hopelijk zonder koffers anders lukt die presentatie deze week nietquote:Op donderdag 28 juli 2022 09:39 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Ik ben al onderweg, zal wel een rij staan
En hopen dat die hond een verstopte neus hepquote:Op donderdag 28 juli 2022 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
hopelijk zonder koffers anders lukt die presentatie deze week niet
Ziet eruit als het standaard Kuip legioen fantastisch artikeltje bij elke nieuwe spelerquote:Op donderdag 28 juli 2022 10:44 schreef Maastoren het volgende:
[ twitter ]
Iemand die dit artikel met mij in DM kan delen? Alvast bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:50 schreef fetX het volgende:
JAAAAAAAAAAIk ook niet maar iedereen is dol over die gozer. Raar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg er altijd een hoog elkaar napraten gevoel bijquote:Op donderdag 28 juli 2022 10:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook niet maar iedereen is dol over die gozer. Raar.
Dat is het ook, ja.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Krijg er altijd een hoog elkaar napraten gevoel bij
Recht eronder staat dat ie LAFC volgt terwijl hij daar ook niet speelt of heeft gespeeld, volgens mij volgen spelers wel vaker een club die interesse in ze heeftquote:Op donderdag 28 juli 2022 10:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is het ook, ja.
Bovendien zegt dit natuurlijk allemaal geen reet. Volgens mij volgt Feyenoord deze speler overigens wel al een tijdje.
Ja, net als met Gnonto overigens. Maar goed, hij zal wel niet niets kunnen als FC Porto je ook wil hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Krijg er altijd een hoog elkaar napraten gevoel bij
Even los of het nu echt concreet is en met de kanttekening dat ik ook maar videootjes zit te kijken: ik snap waarom Slot hem zou willen. Hij is snel, zet door, sleurt, geeft de bal vaak voor of legt hem slim terug in de 16 en zijn voetenwerk is echt goed. Lijkt snel te handelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De helft van dat filmpje bestaat uit dat hij een bal aanneemt, niet verliest en niet over de zijlijn speeltquote:
Maar het MaNDaAt vAn ArNeSEnquote:Op donderdag 28 juli 2022 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze dwerg komt niet. Ramazani ook niet.
Gnonto wel.
quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:50 schreef fetX het volgende:
JAAAAAAAAAA@ZKA wist dit al lang https://1908.nl/artikelen(...)ingen-igor-paixao-22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Nee. Al scheelt het wel dat Verheydt lijkt te blijven.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:57 schreef hhh38 het volgende:
Zou Kuyt succes hebben in de KKD met zijn leger aan Feyenoord jeugd?
Ben wel benieuwd naar Hall. De rest is allemaal geen eigendom meer dus kan me gestolen wordenquote:Op donderdag 28 juli 2022 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee. Al scheelt het wel dat Verheydt lijkt te blijven.
Hm, zou zomaar kunnen. Maar toch voelt het een beetje overbevolkt als er nog iemand bij komt.quote:Op donderdag 28 juli 2022 08:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is men meer op zoek naar een rechtspoot, want best veel zijn er nu links toch?
Timber komt vast zo om 19:08quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Willen ze Gimenez en Timber samen presenteren dat Timber nog zo lang duurt?
Denk het wel he
Deze man lijkt er wel echt zin in te hebben ook gezien zijn interviews. Hopen dat die zichzelf niet voorbij loopt.quote:
Dat zorgt God wel voor joh.quote:Op donderdag 28 juli 2022 18:08 schreef CR7 het volgende:
[..]
Deze man lijkt er wel echt zin in te hebben ook gezien zijn interviews. Hopen dat die zichzelf niet voorbij loopt.
quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik vind dit helemaal geen leuke miem.
Van Seumeren gaat er eentje op drinken.quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:02 schreef fetX het volgende:
Transfersom tussen de 7,5 en 8,5. Aardig bedrag dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |