Klopt wel. Koeman durfde zelfs te counteren wat ik wel verfrissend vond.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee, maar zelfs onder Koeman was het wel beter.
Wat wel interessant is, is dat Sipke Hulshoff assistent wordt bij Koeman. Dat is een beetje een apostel van Slot, en staat er bij Feyenoord intern ook erg goed op.
Nou hij is wel oudquote:Op dinsdag 29 november 2022 21:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb jij ook een kleine crush op Herman?
Dat vind ik zeer billijk.quote:
Ik krijg wel een beetje EK 2004 flashbacks. Toen speelden we dramatisch in de poule en gingen we onverdiend na penalty’s door tegen Zweden, waardoor we als volledig kansloos team opeens in de halve finale stonden.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:25 schreef Em31 het volgende:
Zul je zien dat we zaterdag ineens wel goed spelen
Die poulewedstrijden waren nog best te pruimen. Beter dan de andere interlands onder zijn naam.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:25 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik vond het voetbal onder Frons op het EK nog beter dan deze drie potjes
In de poule speelden we nog wel goed tegen Tsjechië, zelfs 2-0 voor. Maar dat was tot 'de wissel'.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik krijg wel een beetje EK 2004 flashbacks. Toen speelden we dramatisch in de poule en gingen we onverdiend na penalty’s door tegen Zweden, waardoor we als volledig kansloos team opeens in de halve finale stonden.
Dan gaan ze zeker ook heel erg gevaarlijk zijn uit standaard situaties. Want we horen elke keer hoeveel ze daarop getraind hebben. Met als resultaat: nul kansen uit cornersquote:Op dinsdag 29 november 2022 21:25 schreef Em31 het volgende:
Zul je zien dat we zaterdag ineens wel goed spelen
Oh ja, de tactische meesterzet om je beste speler eruit te halen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:30 schreef sportfreak het volgende:
[..]
In de poule speelden we nog wel goed tegen Tsjechië, zelfs 2-0 voor. Maar dat was tot 'de wissel'.
Dat was toen en echt heel slecht ja. Die wedstrijd tegen Duitslandquote:Op dinsdag 29 november 2022 21:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik krijg wel een beetje EK 2004 flashbacks. Toen speelden we dramatisch in de poule en gingen we onverdiend na penalty’s door tegen Zweden, waardoor we als volledig kansloos team opeens in de halve finale stonden.
Ik kan me eigenlijk vooral herinneren dat we in de poulefase vaak fantastische wedstrijden hadden en het dan uiteindelijk toch wel weer misgingquote:Op dinsdag 29 november 2022 21:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dickies 'ervaring routine over de steep trekken huphup' Advocaats finest momentquote:Op dinsdag 29 november 2022 21:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Oh ja, de tactische meesterzet om je beste speler eruit te halen.
Ja, dat is zeker interessant, want bij Koeman is het de assistent die de speelstijl bepaalt. Sowieso wel goed dat de Ajax-kliek er buiten lijkt te worden gehouden, en dat zeg ik als Ajacied.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat wel interessant is, is dat Sipke Hulshoff assistent wordt bij Koeman. Dat is een beetje een apostel van Slot, en staat er bij Feyenoord intern ook erg goed op.
Ja, daar zie ik het nog wel gebeuren dat we bij 2-1 achter zo’n variant gaan krijgen met geklooi van 2 man bij de cornervlag, waarbij er dan uiteindelijk één buitenspel staat voor de voorzet überhaupt gegeven isquote:Op dinsdag 29 november 2022 21:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan gaan ze zeker ook heel erg gevaarlijk zijn uit standaard situaties. Want we horen elke keer hoeveel ze daarop getraind hebben. Met als resultaat: nul kansen uit corners
Eens!quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker interessant, want bij Koeman is het de assistent die de speelstijl bepaalt. Sowieso wel goed dat de Ajax-kliek er buiten lijkt te worden gehouden, en dat zeg ik als Ajacied.
Ilja Gort die Californische wijn gaat proeven en daarover zn gal gaat spuien. Lijkt me een interessante rubriek.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:37 schreef Cee het volgende:
De VS werkt zichzelf wel een beetje aan gort nu.
Wie was eigenlijk de assistent van Koeman bij Feyenoord? Daar speelde hij namelijk 5-3-2 waarna Van Gaal dat ook ging doen op het WK 2014.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo ruk ging bij Barca. Schreuder was zn assistent.
Van Gastel, van Bronkhorst en Lodewijks.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wie was eigenlijk de assistent van Koeman bij Feyenoord? Daar speelde hij namelijk 5-3-2 waarna Van Gaal dat ook ging doen op het WK 2014.
Van Gastel?quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wie was eigenlijk de assistent van Koeman bij Feyenoord? Daar speelde hij namelijk 5-3-2 waarna Van Gaal dat ook ging doen op het WK 2014.
Kan he, dat zo iemand één goede ingeving heeftquote:Op dinsdag 29 november 2022 21:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Van Gastel, van Bronkhorst en Lodewijks.
Mja
Dan sta je tenminste nog op het wedstrijdformulier.quote:
Fair play, heet dat.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:46 schreef Redefine het volgende:
Iran schreeuwt om hands. Was volgens mij die Iraniër zelf die hands maakte
Dit keer gaat het gewoon andersom en wint een matig Nederland van een goed Verenigde Statenquote:Op dinsdag 29 november 2022 21:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk vooral herinneren dat we in de poulefase vaak fantastische wedstrijden hadden en het dan uiteindelijk toch wel weer misgingIk ben deze lage verwachtingen helemaal niet gewend!
![]()
Vooral 2008 afgaan tegen Rusland na die wedstrijden tegen Italië en Frankrijk
Je kan het altijd proberen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:46 schreef Redefine het volgende:
Iran schreeuwt om hands. Was volgens mij die Iraniër zelf die hands maakte
Of gewoon hopen dat Pulisic niet meedoet, zoals nu in de 2e helft.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:00 schreef Redefine het volgende:
Tegen de Amerikanen moet je vooral de eerste helft doorkomen. Naarmate de wedstrijd vordert worden ze steeds minder.
Ronaldo zou er een penalty voor krijgenquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:02 schreef Redefine het volgende:
Iran voelt zich bekochtDat was never nooit een penalty.
Vermoeider vooral waarschijnlijk. Met het tempo van Nederland moeten ze wel 120 minuten kunnen meekomen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:00 schreef Redefine het volgende:
Tegen de Amerikanen moet je vooral de eerste helft doorkomen. Naarmate de wedstrijd vordert worden ze steeds minder.
Dat zou heel veel schelen ja.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Of gewoon hopen dat Pulisic niet meedoet, zoals nu in de 2e helft.
Dat zou geweldig gedaan zijn volgens Sunday Oliseh.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ronaldo zou er een penalty voor krijgen
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vermoeider vooral waarschijnlijk. Met het tempo van Nederland moeten ze wel 120 minuten kunnen meekomen.
Het moordende tempo van Iran kunnen we nooit evenaren natuurlijkquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vermoeider vooral waarschijnlijk. Met het tempo van Nederland moeten ze wel 120 minuten kunnen meekomen.
Oh God.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:07 schreef Em31 het volgende:
Van Gaal en de Amerikaanse media zal wel leuk worden
Are joe just so stupid or I so smart.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:07 schreef Em31 het volgende:
Mai mozzer lee in de koffin wiz a blusj on hur tjieks.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Are joe just so stupid or I so smart.
ver weg is het ook al nietquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:05 schreef Arizona het volgende:
Arme Iraniërs, nu moeten ze weer terug naar hun land
Ik krijg spontaan een Jillert Anema flashbackquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:07 schreef Em31 het volgende:
Oh god jaquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:18 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan een Jillert Anema flashback
Puur genot. That is the stupid question. I am the boss!quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:07 schreef Em31 het volgende:
Het zou wel moeten, vooral na die tweede helft net. Maar tegelijkertijd zou het me ook niet verbazen als Nederland verliest.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:25 schreef molloot200 het volgende:
Wat denken jullie, gaat Nederland winnen van de VS?
(Ook wel: gaan we met het hele werk een voetbalwedstrijd kijken tijdens het kerstdiner als Nederland in de kwartfinale komt?)
Denk dat de kans groter is dat de VS doorgaat.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:25 schreef molloot200 het volgende:
(Ook wel: gaan we met het hele werk een voetbalwedstrijd kijken tijdens het kerstdiner als Nederland in de kwartfinale komt?)
VS was nergens meer in de tweede helft, dus dat gaat goed komen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:25 schreef molloot200 het volgende:
wanneer hebben jullie dan een kerstdinerquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:30 schreef molloot200 het volgende:
Voor ons kerstdiner trouwens misschien wel beter dat Nederland er aanstaande zaterdag al uit zou vliegen
Anders lees je effe 8 posts terug.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wanneer hebben jullie dan een kerstdiner
Véél te vroeg. Vind ik danquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wanneer hebben jullie dan een kerstdiner
Dan hadden we toch even tweede moeten worden in de poulefase. Dan was het een stuk moeilijker geworden, niet?quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:01 schreef Koen66 het volgende:
jammer dat NL een evt kwartfinale niet zaterdagavond 10 dec. speelt.... Fok meet die avond
Ik denk niet dat Sylvana wilquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waarom mag die Simons niet meedoen, die deed het laatst toch zo goed?
true true. Maar met een groep voetbal kijken vind ik altijd wel leukquote:Op dinsdag 29 november 2022 23:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan hadden we toch even tweede moeten worden in de poulefase. Dan was het een stuk moeilijker geworden, niet?
De beste achtbaan OOIT, Taron?quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:59 schreef H_T het volgende:
@:Hamlapjes raad eens in welke Phantasialandachtbaan ik vandaag ben geweest?
quote:
Nice! Was het je eerste keer F.L.Y.? If so, wat vond je ervan?quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:18 schreef H_T het volgende:
[..]drie keer. Maar ook twee keer in F.L.Y!
Heb je nog Hallo geroepen vanaf mars?quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:18 schreef H_T het volgende:
[..]drie keer. Maar ook twee keer in F.L.Y!
quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nice! Was het je eerste keer F.L.Y.? If so, wat vond je ervan?
Zag laatst een keer een PHL-vlog en diegene had Taron gewoon overgeslagen![]()
![]()
Nee, wel gezwaaid vanuit Talocan. En het briljante idee uitgevoerd om tegen zessen in het donker in de boomstammetjesbaan te gaanquote:Op dinsdag 29 november 2022 23:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heb je nog Hallo geroepen vanaf mars?
Taron blijft wel de onbetwiste koning inderdaadquote:Op dinsdag 29 november 2022 23:25 schreef H_T het volgende:
[..]Vette baan, maar de houding is soms wat oncomfortabel. En ik wist in het begin niet zo goed waar ik moest kijken. De schoenzolen van mijn voorganger waren toch niet zo spannend
Als je er bent, vooral doen, maar ik vind Taron nog steeds leuker.
Rookburgh is wel echt weer mooi gemaakt!
SPOILER: Grote spoiler over F.L.Y., mocht iemand dat belangrijk vindenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rookburgh echt een prachtig gebiedje inderdaad! Ook wel typisch Phantasialand, veel in de hoogte, verschillende verdiepingen en je merkt van buiten niets van het gebied en andersom, dat kunnen ze daar wel echt heel goedquote:Op dinsdag 29 november 2022 23:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, wel gezwaaid vanuit Talocan. En het briljante idee uitgevoerd om tegen zessen in het donker in de boomstammetjesbaan te gaan![]()
![]()
Stond de winterstand intussen al aan? Hoorde afgelopen weekend nog van mensen die er echt zeiknat uit kwamen![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Taron blijft wel de onbetwiste koning inderdaad
De oncomfortabele houding bij F.L.Y. herken ik wel, ja, ik had de laatste beter eerst even een toiletstop kunnen makenHet was een tikje vochtig jaSPOILER: Grote spoiler over F.L.Y., mocht iemand dat belangrijk vindenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rookburgh echt een prachtig gebiedje inderdaad! Ook wel typisch Phantasialand, veel in de hoogte, verschillende verdiepingen en je merkt van buiten niets van het gebied en andersom, dat kunnen ze daar wel echt heel goed
[..]![]()
![]()
Stond de winterstand intussen al aan? Hoorde afgelopen weekend nog van mensen die er echt zeiknat uit kwamen. Ik heb op een of andere manier nu ook een beetje last van mijn bovenbenen en heb ook in Talocan meer in het tuigje gehangen dan me strikt genomen lief is
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik kijk er wel naar uitquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:07 schreef Em31 het volgende:
Heee jij hebt tegelijk met mij kerstdiner van het werkquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:25 schreef molloot200 het volgende:
Qua oppervlakte is het niet heel groot, maar ze weten daar best veel in te stoppen. En ze zijn heel goed met thematiseren en voeren dat ook heel ver door. Per themagebied hebben de werknemers andere kostuums, inclusief de schoonmakers en horecapersoneel. Achtbaan Black Mamba kostte naar verluidt 22 miljoen euro om te bouwen: 11 miljoen voor de baan zelf, 11 miljoen voor de aankleding er omheen.quote:Op woensdag 30 november 2022 08:35 schreef Yesse het volgende:
Ik ben volgens mij nog nooit in Phantasialand geweestHet ziet er wel heel vet uit.
Ik ook niet, krijg het idee dat er alleen achtbanen zijn en daar durf ik 9 van de 10 keer niet in.quote:Op woensdag 30 november 2022 08:35 schreef Yesse het volgende:
Ik ben volgens mij nog nooit in Phantasialand geweestHet ziet er wel heel vet uit.
Collega Arizonaquote:Op woensdag 30 november 2022 09:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heee jij hebt tegelijk met mij kerstdiner van het werk
Beterschapquote:Op woensdag 30 november 2022 09:34 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen, volgens mij begin ik ziek te wordenwaarom altijd op zo'n slecht moment.
Zijn er ook goede momenten om ziek te zijn?quote:Op woensdag 30 november 2022 09:34 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen, volgens mij begin ik ziek te wordenwaarom altijd op zo'n slecht moment.
Hoe ver ben je ermee?quote:
Dan heb je vast niet voor de hele week boodschappen besteld?quote:Op woensdag 30 november 2022 11:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Voor eerst boodschappen besteld via Picnic. Wat lastig om aan de minimale 35 euro bestelwaarde te komen. Dus 2 kazen in de winkelmand gegooid. Normaal koop ik kaas niet bij de supermarkt, maar bij een kaaswinkel. Ik ben echt een fijnproever op kaasgebied. Oude kaas, belegen kaas, kruidnagelkaas, sambalkaas.
Voor de hele week zo'n beetje. Ik hoop volgende week gewoon naar de AH, slager, groenteboer en bakker te kunnen gaan. Ik woon zowel praktisch boven die winkels.quote:Op woensdag 30 november 2022 11:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan heb je vast niet voor de hele week boodschappen besteld?
Picnic komt hier nog niet. Wij hebben een bezorgbundel van de AH, dan moet je minstens voor 50 euro bestellen. Maar dat halen we tegenwoordig wel elke week
Schiet al aardig op dusquote:Op woensdag 30 november 2022 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Seizoen 6, aflevering 13.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |