Ohquote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Wilde de tweet net plaatsen, maar die is net verwijderd (lol).
Als dit als backup is idd prima. Je bank wordt zo ook een stuk sterker.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:34 schreef fetX het volgende:
Prima back-up inderdaad. Huur met optie tot koop.
Nu die linksback. In godsnaam.
Die Rasmussen kan ook linksback staan. Bij Vitesse speelde hij ook linksback (ik weet echter niet hoe vaak hij linksback gestaan heeft).quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:34 schreef fetX het volgende:
Prima back-up inderdaad. Huur met optie tot koop.
Nu die linksback. In godsnaam.
Dat is niet terug te vinden op transfermarkt, dat hij linksback heeft gestaan, weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die Rasmussen kan ook linksback staan. Bij Vitesse speelde hij ook linksback (ik weet echter niet hoe vaak hij linksback gestaan heeft).
Maar onze basisopstelling begint zo langzaam vorm te krijgen.
Volgens mij speelde hij op de Youtube beelden die ik van hem zag gisteren ook linksback. Maar dat is eenvoudig na te gaan (al zit ik momenteel op mijn werk).quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is niet terug te vinden op transfermarkt, dat hij linksback heeft gestaan, weet je dat zeker?
En jij begrijpt niet dat er daar maar 3 bijzitten die (nu) het niveau (al) aankunnenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Je hebt straks toch best veel middenvelders?
Jorrit Hendrix, Quinten Timber, Orkun Kökcü, Cole Bassett, Jens Toornstra, Lennard Hartjes, Antoni Milambo en Noah Naujoks.
Hoezo niet Guimenez in de spits?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Dus hopelijk de eerste competitiewedstrijd volgende week tegen Vitesse met deze opstelling:
Idrissi - Danilo - Dilrosun
- Szymanski -
Kökcü - - Timber
Rasmussen - Senesi - Trauner - Geertruida
- Bijlow -
Rasmussen wellicht geen echte linksback, maar prima als noodoplossing.
Dat is al een vrij aardige opstelling toch?
Giménez is dan nog niet speelgerechtigd in verband met het aanvragen van een verplicht visum. Dat duurt minimaal 2 weken.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoezo niet Guimenez in de spits?
Ah vandaar. Wel zonde, maar dit elftal zou toch sterk genoeg moeten zijn om Vitesse te verslaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Giménez is dan nog niet speelgerechtigd in verband met het aanvragen van een verplicht visum. Dat duurt minimaal 2 weken.
In het artikel van het AD staat letterlijk over Hendrix: "Slot is geen fan van hem."quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:37 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Zou erg mooi zijn als deze gozer gewoon weg is binnen nu en een week, en hopelijk neemt ie Diemers mee.
quote:
Je vergeet Wieffer, Taabouni en Szymanski en noemt 5 spelers die nauwelijks gaan spelen dit seizoenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Je hebt straks toch best veel middenvelders?
Jorrit Hendrix, Quinten Timber, Orkun Kökcü, Cole Bassett, Jens Toornstra, Lennard Hartjes, Antoni Milambo en Noah Naujoks.
Oja. Szymanski.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je vergeet Wieffer, Taabouni en Szymanski en noemt 5 spelers die nauwelijks gaan spelen dit seizoen
mis je wel wat dynamiek want die Szymanski is toch wat meer een klassieke #10?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:31 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk overigens ook eerder dat Geertruida de positie van Aursnes overneemt dan dat er een extra middenvelder komt.
Of dat Kökcü - Timber - Szymanski gewoon werkt in de meeste Eredivisiepotjes
Nee, hij zegt zelf dat hij het liefst op 8 of op 10 speelt. Vergeleken met Til zit ie veel dichter tegen type Kökcü aanquote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
mis je wel wat dynamiek want die Szymanski is toch wat meer een klassieke #10?
quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:40 schreef hhh38 het volgende:
Officiële account melkt de Timber transfer lekker uit, 9 berichten in 2 uur
Wat een enorm vervelende man is dat.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit vind ik dan wel weer leuk. Erik de Vlieger
Wieffer stond zelden op '6' bij Excelsior.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:45 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets zal het dan wel worden, er moeten nog 2 linksbacks en een linksbuiten bij eigenlijk.
Aursnes en Jahanbaksh verkopen en Hendrix, Diemers mogen oprotten en gratis weg.
Geertruida wordt back up 6, Rasmussen wordt back up linksback. Benita mag er ook wel bij, die zit er dicht tegenaan volgens mij.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:45 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets zal het dan wel worden, er moeten nog 2 linksbacks en een linksbuiten bij eigenlijk.
Aursnes en Jahanbaksh verkopen en Hendrix, Diemers mogen oprotten en gratis weg.
Ja, deze opstelling was even zonder jeugdspelers. Benita en Dermane mogen best wel wat minuutjes gaan maken, maar ik verwacht eigenlijk niet dat Slot de jeugd veel kansen gaat geven dit seizoen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geertruida wordt back up 6, Rasmussen wordt back up linksback. Benita mag er ook wel bij, die zit er dicht tegenaan volgens mij.
Dermane verwacht ik ook niet hoor. Maar Geertruida zal bij blessures al vrij snel op een andere positie terechtkomen, waardoor Benita de back up achter Pedersen wordt.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, deze opstelling was even zonder jeugdspelers. Benita en Dermane mogen best wel wat minuutjes gaan maken, maar ik verwacht eigenlijk niet dat Slot de jeugd veel kansen gaat geven dit seizoen eerlijk gezegd.
Slot heeft Danilo nu al afgeschreven en geeft zelfs Jahanbaksh de voorkeur in de spits ja?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zou zelf eigenlijk met Ali in de spits starten zolang hij er nog is
Ook maar weinig spelers die er echt klaar voor zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, deze opstelling was even zonder jeugdspelers. Benita en Dermane mogen best wel wat minuutjes gaan maken, maar ik verwacht eigenlijk niet dat Slot de jeugd veel kansen gaat geven dit seizoen eerlijk gezegd.
Danilo is ook echt helemaal niet zo goed.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Slot heeft Danilo nu al afgeschreven en geeft zelfs Jahanbaksh de voorkeur in de spits ja?
Nee, dat kan niet.
Mag ook wel voor die 7.5 miljoenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |