Per paard bezorgd.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, een met ganzenveer geschreven brief, met was-stempel.
De gemiddelde oorlog werd vaak wel netjes geplant met afspraken en etiquettes.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Was het vroeger toch romantischer.
Ze bellen elkaar ook gewoon. Rusland en de VS. De hotline is weer daar.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:25 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
De gemiddelde oorlog werd vaak wel netjes geplant met afspraken en etiquettes.
Over een maar jaar hebben we een enorme battlebots met drones en toestanden en wachten de mensen af wie er uiteindelijk onderworpen gaat worden door de ander. Dan denken ze weer met weemoed terug aan deze tijd.
“Ik kom jullie absoluut niet in de bips nemen, maar jullie moeten jullie wel even omdraaien voor jullie ons in de bips nemen” gr gr Putin..quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ik kom jullie droog in de bips nemen, gr gr, Poetin"
Ja maar dat is onderhandelen en elkaar waarschuwen dingen niet te doen. Vroeger planden ze netjes buiten het oogstseizoen om een robbertje vechten om geschilletjes uit te vechten.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze bellen elkaar ook gewoon. Rusland en de VS. De hotline is weer daar.
Elon krijgt nu een extra rit naar Space van NASA tw van 500 miljoenquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
CIA is even bij Elon op de koffie geweest
Euw, Elon slingert eerder NASA de space in niet?quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Elon krijgt nu een extra rit naar Space van NASA tw van 500 miljoen
Elon Musk lijkt mij ook een vrij labiel persoon. Niet heel fijn dat Oekraïne zo afhankelijk is van Starlink.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben ook een beetje klaar met die proefballonnetjes van Musk.
Regel jij even wat anders dan.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:43 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Elon Musk lijkt mij ook een vrij labiel persoon. Niet heel fijn dat Oekraïne zo afhankelijk is van Starlink.
Dit is overigens wel vrij bijzonder... Een politieke oorlog lijkt me zo dan.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:17 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, het is de overname van de Engelse monarchie door Willem III van Oranje
Nee, Elon krijgt een hoop geld van de overheid omdat NASA de ruimte in wil. Ik snapquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:39 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Euw, Elon slingert eerder NASA de space in niet?
Ja dan krijgt de vrouw wat geld hè als haar man in een lijkenzak terugkomt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:43 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Even snel trouwen en hup naar het front met de andere bruidegoms.
Toch 2kg bevroren vis die je anders niet had gekregenquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:55 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja dan krijgt de vrouw wat geld hè als haar man in een lijkenzak terugkomt.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:55 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja dan krijgt de vrouw wat geld hè als haar man in een lijkenzak zinken kist terugkomt.
Ze zijn onderweg, volgens deze youtuber. Ik vind m aardig betrouwbaar en komt vaker met interessante weetjes dan anderen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:41 schreef Nebelwerfer het volgende:
Afijn, hoe is Kherson ondertussen?
UA: wat dorpen herovert.
RU: boel afgeslagen.
Zover lees ik tussen de regels door. Wie weet meer?
Ik herinner me, ik dacht, @EinarBoe die suggereerde dat de verdrijving van de Rode Khmer door Vietnam een terechte aanvalsoorlog is geweest.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:39 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik dacht er zojuist nog aan wat een user hier vandeweek zei. Weet helaas niet meer wie. Maar het ging erover; Noem eens een aanvallende partij die aan de juiste kant van de geschiedenis stond. Of in ieder geval waar het terecht was een aanvallende partij te zijn.
Ik heb het nog eens met mijn vrouw overlegd, maar we konden allebei geen enkele oorlog verzinnen. Wel een interessante vraag vond ik. Credits naar de user die dat vroeg
Volgens jou ja. Vonden die Vietnamezen dat ook?quote:Op zondag 16 oktober 2022 01:09 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik herinner me, ik dacht, @:Einarboe die suggereerde dat de verdrijving van de Rode Khmer door Vietnam een terechte aanvalsoorlog is geweest.
Geen idee wat de Vietnamezen indertijd motiveerde, maar de Rode Khmer een halt toe roepen lijkt mij al gauw rechtvaardig
Vragen aan Hitler en Napoleon.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:52 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hoe gaan tijdszones je precies helpen op het slagveld?
Nou ik heb ze even gebeld. En ze waren het er wel met je eensquote:
Ik denk dat Napoleon eerdere zal vragen wat een tijdzone is...quote:Op zondag 16 oktober 2022 01:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nou ik heb ze even gebeld. En ze waren het er wel met je eens
Godnondeju! Je hebt gelijk denk ikquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:35 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik denk dat Napoleon eerdere zal vragen wat een tijdzone is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |