Maar deze wordt het museum ingereden, ipv eruit.quote:
De Ierse Onafhankelijkheidsoorlog van 1919-1921.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:39 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik dacht er zojuist nog aan wat een user hier vandeweek zei. Weet helaas niet meer wie. Maar het ging erover; Noem eens een aanvallende partij die aan de juiste kant van de geschiedenis stond. Of in ieder geval waar het terecht was een aanvallende partij te zijn.
Ik heb het nog eens met mijn vrouw overlegd, maar we konden allebei geen enkele oorlog verzinnen. Wel een interessante vraag vond ik. Credits naar de user die dat vroeg
Het gaat een museum worden!quote:Op zondag 16 oktober 2022 02:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar deze wordt het museum ingereden, ipv eruit.
Dat je als land niet afhankelijk moet zijn van labiele figuren is deze oorlog wel een aantal keer bewezen ja.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:43 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Elon Musk lijkt mij ook een vrij labiel persoon. Niet heel fijn dat Oekrane zo afhankelijk is van Starlink.
Hoe is dat breaking?quote:
Kan ook heel goed zijn in verband met de aanvallen op steden die Putin uitvoert.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe is dat breaking?het is niet nieuw dat er een oorlog woedt ofzo daar
Of weten de Chinezen meer en breekt de pleuris er binnenkort helemaal uit?
Daar zijn ze dan vrij laat mee, toch?quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:20 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Kan ook heel goed zijn in verband met de aanvallen op steden die Putin uitvoert.
Het is allemaal weer gissen natuurlijk, maar het kan ook zijn dat dit bij het spelletje hoort dat Oekrane troepen achter moet houden voor het geval er een extra aanval komt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:25 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Maar waarom nu pas. En hoeveel Chinezen zijn er in Oekrane.
In roebels jaquote:Op zondag 16 oktober 2022 07:19 schreef slashdotter3 het volgende:
45 jarige miljonair conscript![]()
[ twitter ]
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Dat zou een kettingreactie kunnen veroorzaken lijkt me. En dan niet de goede kant op.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:34 schreef byah het volgende:
Ja, of dat China haar bedreigde burgers in Oekraine komt bevrijden
Was toch niet meer nodig om dergelijke aanvallen uit te voeren?quote:
Wanneer zegt Poetin wat hij daadwerkelijk denkt?quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Was toch niet meer nodig om dergelijke aanvallen uit te voeren?
Nee, er komt geen nuke.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:50 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik gok op tactical nuke op Kherson zodra ze de stad hebben bevrijdt, daar zitten immers de meeste Ukrainse troepen die ze ermee treffen. En maakt niet uit waar de nuke in Ukraine neerkomt, vanwege de chaos, fallout, miljoenen mensen die wegvluchten, etc... China wilt haar mensen weg hebben ipv de gevolgen afwachten
Daar gaat die Kremlin rat geen vrienden mee maken. Waarschijnlijk vrienden mee kwijtraken. Kan hij zich dat veroorloven?quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:50 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik gok op tactical nuke op Kherson zodra ze de stad hebben bevrijdt, daar zitten immers de meeste Ukrainse troepen die ze ermee treffen. En maakt niet uit waar de nuke in Ukraine neerkomt, vanwege de chaos, fallout, miljoenen mensen die wegvluchten, etc... China wilt haar mensen weg hebben ipv de gevolgen afwachten
Hou toch op met die nuke waanzin. En als je er toch in gelooft kijk nog even terug wat er allemaal uit de US intelligence publiek werd gemaakt in de weken voor de invasie in februari..quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:50 schreef slashdotter3 het volgende:
Dat zei Poetin, en als Poetin het een zegt, moet je het tegenovergestelde geloven.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Was toch niet meer nodig om dergelijke aanvallen uit te voeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |