Per paard bezorgd.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, een met ganzenveer geschreven brief, met was-stempel.
De gemiddelde oorlog werd vaak wel netjes geplant met afspraken en etiquettes.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Was het vroeger toch romantischer.
Ze bellen elkaar ook gewoon. Rusland en de VS. De hotline is weer daar.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:25 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
De gemiddelde oorlog werd vaak wel netjes geplant met afspraken en etiquettes.
Over een maar jaar hebben we een enorme battlebots met drones en toestanden en wachten de mensen af wie er uiteindelijk onderworpen gaat worden door de ander. Dan denken ze weer met weemoed terug aan deze tijd.
“Ik kom jullie absoluut niet in de bips nemen, maar jullie moeten jullie wel even omdraaien voor jullie ons in de bips nemen” gr gr Putin..quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ik kom jullie droog in de bips nemen, gr gr, Poetin"
Ja maar dat is onderhandelen en elkaar waarschuwen dingen niet te doen. Vroeger planden ze netjes buiten het oogstseizoen om een robbertje vechten om geschilletjes uit te vechten.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze bellen elkaar ook gewoon. Rusland en de VS. De hotline is weer daar.
Elon krijgt nu een extra rit naar Space van NASA tw van 500 miljoenquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
CIA is even bij Elon op de koffie geweest
Euw, Elon slingert eerder NASA de space in niet?quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Elon krijgt nu een extra rit naar Space van NASA tw van 500 miljoen
Elon Musk lijkt mij ook een vrij labiel persoon. Niet heel fijn dat Oekrane zo afhankelijk is van Starlink.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben ook een beetje klaar met die proefballonnetjes van Musk.
Regel jij even wat anders dan.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:43 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Elon Musk lijkt mij ook een vrij labiel persoon. Niet heel fijn dat Oekrane zo afhankelijk is van Starlink.
Dit is overigens wel vrij bijzonder... Een politieke oorlog lijkt me zo dan.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:17 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, het is de overname van de Engelse monarchie door Willem III van Oranje
Nee, Elon krijgt een hoop geld van de overheid omdat NASA de ruimte in wil. Ik snapquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:39 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Euw, Elon slingert eerder NASA de space in niet?
Ja dan krijgt de vrouw wat geld h als haar man in een lijkenzak terugkomt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:43 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Even snel trouwen en hup naar het front met de andere bruidegoms.
Toch 2kg bevroren vis die je anders niet had gekregenquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:55 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja dan krijgt de vrouw wat geld h als haar man in een lijkenzak terugkomt.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:55 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja dan krijgt de vrouw wat geld h als haar man in een lijkenzak zinken kist terugkomt.
Ze zijn onderweg, volgens deze youtuber. Ik vind m aardig betrouwbaar en komt vaker met interessante weetjes dan anderen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:41 schreef Nebelwerfer het volgende:
Afijn, hoe is Kherson ondertussen?
UA: wat dorpen herovert.
RU: boel afgeslagen.
Zover lees ik tussen de regels door. Wie weet meer?
Ik herinner me, ik dacht, @EinarBoe die suggereerde dat de verdrijving van de Rode Khmer door Vietnam een terechte aanvalsoorlog is geweest.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:39 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik dacht er zojuist nog aan wat een user hier vandeweek zei. Weet helaas niet meer wie. Maar het ging erover; Noem eens een aanvallende partij die aan de juiste kant van de geschiedenis stond. Of in ieder geval waar het terecht was een aanvallende partij te zijn.
Ik heb het nog eens met mijn vrouw overlegd, maar we konden allebei geen enkele oorlog verzinnen. Wel een interessante vraag vond ik. Credits naar de user die dat vroeg
Volgens jou ja. Vonden die Vietnamezen dat ook?quote:Op zondag 16 oktober 2022 01:09 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik herinner me, ik dacht, @:Einarboe die suggereerde dat de verdrijving van de Rode Khmer door Vietnam een terechte aanvalsoorlog is geweest.
Geen idee wat de Vietnamezen indertijd motiveerde, maar de Rode Khmer een halt toe roepen lijkt mij al gauw rechtvaardig
Vragen aan Hitler en Napoleon.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:52 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hoe gaan tijdszones je precies helpen op het slagveld?
Nou ik heb ze even gebeld. En ze waren het er wel met je eensquote:
Ik denk dat Napoleon eerdere zal vragen wat een tijdzone is...quote:Op zondag 16 oktober 2022 01:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nou ik heb ze even gebeld. En ze waren het er wel met je eens
Godnondeju! Je hebt gelijk denk ikquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:35 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik denk dat Napoleon eerdere zal vragen wat een tijdzone is...
Maar deze wordt het museum ingereden, ipv eruit.quote:
De Ierse Onafhankelijkheidsoorlog van 1919-1921.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:39 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik dacht er zojuist nog aan wat een user hier vandeweek zei. Weet helaas niet meer wie. Maar het ging erover; Noem eens een aanvallende partij die aan de juiste kant van de geschiedenis stond. Of in ieder geval waar het terecht was een aanvallende partij te zijn.
Ik heb het nog eens met mijn vrouw overlegd, maar we konden allebei geen enkele oorlog verzinnen. Wel een interessante vraag vond ik. Credits naar de user die dat vroeg
Het gaat een museum worden!quote:Op zondag 16 oktober 2022 02:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar deze wordt het museum ingereden, ipv eruit.
Dat je als land niet afhankelijk moet zijn van labiele figuren is deze oorlog wel een aantal keer bewezen ja.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:43 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Elon Musk lijkt mij ook een vrij labiel persoon. Niet heel fijn dat Oekrane zo afhankelijk is van Starlink.
Hoe is dat breaking?quote:
Kan ook heel goed zijn in verband met de aanvallen op steden die Putin uitvoert.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe is dat breaking?het is niet nieuw dat er een oorlog woedt ofzo daar
Of weten de Chinezen meer en breekt de pleuris er binnenkort helemaal uit?
Daar zijn ze dan vrij laat mee, toch?quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:20 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Kan ook heel goed zijn in verband met de aanvallen op steden die Putin uitvoert.
Het is allemaal weer gissen natuurlijk, maar het kan ook zijn dat dit bij het spelletje hoort dat Oekrane troepen achter moet houden voor het geval er een extra aanval komt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:25 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Maar waarom nu pas. En hoeveel Chinezen zijn er in Oekrane.
In roebels jaquote:Op zondag 16 oktober 2022 07:19 schreef slashdotter3 het volgende:
45 jarige miljonair conscript![]()
[ twitter ]
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Dat zou een kettingreactie kunnen veroorzaken lijkt me. En dan niet de goede kant op.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:34 schreef byah het volgende:
Ja, of dat China haar bedreigde burgers in Oekraine komt bevrijden
Was toch niet meer nodig om dergelijke aanvallen uit te voeren?quote:
Wanneer zegt Poetin wat hij daadwerkelijk denkt?quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Was toch niet meer nodig om dergelijke aanvallen uit te voeren?
Nee, er komt geen nuke.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:50 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik gok op tactical nuke op Kherson zodra ze de stad hebben bevrijdt, daar zitten immers de meeste Ukrainse troepen die ze ermee treffen. En maakt niet uit waar de nuke in Ukraine neerkomt, vanwege de chaos, fallout, miljoenen mensen die wegvluchten, etc... China wilt haar mensen weg hebben ipv de gevolgen afwachten
Daar gaat die Kremlin rat geen vrienden mee maken. Waarschijnlijk vrienden mee kwijtraken. Kan hij zich dat veroorloven?quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:50 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik gok op tactical nuke op Kherson zodra ze de stad hebben bevrijdt, daar zitten immers de meeste Ukrainse troepen die ze ermee treffen. En maakt niet uit waar de nuke in Ukraine neerkomt, vanwege de chaos, fallout, miljoenen mensen die wegvluchten, etc... China wilt haar mensen weg hebben ipv de gevolgen afwachten
Hou toch op met die nuke waanzin. En als je er toch in gelooft kijk nog even terug wat er allemaal uit de US intelligence publiek werd gemaakt in de weken voor de invasie in februari..quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:50 schreef slashdotter3 het volgende:
Dat zei Poetin, en als Poetin het een zegt, moet je het tegenovergestelde geloven.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Was toch niet meer nodig om dergelijke aanvallen uit te voeren?
I know. Ik ben er eigenlijk telkens weer verbaasd over dat hij het toch iedere keer weer doet.quote:Op zondag 16 oktober 2022 08:02 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dat zei Poetin, en als Poetin het een zegt, moet je het tegenovergestelde geloven.
Kan hij straks de boel trollen door precies te doen wat hij zeiquote:Op zondag 16 oktober 2022 08:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
I know. Ik ben er eigenlijk telkens weer verbaasd over dat hij het toch iedere keer weer doet.
https://militaryland.net/maps/deployment-map/ hier, staat in de openingspost, kan je ongeveer zien waar de troepen zitten en wat voor troepen het zijn. En dat is niet bij Kherson. En volgens mij vechten Oekraners bij herovering niet in de steden zelf, maar wachten ze langs de vluchtroutes. De Russen verlaten de steden als ze zien dat de vluchtwegen een voor een afgesloten worden. Zo ging het tot nu toe.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:50 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik kan me ook niets anders voorstellen. Ik geloof niet in een atoombom, oorlog was het al en ik geloof niet dat Oekraeners het vanaf nu op de Chinezen hebben gemunt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar zijn ze dan vrij laat mee, toch?
Oorlog is verwarrend.
China begint ook al duidelijker te worden dat ze geen fan zijn van deze oorlog en ze hadden net een ontmoeting met veel leiders in Kazakhstan.quote:Op zondag 16 oktober 2022 08:44 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Ik kan me ook niets anders voorstellen. Ik geloof niet in een atoombom, oorlog was het al en ik geloof niet dat Oekraeners het vanaf nu op de Chinezen hebben gemunt.
Een onwaarschijnlijk scenario zou nog zijn dat China Rusland van wapens gaat voorzien.
nquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dat is verstandig ja. We bombarderen iedereen de moeder omdat ze wel eens iets zouden kunnen doen in de toekomst
For America, The Ukrainians are not even people but white negroesquote:
Gisteren zat ie bij Jort Kelderquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:26 schreef Nebelwerfer het volgende:
https://twitter.com/media(...)RvOlWTVroGVt0MG8wq-w
Zo ver is ie al.
Omdat het een narcist is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Meer backlash ontvangen dan verwacht.
Ik snap nog steeds niet dat hij zulke gevoelige politieke shit niet eerst even voorleest voordat hij het de wereld in slingerd.
Tevens wordt zijn bedrijf met miljarden gesubsidieerd via het Pentagon en nasa.
Bij media inside gaat het vooral natuurlijk over de media van afgelopen week. Benieuwd hoe hij op zichzelf reageert en of Marcel een diagram heeft.quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gisteren zat ie bij Jort Kelder
https://twitter.com/robdewijk/status/1581272589531348992
Ook niet een Klein beetje?quote:
Gezien grote delen relatief veilig zijn, dat wil zeggen, de bommen vallen echt niet overal opeens.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe is dat breaking?het is niet nieuw dat er een oorlog woedt ofzo daar
Of weten de Chinezen meer en breekt de pleuris er binnenkort helemaal uit?
De fallout is minder ernstig dan je denkt, zeker bij de wat kleinere is de fallout nihil.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:50 schreef slashdotter3 het volgende:
Amerika deed dit laatst toch ook totaal onverwachts?quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Gezien grote delen relatief veilig zijn, dat wil zeggen, de bommen vallen echt niet overal opeens.
Dan is er iets aan de hand inderdaad.
Poetin wil graag de wereld meeslepen in zijn waanzin, prima, in zo’n wereld waar 1 land je continue zou kunnen chanteren met nukes moet je sowieso niet in willen leven.
Vluchten is ook onzin dan, je (over)leeft een dag maar de volgende? En de volgende? Nooit vechten voor wat van belang is? Dan ben je beter af dood.
Onvoorzichtige rokers?quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:42 schreef Starhopper het volgende:
Falende Russische raketten?
[ twitter ]
quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:33 schreef michaelmoore het volgende:
russen vluchten alle kanten op nog steeds, Thailand Kazachstan , Turkije , Georgie , Kirgizie
Beter arm dan dood zeg maar,
Zit je als land dan opgescheept met honderdduizenden Russenquote:They publicly burned their passport and dont want to return
Opvang in de regio.quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:06 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[..]
Zit je als land dan opgescheept met honderdduizenden Russen
Ik zie daar mensen die warmtepompen en isolatie kunnen aanbrengen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:06 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[..]
Zit je als land dan opgescheept met honderdduizenden Russen
Verraadden ze nou in dat tweede filmpje de locatie van hun basis? Links lijkt iets van een militaire tent te staan en die gast draagt camo kledingquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:42 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Meer beelden dichterbijquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:42 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
De Taliban heeft Rusland toch niets te bieden?quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lekker zaken doen met de Iraanse overheid, de Taliban en Noord-Korea.
Wat hij er niet bij verteld is dat de Russische politie zijn vrouw lastig gaat blijven vallen en zal blijven vragen waar hij zit.quote:
Land voor pijpleidingen?quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:19 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
De Taliban heeft Rusland toch niets te bieden?
Ja, daarom kwam riazop weer even in de thread.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:07 schreef Tokamak het volgende:
[ afbeelding ]
https://deepstatemap.live/en#10.25/49.0069/38.2304
Deepstatemap laat een Russische push zien ten westen van Kremiina?
Incidentquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:19 schreef polderturk het volgende:
Tijdens WOI hadden de Duitsers de Russen zo hard in elkaar gebeukt, dat Russen aan het front massaal begonnen te deserteren. Eerst met een paar man tegelijkertijd. Daarna met tientallen en vervolgens met duizenden.
Zou zo een scenario zich kunnen herhalen?
[ twitter ]
En uit hun staatsgesubsidieerde flat gezet wordt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:19 schreef quirina het volgende:
[..]
Wat hij er niet bij verteld is dat de Russische politie zijn vrouw lastig gaat blijven vallen en zal blijven vragen waar hij zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |