quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, en ALS mijn tante een pieletje had gehad, had het me oom geweest.
Tungsten was het toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Niemand die het weet volgens mij.
Een nieuw offensief vanuit Belarus zou ik wel willen zien. Reken maar dat die hele klerezooi direct kapot geschoten gaat worden.
Jouw account zou afgebroken moeten wordenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:20 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik had het over commiebloks. Die moeten idd afgebroken worden.
Ook top voor het moraal van je soldaten als je orders krijgt om je eigen mensen neer te maaien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:22 schreef Slayage het volgende:
Op zich niet raar natuurlijk.
[ twitter ]
En hoeveel doden heeft rus ondertussen, volgens je "serieuze bronnen"?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:20 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik had het over commiebloks. Die moeten idd afgebroken worden.
Wolfraam heet dat in het NL, werd ik recent op gewezenquote:
Je moet ook wel eerst je commandant kapot schieten natuurlijk. Dan kan de rest geen bevel krijgen om je neer te schieten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:22 schreef Slayage het volgende:
Op zich niet raar natuurlijk.
[ twitter ]
stevige stelling stevige bron.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:16 schreef riazop het volgende:
[..]
Heel vaak voorgekomen.
De VS dat de helft van Mexico annexeert in1848 bv. Nooit teruggegeven trouwens.
Lijkt het niet op, als ik snel ff google.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:16 schreef riazop het volgende:
[..]
Heel vaak voorgekomen.
De VS dat de helft van Mexico annexeert in1848 bv. Nooit teruggegeven trouwens.
Beetje het Donbas verhaal zeg maar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:25 schreef Korenfok het volgende:
[..]
stevige stelling stevige bron.
plus als het al gebeurt is dan was het allemaal voor 1900.
Mocht je beginnen over Texas, dat was geen annaxatie "Toen in 1835 de Mexicaanse dictator Antonio López de Santa Anna de grondwet van 1824 verving door een meer centralistische grondwet en Coahuila y Texas verving door departementen, riepen de Texianen de onafhankelijkheid van Texas uit"
Texas trad in 1845 toe bij de VS (aangezien de protestanten in de meerderheid waren).
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Niemand die het weet volgens mij.
Een nieuw offensief vanuit Belarus zou ik wel willen zien. Reken maar dat die hele klerezooi direct kapot geschoten gaat worden.
New Mexico was natuurlijk ook mexicaans, ooit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:25 schreef Korenfok het volgende:
[..]
stevige stelling stevige bron.
plus als het al gebeurt is dan was het allemaal voor 1900.
Mocht je beginnen over Texas, dat was geen annaxatie "Toen in 1835 de Mexicaanse dictator Antonio López de Santa Anna de grondwet van 1824 verving door een meer centralistische grondwet en Coahuila y Texas verving door departementen, riepen de Texianen de onafhankelijkheid van Texas uit"
Texas trad in 1845 toe bij de VS (aangezien de protestanten in de meerderheid waren).
Nee. Dat punt zit oostelijker. Hier bij de pijl begint het kanaal:quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Op welk punt kunnen ze het water weer afsluiten dat naar Crimea leidt? Is dat wanneer ze de stad Kherson hebben verovert?
Nee, niet donbas verhaal, Trol. 88% van Donbas wil niet bij rusland horen! dit zijn de feiten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:26 schreef riazop het volgende:
[..]
Beetje het Donbas verhaal zeg maar.
Ja wij vergooien ons erfgoed en roepen het zelf over ons af dat de Rus ons komt redden niet inheemse invloeden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wolfraam heet dat in het NL, werd ik recent op gewezen
Ik lees daar weinig uit wat een parallel met de donbass rechtvaardigt. En Jezus. We gaan ff 150 jaar terug. Nog even en je zit in de prehistorie om je punt te makenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:26 schreef riazop het volgende:
[..]
Er zijn oorlogen geweest ja, maar rusland doet alles na de oprichting van de VN, al die voorbeelden die aangehaald worden zijn voorbeelden van 200 jaar geleden toen natiestaten zoals wij die nu kennen amper bestonden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
New Mexico was natuurlijk ook mexicaans, ooit.
Maar er is een verschil tussen eerst doodleuk van dat daken roepen dat het van jou is, en dan kansloos proberen het te veroveren, zoals rus dat nu doet,
En OF oorlog voeren, OF een verdrag aangaan, waarna je het annexeert.
Remember the Alamo zeg maar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:26 schreef riazop het volgende:
[..]
Tenzij je je daar professioneel mee bezig houd, of op school zit, weten de meeste mensen niet alle elementen van het periodiek systeem.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:32 schreef ppi het volgende:
[..]
Ja wij vergooien ons erfgoed en roepen het zelf over ons af dat de Rus ons komt redden niet inheemse invloeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |