Tja, als een dirigent niet bij je feestje wil helpen moet het wel een nazi zijn, natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Echte cultuur liefhebbers.
quote:"On October 14, it became known about the brutal murder of the chief conductor of the Kherson Music and Drama Theater named after Mykola Kulish. After Yuriy Kerpatenko refused to cooperate with the occupiers, the Russian military shot him dead in his own house," the ministry said on Facebook.
Kerpatenko has been working in the Kherson Regional Philharmonic since 2000. In 2004, he became the chief conductor of the Mykola Kulish Kherson Music and Drama Theater. He acted as the chief conductor of the Gilea chamber orchestra. Kerpatenko openly showed his civic position and refused to leave occupied Kherson.
Mooi lijntje, lekker snuiven.quote:
Omdat mijn Russisch matig is, ik verstond alleen “majoor”, hier met ondertiteling.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:36 schreef slashdotter3 het volgende:
Wagner mannetjes die doen alsof ze conscripts zijn
[ twitter ]
Ik vind ook dat ze die morele plicht hebben tov hun land en diegenen die nu sterven voor dat land. Maar of ze die plicht ook hebben tov ons? Dat vraag ik me af.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit zal een impopulaire mening zijn, maar ik ben hier eigenlijk tegen. Ik vind dat ze na de oorlog terug moeten naar Oekraïne om het land te helpen opbouwen.
Uiteindelijk denk ik dat dat ook in het belang van Oekraïne zelf is.
Het Westen moet beseffen dat een groot aantal landen het as van het kwaad vormt met een regime en bevolking die ons op het moment supreme zullen willen vernietigen. Landen als Pakistan, China, India etc horen prima in dat lijstje. Wij als Westen hebben lang geprobeerd om allerlei schurkenstaten beschaving bij te brengen maar na dit Rusland-fiasco is die naïviteit kennelijk voorbij. Op de dag des oordeels zullen wij het moeten hebben van Amerika, Frankrijk, Duitsland, UK etc. Niet India, Pakistan of China.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:04 schreef riazop het volgende:
Biden wil Pakistan straffen omdat ze de annexatie resolutie van het Westen niet steunden?
Het Westen heeft kennelijk nog niet genoeg vijanden?
https://www.ad.nl/buitenl(...)ter-wereld~a1c8c3c2/
Vandaar "Special operation".quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:15 schreef quirina het volgende:
Oh dus Rusland wil dat er aanslagen gepleegd gaan worden en zij zorgen voor wapens?
Is het Sovjet museum dan nog niet leeg dan?
Blijft apart hoe stoïcijns ze elke avond naar die beelden kijken en dat domme commentaar aanhoren.quote:
En trots 4x tonen hoe ze een kruisraket op een voetgangersbrug schieten (die ze nog missen ook)quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:19 schreef Aether het volgende:
[..]
Blijft apart hoe stoïcijns ze elke avond naar die beelden kijken en dat domme commentaar aanhoren.
Eigenlijk is de speciale militaire operatie gewoon live reenactmentquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:15 schreef quirina het volgende:
Oh dus Rusland wil dat er aanslagen gepleegd gaan worden en zij zorgen voor wapens?
Is het Sovjet museum dan nog niet leeg dan?
Die outfits zijn ook veels te fancy om van regulier Russisch cannonfodder te zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:36 schreef slashdotter3 het volgende:
Wagner mannetjes die doen alsof ze conscripts zijn
[ twitter ]
Ook alleen maar voor de buhne. Het enigste wat Vladolf hoeft te doen is Rusland terug trekken naar... Rusland. Dan is het voorbij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Vandaar Poetins zielige gejank, opeens, dat hij heul geen oorlog wil met het westen/navo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |