Oh God.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:07 schreef Em31 het volgende:
Van Gaal en de Amerikaanse media zal wel leuk worden
Are joe just so stupid or I so smart.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:07 schreef Em31 het volgende:
Mai mozzer lee in de koffin wiz a blusj on hur tjieks.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Are joe just so stupid or I so smart.
ver weg is het ook al nietquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:05 schreef Arizona het volgende:
Arme Iraniërs, nu moeten ze weer terug naar hun land
Ik krijg spontaan een Jillert Anema flashbackquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:07 schreef Em31 het volgende:
Oh god jaquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:18 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan een Jillert Anema flashback
Puur genot. That is the stupid question. I am the boss!quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:07 schreef Em31 het volgende:
Het zou wel moeten, vooral na die tweede helft net. Maar tegelijkertijd zou het me ook niet verbazen als Nederland verliest.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:25 schreef molloot200 het volgende:
Wat denken jullie, gaat Nederland winnen van de VS?
(Ook wel: gaan we met het hele werk een voetbalwedstrijd kijken tijdens het kerstdiner als Nederland in de kwartfinale komt?)
Denk dat de kans groter is dat de VS doorgaat.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:25 schreef molloot200 het volgende:
(Ook wel: gaan we met het hele werk een voetbalwedstrijd kijken tijdens het kerstdiner als Nederland in de kwartfinale komt?)
VS was nergens meer in de tweede helft, dus dat gaat goed komen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:25 schreef molloot200 het volgende:
wanneer hebben jullie dan een kerstdinerquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:30 schreef molloot200 het volgende:
Voor ons kerstdiner trouwens misschien wel beter dat Nederland er aanstaande zaterdag al uit zou vliegen
Anders lees je effe 8 posts terug.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wanneer hebben jullie dan een kerstdiner
Véél te vroeg. Vind ik danquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wanneer hebben jullie dan een kerstdiner
Dan hadden we toch even tweede moeten worden in de poulefase. Dan was het een stuk moeilijker geworden, niet?quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:01 schreef Koen66 het volgende:
jammer dat NL een evt kwartfinale niet zaterdagavond 10 dec. speelt.... Fok meet die avond
Ik denk niet dat Sylvana wilquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waarom mag die Simons niet meedoen, die deed het laatst toch zo goed?
true true. Maar met een groep voetbal kijken vind ik altijd wel leukquote:Op dinsdag 29 november 2022 23:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan hadden we toch even tweede moeten worden in de poulefase. Dan was het een stuk moeilijker geworden, niet?
De beste achtbaan OOIT, Taron?quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:59 schreef H_T het volgende:
@:Hamlapjes raad eens in welke Phantasialandachtbaan ik vandaag ben geweest?
quote:
Nice! Was het je eerste keer F.L.Y.? If so, wat vond je ervan?quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:18 schreef H_T het volgende:
[..]drie keer. Maar ook twee keer in F.L.Y!
Heb je nog Hallo geroepen vanaf mars?quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:18 schreef H_T het volgende:
[..]drie keer. Maar ook twee keer in F.L.Y!
quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nice! Was het je eerste keer F.L.Y.? If so, wat vond je ervan?
Zag laatst een keer een PHL-vlog en diegene had Taron gewoon overgeslagen![]()
![]()
Nee, wel gezwaaid vanuit Talocan. En het briljante idee uitgevoerd om tegen zessen in het donker in de boomstammetjesbaan te gaanquote:Op dinsdag 29 november 2022 23:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heb je nog Hallo geroepen vanaf mars?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |