Je moet ook gewoon lekker jezelf kunnen zijn. Niks mis meequote:Op donderdag 28 juli 2022 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel een kleine sneer dat kon ik niet laten
Hij staat in de pikorde nu dus ook voor Aliou Balde @Calandquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon nodig voor het 11-11 partijtje denk ik.
Als je op zoek bent naar een vervanger voor iemand scout je meestal wel op dit soort statistieken. Maar misschien heeft Slot een andere middenveldbezetting in gedachtenquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:19 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Beetje appels met peren vergelijken natuurlijk. Utrecht is een totaal ander en minder team.
Kokcu zijn statistieken waren twee jaar geleden ook totaal anders dus je weet het nooit, maar snap je punt wel hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je op zoek bent naar een vervanger voor iemand scout je meestal wel op dit soort statistieken. Maar misschien heeft Slot een andere middenveldbezetting in gedachten
Geen KarimGoatGodGenotquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:03 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Ik snap echt niet wat ze in Naujoks zien. Die overtuigt mij echt nooit. Hartman en Benita zijn wel begrijpelijk. Denk dat Benita zomaar al voorwaardige back up op rechtsback kan worden.
Als Gnonto of Ramazani nog komt heb je nog een jonge basisspeler erbijquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:54 schreef CR7 het volgende:
Elftal wordt wel lekker jong zo. Bijlow, Geert, Kokcu, Timber, Gimenez, Dilrosun, Szymanski in de basis. 22 jaar gemiddeld.
Gebrek aan GIF, ERVARING en ROUTINEquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:54 schreef CR7 het volgende:
Elftal wordt wel lekker jong zo. Bijlow, Geert, Kokcu, Timber, Gimenez, Dilrosun, Szymanski in de basis. 22 jaar gemiddeld.
Te weinig spelers die het gras opvreten.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gebrek aan GIF, ERVARING en ROUTINE
Kan je grapjes maken, maar als er niemand het gras opvreet, of desnoods de modder, dan wordt het natuurlijk helemaal niks niet…quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gebrek aan GIF, ERVARING en ROUTINE
Ik ben er blij mee. Vervanger staat met Timber al klaar en dit is gewoon een hele goede verkoopdeal. Wie had dit een jaar geleden kunnen denken?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 00:51 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Tja. Zal wel gaan gebeuren. Hopelijk weten ze er richting de 20 uit te slepen.
Timber is een heel ander type dus ik verwacht eigenlijk dat er dan nog een middenvelder komt.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 08:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee. Vervanger staat met Timber al klaar en dit is gewoon een hele goede verkoopdeal. Wie had dit een jaar geleden kunnen denken?
Timber is gewoon een held. Uitstekende transfer.quote:Op donderdag 28 juli 2022 23:47 schreef De_Pel het volgende:
Ik blijf een beetje een dubbel gevoel houden bij Timber. Zal best een ventje zijn met veel potentie, maar wat een geld. Transferrecord, plus bonussen, plus 20%.
Als je dan kijkt hoe moeilijk sommige andere transfers tot stand zijn gekomen of juist niet door zijn gegaan…
Laten we het er maar op houden dat ze er intens bizar absurd veel vertrouwen in hebben dat ‘ie nog veel meer waard wordt.
Denk je dat echt? Je hebt straks toch best veel middenvelders?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Timber is een heel ander type dus ik verwacht eigenlijk dat er dan nog een middenvelder komt.
Hendrix en Bassett zijn niet goed genoeg en komen ook niet in de plannen voor. Hartjes, Milambo en Naujoks zijn er ook nog niet klaar voor dus dan is het best dunnetjes. Zou het logisch vinden als ze er nog een bij halen, maar ik hoop eerst op een linksback eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Je hebt straks toch best veel middenvelders?
Jorrit Hendrix, Quinten Timber, Orkun Kökcü, Cole Bassett, Jens Toornstra, Lennard Hartjes, Antoni Milambo en Noah Naujoks.
Heb van Hartjes en Naujoks toch goede dingen gezien in de voorbereiding, alleen jammer dat het niet echt balafpakkers zijn. Aursnes had dat wel meer.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Hendrix en Bassett zijn niet goed genoeg en komen ook niet in de plannen voor. Hartjes, Milambo en Naujoks zijn er ook nog niet klaar voor dus dan is het best dunnetjes. Zou het logisch vinden als ze er nog een bij halen, maar ik hoop eerst op een linksback eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |