Danilo, Wieffer, Dilrosun en Timber hebben ook allemaal maar voor 4 jaar getekend. Walemark voor 4,5 jaar en Pedersen voor 5 jaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Leuk filmpje inderdaad.
Blij dat hij nu definitief binnen is.
Wel jammer dat hij maar voor 4 jaar tekent. Dan moet hij hier eigenlijk nog een keer verlengen of in 2024 alweer een stap verder zetten.
Maar goed, laten we eerst maar berhaupt hopen dat hij slaagt en een groot succes wordt.
Erg mooi ditquote:
JAAAAAquote:
Hier zeggen ze wel dat ie voor 5 jaar tekent, maar op de site staat t/m 2026. Hier gaat iets mis.quote:
Feyenoord heeft toch ook zo'n supportersclub voor nichten?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Erg mooi dit
Ik denk dat hij wel eens zo populair kan worden als Pell. In ieder geval bij de vrouwelijke fans
Klopt, maar daarvoor moet je bij @Lokale_Notabele zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Feyenoord heeft toch ook zo'n supportersclub voor nichten?
Voor vragen daarover verwijs ik U naar @Lokale_Notabelequote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Feyenoord heeft toch ook zo'n supportersclub voor nichten?
Als deze gozer ook daadwerkelijk een beetje kan voetballen en er al snel een paar inschiet gaat hij heel rap een publiekslieveling worden op deze manier.quote:
Ja godverquote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, maar daarvoor moet je bij @:Lokale_Notabele zijn
Machtig mooi die gekte. Benieuwd naar de shirtverkoopquote:
Iets van 14k de afgelopen dagen dacht ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Houdt iemand bij hoeveel volgers erbij komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |