan vervangen. Wat toch wel handig is nu Dumfries ook uit vorm is.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wat moet Simons nu denken? Je zag ook aan hem dat hij heel erg teleurgesteld was. Als hij nu niet wordt ingebracht, gebeurt dat de rest van het toernooi ook niet meer.
Voor mij mag Frimpong trouwens ook starten ipv Dumfries. Als je countervoetbal speelt is Dumfries goed, maar als je zoals nu een beetje traag het balletje overtikt heb je helemaal niks aan hem.
Het viel hier mee met de mist, maar we hebben voor de tweede dag op rij wel nul zonuren gehadquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:05 schreef Redefine het volgende:
Was het bij jullie trouwens ook zo mistigEn zo lang ook. Tot diep in de middag hier.
Ja was echt erg mistig vandaagquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:05 schreef Redefine het volgende:
Was het bij jullie trouwens ook zo mistigEn zo lang ook. Tot diep in de middag hier.
Ik wilde bijna een like geven totdat ik zag dat je zei dat het nul zonuren warenquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het viel hier mee met de mist, maar we hebben voor de tweede dag op rij wel nul zonuren gehad
Ja op zich wel. Moest zelf op kantoor zijn. Waarbij we zelfs nog een halfuur buiten hebben gelopen. Dat was goed te doen, totaal niet koud.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja was echt erg mistig vandaag
Echt weer om het huis niet uit te komen
En hier was het echt waterkoud toen ik vanmiddag richting het centrum wandeldequote:Op dinsdag 29 november 2022 19:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja op zich wel. Moest zelf op kantoor zijn. Waarbij we zelfs nog een halfuur buiten hebben gelopen. Dat was goed te doen, totaal niet koud.
Onder de 10 graden begint het pas lekker wandelweer te worden vind ikquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja op zich wel. Moest zelf op kantoor zijn. Waarbij we zelfs nog een halfuur buiten hebben gelopen. Dat was goed te doen, totaal niet koud.
Dat is het meestal hier ook wel zodra het mistig en onder de 10 graden is. Maar zelfs vanochtend toen het nog donker was en potdicht zat was het niet eens koud. In de middag heb ik zelf nog op een gegeven moment met mijn handen uit mijn zakken gelopen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
En hier was het echt waterkoud toen ik vanmiddag richting het centrum wandelde
Dat verschilt uiteraard per persoon. Maar voor mij kan -4 zijn en heel lekker wandelweer zijn (mits geen mist en wind), Maar ook gewoon begin 20 graden. Het belangrijkste voor mij is dat het duidelijk weer is voor het wel of niet dragen van een winter/zomerjas. Ik heb wel een hekel aan als het net te warm is voor een jas, maar te koud om zonder jas te lopen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Onder de 10 graden begint het pas lekker wandelweer te worden vind ik
Ik heb twee soorten geprobeerd die ik kon vinden. Ook de rulgehakt. Maar vond er beide geen smaak aan hebbenquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Welk gehakt heb je tot nu toe geprobeerd? Ik koop meestal rulle stukjes, dat is prima. Alleen heb je dat lekker vette van varkensgehakt nietMaarja dat is naast slecht voor dier en milieu, ook nog eens slecht voor jezelf dus wat je daar nou helemaal aan hebt
![]()
Wat grappig dat de restaurants je tegenvallen, ik kan bijna altijd wel iets vindenIn ieder geval vegetarisch en af en toe veganistisch. En misschien dan niet bij elk gerecht, maar in het algemeen. Als je aangeeft dat je zo min mogelijk dierlijke producten eet, kunnen ze je daar vast bij helpen
Of anders van tevoren al een beetje de kaart uitpluizen? En sommige restaurants lopen juist te koop met bio/vega(n) gerechten
Qua smeerkaas zou ik je deze aanbevelen:
[ afbeelding ]
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat verschilt uiteraard per persoon. Maar voor mij kan -4 zijn en heel lekker wandelweer zijn (mits geen mist en wind), Maar ook gewoon begin 20 graden. Het belangrijkste voor mij is dat het duidelijk weer is voor het wel of niet dragen van een winter/zomerjas. Ik heb wel een hekel aan als het net te warm is voor een jas, maar te koud om zonder jas te lopen.
Nee. En ben het ook niet van plan. Maar misschien dat er anderen geïnteresseerd zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:45 schreef YStec het volgende:
Jullie al gestemd in de FOK!verkiezingen?
FB / FOK!verkiezingen 2022 - Stemmen kan nog!.
quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:45 schreef YStec het volgende:
Jullie al gestemd in de FOK!verkiezingen?
FB / FOK!verkiezingen 2022 - Stemmen kan nog!.
quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. En ben het ook niet van plan. Maar misschien dat er anderen geïnteresseerd zijn.
Nouja dat kan. Ik sla inmiddels meestal gewoon het gehakt over en gooi er wat extra groente door als ik een gehaktgerecht maak, dus heb verder ook niet echt aanbevelingenquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb twee soorten geprobeerd die ik kon vinden. Ook de rulgehakt. Maar vond er beide geen smaak aan hebben
Ik ben dit weekend uiteten gegaan met mijn ouders in een Duits restaurant. Het enige vegatarische wat ze hadden waren patat en salades![]()
Bedankt voor de tip. Ik doe bijna nooit boodschappen bij AH maar ik zal er nu even langs gaan
Ik ook niet. We hebben het wel een paar jaar terug binnen ESF gedaan. Dat was wel leuk. Maar dat kwam ook omdat users elkaar dan kennen, zodat de stemmen ook wat logischer zijn en meer mensen kunnen 'winnen'.quote:
Kan ik dit terugvinden?quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook niet. We hebben het wel een paar jaar terug binnen ESF gedaan. Dat was wel leuk. Maar dat kwam ook omdat users elkaar dan kennen, zodat de stemmen ook wat logischer zijn en meer mensen kunnen 'winnen'.
Maar zo'n FOK! brede verkiezing is echt totaal niet boeiend en gaat nergens over.
Een wedstrijd met alleen publieksstemmen zorgt ook voor een resultaat waarin een heleboel joke-acts ten koste van kwaliteit wint.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook niet. We hebben het wel een paar jaar terug binnen ESF gedaan. Dat was wel leuk. Maar dat kwam ook omdat users elkaar dan kennen, zodat de stemmen ook wat logischer zijn en meer mensen kunnen 'winnen'.
Maar zo'n FOK! brede verkiezing is echt totaal niet boeiend en gaat nergens over.
Zeker. En ook vriendjespolitiekquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Een wedstrijd met alleen publieksstemmen zorgt ook voor een resultaat waarin een heleboel joke-acts ten koste van kwaliteit wint.
Gelukkig werkt de zoekfunctie al een tijdje goedquote:
Ik heb het idee dat de Duitse keuken sowieso niet heel modern is. Inderdaad relatief weinig vegetarisch, maar ook bijvoorbeeld nog maar weinig frisdrank zonder suiker.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb twee soorten geprobeerd die ik kon vinden. Ook de rulgehakt. Maar vond er beide geen smaak aan hebben
Ik ben dit weekend uiteten gegaan met mijn ouders in een Duits restaurant. Het enige vegatarische wat ze hadden waren patat en salades![]()
Bedankt voor de tip. Ik doe bijna nooit boodschappen bij AH maar ik zal er nu even langs gaan
Vuvuzela 2.0quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:03 schreef Cee het volgende:
Ik wil Iran USA kijken maar het lijkt of er continu een zwerm bijen door het stadion zoemt.
En al die Oostblokkers stemmen toch alleen maar op elkaarquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Een wedstrijd met alleen publieksstemmen zorgt ook voor een resultaat waarin een heleboel joke-acts ten koste van kwaliteit wint.
Oproepen tot stemmen, altijd weer Malta eh Meke he.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:09 schreef Meke het volgende:
[..]
En al die Oostblokkers stemmen toch alleen maar op elkaar
(Ik reken op jullie hè, @:Arizona en @:Hamlapjes!!)
Door die verkiezingen, waarbij ik ook 2x een stem kreeg, ben ik uiteindelijk actiever in de SC geworden.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelukkig werkt de zoekfunctie al een tijdje goedIk heb het gevonden.
Het awards topic:
ESF / [ESF-AWARDS] Europe, start voting NOW!
Dat waren dan wel uitermate geslaagde verkiezingen met dat gevolgquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Door die verkiezingen, waarbij ik ook 2x een stem kreeg, ben ik uiteindelijk actiever in de SC geworden.
Zo zie je maar, verkiezingen zijn niet altijd een feestje.
De Sam Ryder award zou postuum naar ato gaan.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bedankt
4 jaar later kunnen wat awards bij voegen:
De Ronela Hajati award: De grootste dramaqueen
De Circus Mirkus award: De grootste mafketel
De Zdob si Zdub award: De grootste feestbeest
De Sam Ryder award: De grootste positiviteitsgoeroe (of de meest sympathieke)
De Jendrik award: De grootste stuiterbal
De Daði & Gagnamagnið award: De grootste laid back/meest ontspannen (of de grootste familieman/vrouw)
Ik wilde nog een Michael Ben David Award toevoegen maar die wil niemand winnen ongeacht de prijs
Voor 2019 kon ik even niets verzinnen
De keeper van Iran scoorde overigens ook.quote:
Nee, dan liever de vakjury die alleen op van die middle of the road posts stemt.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Die miste even de juiste balquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
De keeper van Iran scoorde overigens ook.
Oe kan het VS-Nederland worden? Dat wordt leuk met onze aangetrouwde Amerikaanse tantequote:Op dinsdag 29 november 2022 20:44 schreef Fred_B het volgende:
VS gaat eventueel echt een bijzonder lastige tegenstander voor Nederland worden.
Ik denk dat Nederland er tegen VS uitvliegt. Dat tempo kunnen de spelers echt niet. Al scoren ze alsnog wel moeizaam.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:44 schreef Fred_B het volgende:
VS gaat eventueel echt een bijzonder lastige tegenstander voor Nederland worden.
Daar gaan we keihard tegen onderuit.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:44 schreef Fred_B het volgende:
In dit spel zit zóveel meer pit dan in dat trimvoetbal wat Oranje laat zienquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar gaan we keihard tegen onderuit.
Tegen Iran ook trouwens.
Iran zal een stuk verdedigender spelen als ze doorgaan. Daar verlies je niet zo snel van.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar gaan we keihard tegen onderuit.
Tegen Iran ook trouwens.
Ik denk dat ik voor de VS supporter als ze tegen Nederland spelen. Zij gaan er tenminste voor, er zit energie in dat elftal. Leuke jonge aanvallende ploeg.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat Nederland er tegen VS uitvliegt. Dat tempo kunnen de spelers echt niet. Al scoren ze alsnog wel moeizaam.
Ja, het is geen wonderploeg natuurlijk. Maar ze hebben genoeg energie, een goede wedstrijdinstelling en ze spelen fanatiek aanvallend voetbal. Daar gaan wij nauwelijks lekker uitkomen met onze creatieve sterren.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat Nederland er tegen VS uitvliegt. Dat tempo kunnen de spelers echt niet. Al scoren ze alsnog wel moeizaam.
Ik zou dat bijna dan ook gaan doen ja.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor de VS supporter als ze tegen Nederland spelen. Zij gaan er tenminste voor, er zit energie in dat elftal. Leuke jonge aanvallende ploeg.
Ja. Ze spelen vooral op een manier die Nederland nu helemaal niet ligt. Ze hadden al moeite met de druk van Ecuador. Dit Amerika levert nog meer druk.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is geen wonderploeg natuurlijk. Maar ze hebben genoeg energie, een goede wedstrijdinstelling en ze spelen fanatiek aanvallend voetbal. Daar gaan wij nauwelijks lekker uitkomen met onze creatieve sterren.
Ik had Erik Dijkstra verwacht, maar dit is een prima (betere) keuze.quote:
Ik heb het idee dat Iran op leven en dood speelt en Oranje voor de vorm.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Iran zal een stuk verdedigender spelen als ze doorgaan. Daar verlies je niet zo snel van.
Nou, deze wedstrijd heb ik dat idee niet hoor. Iran speelt behoorlijk slecht. Als we tegen Iran moeten heb ik er wel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Iran voor leven en dood speelt en Oranje voor de vorm.
Ja, tegen Iran kan je er een keer 0-1 afgaan, maar die creëren verder vrij weinig en houden het achterin ook maar zelden dicht.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Iran voor leven en dood speelt en Oranje voor de vorm.
Verliezen van Dest, pffffquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oe was ook leuk geweest.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik had Erik Dijkstra verwacht, maar dit is een prima (betere) keuze.
Tsja, het is ook verliezen met Blind, De Roon, Klaassen, Janssen...quote:
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Iran op leven en dood speelt en Oranje voor de vorm.
Wij hebben geen passie.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Iran op leven en dood speelt en Oranje voor de vorm.
En met Taylor waar ik nog nooit van gehoord had.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, het is ook verliezen met Blind, De Roon, Klaassen, Janssen...
Ze speelden wel gelijk tegen Wales. Nou is Nederland niet heel goed momenteel, maar wel beter dan Wales.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Ze spelen vooral op een manier die Nederland nu helemaal niet ligt. Ze hadden al moeite met de druk van Ecuador. Dit Amerika levert nog meer druk.
Jammer van de Quiz. Maar gelukkig wel de a gogoquote:
Blind vind ik nog wel meevallen, die brengt nog wat voetbal. De Roon, Klaassen en Janssen hebben niks in het Nederlands elftal te zoeken.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, die heeft nog geen goede reeks kunnen neerzetten.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
En met Taylor waar ik nog nooit van gehoord had.
Dat komt omdat ze vrij moeizaam scoren. Had toen de eerste helft al drie nul moeten staan.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze speelden wel gelijk tegen Wales. Nou is Nederland niet heel goed momenteel, maar wel beter dan Wales.
Tegen Wales deden ze ook wel zichzelf de das om. Dat puntverlies was totaal onnodig.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze speelden wel gelijk tegen Wales. Nou is Nederland niet heel goed momenteel, maar wel beter dan Wales.
Ja dat is ook dramatisch, maar ik bedoelde meer qua arrogantiequote:Op dinsdag 29 november 2022 21:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja ik las het ook, megaleukquote:
En klopt het tactisch ook gewoon niet, en dan dat lage baltempo, wanneer iemand een een-tweetje inzet of diepgaat wordt ie niet ingespeeld. Er klopt gewoon echt niet zo veel van.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Blind vind ik nog wel meevallen, die brengt nog wat voetbal. De Roon, Klaassen en Janssen hebben niks in het Nederlands elftal te zoeken.
Heb jij ook een kleine crush op Herman?quote:
Klaassen is dan wel vrij nuttig geweest alledrie de wedstrijden. Niet dat die in Oranje thuishoort, maar toch.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Blind vind ik nog wel meevallen, die brengt nog wat voetbal. De Roon, Klaassen en Janssen hebben niks in het Nederlands elftal te zoeken.
Ach Louis dacht, het Ken neth nog, hem inbrengen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, die heeft nog geen goede reeks kunnen neerzetten.
[ afbeelding ]
Het is net alsof er 1 Noppert, 1 Gakbo en 9 Sherida-Spitse's in het veld staanquote:Op dinsdag 29 november 2022 21:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En klopt het tactisch ook gewoon niet, en dan dat lage baltempo, wanneer iemand een een-tweetje inzet of diepgaat wordt ie niet ingespeeld. Er klopt gewoon echt niet zo veel van.
Wonderlijk eigenlijk, met een coach die zo bekend staat om een elftal als team goed te laten spelen. Het lijkt meer op Frons de Boer-ball tbh.
Heel gek ja. In de interlands voor het WK speelden ze heel anders ondanks dezelfde tactiek. Toen was Louis kritischer dan nuquote:Op dinsdag 29 november 2022 21:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En klopt het tactisch ook gewoon niet, en dan dat lage baltempo, wanneer iemand een een-tweetje inzet of diepgaat wordt ie niet ingespeeld. Er klopt gewoon echt niet zo veel van.
Wonderlijk eigenlijk, met een coach die zo bekend staat om een elftal goed te laten spelen. Het lijkt meer op Frons de Boer-ball tbh.
Ja, het is opvallend, wat je ook van Louis vindt, zijn de elftallen meestal wel logisch neergezet en is er de ambitie vlot en verzorgd voetbal te spelen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wonderlijk eigenlijk, met een coach die zo bekend staat om een elftal als team goed te laten spelen. Het lijkt meer op Frons de Boer-ball tbh.
Wanneer loopt het contract van Arne Slot af bij Feyenoord?quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heel gek ja. In de interlands voor het WK speelden ze heel anders ondanks dezelfde tactiek. Toen was Louis kritischer dan nu
Ik ook.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb jij ook een kleine crush op Herman?
Klaassen heeft knap een doelpunt voorkomen door in de baan van het schot te lopen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:21 schreef Cee het volgende:
Nu lees ik dat Klaassen MotM was, het mag evident zijn dat ik veel minder van voetbal af weet dan menig ander hier, maar… really?
Ik zat de eerste helft met collega’s te kijken en die vonden bij hem ook veel dingen mis gaan.
Dat is inderdaad wel de enige met Ten Hag die wat creatiever voetbal durft te spelen. Koeman zal ook niet heel spectaculair gaan spelen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wanneer loopt het contract van Arne Slot af bij Feyenoord?
Dat is wel een beetje verleden tijd, bij Man United was het ook niet veel. Maar als je dan de wedstrijden tegen Turkije en België (de eerste dan) zag, dat zag er goed uit. Maar hier op het WK is het gewoon Frank de Boer-ball. 5-3-2 spelen met De Roon en Klaassen, kom op man. WTF is dit.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is opvallend, wat je ook van Louis vindt, zijn de elftallen meestal wel logisch neergezet en is er de ambitie vlot en verzorgd voetbal te spelen.
Harde voeten had ie vandaagquote:Op dinsdag 29 november 2022 21:21 schreef Cee het volgende:
Nu lees ik dat Klaassen MotM was, het mag evident zijn dat ik veel minder van voetbal af weet dan menig ander hier, maar… really?
Ik zat de eerste helft met collega’s te kijken en die vonden bij hem ook veel dingen mis gaan.
Nee, maar zelfs onder Koeman was het wel beter.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel de enige met Ten Hag die wat creatiever voetbal durft te spelen. Koeman zal ook niet heel spectaculair gaan spelen.
Ze mogen het in 2086 weer proberen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:24 schreef Redefine het volgende:
Ben wel blij dat Wales er uit gaat. Dat vind ik echt een verschrikkelijke ploeg.
Klopt wel. Koeman durfde zelfs te counteren wat ik wel verfrissend vond.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee, maar zelfs onder Koeman was het wel beter.
Wat wel interessant is, is dat Sipke Hulshoff assistent wordt bij Koeman. Dat is een beetje een apostel van Slot, en staat er bij Feyenoord intern ook erg goed op.
Nou hij is wel oudquote:Op dinsdag 29 november 2022 21:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb jij ook een kleine crush op Herman?
Dat vind ik zeer billijk.quote:
Ik krijg wel een beetje EK 2004 flashbacks. Toen speelden we dramatisch in de poule en gingen we onverdiend na penalty’s door tegen Zweden, waardoor we als volledig kansloos team opeens in de halve finale stonden.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:25 schreef Em31 het volgende:
Zul je zien dat we zaterdag ineens wel goed spelen
Die poulewedstrijden waren nog best te pruimen. Beter dan de andere interlands onder zijn naam.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:25 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik vond het voetbal onder Frons op het EK nog beter dan deze drie potjes
In de poule speelden we nog wel goed tegen Tsjechië, zelfs 2-0 voor. Maar dat was tot 'de wissel'.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik krijg wel een beetje EK 2004 flashbacks. Toen speelden we dramatisch in de poule en gingen we onverdiend na penalty’s door tegen Zweden, waardoor we als volledig kansloos team opeens in de halve finale stonden.
Dan gaan ze zeker ook heel erg gevaarlijk zijn uit standaard situaties. Want we horen elke keer hoeveel ze daarop getraind hebben. Met als resultaat: nul kansen uit cornersquote:Op dinsdag 29 november 2022 21:25 schreef Em31 het volgende:
Zul je zien dat we zaterdag ineens wel goed spelen
Oh ja, de tactische meesterzet om je beste speler eruit te halen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:30 schreef sportfreak het volgende:
[..]
In de poule speelden we nog wel goed tegen Tsjechië, zelfs 2-0 voor. Maar dat was tot 'de wissel'.
Dat was toen en echt heel slecht ja. Die wedstrijd tegen Duitslandquote:Op dinsdag 29 november 2022 21:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik krijg wel een beetje EK 2004 flashbacks. Toen speelden we dramatisch in de poule en gingen we onverdiend na penalty’s door tegen Zweden, waardoor we als volledig kansloos team opeens in de halve finale stonden.
Ik kan me eigenlijk vooral herinneren dat we in de poulefase vaak fantastische wedstrijden hadden en het dan uiteindelijk toch wel weer misgingquote:Op dinsdag 29 november 2022 21:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dickies 'ervaring routine over de steep trekken huphup' Advocaats finest momentquote:Op dinsdag 29 november 2022 21:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Oh ja, de tactische meesterzet om je beste speler eruit te halen.
Ja, dat is zeker interessant, want bij Koeman is het de assistent die de speelstijl bepaalt. Sowieso wel goed dat de Ajax-kliek er buiten lijkt te worden gehouden, en dat zeg ik als Ajacied.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat wel interessant is, is dat Sipke Hulshoff assistent wordt bij Koeman. Dat is een beetje een apostel van Slot, en staat er bij Feyenoord intern ook erg goed op.
Ja, daar zie ik het nog wel gebeuren dat we bij 2-1 achter zo’n variant gaan krijgen met geklooi van 2 man bij de cornervlag, waarbij er dan uiteindelijk één buitenspel staat voor de voorzet überhaupt gegeven isquote:Op dinsdag 29 november 2022 21:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan gaan ze zeker ook heel erg gevaarlijk zijn uit standaard situaties. Want we horen elke keer hoeveel ze daarop getraind hebben. Met als resultaat: nul kansen uit corners
Eens!quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker interessant, want bij Koeman is het de assistent die de speelstijl bepaalt. Sowieso wel goed dat de Ajax-kliek er buiten lijkt te worden gehouden, en dat zeg ik als Ajacied.
Ilja Gort die Californische wijn gaat proeven en daarover zn gal gaat spuien. Lijkt me een interessante rubriek.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:37 schreef Cee het volgende:
De VS werkt zichzelf wel een beetje aan gort nu.
Wie was eigenlijk de assistent van Koeman bij Feyenoord? Daar speelde hij namelijk 5-3-2 waarna Van Gaal dat ook ging doen op het WK 2014.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo ruk ging bij Barca. Schreuder was zn assistent.
Van Gastel, van Bronkhorst en Lodewijks.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wie was eigenlijk de assistent van Koeman bij Feyenoord? Daar speelde hij namelijk 5-3-2 waarna Van Gaal dat ook ging doen op het WK 2014.
Van Gastel?quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wie was eigenlijk de assistent van Koeman bij Feyenoord? Daar speelde hij namelijk 5-3-2 waarna Van Gaal dat ook ging doen op het WK 2014.
Kan he, dat zo iemand één goede ingeving heeftquote:Op dinsdag 29 november 2022 21:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Van Gastel, van Bronkhorst en Lodewijks.
Mja
Dan sta je tenminste nog op het wedstrijdformulier.quote:
Fair play, heet dat.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:46 schreef Redefine het volgende:
Iran schreeuwt om hands. Was volgens mij die Iraniër zelf die hands maakte
Dit keer gaat het gewoon andersom en wint een matig Nederland van een goed Verenigde Statenquote:Op dinsdag 29 november 2022 21:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk vooral herinneren dat we in de poulefase vaak fantastische wedstrijden hadden en het dan uiteindelijk toch wel weer misgingIk ben deze lage verwachtingen helemaal niet gewend!
![]()
Vooral 2008 afgaan tegen Rusland na die wedstrijden tegen Italië en Frankrijk
Je kan het altijd proberen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:46 schreef Redefine het volgende:
Iran schreeuwt om hands. Was volgens mij die Iraniër zelf die hands maakte
Of gewoon hopen dat Pulisic niet meedoet, zoals nu in de 2e helft.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:00 schreef Redefine het volgende:
Tegen de Amerikanen moet je vooral de eerste helft doorkomen. Naarmate de wedstrijd vordert worden ze steeds minder.
Ronaldo zou er een penalty voor krijgenquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:02 schreef Redefine het volgende:
Iran voelt zich bekochtDat was never nooit een penalty.
Vermoeider vooral waarschijnlijk. Met het tempo van Nederland moeten ze wel 120 minuten kunnen meekomen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:00 schreef Redefine het volgende:
Tegen de Amerikanen moet je vooral de eerste helft doorkomen. Naarmate de wedstrijd vordert worden ze steeds minder.
Dat zou heel veel schelen ja.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Of gewoon hopen dat Pulisic niet meedoet, zoals nu in de 2e helft.
Dat zou geweldig gedaan zijn volgens Sunday Oliseh.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ronaldo zou er een penalty voor krijgen
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vermoeider vooral waarschijnlijk. Met het tempo van Nederland moeten ze wel 120 minuten kunnen meekomen.
Het moordende tempo van Iran kunnen we nooit evenaren natuurlijkquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vermoeider vooral waarschijnlijk. Met het tempo van Nederland moeten ze wel 120 minuten kunnen meekomen.
Oh God.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:07 schreef Em31 het volgende:
Van Gaal en de Amerikaanse media zal wel leuk worden
Are joe just so stupid or I so smart.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:07 schreef Em31 het volgende:
Mai mozzer lee in de koffin wiz a blusj on hur tjieks.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Are joe just so stupid or I so smart.
ver weg is het ook al nietquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:05 schreef Arizona het volgende:
Arme Iraniërs, nu moeten ze weer terug naar hun land
Ik krijg spontaan een Jillert Anema flashbackquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:07 schreef Em31 het volgende:
Oh god jaquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:18 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan een Jillert Anema flashback
Puur genot. That is the stupid question. I am the boss!quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:07 schreef Em31 het volgende:
Het zou wel moeten, vooral na die tweede helft net. Maar tegelijkertijd zou het me ook niet verbazen als Nederland verliest.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:25 schreef molloot200 het volgende:
Wat denken jullie, gaat Nederland winnen van de VS?
(Ook wel: gaan we met het hele werk een voetbalwedstrijd kijken tijdens het kerstdiner als Nederland in de kwartfinale komt?)
Denk dat de kans groter is dat de VS doorgaat.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:25 schreef molloot200 het volgende:
(Ook wel: gaan we met het hele werk een voetbalwedstrijd kijken tijdens het kerstdiner als Nederland in de kwartfinale komt?)
VS was nergens meer in de tweede helft, dus dat gaat goed komen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:25 schreef molloot200 het volgende:
wanneer hebben jullie dan een kerstdinerquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:30 schreef molloot200 het volgende:
Voor ons kerstdiner trouwens misschien wel beter dat Nederland er aanstaande zaterdag al uit zou vliegen
Anders lees je effe 8 posts terug.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wanneer hebben jullie dan een kerstdiner
Véél te vroeg. Vind ik danquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wanneer hebben jullie dan een kerstdiner
Dan hadden we toch even tweede moeten worden in de poulefase. Dan was het een stuk moeilijker geworden, niet?quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:01 schreef Koen66 het volgende:
jammer dat NL een evt kwartfinale niet zaterdagavond 10 dec. speelt.... Fok meet die avond
Ik denk niet dat Sylvana wilquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
true true. Maar met een groep voetbal kijken vind ik altijd wel leukquote:Op dinsdag 29 november 2022 23:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan hadden we toch even tweede moeten worden in de poulefase. Dan was het een stuk moeilijker geworden, niet?
De beste achtbaan OOIT, Taron?quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:59 schreef H_T het volgende:
@:Hamlapjes raad eens in welke Phantasialandachtbaan ik vandaag ben geweest?
quote:
Nice! Was het je eerste keer F.L.Y.? If so, wat vond je ervan?quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:18 schreef H_T het volgende:
[..]drie keer. Maar ook twee keer in F.L.Y!
Heb je nog Hallo geroepen vanaf mars?quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:18 schreef H_T het volgende:
[..]drie keer. Maar ook twee keer in F.L.Y!
quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nice! Was het je eerste keer F.L.Y.? If so, wat vond je ervan?
Zag laatst een keer een PHL-vlog en diegene had Taron gewoon overgeslagen![]()
![]()
Nee, wel gezwaaid vanuit Talocan. En het briljante idee uitgevoerd om tegen zessen in het donker in de boomstammetjesbaan te gaanquote:Op dinsdag 29 november 2022 23:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heb je nog Hallo geroepen vanaf mars?
Taron blijft wel de onbetwiste koning inderdaadquote:Op dinsdag 29 november 2022 23:25 schreef H_T het volgende:
[..]Vette baan, maar de houding is soms wat oncomfortabel. En ik wist in het begin niet zo goed waar ik moest kijken. De schoenzolen van mijn voorganger waren toch niet zo spannend
Als je er bent, vooral doen, maar ik vind Taron nog steeds leuker.
Rookburgh is wel echt weer mooi gemaakt!
SPOILER: Grote spoiler over F.L.Y., mocht iemand dat belangrijk vindenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rookburgh echt een prachtig gebiedje inderdaad! Ook wel typisch Phantasialand, veel in de hoogte, verschillende verdiepingen en je merkt van buiten niets van het gebied en andersom, dat kunnen ze daar wel echt heel goedquote:Op dinsdag 29 november 2022 23:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, wel gezwaaid vanuit Talocan. En het briljante idee uitgevoerd om tegen zessen in het donker in de boomstammetjesbaan te gaan![]()
![]()
Stond de winterstand intussen al aan? Hoorde afgelopen weekend nog van mensen die er echt zeiknat uit kwamen![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Taron blijft wel de onbetwiste koning inderdaad
De oncomfortabele houding bij F.L.Y. herken ik wel, ja, ik had de laatste beter eerst even een toiletstop kunnen makenHet was een tikje vochtig jaSPOILER: Grote spoiler over F.L.Y., mocht iemand dat belangrijk vindenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rookburgh echt een prachtig gebiedje inderdaad! Ook wel typisch Phantasialand, veel in de hoogte, verschillende verdiepingen en je merkt van buiten niets van het gebied en andersom, dat kunnen ze daar wel echt heel goed
[..]![]()
![]()
Stond de winterstand intussen al aan? Hoorde afgelopen weekend nog van mensen die er echt zeiknat uit kwamen. Ik heb op een of andere manier nu ook een beetje last van mijn bovenbenen en heb ook in Talocan meer in het tuigje gehangen dan me strikt genomen lief is
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik kijk er wel naar uitquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:07 schreef Em31 het volgende:
Heee jij hebt tegelijk met mij kerstdiner van het werkquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:25 schreef molloot200 het volgende:
Qua oppervlakte is het niet heel groot, maar ze weten daar best veel in te stoppen. En ze zijn heel goed met thematiseren en voeren dat ook heel ver door. Per themagebied hebben de werknemers andere kostuums, inclusief de schoonmakers en horecapersoneel. Achtbaan Black Mamba kostte naar verluidt 22 miljoen euro om te bouwen: 11 miljoen voor de baan zelf, 11 miljoen voor de aankleding er omheen.quote:Op woensdag 30 november 2022 08:35 schreef Yesse het volgende:
Ik ben volgens mij nog nooit in Phantasialand geweestHet ziet er wel heel vet uit.
Ik ook niet, krijg het idee dat er alleen achtbanen zijn en daar durf ik 9 van de 10 keer niet in.quote:Op woensdag 30 november 2022 08:35 schreef Yesse het volgende:
Ik ben volgens mij nog nooit in Phantasialand geweestHet ziet er wel heel vet uit.
Collega Arizonaquote:Op woensdag 30 november 2022 09:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heee jij hebt tegelijk met mij kerstdiner van het werk
Beterschapquote:Op woensdag 30 november 2022 09:34 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen, volgens mij begin ik ziek te wordenwaarom altijd op zo'n slecht moment.
Zijn er ook goede momenten om ziek te zijn?quote:Op woensdag 30 november 2022 09:34 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen, volgens mij begin ik ziek te wordenwaarom altijd op zo'n slecht moment.
Hoe ver ben je ermee?quote:
Dan heb je vast niet voor de hele week boodschappen besteld?quote:Op woensdag 30 november 2022 11:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Voor eerst boodschappen besteld via Picnic. Wat lastig om aan de minimale 35 euro bestelwaarde te komen. Dus 2 kazen in de winkelmand gegooid. Normaal koop ik kaas niet bij de supermarkt, maar bij een kaaswinkel. Ik ben echt een fijnproever op kaasgebied. Oude kaas, belegen kaas, kruidnagelkaas, sambalkaas.
Voor de hele week zo'n beetje. Ik hoop volgende week gewoon naar de AH, slager, groenteboer en bakker te kunnen gaan. Ik woon zowel praktisch boven die winkels.quote:Op woensdag 30 november 2022 11:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan heb je vast niet voor de hele week boodschappen besteld?
Picnic komt hier nog niet. Wij hebben een bezorgbundel van de AH, dan moet je minstens voor 50 euro bestellen. Maar dat halen we tegenwoordig wel elke week
Schiet al aardig op dusquote:Op woensdag 30 november 2022 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Seizoen 6, aflevering 13.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |