Welke berichten?quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:02 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben absoluut overtuigd van het talent van Timber, maar gezien de berichten lijkt hij me niet de ideale opvolger van Aursnes
Als Aursnes voor richting de 18 miljoen wordt verkocht verwacht ik nog wel een middenvelder eigenlijk. Timber zou ik eerder op de plek van Kokcu zetten.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:02 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben absoluut overtuigd van het talent van Timber, maar gezien de berichten lijkt hij me niet de ideale opvolger van Aursnes
In datzelfde artikel staat overigens dat Sparta Praag Hancko zegt nodig te hebben voor de Conference League, maar ze zijn net uitgeschakeldquote:Op donderdag 28 juli 2022 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:
ZKA meldt dat Feyenoord zich officieel gemeld heeft voor linker centrale verdediger Jacob Rasmussen van Fiorentina, eerder al verhuurd aan Vitesse.
Aasgieren-modus inschakelen en binnenhengelen maarquote:Op donderdag 28 juli 2022 21:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In datzelfde artikel staat overigens dat Sparta Praag Hancko zegt nodig te hebben voor de Conference League, maar ze zijn net uitgeschakeld
Ken ik niet.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:
ZKA meldt dat Feyenoord zich officieel gemeld heeft voor linker centrale verdediger Jacob Rasmussen van Fiorentina, eerder al verhuurd aan Vitesse.
Dat wel, maar ze vragen of vroegen wel een grof hoge transfersom waardoor Feyenoord verder is gaan kijken.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In datzelfde artikel staat overigens dat Sparta Praag Hancko zegt nodig te hebben voor de Conference League, maar ze zijn net uitgeschakeld
Die Hancko moet gewoon moeilijk gaan doen, maar hij is aanvoerder dus dat zal wel niet zo snelquote:Op donderdag 28 juli 2022 21:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat wel, maar ze vragen of vroegen wel een grof hoge transfersom waardoor Feyenoord verder is gaan kijken.
Maar misschien dat ze in Praag willen zakken in vraagprijs nu ze zijn uitgeschakeld voor Europees voetbal.
Op VI pro zeiden ze hetzelfde. Vooral een goede dribbelaar. Een hoop geld voor iemand die geen basis gaat staan als Aursnes blijft. Aan de andere kant wordt het ook heel kwetsbaar met Timber, Kokcu en die Pool.quote:
https://streamja.com/gwrXJquote:Op donderdag 28 juli 2022 21:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Hancko moet gewoon moeilijk gaan doen, maar hij is aanvoerder dus dat zal wel niet zo snel
Scheelt weer in de kosten.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
https://streamja.com/gwrXJ
Hij maakt een aardige fout trouwens waardoor ze zijn uitgeschakeld
Ik heb echt wel het vertrouwen dat ze niet de hoogste geldsom ooit hebben gelapt voor een koekenbakker...quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hm, dat tempert mijn optimisme direct.
3 zinnen, je kan het wel.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:48 schreef GGMM het volgende:
Die statistieken zeggen echt geen zak. Hij speelt nu toch ook met betere spelers.
Niet veel betere spelers maar toch.
Ik heb alle vertrouwen in Timber en jullie moeten dat ook hebben
Gewoon nodig voor het 11-11 partijtje denk ik.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:03 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Ik snap echt niet wat ze in Naujoks zien. Die overtuigt mij echt nooit. Hartman en Benita zijn wel begrijpelijk. Denk dat Benita zomaar al voorwaardige back up op rechtsback kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |