I know. Ik ben er eigenlijk telkens weer verbaasd over dat hij het toch iedere keer weer doet.quote:Op zondag 16 oktober 2022 08:02 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dat zei Poetin, en als Poetin het een zegt, moet je het tegenovergestelde geloven.
Kan hij straks de boel trollen door precies te doen wat hij zeiquote:Op zondag 16 oktober 2022 08:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
I know. Ik ben er eigenlijk telkens weer verbaasd over dat hij het toch iedere keer weer doet.
https://militaryland.net/maps/deployment-map/ hier, staat in de openingspost, kan je ongeveer zien waar de troepen zitten en wat voor troepen het zijn. En dat is niet bij Kherson. En volgens mij vechten Oekraners bij herovering niet in de steden zelf, maar wachten ze langs de vluchtroutes. De Russen verlaten de steden als ze zien dat de vluchtwegen een voor een afgesloten worden. Zo ging het tot nu toe.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:50 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik gok op tactical nuke op Kherson zodra ze de stad hebben bevrijdt, daar zitten immers de meeste Ukrainse troepen die ze ermee treffen. En maakt niet uit waar de nuke in Ukraine neerkomt, vanwege de chaos, fallout, miljoenen mensen die wegvluchten, etc... China wilt haar mensen weg hebben ipv de gevolgen afwachten
Ik kan me ook niets anders voorstellen. Ik geloof niet in een atoombom, oorlog was het al en ik geloof niet dat Oekraeners het vanaf nu op de Chinezen hebben gemunt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar zijn ze dan vrij laat mee, toch?
Oorlog is verwarrend.
China begint ook al duidelijker te worden dat ze geen fan zijn van deze oorlog en ze hadden net een ontmoeting met veel leiders in Kazakhstan.quote:Op zondag 16 oktober 2022 08:44 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Ik kan me ook niets anders voorstellen. Ik geloof niet in een atoombom, oorlog was het al en ik geloof niet dat Oekraeners het vanaf nu op de Chinezen hebben gemunt.
Een onwaarschijnlijk scenario zou nog zijn dat China Rusland van wapens gaat voorzien.
nquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dat is verstandig ja. We bombarderen iedereen de moeder omdat ze wel eens iets zouden kunnen doen in de toekomst
For America, The Ukrainians are not even people but white negroesquote:
Gisteren zat ie bij Jort Kelderquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:26 schreef Nebelwerfer het volgende:
https://twitter.com/media(...)RvOlWTVroGVt0MG8wq-w
Zo ver is ie al.
Omdat het een narcist is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Meer backlash ontvangen dan verwacht.
Ik snap nog steeds niet dat hij zulke gevoelige politieke shit niet eerst even voorleest voordat hij het de wereld in slingerd.
Tevens wordt zijn bedrijf met miljarden gesubsidieerd via het Pentagon en nasa.
Bij media inside gaat het vooral natuurlijk over de media van afgelopen week. Benieuwd hoe hij op zichzelf reageert en of Marcel een diagram heeft.quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gisteren zat ie bij Jort Kelder
https://twitter.com/robdewijk/status/1581272589531348992
Ook niet een Klein beetje?quote:
Gezien grote delen relatief veilig zijn, dat wil zeggen, de bommen vallen echt niet overal opeens.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe is dat breaking?het is niet nieuw dat er een oorlog woedt ofzo daar
Of weten de Chinezen meer en breekt de pleuris er binnenkort helemaal uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |