Is toch gewoon de grootste aankoop van Feyenoord aller tijden? Vind het niet zo gek.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een dvd van verschijnt.
Dat laatste verbaast me niet. Danilo is vooralsnog een zoutzak. Had dan echt liever Linssen gehad.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zou zelf eigenlijk met Ali in de spits starten zolang hij er nog is
En Slot die al bij 3 clubs heeft aangetoond altijd een 20% extra rendement uit zijn aanvallers te kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:35 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vind Feyenoord wel een erg interessante selectie krijgen. Voorin nog wel met gokjes met spelers die daar rondlopen, maar middenveld is erg sterk en ook in de breedte valt er genoeg te kiezen op bijna alle posities.
Gewoon een paar cm langer dan Malacia, niks mis mee.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Op die plek wil je ook niet echt lang zijn
Dat is waar.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Op die plek wil je ook niet echt lang zijn
Het is wel de MLS hequote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:04 schreef bbuddybb het volgende:
Prima techniek ook.
Qua snelheid lijkt hij wel minder te zijn.
Oogt mij als een type Malacia obv het filmpje. Prima dus.quote:
Okequote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:11 schreef here2go het volgende:
Geen 1 van de feyenoord aankopen zou bij PSV in de basis staan
De titel baart mij zorgen.quote:
Welkom terug, PSVCL.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:11 schreef here2go het volgende:
Leuk dat je terug bent PSVvCL.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:11 schreef here2go het volgende:
Je kan niet geblokkeerd worden als je nieuwe accounts blijft aanmakenquote:
Jammer dat dit soort troep altijd weer terugkomt.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan niet geblokkeerd worden als je nieuwe accounts blijft aanmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |