quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Prototype randdebiel ja.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:09 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Jan de PauperKnecht heeft ook wat te melden @:caland
Dat is pas een mongool.
Jan de Knecht is een erg vermoeiende manquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:09 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Jan de PauperKnecht heeft ook wat te melden @:caland
Dat is pas een mongool.
Daar is ook nog een film naar gemaakt. Overigens heb je er uiteraard wel meer gezien, bijvoorbeeld Arias.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:05 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar Santiago. De laatset Santiago die ik zag voetballen was Santiago Munez bij Newcastle United en dat was puur genot.
Oke ik geef toe, het was eigenlijk gewoon de eerste Santiago die mij te binnen schoot en ik doelde inderdaad op dat gastje uit die film Goalquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar is ook nog een film naar gemaakt. Overigens heb je er uiteraard wel meer gezien, bijvoorbeeld Arias.
(en kijk eens naar de volledige naam van hullie Leo)
quote:Oussama Idrissi is binnen en morgen gaat de komst van Quinten Timber bekend gemaakt worden. Feyenoord is daarmee nog lang niet klaar op de transfermarkt. Trainer Arne Slot merkt dat de transferperikelen hem bezighouden. De Rotterdammers zijn van plan om de selectie nog met meerdere spelers te versterken.
''Je bent constant nieuwsgierig of het de club al gelukt is om spelers binnen te halen, het houdt je maar bezig'', vertelt de trainer in het Algemeen Dagblad. ''Het gebeurt geregeld dat ik voor het slapen gaan nog snel even op mijn telefoon kijk en denk: ‘Verdorie, vandaag wr niet’. Dat is geen verwijt aan de directie, hoor, integendeel. Er wordt keihard gewerkt. Alleen: in de meest ideale situatie was de selectie nu nagenoeg rond geweest. En dat is nu niet zo. Nog lang niet.''
Feyenoord wil onder meer nog een linksback toevoegen aan de selectie. Matas Via, de 24-jarige Uruguayaan, werd vandaag in verband gebracht met de Rotterdammers. Slot wil niet bevestigen of de speler van AS Roma ook op het lijstje staat. ''Ik vind het niet netjes om nu al te praten over een speler die nog bij een andere club onder contract staat. Dat doe ik dan ook niet.''
Hoop dat Alireza zijn vorm gaat krijgen dit seizoen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:01 schreef fetX het volgende:
Ons team begint wel echt vorm te krijgen nu. Prima elftal (zolang iedereen blijft).
Moet nog wel echt een linksback en lcv bij. En het lijkt erop dat ze ook nog een buitenspeler willen.
Arne is zeer consequent.quote:''Ik vind het niet netjes om nu al te praten over een speler die nog bij een andere club onder contract staat. Dat doe ik dan ook niet.''
Dan weet je gewoon dat het (nagenoeg) rond is.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bevestigde daarmee vanmiddag wel de komst van Timber.
Denk dan nog 2 linksbacks en of een LCV of een linksbuiten? Vraag mij wel af of die Engelsman beter is dan Hartman.quote:
Niet dus, want hij praat wel over Timber en Gimenez terwijl die ook nog bij een andere club onder contract stonden.quote:
Ik denk nog 2 linksbacks waarvan 1 ook centraal achterin kan spelen, misschien die Ramazani nog, en een goede 2e keeper zou ik zelf wel fijn vinden.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
Denk dan nog 2 linksbacks en of een LCV of een linksbuiten? Vraag mij wel af of die Engelsman beter is dan Hartman.
Denk dit ook, ja. Linksback, lcv die eventueel back kan en nog een buitenspeler.quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk nog 2 linksbacks waarvan 1 ook centraal achterin kan spelen, misschien die Ramazani nog, en een goede 2e keeper zou ik zelf wel fijn vinden.
Vandaar dan ook de woorden: 'Nu al'.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:59 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Niet dus, want hun praat wel over Timber en Gimenez terwijl die ook nog bij een andere club onder contract stonden.
Plak er maar een weekje aan vast @Dennisquote:Gimnez: ''Uiteindelijk is hij degene die mij mijn droom laat vervullen''
Santiago Gimnez zal morgen op het vliegtuig richting Rotterdam stappen. Daar zal hij diverse medische tests ondergaan en zal er geprobeerd worden om zijn werkvergunning zo snel mogelijk af te ronden. De verwachting is niet dat de spits het Eredivisie-openingsduel van Feyenoord tegen Vitesse gaat halen, maar uitgesloten wordt het ook niet.
Zelf is de spits heel duidelijk over zijn wensen. ''Ik heb mezelf als doel gesteld om dromen na te jagen en vandaag is een van die dromen om in Europa te spelen", aldus Gimnez voor de camera van de Mexicaanse ESPN. Dan richt hij zich tot de interviewer. "Godzijdank gebeurt het nu, Aangezien je me al kent weet je dat ik alle eer aan God geef wat betreft hoe de hele onderhandelingen hebben plaatsgevonden.''
Santi
De journalist noemt hem Santi en het is waarschijnlijk dat dat ook bij de supporters in Rotterdam zijn koosnaam gaat worden. Wanneer wist Santi van de interesse van de Feyenoord? “Ik denk dat het ongeveer drie weken geleden is dat ik te horen kreeg van de interesse van Feyenoord. Toen was er echter nog niks concreet en ik had het naar mijn zijn bij Cruz Azul. Het was ook de bedoeling dat ik nog zou blijven, maar de interesse van Feyenoord nam beetje bij beetje toe en toen begon het toch meer te leven.”
Te Kloese
Ook de rol van algemeen directeur Dennis te Kloese kwam nog aan bod in het gesprek tussen de journalist en de viervoudig Mexicaans international. “Het belangrijkste is natuurlijk dat Dennis te Kloese precies weet hoe de structuur bij kleine teams in Mexico werkt. Nu is hij directeur van Feyenoord en zet hij zijn geld op mij om mijn reis in Europa te beginnen. De waarheid is dat ik heel dankbaar ben, want uiteindelijk is hij degene die mij mijn droom laat vervullen. Ik ben Dennis erg dankbaar.” De vakantie van Te Kloese blijkt inmiddels steeds meer een werkvakantie.
Cruz Azul
Santi gaat na elf jaar, meer dan de helft van zijn leven, zijn ‘thuis’ verlaten. “Er valt niets anders te zeggen dan dat het een prachtige club is en ik heel dankbaar ben voor alle berichten die ik gekregen heb van de fans. Ze moeten weten dat ik ze allemaal gelezen heb. Soms word ik verdrietig van de lieve berichten, maar ik moet het doen voor het welzijn van mijn gezin en van mijn carrire."
"Ik weet dat dit het pad is dat God voor mij gekozen heeft en de waarheid is dat ze weten dat ik de fans van Cruz Azul altijd in mijn hart zal bewaren", zo vervolgt Gimnez. “Ik voel dat Cruz Azul mijn thuis is en dat zal altijd zo zijn. Ik weet zeker dat ik op een dag zal kunnen terugkeren als God het me toestaat, tegelijkertijd ben ik erg opgewonden omdat Ik ga groeien als persoon en als speler. Dat maakt me erg blij.”
quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar is ook nog een film naar gemaakt. Overigens heb je er uiteraard wel meer gezien, bijvoorbeeld Arias.
(en kijk eens naar de volledige naam van hullie Leo)
We danken niet te Kloese maar God voor de transfer van Gimenez @KingRolandquote:Dan richt hij zich tot de interviewer. "Godzijdank gebeurt het nu, aangezien je me al kent weet je dat ik alle eer aan God geef wat betreft hoe de hele onderhandelingen hebben plaatsgevonden.''
GodGodquote:Op donderdag 28 juli 2022 04:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We danken niet te Kloese maar God voor de transfer van Gimenez @:kingroland
Mooie woorden van hemquote:Op donderdag 28 juli 2022 04:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We danken niet te Kloese maar God voor de transfer van Gimenez @:kingroland
Ik denk dat laatste. M.i. is het voorin wel bezet nu. Hoewel oo het oog aanmerkelijk minder dan vorig jaar.quote:Op donderdag 28 juli 2022 00:24 schreef hhh38 het volgende:
Dat verlies van Zrich is wel gunstig toch? Of moeten we de transfer van Gnonto uit ons hoofd zetten?
Ik blijf me toch afvragen wat er nu eigenlijk concreet bedoelt wordt met "het mandaat van de zoon van Arnesen".quote:Op donderdag 28 juli 2022 07:38 schreef Caland het volgende:
Vers van de @:zka bode
Hancko gaat niet komen, Feyenoord heeft aardig de boot gemist nu Sparta Praag meer geld vraagt
Die Volendammer ook niet
Feyenoord gaat meewerken aan een vertrek van Alireza
Binnen Feyenoord is men een beetje verdeeld over Gnonto, komt vooral omdat de zoon van Arnesen een mandaat schijnt te hebben
Men wil nog een linksbuiten aantrekken
Hij zal wellicht meedelen in de transfer, maar dan nog zie ik het probleem niet zoquote:Op donderdag 28 juli 2022 07:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik blijf me toch afvragen wat er nu eigenlijk concreet bedoelt wordt met "het mandaat van de zoon van Arnesen".
Dat klinkt natuurlijk ontzettend interessant allemaal, maar letterlijk vertaalt betekent het "een volmacht" of "bevoegdheid".
Vraag me af waarom er nog een linksbuiten bij moet als je er al 3 hebt die daar kunnen spelen. Tenzij Jahanbaksh dus weg gaat, want een aantal kunnen ook op rechts.quote:Op donderdag 28 juli 2022 07:38 schreef Caland het volgende:
Hancko gaat niet komen, Feyenoord heeft aardig de boot gemist nu Sparta Praag meer geld vraagt
Die Volendammer ook niet
Feyenoord gaat meewerken aan een vertrek van Alireza
Binnen Feyenoord is men een beetje verdeeld over Gnonto, komt vooral omdat de zoon van Arnesen een mandaat schijnt te hebben
Men wil nog een linksbuiten aantrekken
Volgens mij is men meer op zoek naar een rechtspoot, want best veel zijn er nu links toch?quote:Op donderdag 28 juli 2022 07:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vraag me af waarom er nog een linksbuiten bij moet als je er al 3 hebt die daar kunnen spelen. Tenzij Jahanbaksh dus weg gaat, want een aantal kunnen ook op rechts.
bij de Walmart lopen ze al in de Feyenoord shirtsquote:Op donderdag 28 juli 2022 06:04 schreef Caland het volgende:
[..]
GodGod
https://instagram.com/sto(...)&igshid=YmMyMTA2M2Y=
Hij is onderweg. Nogal wat belangstelling bij die Mexicaantjes, en vriendin die alvast wat Feyenoordmuziek opzoekt
Wanneer schuift @ZKA aan bij VI???quote:
Die (overhypte?) Gnonto komt niet meer joh.quote:Op donderdag 28 juli 2022 08:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die Gnonto kan geen prioriteit meer hebben toch?
Ze willen toch nog een aanvaller? Ik denk dat Zrich nog steeds wel wil verkopen omdat ie een aflopend contract heeft. Je hoort ook weinig van interesse van andere clubsquote:Op donderdag 28 juli 2022 08:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die Gnonto kan geen prioriteit meer hebben toch?
Sowieso liever Gnonto dan die Ramanogwat.quote:Op donderdag 28 juli 2022 08:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze willen toch nog een aanvaller? Ik denk dat Zrich nog steeds wel wil verkopen omdat ie een aflopend contract heeft. Je hoort ook weinig van interesse van andere clubs
Jammer dat @Scarface88 zijn return van korte duur was.quote:Op donderdag 28 juli 2022 08:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij de Walmart lopen ze al in de Feyenoord shirts
Gaat wel lekker LB nr 1-16 van het lijstje...quote:Op donderdag 28 juli 2022 07:38 schreef Caland het volgende:
Die Volendammer ook niet
Hier kun je dus precies geen kut mee @ZKA. Wat zou dat zgn. mandaat moeten inhouden dan?quote:Binnen Feyenoord is men een beetje verdeeld over Gnonto, komt vooral omdat de zoon van Arnesen een mandaat schijnt te hebben
hopelijk zonder koffers anders lukt die presentatie deze week nietquote:Op donderdag 28 juli 2022 09:39 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Ik ben al onderweg, zal wel een rij staan
En hopen dat die hond een verstopte neus hepquote:Op donderdag 28 juli 2022 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
hopelijk zonder koffers anders lukt die presentatie deze week niet
Ziet eruit als het standaard Kuip legioen fantastisch artikeltje bij elke nieuwe spelerquote:Op donderdag 28 juli 2022 10:44 schreef Maastoren het volgende:
[ twitter ]
Iemand die dit artikel met mij in DM kan delen? Alvast bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:50 schreef fetX het volgende:
JAAAAAAAAAAIk ook niet maar iedereen is dol over die gozer. Raar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg er altijd een hoog elkaar napraten gevoel bijquote:Op donderdag 28 juli 2022 10:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook niet maar iedereen is dol over die gozer. Raar.
Dat is het ook, ja.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Krijg er altijd een hoog elkaar napraten gevoel bij
Recht eronder staat dat ie LAFC volgt terwijl hij daar ook niet speelt of heeft gespeeld, volgens mij volgen spelers wel vaker een club die interesse in ze heeftquote:Op donderdag 28 juli 2022 10:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is het ook, ja.
Bovendien zegt dit natuurlijk allemaal geen reet. Volgens mij volgt Feyenoord deze speler overigens wel al een tijdje.
Ja, net als met Gnonto overigens. Maar goed, hij zal wel niet niets kunnen als FC Porto je ook wil hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Krijg er altijd een hoog elkaar napraten gevoel bij
Even los of het nu echt concreet is en met de kanttekening dat ik ook maar videootjes zit te kijken: ik snap waarom Slot hem zou willen. Hij is snel, zet door, sleurt, geeft de bal vaak voor of legt hem slim terug in de 16 en zijn voetenwerk is echt goed. Lijkt snel te handelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De helft van dat filmpje bestaat uit dat hij een bal aanneemt, niet verliest en niet over de zijlijn speeltquote:
Maar het MaNDaAt vAn ArNeSEnquote:Op donderdag 28 juli 2022 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze dwerg komt niet. Ramazani ook niet.
Gnonto wel.
quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:50 schreef fetX het volgende:
JAAAAAAAAAA@ZKA wist dit al lang https://1908.nl/artikelen(...)ingen-igor-paixao-22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Nee. Al scheelt het wel dat Verheydt lijkt te blijven.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:57 schreef hhh38 het volgende:
Zou Kuyt succes hebben in de KKD met zijn leger aan Feyenoord jeugd?
Ben wel benieuwd naar Hall. De rest is allemaal geen eigendom meer dus kan me gestolen wordenquote:Op donderdag 28 juli 2022 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee. Al scheelt het wel dat Verheydt lijkt te blijven.
Hm, zou zomaar kunnen. Maar toch voelt het een beetje overbevolkt als er nog iemand bij komt.quote:Op donderdag 28 juli 2022 08:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is men meer op zoek naar een rechtspoot, want best veel zijn er nu links toch?
Timber komt vast zo om 19:08quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Willen ze Gimenez en Timber samen presenteren dat Timber nog zo lang duurt?
Denk het wel he
Deze man lijkt er wel echt zin in te hebben ook gezien zijn interviews. Hopen dat die zichzelf niet voorbij loopt.quote:
Dat zorgt God wel voor joh.quote:Op donderdag 28 juli 2022 18:08 schreef CR7 het volgende:
[..]
Deze man lijkt er wel echt zin in te hebben ook gezien zijn interviews. Hopen dat die zichzelf niet voorbij loopt.
quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik vind dit helemaal geen leuke miem.
Van Seumeren gaat er eentje op drinken.quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:02 schreef fetX het volgende:
Transfersom tussen de 7,5 en 8,5. Aardig bedrag dus.
Welke berichten?quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:02 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben absoluut overtuigd van het talent van Timber, maar gezien de berichten lijkt hij me niet de ideale opvolger van Aursnes
Als Aursnes voor richting de 18 miljoen wordt verkocht verwacht ik nog wel een middenvelder eigenlijk. Timber zou ik eerder op de plek van Kokcu zetten.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:02 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben absoluut overtuigd van het talent van Timber, maar gezien de berichten lijkt hij me niet de ideale opvolger van Aursnes
In datzelfde artikel staat overigens dat Sparta Praag Hancko zegt nodig te hebben voor de Conference League, maar ze zijn net uitgeschakeldquote:Op donderdag 28 juli 2022 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:
ZKA meldt dat Feyenoord zich officieel gemeld heeft voor linker centrale verdediger Jacob Rasmussen van Fiorentina, eerder al verhuurd aan Vitesse.
Aasgieren-modus inschakelen en binnenhengelen maarquote:Op donderdag 28 juli 2022 21:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In datzelfde artikel staat overigens dat Sparta Praag Hancko zegt nodig te hebben voor de Conference League, maar ze zijn net uitgeschakeld
Ken ik niet.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:
ZKA meldt dat Feyenoord zich officieel gemeld heeft voor linker centrale verdediger Jacob Rasmussen van Fiorentina, eerder al verhuurd aan Vitesse.
Dat wel, maar ze vragen of vroegen wel een grof hoge transfersom waardoor Feyenoord verder is gaan kijken.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In datzelfde artikel staat overigens dat Sparta Praag Hancko zegt nodig te hebben voor de Conference League, maar ze zijn net uitgeschakeld
Die Hancko moet gewoon moeilijk gaan doen, maar hij is aanvoerder dus dat zal wel niet zo snelquote:Op donderdag 28 juli 2022 21:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat wel, maar ze vragen of vroegen wel een grof hoge transfersom waardoor Feyenoord verder is gaan kijken.
Maar misschien dat ze in Praag willen zakken in vraagprijs nu ze zijn uitgeschakeld voor Europees voetbal.
Op VI pro zeiden ze hetzelfde. Vooral een goede dribbelaar. Een hoop geld voor iemand die geen basis gaat staan als Aursnes blijft. Aan de andere kant wordt het ook heel kwetsbaar met Timber, Kokcu en die Pool.quote:
https://streamja.com/gwrXJquote:Op donderdag 28 juli 2022 21:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Hancko moet gewoon moeilijk gaan doen, maar hij is aanvoerder dus dat zal wel niet zo snel
Scheelt weer in de kosten.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
https://streamja.com/gwrXJ
Hij maakt een aardige fout trouwens waardoor ze zijn uitgeschakeld
Ik heb echt wel het vertrouwen dat ze niet de hoogste geldsom ooit hebben gelapt voor een koekenbakker...quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hm, dat tempert mijn optimisme direct.
3 zinnen, je kan het wel.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:48 schreef GGMM het volgende:
Die statistieken zeggen echt geen zak. Hij speelt nu toch ook met betere spelers.
Niet veel betere spelers maar toch.
Ik heb alle vertrouwen in Timber en jullie moeten dat ook hebben
Gewoon nodig voor het 11-11 partijtje denk ik.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:03 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Ik snap echt niet wat ze in Naujoks zien. Die overtuigt mij echt nooit. Hartman en Benita zijn wel begrijpelijk. Denk dat Benita zomaar al voorwaardige back up op rechtsback kan worden.
Je moet ook gewoon lekker jezelf kunnen zijn. Niks mis meequote:Op donderdag 28 juli 2022 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel een kleine sneer dat kon ik niet laten
Hij staat in de pikorde nu dus ook voor Aliou Balde @Calandquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon nodig voor het 11-11 partijtje denk ik.
Als je op zoek bent naar een vervanger voor iemand scout je meestal wel op dit soort statistieken. Maar misschien heeft Slot een andere middenveldbezetting in gedachtenquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:19 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Beetje appels met peren vergelijken natuurlijk. Utrecht is een totaal ander en minder team.
Kokcu zijn statistieken waren twee jaar geleden ook totaal anders dus je weet het nooit, maar snap je punt wel hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je op zoek bent naar een vervanger voor iemand scout je meestal wel op dit soort statistieken. Maar misschien heeft Slot een andere middenveldbezetting in gedachten
Geen KarimGoatGodGenotquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:03 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Ik snap echt niet wat ze in Naujoks zien. Die overtuigt mij echt nooit. Hartman en Benita zijn wel begrijpelijk. Denk dat Benita zomaar al voorwaardige back up op rechtsback kan worden.
Als Gnonto of Ramazani nog komt heb je nog een jonge basisspeler erbijquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:54 schreef CR7 het volgende:
Elftal wordt wel lekker jong zo. Bijlow, Geert, Kokcu, Timber, Gimenez, Dilrosun, Szymanski in de basis. 22 jaar gemiddeld.
Gebrek aan GIF, ERVARING en ROUTINEquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:54 schreef CR7 het volgende:
Elftal wordt wel lekker jong zo. Bijlow, Geert, Kokcu, Timber, Gimenez, Dilrosun, Szymanski in de basis. 22 jaar gemiddeld.
Te weinig spelers die het gras opvreten.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gebrek aan GIF, ERVARING en ROUTINE
Kan je grapjes maken, maar als er niemand het gras opvreet, of desnoods de modder, dan wordt het natuurlijk helemaal niks niet…quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gebrek aan GIF, ERVARING en ROUTINE
Ik ben er blij mee. Vervanger staat met Timber al klaar en dit is gewoon een hele goede verkoopdeal. Wie had dit een jaar geleden kunnen denken?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 00:51 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Tja. Zal wel gaan gebeuren. Hopelijk weten ze er richting de 20 uit te slepen.
Timber is een heel ander type dus ik verwacht eigenlijk dat er dan nog een middenvelder komt.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 08:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee. Vervanger staat met Timber al klaar en dit is gewoon een hele goede verkoopdeal. Wie had dit een jaar geleden kunnen denken?
Timber is gewoon een held. Uitstekende transfer.quote:Op donderdag 28 juli 2022 23:47 schreef De_Pel het volgende:
Ik blijf een beetje een dubbel gevoel houden bij Timber. Zal best een ventje zijn met veel potentie, maar wat een geld. Transferrecord, plus bonussen, plus 20%.
Als je dan kijkt hoe moeilijk sommige andere transfers tot stand zijn gekomen of juist niet door zijn gegaan…
Laten we het er maar op houden dat ze er intens bizar absurd veel vertrouwen in hebben dat ‘ie nog veel meer waard wordt.
Denk je dat echt? Je hebt straks toch best veel middenvelders?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Timber is een heel ander type dus ik verwacht eigenlijk dat er dan nog een middenvelder komt.
Hendrix en Bassett zijn niet goed genoeg en komen ook niet in de plannen voor. Hartjes, Milambo en Naujoks zijn er ook nog niet klaar voor dus dan is het best dunnetjes. Zou het logisch vinden als ze er nog een bij halen, maar ik hoop eerst op een linksback eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Je hebt straks toch best veel middenvelders?
Jorrit Hendrix, Quinten Timber, Orkun Kkc, Cole Bassett, Jens Toornstra, Lennard Hartjes, Antoni Milambo en Noah Naujoks.
Heb van Hartjes en Naujoks toch goede dingen gezien in de voorbereiding, alleen jammer dat het niet echt balafpakkers zijn. Aursnes had dat wel meer.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Hendrix en Bassett zijn niet goed genoeg en komen ook niet in de plannen voor. Hartjes, Milambo en Naujoks zijn er ook nog niet klaar voor dus dan is het best dunnetjes. Zou het logisch vinden als ze er nog een bij halen, maar ik hoop eerst op een linksback eigenlijk.
Ohquote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Wilde de tweet net plaatsen, maar die is net verwijderd (lol).
Als dit als backup is idd prima. Je bank wordt zo ook een stuk sterker.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:34 schreef fetX het volgende:
Prima back-up inderdaad. Huur met optie tot koop.
Nu die linksback. In godsnaam.
Die Rasmussen kan ook linksback staan. Bij Vitesse speelde hij ook linksback (ik weet echter niet hoe vaak hij linksback gestaan heeft).quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:34 schreef fetX het volgende:
Prima back-up inderdaad. Huur met optie tot koop.
Nu die linksback. In godsnaam.
Dat is niet terug te vinden op transfermarkt, dat hij linksback heeft gestaan, weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die Rasmussen kan ook linksback staan. Bij Vitesse speelde hij ook linksback (ik weet echter niet hoe vaak hij linksback gestaan heeft).
Maar onze basisopstelling begint zo langzaam vorm te krijgen.
Volgens mij speelde hij op de Youtube beelden die ik van hem zag gisteren ook linksback. Maar dat is eenvoudig na te gaan (al zit ik momenteel op mijn werk).quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is niet terug te vinden op transfermarkt, dat hij linksback heeft gestaan, weet je dat zeker?
En jij begrijpt niet dat er daar maar 3 bijzitten die (nu) het niveau (al) aankunnenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jorrit Hendrix, Quinten Timber, Orkun Kkc, Cole Bassett, Jens Toornstra, Lennard Hartjes, Antoni Milambo en Noah Naujoks.
Hoezo niet Guimenez in de spits?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Dus hopelijk de eerste competitiewedstrijd volgende week tegen Vitesse met deze opstelling:
Idrissi - Danilo - Dilrosun
- Szymanski -
Kkc - - Timber
Rasmussen - Senesi - Trauner - Geertruida
- Bijlow -
Rasmussen wellicht geen echte linksback, maar prima als noodoplossing.
Dat is al een vrij aardige opstelling toch?
Gimnez is dan nog niet speelgerechtigd in verband met het aanvragen van een verplicht visum. Dat duurt minimaal 2 weken.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoezo niet Guimenez in de spits?
Ah vandaar. Wel zonde, maar dit elftal zou toch sterk genoeg moeten zijn om Vitesse te verslaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gimnez is dan nog niet speelgerechtigd in verband met het aanvragen van een verplicht visum. Dat duurt minimaal 2 weken.
In het artikel van het AD staat letterlijk over Hendrix: "Slot is geen fan van hem."quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:37 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Zou erg mooi zijn als deze gozer gewoon weg is binnen nu en een week, en hopelijk neemt ie Diemers mee.
quote:
Je vergeet Wieffer, Taabouni en Szymanski en noemt 5 spelers die nauwelijks gaan spelen dit seizoenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oja. Szymanski.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je vergeet Wieffer, Taabouni en Szymanski en noemt 5 spelers die nauwelijks gaan spelen dit seizoen
mis je wel wat dynamiek want die Szymanski is toch wat meer een klassieke #10?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:31 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk overigens ook eerder dat Geertruida de positie van Aursnes overneemt dan dat er een extra middenvelder komt.
Of dat Kkc - Timber - Szymanski gewoon werkt in de meeste Eredivisiepotjes
Nee, hij zegt zelf dat hij het liefst op 8 of op 10 speelt. Vergeleken met Til zit ie veel dichter tegen type Kkc aanquote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
mis je wel wat dynamiek want die Szymanski is toch wat meer een klassieke #10?
quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:40 schreef hhh38 het volgende:
Officile account melkt de Timber transfer lekker uit, 9 berichten in 2 uur
Wat een enorm vervelende man is dat.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit vind ik dan wel weer leuk. Erik de Vlieger
Wieffer stond zelden op '6' bij Excelsior.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:45 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets zal het dan wel worden, er moeten nog 2 linksbacks en een linksbuiten bij eigenlijk.
Aursnes en Jahanbaksh verkopen en Hendrix, Diemers mogen oprotten en gratis weg.
Geertruida wordt back up 6, Rasmussen wordt back up linksback. Benita mag er ook wel bij, die zit er dicht tegenaan volgens mij.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:45 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets zal het dan wel worden, er moeten nog 2 linksbacks en een linksbuiten bij eigenlijk.
Aursnes en Jahanbaksh verkopen en Hendrix, Diemers mogen oprotten en gratis weg.
Ja, deze opstelling was even zonder jeugdspelers. Benita en Dermane mogen best wel wat minuutjes gaan maken, maar ik verwacht eigenlijk niet dat Slot de jeugd veel kansen gaat geven dit seizoen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geertruida wordt back up 6, Rasmussen wordt back up linksback. Benita mag er ook wel bij, die zit er dicht tegenaan volgens mij.
Dermane verwacht ik ook niet hoor. Maar Geertruida zal bij blessures al vrij snel op een andere positie terechtkomen, waardoor Benita de back up achter Pedersen wordt.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, deze opstelling was even zonder jeugdspelers. Benita en Dermane mogen best wel wat minuutjes gaan maken, maar ik verwacht eigenlijk niet dat Slot de jeugd veel kansen gaat geven dit seizoen eerlijk gezegd.
Slot heeft Danilo nu al afgeschreven en geeft zelfs Jahanbaksh de voorkeur in de spits ja?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zou zelf eigenlijk met Ali in de spits starten zolang hij er nog is
Ook maar weinig spelers die er echt klaar voor zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, deze opstelling was even zonder jeugdspelers. Benita en Dermane mogen best wel wat minuutjes gaan maken, maar ik verwacht eigenlijk niet dat Slot de jeugd veel kansen gaat geven dit seizoen eerlijk gezegd.
Danilo is ook echt helemaal niet zo goed.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Slot heeft Danilo nu al afgeschreven en geeft zelfs Jahanbaksh de voorkeur in de spits ja?
Nee, dat kan niet.
Mag ook wel voor die 7.5 miljoenquote:
quote:
Is toch gewoon de grootste aankoop van Feyenoord aller tijden? Vind het niet zo gek.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een dvd van verschijnt.
Dat laatste verbaast me niet. Danilo is vooralsnog een zoutzak. Had dan echt liever Linssen gehad.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zou zelf eigenlijk met Ali in de spits starten zolang hij er nog is
En Slot die al bij 3 clubs heeft aangetoond altijd een 20% extra rendement uit zijn aanvallers te kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:35 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vind Feyenoord wel een erg interessante selectie krijgen. Voorin nog wel met gokjes met spelers die daar rondlopen, maar middenveld is erg sterk en ook in de breedte valt er genoeg te kiezen op bijna alle posities.
Gewoon een paar cm langer dan Malacia, niks mis mee.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Op die plek wil je ook niet echt lang zijn
Dat is waar.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Op die plek wil je ook niet echt lang zijn
Het is wel de MLS hequote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:04 schreef bbuddybb het volgende:
Prima techniek ook.
Qua snelheid lijkt hij wel minder te zijn.
Oogt mij als een type Malacia obv het filmpje. Prima dus.quote:
Okequote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:11 schreef here2go het volgende:
Geen 1 van de feyenoord aankopen zou bij PSV in de basis staan
De titel baart mij zorgen.quote:
Welkom terug, PSVCL.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:11 schreef here2go het volgende:
Leuk dat je terug bent PSVvCL.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:11 schreef here2go het volgende:
Jammer dat dit soort troep altijd weer terugkomt.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan niet geblokkeerd worden als je nieuwe accounts blijft aanmaken
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan niet geblokkeerd worden als je nieuwe accounts blijft aanmaken
Was gewoon een prima user. Je hoort zelf ook bij de 'troep' die VBL is.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Jammer dat dit soort troep altijd weer terugkomt.
Aldus Pietje Strontquote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Was gewoon een prima user. Je hoort zelf ook bij de 'troep' die VBL is.
Ik zie VBL gewoon meer als een leuke verzameling eigen karakters met ieder zo zijn eigen invalshoeken en acts, altijd zo zuur er in staan daar wordt niemand beter van.quote:
Naja voor deze gozer krijgen we wel subsidie dus snap ook wel dat @Danny het niet kan latenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Jammer dat dit soort troep altijd weer terugkomt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Was gewoon een prima user. Je hoort zelf ook bij de 'troep' die VBL is.
barneyziettweedowniesvechten.gifquote:
Ik woon ook thuis.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:49 schreef Caland het volgende:
De gebroeders Timber wonen gewoon nog thuis en slapen samen
Wat schattig
Jij snapt heel goed wat ik bedoel!quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik woon ook thuis.
De meeste mensen in Nederland, zelfs.
Jazeker.quote:
Dit moet gedeeld worden door het aantal wedstrijdenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:26 schreef onlogisch het volgende:
Meeste geld kwijt aan boetes
Winnen we in ieder geval nog iets
[ afbeelding ]
COOLSINGELquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:26 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig man, beetje samen op tinder loeren en elke avond voor het slapen naar je bankrekening kijken.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:49 schreef Caland het volgende:
Wat schattig
Eigenlijk moet dit gewoon een CL ticket opleveren. win-winquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:26 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben 26 en ik woon nog bij mn papa. #noshamequote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:49 schreef Caland het volgende:
Wat schattig
In een stapelbed?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:49 schreef Caland het volgende:
Wat schattig
Danilo, Wieffer, Dilrosun en Timber hebben ook allemaal maar voor 4 jaar getekend. Walemark voor 4,5 jaar en Pedersen voor 5 jaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Leuk filmpje inderdaad.
Blij dat hij nu definitief binnen is.
Wel jammer dat hij maar voor 4 jaar tekent. Dan moet hij hier eigenlijk nog een keer verlengen of in 2024 alweer een stap verder zetten.
Maar goed, laten we eerst maar berhaupt hopen dat hij slaagt en een groot succes wordt.
Erg mooi ditquote:
JAAAAAquote:
Hier zeggen ze wel dat ie voor 5 jaar tekent, maar op de site staat t/m 2026. Hier gaat iets mis.quote:
Feyenoord heeft toch ook zo'n supportersclub voor nichten?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Erg mooi dit
Ik denk dat hij wel eens zo populair kan worden als Pell. In ieder geval bij de vrouwelijke fans
Klopt, maar daarvoor moet je bij @Lokale_Notabele zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Feyenoord heeft toch ook zo'n supportersclub voor nichten?
Voor vragen daarover verwijs ik U naar @Lokale_Notabelequote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Feyenoord heeft toch ook zo'n supportersclub voor nichten?
Als deze gozer ook daadwerkelijk een beetje kan voetballen en er al snel een paar inschiet gaat hij heel rap een publiekslieveling worden op deze manier.quote:
Ja godverquote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, maar daarvoor moet je bij @:Lokale_Notabele zijn
Machtig mooi die gekte. Benieuwd naar de shirtverkoopquote:
Iets van 14k de afgelopen dagen dacht ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Houdt iemand bij hoeveel volgers erbij komen?
En wat dacht je van al die Mexicanen voor de Wallmart in de VS. Die gaan al hun Lozano shirtjes vervangen. @Scarface88quote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weten die Mexicanen veel wel tof als Feyenoord echt populair gaat worden daar.
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:58 schreef Ali_boo het volgende:
Ik mag die Mexicanen wel
Dale @:Feyenoor que chingue su madre el @:SpartaRotterdamel @:PSVy el @:AFCAjax
Translated from Spanish by
Give him @:Feyenoord fuck his mother the @:SpartaRotterdam
the @:PSV
and the @:AFCAjax
[ twitter ]
Is een slechte vertaling van dat pinguin plaatje volgens mij. Ik snap er niks van maar het is erg grappigquote:
quote:
Een Peruaan dus. Weer n voor de landenbingoquote:Op zaterdag 30 juli 2022 01:03 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
We gaan gewoon door, die 7 transfers komen er @:fetX
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 05:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een Peruaan dus. Weer n voor de landenbingo
Haha, wel een beste cocktail. Gelukkig heb je met Geertruida, Bijlow, Dilrosun, Timber, Kokcu en wellicht Idrissi genoeg Nederlandstaligen in de basis.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 05:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een Peruaan dus. Weer n voor de landenbingo
Dat is zo. Maak me wel wat zorgen over de kern van de groep.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Haha, wel een beste cocktail. Gelukkig heb je met Geertruida, Bijlow, Dilrosun, Timber, Kokcu en wellicht Idrissi genoeg Nederlandstaligen in de basis.
Hou toch op !!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is zo. Maak me wel wat zorgen over de kern van de groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |