Die overtreedt de dopingregels, dus liever niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Karsdorp moet vaker invallen.
HAHAquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die overtreedt de dopingregels, dus liever niet.
Wij waren er van overtuigd makkerquote:
Zo is datquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij waren er van overtuigd makker
Tweede helft was stukken beter dan 1e in elk geval.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:47 schreef fetX het volgende:
Lekker wel dit. Was het verdiend? Tweede helft niet gezien alleen score bijgehouden.
Mooi, op naar de volgende geruchtenstroom.quote:Feyenoord is nog druk bezig met versterkingen en volgens Advocaat zal erg nog een middenvelder bijkomen, maar kan het nog even duren. 'Het is geen speler uit de Nederlandse competitie, maar het zal nog wel even duren voor er een akkoord is.'
Ik gooi maar even 2 namen in de groep;quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mooi, op naar de volgende geruchtenstroom.
Ja, Baker kwam hier donderdag ook voorbij. Zou kunnen, als hij zijn Vitesse niveau weer kan halen prima, maar bij zijn laatste 2 clubs was het niet wat volgens mij.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik gooi maar even 2 namen in de groep;
Wellicht Baker (oud-speler van Vitesse) of Hendriksen, momenteel spelend bij Hull City?
Verder is Bozenik al door de medische keuring heen volgens Mikos Gouka.
twitter:MikosGouka twitterde op zaterdag 25-01-2020 om 22:13:41De Slowaakse spits Robert Bozenik is door Feyenoord gekeurd en zal spoedig officieel tekenen voor de Rotterdammers. #herfey reageer retweet
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:09 schreef Zipportal het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op zaterdag 25-01-2020 om 22:13:41De Slowaakse spits Robert Bozenik is door Feyenoord gekeurd en zal spoedig officieel tekenen voor de Rotterdammers. #herfey reageer retweet
TOETERTJESquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:09 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAA.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:09 schreef Zipportal het volgende:
Jij kijkt wekelijks naar de Slowaakse competitie?quote:Op zondag 26 januari 2020 00:19 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA.
Jammer dat hij er niks van kan.
Je reageert op een troll.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij kijkt wekelijks naar de Slowaakse competitie?
Juist, dat dacht ik ook.
Laat die trol lekker...geen aandacht aan besteden.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij kijkt wekelijks naar de Slowaakse competitie?
Juist, dat dacht ik ook.
Hij is wel beter aan het worden maar nog steeds zit ik niet rustig als hij een tackle inzet of wanneer hij moet ingrijpen verdedigend.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:25 schreef fetX het volgende:
Nog niet verloren met Malacia in de competitie dit seizoen. #altijdopstellen
Ik vind ‘m verdedigend ook niet zo best.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:27 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hij is wel beter aan het worden maar nog steeds zit ik niet rustig als hij een tackle inzet of wanneer hij moet ingrijpen verdedigend.
Hopen voor je dat Van Bronckhorst niets in hem ziet dan.quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Of Overmarsquote:Op zondag 26 januari 2020 10:01 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hopen voor je dat Van Bronckhorst niets in hem ziet dan.
10 miljoen voor Malacia is wel een beetje achterlijk. Die ligt niet goed in de markt. Het gekke was dat zelfs Verdonk een veel betere marktpositie had.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:05 schreef CR7 het volgende:
10 miljoen is toch helemaal niks? Heracles verkoopt een lb voor 4,5 ofzo?
Tja Pelle en Jorgensen lagen ook niet goed in de markt. Een heb je voor een leuk bedrag verkocht en de ander kon je dik op verdienen. Feit is dat Malacia met vertrouwen speelt en elke week groeit. Die is nu al mijlenver voor op Verdonk. En nog een stuk jonger ook. Als die zo door blijft spelen en iets minder naïef wordt dan moet je makkelijk 10 miljoen kunnen vangen. En dat is echt geen bedrag waar je trots op hoeft te zijn.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
10 miljoen voor Malacia is wel een beetje achterlijk. Die ligt niet goed in de markt. Het gekke was dat zelfs Verdonk een veel betere marktpositie had.
waarom een speler verkopen als die het eindelijk aardig begint te doen?quote:Op zondag 26 januari 2020 10:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tja Pelle en Jorgensen lagen ook niet goed in de markt. Een heb je voor een leuk bedrag verkocht en de ander kon je dik op verdienen. Feit is dat Malacia met vertrouwen speelt en elke week groeit. Die is nu al mijlenver voor op Verdonk. En nog een stuk jonger ook. Als die zo door blijft spelen en iets minder naïef wordt dan moet je makkelijk 10 miljoen kunnen vangen. En dat is echt geen bedrag waar je trots op hoeft te zijn.
Nu nog wel, maar laatste tijd gaat het wel steeds beter met Malacia. Hij blijft verdedigend nog wel wat kwetsbaar, maar aanvallend vind ik ‘m vrij sterk. Kan best wat opleveren, maar we moeten inderdaad niet te hard van stapel lopen.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
10 miljoen voor Malacia is wel een beetje achterlijk. Die ligt niet goed in de markt. Het gekke was dat zelfs Verdonk een veel betere marktpositie had.
Malacia is gewoon elke maand beter aan het worden. Gek he? Dat een speler zich ontwikkelt door meer te spelen. Had het aan ons gelegen, dan was hij al lang afgeschreven. Wat mij betreft krijgt Malacia gewoon de kans om zich verder te ontwikkelen als eerste back bij een verkoop van Haps.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tja Pelle en Jorgensen lagen ook niet goed in de markt. Een heb je voor een leuk bedrag verkocht en de ander kon je dik op verdienen. Feit is dat Malacia met vertrouwen speelt en elke week groeit. Die is nu al mijlenver voor op Verdonk. En nog een stuk jonger ook. Als die zo door blijft spelen en iets minder naïef wordt dan moet je makkelijk 10 miljoen kunnen vangen. En dat is echt geen bedrag waar je trots op hoeft te zijn.
Het Dick-effect.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:35 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een heerlijk rustig zondaggevoel, overwinning al in the pocket, no stress
Nog steeds niet eigenlijk.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haps is zijn carriere ook als linksbuiten begonnen, dus dat zal ook geen verdedigend wonder geweest zijn in het begin.
Zekerquote:
Dat bedoel ik. Al is hij wel langer en sterker dan Malacia dus qua duelkracht en koppen kan hij van nature beter mee dan Malacia.quote:
Ze onderhouden de Kuip niet meer dus van al die blikjes verf te besparen gok ik.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker
Maar we blijven een hele povere, kwetsbare selectie houden. Ik hoop dat er deze week nog wat moois uit de hoed getoverd wordt. Ben eigenlijk wel benieuwd waar ze die spits van willen betalen?
Het Dick-effect: spelers gewoon in hun krachten laten spelen en kleine dingen aanpassen.quote:
Jij ook al? Het gaat om 5 miljoen.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker
Maar we blijven een hele povere en kwetsbare selectie houden. Ik hoop dat er deze week nog wat moois uit de hoed getoverd wordt. Ben eigenlijk wel benieuwd waar ze die spits van willen betalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |