quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Prototype randdebiel ja.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:09 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Jan de PauperKnecht heeft ook wat te melden @:caland
Dat is pas een mongool.
Jan de Knecht is een erg vermoeiende manquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:09 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Jan de PauperKnecht heeft ook wat te melden @:caland
Dat is pas een mongool.
Daar is ook nog een film naar gemaakt. Overigens heb je er uiteraard wel meer gezien, bijvoorbeeld Arias.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:05 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar Santiago. De laatset Santiago die ik zag voetballen was Santiago Munez bij Newcastle United en dat was puur genot.
Oke ik geef toe, het was eigenlijk gewoon de eerste Santiago die mij te binnen schoot en ik doelde inderdaad op dat gastje uit die film Goalquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar is ook nog een film naar gemaakt. Overigens heb je er uiteraard wel meer gezien, bijvoorbeeld Arias.
(en kijk eens naar de volledige naam van hullie Leo)
quote:Oussama Idrissi is binnen en morgen gaat de komst van Quinten Timber bekend gemaakt worden. Feyenoord is daarmee nog lang niet klaar op de transfermarkt. Trainer Arne Slot merkt dat de transferperikelen hem bezighouden. De Rotterdammers zijn van plan om de selectie nog met meerdere spelers te versterken.
''Je bent constant nieuwsgierig of het de club al gelukt is om spelers binnen te halen, het houdt je maar bezig'', vertelt de trainer in het Algemeen Dagblad. ''Het gebeurt geregeld dat ik voor het slapen gaan nog snel even op mijn telefoon kijk en denk: ‘Verdorie, vandaag wr niet’. Dat is geen verwijt aan de directie, hoor, integendeel. Er wordt keihard gewerkt. Alleen: in de meest ideale situatie was de selectie nu nagenoeg rond geweest. En dat is nu niet zo. Nog lang niet.''
Feyenoord wil onder meer nog een linksback toevoegen aan de selectie. Matas Via, de 24-jarige Uruguayaan, werd vandaag in verband gebracht met de Rotterdammers. Slot wil niet bevestigen of de speler van AS Roma ook op het lijstje staat. ''Ik vind het niet netjes om nu al te praten over een speler die nog bij een andere club onder contract staat. Dat doe ik dan ook niet.''
Hoop dat Alireza zijn vorm gaat krijgen dit seizoen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:01 schreef fetX het volgende:
Ons team begint wel echt vorm te krijgen nu. Prima elftal (zolang iedereen blijft).
Moet nog wel echt een linksback en lcv bij. En het lijkt erop dat ze ook nog een buitenspeler willen.
Arne is zeer consequent.quote:''Ik vind het niet netjes om nu al te praten over een speler die nog bij een andere club onder contract staat. Dat doe ik dan ook niet.''
Dan weet je gewoon dat het (nagenoeg) rond is.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bevestigde daarmee vanmiddag wel de komst van Timber.
Denk dan nog 2 linksbacks en of een LCV of een linksbuiten? Vraag mij wel af of die Engelsman beter is dan Hartman.quote:
Niet dus, want hij praat wel over Timber en Gimenez terwijl die ook nog bij een andere club onder contract stonden.quote:
Ik denk nog 2 linksbacks waarvan 1 ook centraal achterin kan spelen, misschien die Ramazani nog, en een goede 2e keeper zou ik zelf wel fijn vinden.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
Denk dan nog 2 linksbacks en of een LCV of een linksbuiten? Vraag mij wel af of die Engelsman beter is dan Hartman.
Denk dit ook, ja. Linksback, lcv die eventueel back kan en nog een buitenspeler.quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk nog 2 linksbacks waarvan 1 ook centraal achterin kan spelen, misschien die Ramazani nog, en een goede 2e keeper zou ik zelf wel fijn vinden.
Vandaar dan ook de woorden: 'Nu al'.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:59 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Niet dus, want hun praat wel over Timber en Gimenez terwijl die ook nog bij een andere club onder contract stonden.
Plak er maar een weekje aan vast @Dennisquote:Gimnez: ''Uiteindelijk is hij degene die mij mijn droom laat vervullen''
Santiago Gimnez zal morgen op het vliegtuig richting Rotterdam stappen. Daar zal hij diverse medische tests ondergaan en zal er geprobeerd worden om zijn werkvergunning zo snel mogelijk af te ronden. De verwachting is niet dat de spits het Eredivisie-openingsduel van Feyenoord tegen Vitesse gaat halen, maar uitgesloten wordt het ook niet.
Zelf is de spits heel duidelijk over zijn wensen. ''Ik heb mezelf als doel gesteld om dromen na te jagen en vandaag is een van die dromen om in Europa te spelen", aldus Gimnez voor de camera van de Mexicaanse ESPN. Dan richt hij zich tot de interviewer. "Godzijdank gebeurt het nu, Aangezien je me al kent weet je dat ik alle eer aan God geef wat betreft hoe de hele onderhandelingen hebben plaatsgevonden.''
Santi
De journalist noemt hem Santi en het is waarschijnlijk dat dat ook bij de supporters in Rotterdam zijn koosnaam gaat worden. Wanneer wist Santi van de interesse van de Feyenoord? “Ik denk dat het ongeveer drie weken geleden is dat ik te horen kreeg van de interesse van Feyenoord. Toen was er echter nog niks concreet en ik had het naar mijn zijn bij Cruz Azul. Het was ook de bedoeling dat ik nog zou blijven, maar de interesse van Feyenoord nam beetje bij beetje toe en toen begon het toch meer te leven.”
Te Kloese
Ook de rol van algemeen directeur Dennis te Kloese kwam nog aan bod in het gesprek tussen de journalist en de viervoudig Mexicaans international. “Het belangrijkste is natuurlijk dat Dennis te Kloese precies weet hoe de structuur bij kleine teams in Mexico werkt. Nu is hij directeur van Feyenoord en zet hij zijn geld op mij om mijn reis in Europa te beginnen. De waarheid is dat ik heel dankbaar ben, want uiteindelijk is hij degene die mij mijn droom laat vervullen. Ik ben Dennis erg dankbaar.” De vakantie van Te Kloese blijkt inmiddels steeds meer een werkvakantie.
Cruz Azul
Santi gaat na elf jaar, meer dan de helft van zijn leven, zijn ‘thuis’ verlaten. “Er valt niets anders te zeggen dan dat het een prachtige club is en ik heel dankbaar ben voor alle berichten die ik gekregen heb van de fans. Ze moeten weten dat ik ze allemaal gelezen heb. Soms word ik verdrietig van de lieve berichten, maar ik moet het doen voor het welzijn van mijn gezin en van mijn carrire."
"Ik weet dat dit het pad is dat God voor mij gekozen heeft en de waarheid is dat ze weten dat ik de fans van Cruz Azul altijd in mijn hart zal bewaren", zo vervolgt Gimnez. “Ik voel dat Cruz Azul mijn thuis is en dat zal altijd zo zijn. Ik weet zeker dat ik op een dag zal kunnen terugkeren als God het me toestaat, tegelijkertijd ben ik erg opgewonden omdat Ik ga groeien als persoon en als speler. Dat maakt me erg blij.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |