quote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan niet geblokkeerd worden als je nieuwe accounts blijft aanmaken
Was gewoon een prima user. Je hoort zelf ook bij de 'troep' die VBL is.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Jammer dat dit soort troep altijd weer terugkomt.
Aldus Pietje Strontquote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Was gewoon een prima user. Je hoort zelf ook bij de 'troep' die VBL is.
Ik zie VBL gewoon meer als een leuke verzameling eigen karakters met ieder zo zijn eigen invalshoeken en acts, altijd zo zuur er in staan daar wordt niemand beter van.quote:
Naja voor deze gozer krijgen we wel subsidie dus snap ook wel dat @Danny het niet kan latenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Jammer dat dit soort troep altijd weer terugkomt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Was gewoon een prima user. Je hoort zelf ook bij de 'troep' die VBL is.
barneyziettweedowniesvechten.gifquote:
Ik woon ook thuis.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:49 schreef Caland het volgende:
De gebroeders Timber wonen gewoon nog thuis en slapen samen
Wat schattig
Jij snapt heel goed wat ik bedoel!quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik woon ook thuis.
De meeste mensen in Nederland, zelfs.
Jazeker.quote:
Dit moet gedeeld worden door het aantal wedstrijdenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:26 schreef onlogisch het volgende:
Meeste geld kwijt aan boetes
Winnen we in ieder geval nog iets
[ afbeelding ]
COOLSINGELquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:26 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig man, beetje samen op tinder loeren en elke avond voor het slapen naar je bankrekening kijken.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:49 schreef Caland het volgende:
Wat schattig
Eigenlijk moet dit gewoon een CL ticket opleveren. win-winquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:26 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben 26 en ik woon nog bij mn papa. #noshamequote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:49 schreef Caland het volgende:
Wat schattig
In een stapelbed?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:49 schreef Caland het volgende:
Wat schattig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |