Ik ook niet. We hebben het wel een paar jaar terug binnen ESF gedaan. Dat was wel leuk. Maar dat kwam ook omdat users elkaar dan kennen, zodat de stemmen ook wat logischer zijn en meer mensen kunnen 'winnen'.quote:
Kan ik dit terugvinden?quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook niet. We hebben het wel een paar jaar terug binnen ESF gedaan. Dat was wel leuk. Maar dat kwam ook omdat users elkaar dan kennen, zodat de stemmen ook wat logischer zijn en meer mensen kunnen 'winnen'.
Maar zo'n FOK! brede verkiezing is echt totaal niet boeiend en gaat nergens over.
Een wedstrijd met alleen publieksstemmen zorgt ook voor een resultaat waarin een heleboel joke-acts ten koste van kwaliteit wint.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook niet. We hebben het wel een paar jaar terug binnen ESF gedaan. Dat was wel leuk. Maar dat kwam ook omdat users elkaar dan kennen, zodat de stemmen ook wat logischer zijn en meer mensen kunnen 'winnen'.
Maar zo'n FOK! brede verkiezing is echt totaal niet boeiend en gaat nergens over.
Zeker. En ook vriendjespolitiekquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Een wedstrijd met alleen publieksstemmen zorgt ook voor een resultaat waarin een heleboel joke-acts ten koste van kwaliteit wint.
Gelukkig werkt de zoekfunctie al een tijdje goedquote:
Ik heb het idee dat de Duitse keuken sowieso niet heel modern is. Inderdaad relatief weinig vegetarisch, maar ook bijvoorbeeld nog maar weinig frisdrank zonder suiker.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb twee soorten geprobeerd die ik kon vinden. Ook de rulgehakt. Maar vond er beide geen smaak aan hebben
Ik ben dit weekend uiteten gegaan met mijn ouders in een Duits restaurant. Het enige vegatarische wat ze hadden waren patat en salades![]()
Bedankt voor de tip. Ik doe bijna nooit boodschappen bij AH maar ik zal er nu even langs gaan
Vuvuzela 2.0quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:03 schreef Cee het volgende:
Ik wil Iran USA kijken maar het lijkt of er continu een zwerm bijen door het stadion zoemt.
En al die Oostblokkers stemmen toch alleen maar op elkaarquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Een wedstrijd met alleen publieksstemmen zorgt ook voor een resultaat waarin een heleboel joke-acts ten koste van kwaliteit wint.
Oproepen tot stemmen, altijd weer Malta eh Meke he.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:09 schreef Meke het volgende:
[..]
En al die Oostblokkers stemmen toch alleen maar op elkaar
(Ik reken op jullie hè, @:Arizona en @:Hamlapjes!!)
Door die verkiezingen, waarbij ik ook 2x een stem kreeg, ben ik uiteindelijk actiever in de SC geworden.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelukkig werkt de zoekfunctie al een tijdje goedIk heb het gevonden.
Het awards topic:
ESF / [ESF-AWARDS] Europe, start voting NOW!
Dat waren dan wel uitermate geslaagde verkiezingen met dat gevolgquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Door die verkiezingen, waarbij ik ook 2x een stem kreeg, ben ik uiteindelijk actiever in de SC geworden.
Zo zie je maar, verkiezingen zijn niet altijd een feestje.
De Sam Ryder award zou postuum naar ato gaan.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bedankt
4 jaar later kunnen wat awards bij voegen:
De Ronela Hajati award: De grootste dramaqueen
De Circus Mirkus award: De grootste mafketel
De Zdob si Zdub award: De grootste feestbeest
De Sam Ryder award: De grootste positiviteitsgoeroe (of de meest sympathieke)
De Jendrik award: De grootste stuiterbal
De Daði & Gagnamagnið award: De grootste laid back/meest ontspannen (of de grootste familieman/vrouw)
Ik wilde nog een Michael Ben David Award toevoegen maar die wil niemand winnen ongeacht de prijs
Voor 2019 kon ik even niets verzinnen
De keeper van Iran scoorde overigens ook.quote:
Nee, dan liever de vakjury die alleen op van die middle of the road posts stemt.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Die miste even de juiste balquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
De keeper van Iran scoorde overigens ook.
Oe kan het VS-Nederland worden? Dat wordt leuk met onze aangetrouwde Amerikaanse tantequote:Op dinsdag 29 november 2022 20:44 schreef Fred_B het volgende:
VS gaat eventueel echt een bijzonder lastige tegenstander voor Nederland worden.
Ik denk dat Nederland er tegen VS uitvliegt. Dat tempo kunnen de spelers echt niet. Al scoren ze alsnog wel moeizaam.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:44 schreef Fred_B het volgende:
VS gaat eventueel echt een bijzonder lastige tegenstander voor Nederland worden.
Daar gaan we keihard tegen onderuit.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:44 schreef Fred_B het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |