quote:Op dinsdag 29 november 2022 12:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is ook niet ideaal. Is het wel een kwalitatief goede plek dan? Dat zou nog wel een reden zijn om de afstand wat makkelijker voor lief te nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
De temperatuur regulering in de Hema is niet meer wat het geweest is.quote:Op dinsdag 29 november 2022 13:12 schreef Arizona het volgende:
Ik heb de creme gekocht!
Ben naar de Hema gelopen. Wat waaaaaterkoud![]()
Ik hoest nu nóg harder
quote:Op dinsdag 29 november 2022 13:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Louis is dit WK nog erger dan Frank de Boer... we hebben te weinig voetbal op het middenveld, oplossing? We stellen Klaassen én De Roon op! Dit is niet eens de moeite waard om te kijken.quote:
En bij Louis is de snelste weg naar een basisplaats bij Oranje: zorgen dat je bankzitter bent bij Ajaxquote:Op dinsdag 29 november 2022 14:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Louis is dit WK nog erger dan Frank de Boer... we hebben te weinig voetbal op het middenveld, oplossing? We stellen Klaassen én De Roon op! Dit is niet eens de moeite waard om te kijken.
Oh?quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2022 12:16 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera.Wat een gedoe BillSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Geen vlees etenquote:
Ah ja tuurlijkquote:
Dat vond ik ook bijzonder om op te merkenquote:Op dinsdag 29 november 2022 15:36 schreef Cyan9 het volgende:
Het is vooral ook grappig om je te beseffen dat de vegetarische vleesvervangers ook een stuk goedkoper zijn dan vlees. Is voor mij reden genoeg om daar vaak wat uit te kiezen.
Uiteten of bij vrienden laat ik het los (dat is dus die 1% niet vegetarisch).quote:Op dinsdag 29 november 2022 16:04 schreef NailQueen het volgende:
Ik probeer ook wat meer veganisch te eten. De vegan producten zijn prima te doen alleen de spekjes, gehakt en kaas vind ik zelf niet zo lekker. Dan ga ik voor biologisch. Dan weet ik dat de dieren tenminste een goed leven hebben gehad.
Alleen in een restaurant vind ik het soms lastig. Ze hebben niet altijd vegetarisch en vind het ook zo'n gedoe om bij elk gerecht waar vlees in zit te vragen of het biologisch is (wat toch niet zo is)
Oh en nu we het er toch over hebben. Weten jullie waar je veganische of biologische smeerkaas kunt kopen? Die kan ik maar niet in de supermarkt vinden.
Zijn er tegenwoordig serieus nog restaurants die geen vegetarische opties aanbieden? Dat heb ik volgens mij al jaren niet meer gezien.quote:Op dinsdag 29 november 2022 16:04 schreef NailQueen het volgende:
Ik probeer ook wat meer veganisch te eten. De vegan producten zijn prima te doen alleen de spekjes, gehakt en kaas vind ik zelf niet zo lekker. Dan ga ik voor biologisch. Dan weet ik dat de dieren tenminste een goed leven hebben gehad.
Alleen in een restaurant vind ik het soms lastig. Ze hebben niet altijd vegetarisch en vind het ook zo'n gedoe om bij elk gerecht waar vlees in zit te vragen of het biologisch is (wat toch niet zo is)
Oh en nu we het er toch over hebben. Weten jullie waar je veganische of biologische smeerkaas kunt kopen? Die kan ik maar niet in de supermarkt vinden.
Kan goed zijn dat ik net naar die restaurants ga waar ik het weinig zie.quote:Op dinsdag 29 november 2022 16:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zijn er tegenwoordig serieus nog restaurants die geen vegetarische opties aanbieden? Dat heb ik volgens mij al jaren niet meer gezien.
Verfijn uw restaurant keuzes!quote:Op dinsdag 29 november 2022 16:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kan goed zijn dat ik net naar die restaurants ga waar ik het weinig zie.
Ah daar zijn ze!quote:Op dinsdag 29 november 2022 16:11 schreef NailQueen het volgende:
Ik lees dat het goed gaat met oranje. Wat een enthousiaste reacties!
Ik verwacht wel dat ie komende winter alsnog verkocht zal worden.quote:Op dinsdag 29 november 2022 16:29 schreef sportfreak het volgende:
En dan te bedenken dat onlangs John de Jong is ontslagen als technisch directeur van PSV mede omdat hij afgelopen zomer Gakpo niet had verkocht. De raad van commissarissen was niet zo blij met de misgelopen inkomsten.
Inmiddels is Gakpo een veelvoud waard...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Als je tot half 8 had gewerkt, had je ook weinig gemist hoor. Nou ja, het Sinterklaasjournaalquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:11 schreef Arizona het volgende:
Ik kijk nu ook, ik heb wel gewoon tot half 5 gewerkt
Ik hoef geen boerenkool te maken, de zieke New Mexico had meer zin in een kop erwtensoep en dat hebben meneer Unox en ik snel even geregeld.
Welk gehakt heb je tot nu toe geprobeerd? Ik koop meestal rulle stukjes, dat is prima. Alleen heb je dat lekker vette van varkensgehakt nietquote:Op dinsdag 29 november 2022 16:04 schreef NailQueen het volgende:
Lekker twee houthakkers in de spitsquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Onze grote twentse vriend in het veld
Waarom mag die Simons niet meedoen, die deed het laatst toch zo goed?quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Lekker twee houthakkers in de spits
Het klopt van geen kant op het veld, de eerste de beste fatsoenlijke tegenstander maakt gehakt van dit ploegske!
Ik vind dit geen vega-vriendelijke opmerking van jequote:Op dinsdag 29 november 2022 17:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Lekker twee houthakkers in de spits
Het klopt van geen kant op het veld, de eerste de beste fatsoenlijke tegenstander maakt gehakt van dit ploegske!
Dat heb ik zo'n beetje met het hele elftalquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:44 schreef Arizona het volgende:
Ah, en daar is weer een speler waar ik nog nooit van gehoord heb
Ja, dat is wel bijzonderquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waarom mag die Simons niet meedoen, die deed het laatst toch zo goed?
Ik heb hogere verwachtingen van het sinterklaasjournaal straksquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:47 schreef Fred_B het volgende:
Ik geloof niet dat dit de beste lichting is die Nederland ooit heeft voortgebracht.
Straalt ook weinig plezier uit.quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:47 schreef Fred_B het volgende:
Ik geloof niet dat dit de beste lichting is die Nederland ooit heeft voortgebracht.
Ja, hier in de straat meteen al een paar.quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:56 schreef Arizona het volgende:
Zijn er bij jullie in de buurt trouwens al huizen oranje versierd? Ik heb werkelijk nog geen een huis met WK-decoratie gezien.
Dat klopt, maar Van Gaal is ook helemaal de weg kwijt. Wat een angsthazenvoetbal, vreselijk. Als je nu nóg houthakkers als Weghorst en Janssen inbrengt, maar Simons niet... ongelooflijk.quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:47 schreef Fred_B het volgende:
Nee hier niet.quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:56 schreef Arizona het volgende:
Zijn er bij jullie in de buurt trouwens al huizen oranje versierd? Ik heb werkelijk nog geen een huis met WK-decoratie gezien.
Iedereen vindt dat Simons moet spelen, dus Louis vertikt het om hem te laten spelen, want nu is het niet meer zijn geniale ontdekkingquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die Simons bij de selectie zit. Louis, stuur hem naar huis! Wout Weghorst in de basis!quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Iedereen vindt dat Simons moet spelen, dus Louis vertikt het om hem te laten spelen, want nu is het niet meer zijn geniale ontdekking
Soms lijkt Louis wel een vrouwquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Iedereen vindt dat Simons moet spelen, dus Louis vertikt het om hem te laten spelen, want nu is het niet meer zijn geniale ontdekking
Is alles goed gekomen?quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:18 schreef Arizona het volgende:
Sinterklaasjournaal was inderdaad spannender dan deze wedstrijd
Nog nietquote:
Als dat maar goed komtquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nog niet
De streepjescodes zijn van de zakken gewassen door de zakkenwasser waardoor de pieten niet meer kunnen scannen naar welk huis en welk kind, welke zak moet. En het grote boek waar anders wel in staat wie welke kadootjes moet krijgen, is kwijt!
https://www.rtvoost.nl/ni(...)r-achtste-finales-wkquote:Invaller Weghorst via zege op Qatar als groepswinnaar naar achtste finales WK
En met Sinterklaas als "bondscoach" heb ik er alle vertrouwen inquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als dat maar goed komt![]()
Gelukkig hebben ze nog een paar dagen
Dus Oranje is helemaal niet door. Alleen Weghorstquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:31 schreef Arizona het volgende:
Die kop op RTV Oost
[..]
https://www.rtvoost.nl/ni(...)r-achtste-finales-wk
Wappie Weghorst, tralalalalaquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:31 schreef Arizona het volgende:
Die kop op RTV Oost
[..]
https://www.rtvoost.nl/ni(...)r-achtste-finales-wk
Het wordt toch wel eens tijd dat ze die organisatie doorlichten. Want daar gaat altijd veel foutquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nog niet
De streepjescodes zijn van de zakken gewassen door de zakkenwasser waardoor de pieten niet meer kunnen scannen naar welk huis en welk kind, welke zak moet. En het grote boek waar anders wel in staat wie welke kadootjes moet krijgen, is kwijt!
Ik zie Louis daar ook echt voor aan jaquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wel een paar. Maar dan enkele huizen. Geen hele straten.quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:56 schreef Arizona het volgende:
Weghorst én Janssen. Whyyyyyquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
En de enige die dan nog in vorm is als beukspits niet inbrengen. Luukinho is tenminste nog een aanspreekpunt, maar niet voor Louis blijkbaar.quote:
Hier in de buurt heb ik er geen gezien.quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:56 schreef Arizona het volgende:
Plan L is dat, gok ik.quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
En de enige die dan nog in vorm is als beukspits niet inbrengen. Luukinho is tenminste nog een aanspreekpunt, maar niet voor Louis blijkbaar.
Alleen als breekijzer ja. Terwijl die beter is dan Weghorst en Janssen.quote:
Vind het echt verwarrend dat zelfs in deze wedstrijd op deze manier gespeeld wordt.quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
En de enige die dan nog in vorm is als beukspits niet inbrengen. Luukinho is tenminste nog een aanspreekpunt, maar niet voor Louis blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |