SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na WW2 hebben ze honderdduizenden gehandicapten die in Moskou het straatbeeld zo ontsierden naar een eiland verbannenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:53 schreef oheng het volgende:
Ja, maar ook als je een fetish hebt voor gehandicapte mannen.
https://www.telegraaf.nl/(...)e-russische-rekrutenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:10 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Fijn dat de Televaag maar 4 dagen achterloopt
[..]
quote:,,Sommige commandanten verdienen de kogel. Het gevolg van de mobilisatie is dat ongetrainde manschappen onmiddellijk in de frontlinie worden gegooid. Er komen al doodskisten aan in Tsjeljabinsk, Jekaterinburg en Moskou", schreef blogster Anastasia Kashevarova. ,,Ze leiden geen mannen op. Ze hebben in de rekruteringsdiensten zelfs geen medische controle. Met het gevolg dat er epileptici en autisten in de rangen dienen. Officieren, jullie zeiden ons dat er een training zou zijn, dat ze niet na een week naar het front zouden gestuurd worden. Hebben jullie opnieuw gelogen?"
Kashevarova zegt dat ze de ene na de andere hopeloze familie aan de lijn heeft die geen antwoord krijgt van het leger. ,,Maar getallen van gesneuvelden zal ik niet geven.
De Oekraners zouden hun lol niet op kunnen."
De Russische bloggers geven ook aan dat heel wat manschappen zich zonder slag of stoot overgeven zodra ze aan het front zijn. Kashevarova beaamt dat. ,
Ze worden erop uitgestuurd zonder instructies. Ze verlaten hun post en lopen wat rond. En vallen in vijandelijke handen.
De commandanten vrezen generaal Gerasimov niet, noch defensieminister Shoigoe, noch Poetin, noch de aanklagers. En onder de opperste leiders heeft niet iedereen het morele recht hen aan te pakken omdat ze het zelf verknoeid hebben", fulmineerde ze
Tsja, Oekrane meldt zelf niks actueels (terecht ook trouwens, OpSec gaat voor alles) en de Russische milbloggers moeten van het Kremlin ondertussen ook hun bek dicht houden. Dan blijft er verder niet zo veel over.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:06 schreef Rode_Wijn het volgende:
Bijzonder. Scribblemaps geeft op het moment 0 extra info. Is een andere map beter of gebeurt er nu gewoon geen reet? Deepstate is nu niet bepaald neutraal met die varkentjes
Stiekem is wachten op duidelijkheid ook beter.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:54 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Tsja, Oekrane meldt zelf niks actueels (terecht ook trouwens, OpSec gaat voor alles) en de Russische milbloggers moeten van het Kremlin ondertussen ook hun bek dicht houden. Dan blijft er verder niet zo veel over.
Anastasia mag binnenkort ook naar het front met deze mening.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)e-russische-rekruten
voor jou dan
[..]
[ twitter ]
Dit zal een impopulaire mening zijn, maar ik ben hier eigenlijk tegen. Ik vind dat ze na de oorlog terug moeten naar Oekrane om het land te helpen opbouwen.quote:Nederland moet zich klaarmaken voor Oekraners die willen blijven'
Hoeveel Oekraners hier straks permanent zullen blijven, weten we niet, maar de inschatting is dat het minstens 25 procent is. Experts zeggen dat de overheid met een langetermijnvisie moet komen voor deze mensen. Met vooral antwoord op de vraag: waar gaan ze wonen?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ne-nederland-blijven
Tuurlijk. Er gelden geen andere regels omdat ze blank zijn ofzo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit zal een impopulaire mening zijn, maar ik ben hier eigenlijk tegen. Ik vind dat ze na de oorlog terug moeten naar Oekrane om het land te helpen opbouwen.
Uiteindelijk denk ik dat dat ook in het belang van Oekrane zelf is.
Want figuren uit Afrika en zo worden teruggestuurd om daar de boel weer op te bouwen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tuurlijk. Er gelden geen andere regels omdat ze blank zijn ofzo.
Wel raar dat ze niet terug willen naar hun eigen land.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit zal een impopulaire mening zijn, maar ik ben hier eigenlijk tegen. Ik vind dat ze na de oorlog terug moeten naar Oekrane om het land te helpen opbouwen.
We hebben genoeg sectoren waar we mensen te kort komen in het land. Ik heb de eerste Oekranse winkel medewerkers al gespot. Daarnaast zijn het over het algemeen leuke mokkels om te zienquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Zijn gigantische kosten wat dat met zich mee zou brengen. Voor ons en de wereld zal het in mijn ogen beter zijn als hij Oekrane niet levend verlaat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:31 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Zou humor zijn als die inderdaad levend gepakt wordt.
Ik zie zijn lijdensweg op deze wereld wat langer duren dan een kogel op het slagveld wat hem voor sommigen ook nog eens een martelaar zal maken, die strijden ten onder is gegaan voor het moederland tegen de Ukrnazisquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:08 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Zijn gigantische kosten wat dat met zich mee zou brengen. Voor ons en de wereld zal het in mijn ogen beter zijn als hij Oekrane niet levend verlaat.
Het zou voor ons juist geweldig zijn als hij daar voor het oog van de camera's uit gesleept zou worden om berecht te worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:08 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Zijn gigantische kosten wat dat met zich mee zou brengen. Voor ons en de wereld zal het in mijn ogen beter zijn als hij Oekrane niet levend verlaat.
Kan Loeki hierna weer gewoon reclameblokken gaan verzorgenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:47 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat de warme vriendschap tussen beide heren nu wel snel zal bekoelen.
Niet uit kunnen varen met 5bftquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:47 schreef Slayage het volgende:
Het zit de Ruskis echt niet mee heh.
[ twitter ]
Da moeten die mensen zelf weten , als ze het hier naar de zin hebben en willen blijven, nou waarom niet danquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Daarna Loeki & De Leeuwquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kan Loeki hierna weer gewoon reclameblokken gaan verzorgen
Ten eerste wat @Qarrad zegt. Maar over het algemeen zijn dit soort mensen banger voor gerechtigheid en gevangenisstraffen dan voor de dood zelf. Dat zag je ook bij de Nazi kopstukken na WO2. Daarnaast zou het voor Rusland ook een afgang zijn omdat ze hem altijd de hand boven zijn hoofd hielden. De kosten zijn als je puur kijkt naar het hele budget van een land ook weer niet zo hoog. Plus voor de nabestaande van MH17 zou het ook geweldig nieuws zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:08 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Daarna stand-up comedy met Mohammed al-Sahafquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Daarna Loeki & De Leeuw
prima TV duo
Echte cultuur liefhebbers.quote:
Hoogste tijd dat de westerse inlichtingendiensten de dictatuur Belarus gaan destabiliseren tot het punt dat deze omvalt. Pomp maar miljarden in het bewapenen van tegenstanders, het omkopen van machthebbers en het grootschalig infiltreren in media en nieuwsvoorzieningen daar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kan Loeki hierna weer gewoon reclameblokken gaan verzorgen
Als we hier al geen geld voor over zouden hebben zijn we als maatschappij moreel failliet. Dan zijn we zo zwak als Putin denkt dat het Westen is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:00 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ten eerste wat @:Qarrad zegt. Maar over het algemeen zijn dit soort mensen banger voor gerechtigheid en gevangenisstraffen dan voor de dood zelf. Dat zag je ook bij de Nazi kopstukken na WO2. Daarnaast zou het voor Rusland ook een afgang zijn omdat ze hem altijd de hand boven zijn hoofd hielden. De kosten zijn als je puur kijkt naar het hele budget van een land ook weer niet zo hoog. Plus voor de nabestaande van MH17 zou het ook geweldig nieuws zijn.
Zullen we eerst maar is afwachten hoelang deze oorlog berhaupt gaat duren. Want zolang Rusland Oekrane blijft bestoken met raketten die hun infrastructuur blijft vernietigen kan je ze ook niet echt terug sturen. De verwachting is dat deze winter waarschijnlijk ook meer vluchtelingen komen vanwege stroomuitval enzovoort.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
We hebben gewoon privileges waardoor we ons wat kunnen permitteren ☺️quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:04 schreef riazop het volgende:
Biden wil Pakistan straffen omdat ze de annexatie resolutie van het Westen niet steunden?
Het Westen heeft kennelijk nog niet genoeg vijanden?
https://www.ad.nl/buitenl(...)ter-wereld~a1c8c3c2/
Inderdaad. De arrogantie van het Westen. Ja daar gaan we nog veel plezier aan beleven!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We hebben gewoon privileges waardoor we ons wat kunnen permitteren ☺️
Doen we ook, we houden de wereld stabiel en hebben zelf een levensstandaard die vergeleken met de rest ongekend hoog is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:08 schreef riazop het volgende:
[..]
Inderdaad. De arrogantie van het Westen. Ja daar gaan we nog veel plezier aan beleven!
Ook Fokkers:quote:Pakistan is een primitief achtergesteld en geweldadig moslimland. Geert hebt gelijk!1!1
quote:Neeee, we moeten echt geen ruzie met Pakistan krijgen hoor, dadelijk hebben we er weer een vijand bij 1!1!
Des te meer een reden om daar heel nederig mee om te gaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doen we ook, we houden de wereld stabiel en hebben zelf een levensstandaard die vergeleken met de rest ongekend hoog is.
...
Zoveel plezier als aan Gasputin, de Olieprinsjes, het Iraanse regime en Erdonomics bij lange na niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:08 schreef riazop het volgende:
[..]
Inderdaad. De arrogantie van het Westen. Ja daar gaan we nog veel plezier aan beleven!
Is de nieuwe podcast van Rob de Wijk nog de moeite waard? Gaat oa over de herbewapening van Nederland?quote:
Je hebt ook mensen die graag zonder glijmiddel anaal gefist worden door mother Russia.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:08 schreef riazop het volgende:
[..]
Gaat Baudet straks ook de Taliban als grote leiders neerzetten?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:29 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Poetin zoekt nieuwe vrienden.
Die reacties ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:04 schreef riazop het volgende:
Biden wil Pakistan straffen omdat ze de annexatie resolutie van het Westen niet steunden?
Tja, als een dirigent niet bij je feestje wil helpen moet het wel een nazi zijn, natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Echte cultuur liefhebbers.
quote:"On October 14, it became known about the brutal murder of the chief conductor of the Kherson Music and Drama Theater named after Mykola Kulish. After Yuriy Kerpatenko refused to cooperate with the occupiers, the Russian military shot him dead in his own house," the ministry said on Facebook.
Kerpatenko has been working in the Kherson Regional Philharmonic since 2000. In 2004, he became the chief conductor of the Mykola Kulish Kherson Music and Drama Theater. He acted as the chief conductor of the Gilea chamber orchestra. Kerpatenko openly showed his civic position and refused to leave occupied Kherson.
Mooi lijntje, lekker snuiven.quote:
Omdat mijn Russisch matig is, ik verstond alleen “majoor”, hier met ondertiteling.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:36 schreef slashdotter3 het volgende:
Wagner mannetjes die doen alsof ze conscripts zijn
[ twitter ]
Ik vind ook dat ze die morele plicht hebben tov hun land en diegenen die nu sterven voor dat land. Maar of ze die plicht ook hebben tov ons? Dat vraag ik me af.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het Westen moet beseffen dat een groot aantal landen het as van het kwaad vormt met een regime en bevolking die ons op het moment supreme zullen willen vernietigen. Landen als Pakistan, China, India etc horen prima in dat lijstje. Wij als Westen hebben lang geprobeerd om allerlei schurkenstaten beschaving bij te brengen maar na dit Rusland-fiasco is die naviteit kennelijk voorbij. Op de dag des oordeels zullen wij het moeten hebben van Amerika, Frankrijk, Duitsland, UK etc. Niet India, Pakistan of China.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:04 schreef riazop het volgende:
quote:
Vandaar "Special operation".quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:15 schreef quirina het volgende:
Oh dus Rusland wil dat er aanslagen gepleegd gaan worden en zij zorgen voor wapens?
Is het Sovjet museum dan nog niet leeg dan?
Blijft apart hoe stocijns ze elke avond naar die beelden kijken en dat domme commentaar aanhoren.quote:
En trots 4x tonen hoe ze een kruisraket op een voetgangersbrug schieten (die ze nog missen ook)quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:19 schreef Aether het volgende:
[..]
Blijft apart hoe stocijns ze elke avond naar die beelden kijken en dat domme commentaar aanhoren.
Eigenlijk is de speciale militaire operatie gewoon live reenactmentquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:15 schreef quirina het volgende:
Oh dus Rusland wil dat er aanslagen gepleegd gaan worden en zij zorgen voor wapens?
Is het Sovjet museum dan nog niet leeg dan?
Die outfits zijn ook veels te fancy om van regulier Russisch cannonfodder te zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:36 schreef slashdotter3 het volgende:
Wagner mannetjes die doen alsof ze conscripts zijn
[ twitter ]
Ook alleen maar voor de buhne. Het enigste wat Vladolf hoeft te doen is Rusland terug trekken naar... Rusland. Dan is het voorbij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Vandaar Poetins zielige gejank, opeens, dat hij heul geen oorlog wil met het westen/navo.
Hoe doe je dat in de praktijk?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:13 schreef riazop het volgende:
[..]
Des te meer een reden om daar heel nederig mee om te gaan.
Hoe is dat vastgesteld?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:22 schreef quirina het volgende:
En hun soldaten zien schieten met ak’s zonder ammo, met geluidsband eronder.
Er kan altijd nog een patroon in de kamer zitten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Er heeft niemand een magazijn in zijn geweer.
Thank you very musk.quote:
Door pakistan zo te benaderen wint hij sympathie bij India. Zoiets kan ik mij althans voorstellen. De rol van India is wat bepalender dan die van Pakistanquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:04 schreef riazop het volgende:
Als ie niet sarcastisch is dan is dit zeker mooi. Als hij tenminste niet de dienst voortdurend afknijptquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:02 schreef pvdplanet het volgende:
BREAKING: Firefight erupts in military base in Russia’s Belgorod region near Ukraine according to Russian sources, reported of dead and wounded after possible recruits/mobilised forces open fire on other soldiers
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:02 schreef pvdplanet het volgende:
BREAKING: Firefight erupts in military base in Russia’s Belgorod region near Ukraine according to Russian sources, reported of dead and wounded after possible recruits/mobilised forces open fire on other soldiers
Wat ik ergens gelezen heb, kan echter de bron niet meer vinden, een hoop. Iran schijnt ze op grote schaal te leveren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:45 schreef polderturk het volgende:
Hoeveel Shaheds drones hebben die Orcs?
[ twitter ]
Die schutters zullen geen mensen zijn die net opgeroepen zijn, die hebben tenslotte nog nooit een wapen in hun handen gehad.quote:
Het schijn niet echt lekker te gaan daar voor Oekrane. In het noorden en zuiden maken ze terreinwinst maar bij Bakhmut hebben de Russen de linies doorbroken.quote:
Omdat het geen vluchtelingen zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Da moeten die mensen zelf weten , als ze het hier naar de zin hebben en willen blijven, nou waarom niet dan
Iemand anders vermoedt ook iets in die richting.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:37 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
De Russen verlaten kennelijk weer ijlings hun post, met achterlating van cadeaus.
Benieuwd of het weer 2 3 dagen ver doorstoten, 10-12 dagen consolideren wordt.
Is Poetin in Belarus aan het rommelen om de Oekraense legereenheden naar het noorden te lokken?
[ twitter ]
nou ja , heb jij liever marrokanen danquote:
Terrorist attack? Dat zijn vast de nieuwste vrienden van Putinquote:
Ik heb het gevoel dat die eenheden sowieso niet Kyiv onbeschermd laten, zijn vooral TDF. We hebben allemaal tanks uit Wit Rusland weg zien rijden, dus ik denk dat de afspraak met Putin vooral was dat daarvoor in de plaats garanties voor troepen kwamen dat de Wit Russische nationalisten stil gehouden worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:31 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Iemand anders vermoedt ook iets in die richting. [ twitter ]
Wat een mafkees.quote:
Echt absurd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat we vernemen dat ze USSR periode kaarten gebruiken.
De Soviets hadden wel echt uitstekende kaarten. Misschien wel wat curieus als dat niet is bijgewerkt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Echt absurd.
Liep in 2005 (dacht ik) de 4Daagse in Nijmegen en sprak daar een paar Amerikaanse militairen. Zij lieten hun kaarten van de regio zien en die waren zo belachelijk gedetailleerd, dat ik het me nog herinner
Wereld van verschil met die ruskies
Jupquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:00 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
De Soviets hadden wel echt uitstekende kaarten. Misschien wel wat curieus als dat niet is bijgewerkt.
Een filmpje (maar ook wel genoeg andere bronnen):
WW1 in colour. Episode 4; The battle of the Donbassquote:
Geweldig, nu heb je het beste van 2 werelden: je hebt nog steeds financieel verlies, EN je komt over als een 1e klas eikel.quote:
World war 1: Cherson Charkov offensivequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
WW1 in colour. Episode 4; The battle of the Donbass
Zelensky heeft voor het eerst toegegeven dat de situatie in Bakhmut "zeer moeilijk" is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:28 schreef HSG het volgende:
[..]
Het schijn niet echt lekker te gaan daar voor Oekrane. In het noorden en zuiden maken ze terreinwinst maar bij Bakhmut hebben de Russen de linies doorbroken.
Waarom "eindelijk"?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:21 schreef riazop het volgende:
[..]
Zelensky heeft voor het eerst toegegeven dat de situatie in Bakhmut "zeer moeilijk" is.
Dat betekent meestal dat de betreffende plaats opvallen staat.
Eindelijk.
Omdat ze al drie maanden claimen dat ze binnenkort Bakhmut innemen. Eindelijk lijkt het dan te gebeuren.quote:
quote:
Laten we samen vooral hopen dat Zelensky het licht gaat zien en onderhandelingen start ipv nog 1000en van zijn landgenoten te offeren voor een illusie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar laat me raden, dat wordt de magische moraal boost, waardoor je "kwaliteitsimpuls" ineens het licht gaat zien, en het tij gaan keren?
Helaas, dat gaan we samen niet hopen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:30 schreef riazop het volgende:
[..]
Laten we samen vooral hopen dat Zelensky het licht gaat zien en onderhandelingen start ipv nog 1000en van zijn landgenoten te offeren voor een illusie.
Kan hij naast de prairietaliban ook met het origineel dictatortje spelenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:32 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Gaat Baudet straks ook de Taliban als grote leiders neerzetten?
o ja, we vechten door tot de laatste oekrainer. Dat is waar ook.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
Helaas, dat gaan we samen niet hopen.
Tja, blijft raar dat je niet gewoon zegt dat Poetin moet stoppen met deze waanzin.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:30 schreef riazop het volgende:
[..]
Laten we samen vooral hopen dat Zelensky het licht gaat zien en onderhandelingen start ipv nog 1000en van zijn landgenoten te offeren voor een illusie.
Omdat hij voor Rusland is, he.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, blijft raar dat je niet gewoon zegt dat Poetin moet stoppen met deze waanzin.
Dan is de oorlog meteen voorbij.
Maar waarom wil je dat niet?
Nee, we vechten door tot de laatste rus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:35 schreef riazop het volgende:
[..]
o ja, we vechten door tot de laatste oekrainer. Dat is waar ook.
Die user zat maanden geleden al te hopen op een Russische doorbraak rondom Bakhmut.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:36 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Omdat hij voor Rusland is, he.
Of tot de laatste Rusquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:35 schreef riazop het volgende:
[..]
150 miljoen + 11 tijdzones + kernwapensquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, we vechten door tot de laatste rus.
....
Door onderhandelingen zou je de genocide juist ondersteunenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:30 schreef riazop het volgende:
[..]
Meer backlash ontvangen dan verwacht.quote:
Want ze gaan zelfs babushka van 92 een AK geven, ja?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:43 schreef riazop het volgende:
[..]
150 miljoen + 11 tijdzones + kernwapens
Veeeeel succes!!
Bij elk grasveldje wat wordt ingenomen loopt ie te juichen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:41 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Die user zat maanden geleden al te hopen op een Russische doorbraak rondom Bakhmut.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 02:04 schreef riazop het volgende:
Wagner schijnt aan de poorten van Bakhmut te staan sinds vandaag
[ afbeelding ]
Hoe gaan tijdszones je precies helpen op het slagveld?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:43 schreef riazop het volgende:
[..]
Veeeeel succes!!
Heb je je moeder al richting het front gestuurd om heldhaftig op te offeren voor Moskou?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:43 schreef riazop het volgende:
[..]
Veeeeel succes!!
Die gasten worden zo snel ingezet aan het front dat ze nog een jetlag hebben als ze zichzelf overgeven!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:43 schreef riazop het volgende:
[..]
Veeeeel succes!!
Vooral die tijdzonesquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:43 schreef riazop het volgende:
[..]
Veeeeel succes!!
Jetlag. Levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:52 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hoe gaan tijdszones je precies helpen op het slagveld?
Ja, klopt. Nu er weer een succesje lijkt kruipt hij onder zijn steen vandaan en juicht hij weer voor Rusland.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:48 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Bij elk grasveldje wat wordt ingenomen loopt ie te juichen.
En dat terwijl de Russen al maandenlang hun enige offensief daar bij Bakhmut concentreren.
Schiet niet echt op he.
[..]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:43 schreef riazop het volgende:
[..]
Veeeeel succes!!
Nou ja. Ik vind ze nogal tegenvallen op dit moment.quote:
Eh, nee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:35 schreef riazop het volgende:
[..]
In dat geval zou Frankrijk in het voordeel zijn, die heeft er zelfs 12.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:52 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ooit ging de zon niet onder in het Britse rijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
In dat geval zou Frankrijk in het voordeel zijn, die heeft er zelfs 12.
Al 90.000 dode russen. We zijn goed op weg.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:43 schreef riazop het volgende:
[..]
Veeeeel succes!!
Bronquote:Twee burgers van een van de GOS-landen pleegden een terroristische daad op het oefenterrein van het Westelijk Militair District in de regio Belgorod - Ministerie van Defensie
📍Terroristen schoten op het personeel van de eenheid tijdens een training met vrijwilligers
📍11 mensen stierven, 15 raakten gewond en krijgen medische hulp
📍Twee terroristen op het ZVO-oefenterrein werden vernietigd door terugvuur, wetshandhavingsinstanties werken op de plaats van de terroristische aanslag
Tut tut tut,quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:27 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Al 90.000 dode russen. We zijn goed op weg.
quote:
Hij trekt zijn keutel in.quote:
Dat was Etto maar als je goed gelezen hebt dan is de Russische aanval op Japan in 1945 al een uitzondering tussen de grote recente oorlogen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:39 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik dacht er zojuist nog aan wat een user hier vandeweek zei. Weet helaas niet meer wie. Maar het ging erover; Noem eens een aanvallende partij die aan de juiste kant van de geschiedenis stond. Of in ieder geval waar het terecht was een aanvallende partij te zijn.
Ik heb het nog eens met mijn vrouw overlegd, maar we konden allebei geen enkele oorlog verzinnen. Wel een interessante vraag vond ik. Credits naar de user die dat vroeg
Link bittequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was Etto maar als je goed gelezen hebt dan is de Russische aanval op Japan in 1945 al een uitzondering tussen de grote recente oorlogen.
Zeker. Een pre-emptive strike, kijken we een beetje op neer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:39 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik dacht er zojuist nog aan wat een user hier vandeweek zei. Weet helaas niet meer wie. Maar het ging erover; Noem eens een aanvallende partij die aan de juiste kant van de geschiedenis stond. Of in ieder geval waar het terecht was een aanvallende partij te zijn.
Ik heb het nog eens met mijn vrouw overlegd, maar we konden allebei geen enkele oorlog verzinnen. Wel een interessante vraag vond ik. Credits naar de user die dat vroeg
Zou dat terecht zijn dan? heb jij een glazen bol? Achteraf is makkelijk spreken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zeker. Een pre-emptive strike, kijken we een beetje op neer.
Maar is dat niet erg genoeg....?
Want wat nou als we van te voren rusland neer hadden kunnen schoffelen, in deze oorlog.
Hoeveel levens had dat gespaard?
Nou ja net daarna werd dat geopperd door mij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Link bitte
edit: ow en credit aan Etto dan. Ik heb er serieus een hele tijd over nagedacht![]()
Toen verklaarde men nog gewoon de oorlog aan een land.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja net daarna werd dat geopperd door mij.
Hier wat leesvoer aangaande de nobele actie van de USSR destijds.
https://nos.nl/75jaarbevr(...)sland-valt-japan-aan
Hoe zeker was de VS inzake het uitbreken van deze oorlog...?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zou dat terecht zijn dan? heb jij een glazen bol? Achteraf is makkelijk spreken.
Nja, dat vind ik persoonlijk meer onderdeel van de tweede wereldoorlog waar Rusland dus min of meer een verdedigende partij was. Waar ik (en Etto (vanbelgie?)) op doelde (denk ik) was meer een oorlog die opgestart werd door een partij. Dus een opstart WW1, WW2, WW3?, Midden Oosten, Vietnam, Korea, etc....quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja net daarna werd dat geopperd door mij.
Hier wat leesvoer aangaande de nobele actie van de USSR destijds.
https://nos.nl/75jaarbevr(...)sland-valt-japan-aan
Ja dus? Wat was het alternatief? Toegeven? Rusland is sowieso al 80 jaar een nare aambei waar de VS vanaf wil. Maar dat maakt de VS of de NAVO voor wat dat betreft nog steeds niet de aanvallende partijquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hoe zeker was de VS inzake het uitbreken van deze oorlog...?
Hoe zeker had de EU kunnen zijn?
(Qua dat laatste, de EU heeft toegegeven dat de VS ze had gewaarschuwd, maar ze geloofde de VS niet.)
Blijft een vreemde zaak gezien de historie van nazi's met Russen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:39 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laten we vooral niet vergeten inderdaad dat er in Rusland heel wat meer nazi's wonen dan in Oekraine.
De gemiddelde revolutie voldoet vaak wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:39 schreef Stoorzendert het volgende:
Nee hoor, sterker kun je het niet hebben, er lag zelfs een specifiek niet-aanvalsverdrag op tafel en nog sterker zelfs, zonder deze aanval hadden de VS een atoombom op Tokio moeten gooien en daarna een landing op de Japanse moedereilanden mogen uitvoeren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nja, dat vind ik persoonlijk meer onderdeel van de tweede wereldoorlog waar Rusland dus min of meer een verdedigende partij was. Waar ik (en Etto (vanbelgie?)) op doelde (denk ik) was meer een oorlog die opgestart werd door een partij. Dus een opstart WW1, WW2, WW3?, Midden Oosten, Vietnam, Korea, etc....
Nee, de pre-emptive strike.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dus? Wat was het alternatief? Toegeven?
Zou ja tegenwoordig per email gaan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Toen verklaarde men nog gewoon de oorlog aan een land.
Dat is ook al lang niet meer gebeurd, dat oude Risk gevoel.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:34 schreef capricia het volgende:
En weer een shooting op een trainingslokatie:
[..]
Bron
[ twitter ]
Ze maken elkaar gewoon af. Al voor ze in Oekrane ingezet worden.
quote:How are the names of these 2 brave heroes from Tajikistan who destroyed as many as 22 Russian Nazis.
Allah Rahmet Elsin!
Dat was een onderdeel van WW2. Duitsland en Japan de agressor. Rusland, Europa en Amerika de verdedigende partij?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, sterker kun je het niet hebben, er lag zelfs een specifiek niet-aanvalsverdrag op tafel en nog sterker zelfs, zonder deze aanval hadden de VS een atoombom op Tokio moeten gooien en daarna een landing op de Japanse moedereilanden mogen uitvoeren.
Ja dat is verstandig ja. We bombarderen iedereen de moeder omdat ze wel eens iets zouden kunnen doen in de toekomstquote:
Geen idee wat er staat, ik kan dat Koeterwaals niet lezen?quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
CIA is even bij Elon op de koffie geweest
https://nl.wikipedia.org/wiki/Glorious_Revolutionquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:39 schreef Stoorzendert het volgende:
Nu is het een speciale militaire operatie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ja tegenwoordig per email gaan?
Ik zet 'm even onder m'n bookmarks. Geen zin om nu nog in dat hele verhaal te duiken. Maar ik hoop niet dat je de oprichting van de Monarchie Nederland bedoelt...quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:06 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Glorious_Revolution
Zou misschien wel een goeie kandidaat zijn
Blijft heel logisch gezien de historie van russen met communisten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:53 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Blijft een vreemde zaak gezien de historie van nazi's met Russen.
Ik vermoed eerder dat het een PR actie is van hem, omdat hij zo negatief in het nieuws was recentelijk. Nu profileert hij zich als een "true humanitarian".quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zit wat inquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:14 schreef oheng het volgende:
[..]
Blijft heel logisch gezien de historie van russen met communisten.
Ben ook een beetje klaar met die proefballonnetjes van Musk.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:16 schreef quirina het volgende:
Hij kan PR stunts doen, maar dat gaat hem echt niet helpen.
Nee, het is de overname van de Engelse monarchie door Willem III van Oranjequote:Op zondag 16 oktober 2022 00:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik zet 'm even onder m'n bookmarks. Geen zin om nu nog in dat hele verhaal te duiken. Maar ik hoop niet dat je de oprichting van de Monarchie Nederland bedoelt...
En hem dan missen omdat de “wij verklaren u een fijne oorlog” mail in je spambox terecht is gekomen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ja tegenwoordig per email gaan?
Was het vroeger toch romantischer.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:18 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
En hem dan missen omdat de “wij verklaren u een fijne oorlog” mail in je spambox terecht is gekomen.
Gewoon een moderne incarnatie van een zelfde soort idee. Ze zijn niet de Duitse Nazi's, het zijn fascisten met eigen tekens en gebruiken. Sociaal voor eigen groep. Nationaal socialisten met Russische signatuur. Geen Hitler aanhangende Russen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:53 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Blijft een vreemde zaak gezien de historie van nazi's met Russen.
"Ik kom jullie droog in de bips nemen, gr gr, Poetin"quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:20 schreef quirina het volgende:
Email is ook ouderwets.
Gewoon whatsappen.
Ja daar zou ik in moeten duiken dan. Lijkt me helemaal niet interessant maar okquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:17 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, het is de overname van de Engelse monarchie door Willem III van Oranje
Nee. Je moet om tafel. En middenin het risk bord. Met Kamtsjatka enzo.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:20 schreef quirina het volgende:
Email is ook ouderwets.
Gewoon whatsappen.
🚀🚀🚀 davai, davai !quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ik kom jullie droog in de bips nemen, gr gr, Poetin"
Nee, een met ganzenveer geschreven brief, met was-stempel.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Je moet om tafel. En middenin het risk bord. Met Kamtsjatka enzo.
Waarom moeten er weer ganzen en bijen voor misbruikt worden?quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, een met ganzenveer geschreven brief, met was-stempel.
Per paard bezorgd.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, een met ganzenveer geschreven brief, met was-stempel.
De gemiddelde oorlog werd vaak wel netjes geplant met afspraken en etiquettes.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Was het vroeger toch romantischer.
Ze bellen elkaar ook gewoon. Rusland en de VS. De hotline is weer daar.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:25 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
De gemiddelde oorlog werd vaak wel netjes geplant met afspraken en etiquettes.
Over een maar jaar hebben we een enorme battlebots met drones en toestanden en wachten de mensen af wie er uiteindelijk onderworpen gaat worden door de ander. Dan denken ze weer met weemoed terug aan deze tijd.
“Ik kom jullie absoluut niet in de bips nemen, maar jullie moeten jullie wel even omdraaien voor jullie ons in de bips nemen” gr gr Putin..quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ik kom jullie droog in de bips nemen, gr gr, Poetin"
Ja maar dat is onderhandelen en elkaar waarschuwen dingen niet te doen. Vroeger planden ze netjes buiten het oogstseizoen om een robbertje vechten om geschilletjes uit te vechten.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze bellen elkaar ook gewoon. Rusland en de VS. De hotline is weer daar.
Elon krijgt nu een extra rit naar Space van NASA tw van 500 miljoenquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Euw, Elon slingert eerder NASA de space in niet?quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Elon krijgt nu een extra rit naar Space van NASA tw van 500 miljoen
Elon Musk lijkt mij ook een vrij labiel persoon. Niet heel fijn dat Oekrane zo afhankelijk is van Starlink.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben ook een beetje klaar met die proefballonnetjes van Musk.
Regel jij even wat anders dan.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:43 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Elon Musk lijkt mij ook een vrij labiel persoon. Niet heel fijn dat Oekrane zo afhankelijk is van Starlink.
Dit is overigens wel vrij bijzonder... Een politieke oorlog lijkt me zo dan.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:17 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, het is de overname van de Engelse monarchie door Willem III van Oranje
Nee, Elon krijgt een hoop geld van de overheid omdat NASA de ruimte in wil. Ik snapquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:39 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Euw, Elon slingert eerder NASA de space in niet?
Ja dan krijgt de vrouw wat geld h als haar man in een lijkenzak terugkomt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:43 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Even snel trouwen en hup naar het front met de andere bruidegoms.
Toch 2kg bevroren vis die je anders niet had gekregenquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:55 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja dan krijgt de vrouw wat geld h als haar man in een lijkenzak terugkomt.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:55 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja dan krijgt de vrouw wat geld h als haar man in een lijkenzak zinken kist terugkomt.
Ze zijn onderweg, volgens deze youtuber. Ik vind m aardig betrouwbaar en komt vaker met interessante weetjes dan anderen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:41 schreef Nebelwerfer het volgende:
Afijn, hoe is Kherson ondertussen?
UA: wat dorpen herovert.
RU: boel afgeslagen.
Zover lees ik tussen de regels door. Wie weet meer?
Ik herinner me, ik dacht, @EinarBoe die suggereerde dat de verdrijving van de Rode Khmer door Vietnam een terechte aanvalsoorlog is geweest.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:39 schreef Stoorzendert het volgende:
Volgens jou ja. Vonden die Vietnamezen dat ook?quote:Op zondag 16 oktober 2022 01:09 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik herinner me, ik dacht, @:Einarboe die suggereerde dat de verdrijving van de Rode Khmer door Vietnam een terechte aanvalsoorlog is geweest.
Geen idee wat de Vietnamezen indertijd motiveerde, maar de Rode Khmer een halt toe roepen lijkt mij al gauw rechtvaardig
Vragen aan Hitler en Napoleon.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:52 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Nou ik heb ze even gebeld. En ze waren het er wel met je eensquote:
Ik denk dat Napoleon eerdere zal vragen wat een tijdzone is...quote:Op zondag 16 oktober 2022 01:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nou ik heb ze even gebeld. En ze waren het er wel met je eens
Godnondeju! Je hebt gelijk denk ikquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:35 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik denk dat Napoleon eerdere zal vragen wat een tijdzone is...
Maar deze wordt het museum ingereden, ipv eruit.quote:
De Ierse Onafhankelijkheidsoorlog van 1919-1921.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:39 schreef Stoorzendert het volgende:
Het gaat een museum worden!quote:Op zondag 16 oktober 2022 02:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar deze wordt het museum ingereden, ipv eruit.
Dat je als land niet afhankelijk moet zijn van labiele figuren is deze oorlog wel een aantal keer bewezen ja.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:43 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Elon Musk lijkt mij ook een vrij labiel persoon. Niet heel fijn dat Oekrane zo afhankelijk is van Starlink.
Hoe is dat breaking?quote:
Kan ook heel goed zijn in verband met de aanvallen op steden die Putin uitvoert.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe is dat breaking?het is niet nieuw dat er een oorlog woedt ofzo daar
Of weten de Chinezen meer en breekt de pleuris er binnenkort helemaal uit?
Daar zijn ze dan vrij laat mee, toch?quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:20 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Kan ook heel goed zijn in verband met de aanvallen op steden die Putin uitvoert.
Het is allemaal weer gissen natuurlijk, maar het kan ook zijn dat dit bij het spelletje hoort dat Oekrane troepen achter moet houden voor het geval er een extra aanval komt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:25 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Maar waarom nu pas. En hoeveel Chinezen zijn er in Oekrane.
In roebels jaquote:Op zondag 16 oktober 2022 07:19 schreef slashdotter3 het volgende:
45 jarige miljonair conscript![]()
[ twitter ]
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Dat zou een kettingreactie kunnen veroorzaken lijkt me. En dan niet de goede kant op.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:34 schreef byah het volgende:
Ja, of dat China haar bedreigde burgers in Oekraine komt bevrijden
Was toch niet meer nodig om dergelijke aanvallen uit te voeren?quote:
Wanneer zegt Poetin wat hij daadwerkelijk denkt?quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Was toch niet meer nodig om dergelijke aanvallen uit te voeren?
Nee, er komt geen nuke.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:50 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik gok op tactical nuke op Kherson zodra ze de stad hebben bevrijdt, daar zitten immers de meeste Ukrainse troepen die ze ermee treffen. En maakt niet uit waar de nuke in Ukraine neerkomt, vanwege de chaos, fallout, miljoenen mensen die wegvluchten, etc... China wilt haar mensen weg hebben ipv de gevolgen afwachten
Daar gaat die Kremlin rat geen vrienden mee maken. Waarschijnlijk vrienden mee kwijtraken. Kan hij zich dat veroorloven?quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:50 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik gok op tactical nuke op Kherson zodra ze de stad hebben bevrijdt, daar zitten immers de meeste Ukrainse troepen die ze ermee treffen. En maakt niet uit waar de nuke in Ukraine neerkomt, vanwege de chaos, fallout, miljoenen mensen die wegvluchten, etc... China wilt haar mensen weg hebben ipv de gevolgen afwachten
Hou toch op met die nuke waanzin. En als je er toch in gelooft kijk nog even terug wat er allemaal uit de US intelligence publiek werd gemaakt in de weken voor de invasie in februari..quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:50 schreef slashdotter3 het volgende:
Dat zei Poetin, en als Poetin het een zegt, moet je het tegenovergestelde geloven.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Was toch niet meer nodig om dergelijke aanvallen uit te voeren?
I know. Ik ben er eigenlijk telkens weer verbaasd over dat hij het toch iedere keer weer doet.quote:Op zondag 16 oktober 2022 08:02 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dat zei Poetin, en als Poetin het een zegt, moet je het tegenovergestelde geloven.
Kan hij straks de boel trollen door precies te doen wat hij zeiquote:Op zondag 16 oktober 2022 08:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
I know. Ik ben er eigenlijk telkens weer verbaasd over dat hij het toch iedere keer weer doet.
https://militaryland.net/maps/deployment-map/ hier, staat in de openingspost, kan je ongeveer zien waar de troepen zitten en wat voor troepen het zijn. En dat is niet bij Kherson. En volgens mij vechten Oekraners bij herovering niet in de steden zelf, maar wachten ze langs de vluchtroutes. De Russen verlaten de steden als ze zien dat de vluchtwegen een voor een afgesloten worden. Zo ging het tot nu toe.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:50 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik kan me ook niets anders voorstellen. Ik geloof niet in een atoombom, oorlog was het al en ik geloof niet dat Oekraeners het vanaf nu op de Chinezen hebben gemunt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar zijn ze dan vrij laat mee, toch?
Oorlog is verwarrend.
China begint ook al duidelijker te worden dat ze geen fan zijn van deze oorlog en ze hadden net een ontmoeting met veel leiders in Kazakhstan.quote:Op zondag 16 oktober 2022 08:44 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Ik kan me ook niets anders voorstellen. Ik geloof niet in een atoombom, oorlog was het al en ik geloof niet dat Oekraeners het vanaf nu op de Chinezen hebben gemunt.
Een onwaarschijnlijk scenario zou nog zijn dat China Rusland van wapens gaat voorzien.
nquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dat is verstandig ja. We bombarderen iedereen de moeder omdat ze wel eens iets zouden kunnen doen in de toekomst
For America, The Ukrainians are not even people but white negroesquote:
Gisteren zat ie bij Jort Kelderquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:26 schreef Nebelwerfer het volgende:
https://twitter.com/media(...)RvOlWTVroGVt0MG8wq-w
Zo ver is ie al.
Omdat het een narcist is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Meer backlash ontvangen dan verwacht.
Ik snap nog steeds niet dat hij zulke gevoelige politieke shit niet eerst even voorleest voordat hij het de wereld in slingerd.
Tevens wordt zijn bedrijf met miljarden gesubsidieerd via het Pentagon en nasa.
Bij media inside gaat het vooral natuurlijk over de media van afgelopen week. Benieuwd hoe hij op zichzelf reageert en of Marcel een diagram heeft.quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gisteren zat ie bij Jort Kelder
https://twitter.com/robdewijk/status/1581272589531348992
Ook niet een Klein beetje?quote:
Gezien grote delen relatief veilig zijn, dat wil zeggen, de bommen vallen echt niet overal opeens.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe is dat breaking?het is niet nieuw dat er een oorlog woedt ofzo daar
Of weten de Chinezen meer en breekt de pleuris er binnenkort helemaal uit?
De fallout is minder ernstig dan je denkt, zeker bij de wat kleinere is de fallout nihil.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:50 schreef slashdotter3 het volgende:
Amerika deed dit laatst toch ook totaal onverwachts?quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Gezien grote delen relatief veilig zijn, dat wil zeggen, de bommen vallen echt niet overal opeens.
Dan is er iets aan de hand inderdaad.
Poetin wil graag de wereld meeslepen in zijn waanzin, prima, in zo’n wereld waar 1 land je continue zou kunnen chanteren met nukes moet je sowieso niet in willen leven.
Vluchten is ook onzin dan, je (over)leeft een dag maar de volgende? En de volgende? Nooit vechten voor wat van belang is? Dan ben je beter af dood.
Onvoorzichtige rokers?quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:42 schreef Starhopper het volgende:
Falende Russische raketten?
[ twitter ]
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:33 schreef michaelmoore het volgende:
russen vluchten alle kanten op nog steeds, Thailand Kazachstan , Turkije , Georgie , Kirgizie
Beter arm dan dood zeg maar,
Zit je als land dan opgescheept met honderdduizenden Russenquote:They publicly burned their passport and dont want to return
Opvang in de regio.quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:06 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[..]
Zit je als land dan opgescheept met honderdduizenden Russen
Ik zie daar mensen die warmtepompen en isolatie kunnen aanbrengen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:06 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[..]
Zit je als land dan opgescheept met honderdduizenden Russen
Verraadden ze nou in dat tweede filmpje de locatie van hun basis? Links lijkt iets van een militaire tent te staan en die gast draagt camo kledingquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:42 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Meer beelden dichterbijquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:42 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
De Taliban heeft Rusland toch niets te bieden?quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lekker zaken doen met de Iraanse overheid, de Taliban en Noord-Korea.
Wat hij er niet bij verteld is dat de Russische politie zijn vrouw lastig gaat blijven vallen en zal blijven vragen waar hij zit.quote:
Land voor pijpleidingen?quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:19 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
De Taliban heeft Rusland toch niets te bieden?
Ja, daarom kwam riazop weer even in de thread.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:07 schreef Tokamak het volgende:
[ afbeelding ]
https://deepstatemap.live/en#10.25/49.0069/38.2304
Deepstatemap laat een Russische push zien ten westen van Kremiina?
Incidentquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:19 schreef polderturk het volgende:
Tijdens WOI hadden de Duitsers de Russen zo hard in elkaar gebeukt, dat Russen aan het front massaal begonnen te deserteren. Eerst met een paar man tegelijkertijd. Daarna met tientallen en vervolgens met duizenden.
Zou zo een scenario zich kunnen herhalen?
[ twitter ]
En uit hun staatsgesubsidieerde flat gezet wordt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:19 schreef quirina het volgende:
[..]
Wat hij er niet bij verteld is dat de Russische politie zijn vrouw lastig gaat blijven vallen en zal blijven vragen waar hij zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |