Hoe doe je dat in de praktijk?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:13 schreef riazop het volgende:
[..]
Des te meer een reden om daar heel nederig mee om te gaan.
Hoe is dat vastgesteld?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:22 schreef quirina het volgende:
En hun soldaten zien schieten met ak’s zonder ammo, met geluidsband eronder.
Er heeft niemand een magazijn in zijn geweer.quote:
Er kan altijd nog een patroon in de kamer zitten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Er heeft niemand een magazijn in zijn geweer.
Thank you very musk.quote:
Door pakistan zo te benaderen wint hij sympathie bij India. Zoiets kan ik mij althans voorstellen. De rol van India is wat bepalender dan die van Pakistanquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:04 schreef riazop het volgende:
Biden wil Pakistan straffen omdat ze de annexatie resolutie van het Westen niet steunden?
Het Westen heeft kennelijk nog niet genoeg vijanden?
https://www.ad.nl/buitenl(...)ter-wereld~a1c8c3c2/
Als ie niet sarcastisch is dan is dit zeker mooi. Als hij tenminste niet de dienst voortdurend afknijptquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:02 schreef pvdplanet het volgende:
BREAKING: Firefight erupts in military base in Russia’s Belgorod region near Ukraine according to Russian sources, reported of dead and wounded after possible recruits/mobilised forces open fire on other soldiers
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:02 schreef pvdplanet het volgende:
BREAKING: Firefight erupts in military base in Russia’s Belgorod region near Ukraine according to Russian sources, reported of dead and wounded after possible recruits/mobilised forces open fire on other soldiers
Wat ik ergens gelezen heb, kan echter de bron niet meer vinden, een hoop. Iran schijnt ze op grote schaal te leveren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:45 schreef polderturk het volgende:
Hoeveel Shaheds drones hebben die Orcs?
[ twitter ]
Die schutters zullen geen mensen zijn die net opgeroepen zijn, die hebben tenslotte nog nooit een wapen in hun handen gehad.quote:
Het schijn niet echt lekker te gaan daar voor Oekrane. In het noorden en zuiden maken ze terreinwinst maar bij Bakhmut hebben de Russen de linies doorbroken.quote:
Omdat het geen vluchtelingen zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Da moeten die mensen zelf weten , als ze het hier naar de zin hebben en willen blijven, nou waarom niet dan
Iemand anders vermoedt ook iets in die richting.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:37 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
De Russen verlaten kennelijk weer ijlings hun post, met achterlating van cadeaus.
Benieuwd of het weer 2 3 dagen ver doorstoten, 10-12 dagen consolideren wordt.
Is Poetin in Belarus aan het rommelen om de Oekraense legereenheden naar het noorden te lokken?
[ twitter ]
nou ja , heb jij liever marrokanen danquote:
Terrorist attack? Dat zijn vast de nieuwste vrienden van Putinquote:
Ik heb het gevoel dat die eenheden sowieso niet Kyiv onbeschermd laten, zijn vooral TDF. We hebben allemaal tanks uit Wit Rusland weg zien rijden, dus ik denk dat de afspraak met Putin vooral was dat daarvoor in de plaats garanties voor troepen kwamen dat de Wit Russische nationalisten stil gehouden worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:31 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Iemand anders vermoedt ook iets in die richting. [ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |