Lekker twee houthakkers in de spitsquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Onze grote twentse vriend in het veld
Waarom mag die Simons niet meedoen, die deed het laatst toch zo goed?quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Lekker twee houthakkers in de spits
Het klopt van geen kant op het veld, de eerste de beste fatsoenlijke tegenstander maakt gehakt van dit ploegske!
Ik vind dit geen vega-vriendelijke opmerking van jequote:Op dinsdag 29 november 2022 17:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Lekker twee houthakkers in de spits
Het klopt van geen kant op het veld, de eerste de beste fatsoenlijke tegenstander maakt gehakt van dit ploegske!
Dat heb ik zo'n beetje met het hele elftalquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:44 schreef Arizona het volgende:
Ah, en daar is weer een speler waar ik nog nooit van gehoord heb
Ja, dat is wel bijzonderquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waarom mag die Simons niet meedoen, die deed het laatst toch zo goed?
Ik heb hogere verwachtingen van het sinterklaasjournaal straksquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:47 schreef Fred_B het volgende:
Ik geloof niet dat dit de beste lichting is die Nederland ooit heeft voortgebracht.
Straalt ook weinig plezier uit.quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:47 schreef Fred_B het volgende:
Ik geloof niet dat dit de beste lichting is die Nederland ooit heeft voortgebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |