Dan sta je tenminste nog op het wedstrijdformulier.quote:
Fair play, heet dat.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:46 schreef Redefine het volgende:
Iran schreeuwt om hands. Was volgens mij die Iraniër zelf die hands maakte
Dit keer gaat het gewoon andersom en wint een matig Nederland van een goed Verenigde Statenquote:Op dinsdag 29 november 2022 21:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk vooral herinneren dat we in de poulefase vaak fantastische wedstrijden hadden en het dan uiteindelijk toch wel weer misgingIk ben deze lage verwachtingen helemaal niet gewend!
![]()
Vooral 2008 afgaan tegen Rusland na die wedstrijden tegen Italië en Frankrijk
Je kan het altijd proberen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:46 schreef Redefine het volgende:
Iran schreeuwt om hands. Was volgens mij die Iraniër zelf die hands maakte
Of gewoon hopen dat Pulisic niet meedoet, zoals nu in de 2e helft.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:00 schreef Redefine het volgende:
Tegen de Amerikanen moet je vooral de eerste helft doorkomen. Naarmate de wedstrijd vordert worden ze steeds minder.
Ronaldo zou er een penalty voor krijgenquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:02 schreef Redefine het volgende:
Iran voelt zich bekochtDat was never nooit een penalty.
Vermoeider vooral waarschijnlijk. Met het tempo van Nederland moeten ze wel 120 minuten kunnen meekomen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:00 schreef Redefine het volgende:
Tegen de Amerikanen moet je vooral de eerste helft doorkomen. Naarmate de wedstrijd vordert worden ze steeds minder.
Dat zou heel veel schelen ja.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Of gewoon hopen dat Pulisic niet meedoet, zoals nu in de 2e helft.
Dat zou geweldig gedaan zijn volgens Sunday Oliseh.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ronaldo zou er een penalty voor krijgen
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vermoeider vooral waarschijnlijk. Met het tempo van Nederland moeten ze wel 120 minuten kunnen meekomen.
Het moordende tempo van Iran kunnen we nooit evenaren natuurlijkquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vermoeider vooral waarschijnlijk. Met het tempo van Nederland moeten ze wel 120 minuten kunnen meekomen.
Oh God.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:07 schreef Em31 het volgende:
Van Gaal en de Amerikaanse media zal wel leuk worden
Are joe just so stupid or I so smart.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:07 schreef Em31 het volgende:
Van Gaal en de Amerikaanse media zal wel leuk worden
Mai mozzer lee in de koffin wiz a blusj on hur tjieks.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Are joe just so stupid or I so smart.
ver weg is het ook al nietquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:05 schreef Arizona het volgende:
Arme Iraniërs, nu moeten ze weer terug naar hun land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |