quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar is ook nog een film naar gemaakt. Overigens heb je er uiteraard wel meer gezien, bijvoorbeeld Arias.
(en kijk eens naar de volledige naam van hullie Leo)
We danken niet te Kloese maar God voor de transfer van Gimenez @KingRolandquote:Dan richt hij zich tot de interviewer. "Godzijdank gebeurt het nu, aangezien je me al kent weet je dat ik alle eer aan God geef wat betreft hoe de hele onderhandelingen hebben plaatsgevonden.''
GodGodquote:Op donderdag 28 juli 2022 04:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We danken niet te Kloese maar God voor de transfer van Gimenez @:kingroland
Mooie woorden van hemquote:Op donderdag 28 juli 2022 04:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We danken niet te Kloese maar God voor de transfer van Gimenez @:kingroland
Ik denk dat laatste. M.i. is het voorin wel bezet nu. Hoewel oo het oog aanmerkelijk minder dan vorig jaar.quote:Op donderdag 28 juli 2022 00:24 schreef hhh38 het volgende:
Dat verlies van Zürich is wel gunstig toch? Of moeten we de transfer van Gnonto uit ons hoofd zetten?
Ik blijf me toch afvragen wat er nu eigenlijk concreet bedoelt wordt met "het mandaat van de zoon van Arnesen".quote:Op donderdag 28 juli 2022 07:38 schreef Caland het volgende:
Vers van de @:zka bode
Hancko gaat niet komen, Feyenoord heeft aardig de boot gemist nu Sparta Praag meer geld vraagt
Die Volendammer ook niet
Feyenoord gaat meewerken aan een vertrek van Alireza
Binnen Feyenoord is men een beetje verdeeld over Gnonto, komt vooral omdat de zoon van Arnesen een mandaat schijnt te hebben
Men wil nog een linksbuiten aantrekken
Hij zal wellicht meedelen in de transfer, maar dan nog zie ik het probleem niet zoquote:Op donderdag 28 juli 2022 07:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik blijf me toch afvragen wat er nu eigenlijk concreet bedoelt wordt met "het mandaat van de zoon van Arnesen".
Dat klinkt natuurlijk ontzettend interessant allemaal, maar letterlijk vertaalt betekent het "een volmacht" of "bevoegdheid".
Vraag me af waarom er nog een linksbuiten bij moet als je er al 3 hebt die daar kunnen spelen. Tenzij Jahanbaksh dus weg gaat, want een aantal kunnen ook op rechts.quote:Op donderdag 28 juli 2022 07:38 schreef Caland het volgende:
Hancko gaat niet komen, Feyenoord heeft aardig de boot gemist nu Sparta Praag meer geld vraagt
Die Volendammer ook niet
Feyenoord gaat meewerken aan een vertrek van Alireza
Binnen Feyenoord is men een beetje verdeeld over Gnonto, komt vooral omdat de zoon van Arnesen een mandaat schijnt te hebben
Men wil nog een linksbuiten aantrekken
Volgens mij is men meer op zoek naar een rechtspoot, want best veel zijn er nu links toch?quote:Op donderdag 28 juli 2022 07:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vraag me af waarom er nog een linksbuiten bij moet als je er al 3 hebt die daar kunnen spelen. Tenzij Jahanbaksh dus weg gaat, want een aantal kunnen ook op rechts.
bij de Walmart lopen ze al in de Feyenoord shirtsquote:Op donderdag 28 juli 2022 06:04 schreef Caland het volgende:
[..]
GodGod
https://instagram.com/sto(...)&igshid=YmMyMTA2M2Y=
Hij is onderweg. Nogal wat belangstelling bij die Mexicaantjes, en vriendin die alvast wat Feyenoordmuziek opzoekt
Wanneer schuift @ZKA aan bij VI???quote:
Die (overhypte?) Gnonto komt niet meer joh.quote:Op donderdag 28 juli 2022 08:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die Gnonto kan geen prioriteit meer hebben toch?
Ze willen toch nog een aanvaller? Ik denk dat Zürich nog steeds wel wil verkopen omdat ie een aflopend contract heeft. Je hoort ook weinig van interesse van andere clubsquote:Op donderdag 28 juli 2022 08:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die Gnonto kan geen prioriteit meer hebben toch?
Sowieso liever Gnonto dan die Ramanogwat.quote:Op donderdag 28 juli 2022 08:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze willen toch nog een aanvaller? Ik denk dat Zürich nog steeds wel wil verkopen omdat ie een aflopend contract heeft. Je hoort ook weinig van interesse van andere clubs
Jammer dat @Scarface88 zijn return van korte duur was.quote:Op donderdag 28 juli 2022 08:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij de Walmart lopen ze al in de Feyenoord shirts
Gaat wel lekker LB nr 1-16 van het lijstje...quote:Op donderdag 28 juli 2022 07:38 schreef Caland het volgende:
Die Volendammer ook niet
Hier kun je dus precies geen kut mee @ZKA. Wat zou dat zgn. mandaat moeten inhouden dan?quote:Binnen Feyenoord is men een beetje verdeeld over Gnonto, komt vooral omdat de zoon van Arnesen een mandaat schijnt te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |