Ze slaapt netjes acht uur per nacht ja.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In de kamer van je moeder ook altijd.
Zo.
Je had de prijsuitreiking van de onder 17 finale aanstaan?quote:
1u20min ppquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ze slaapt netjes acht uur per nacht ja.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Je had de prijsuitreiking van de onder 17 finale aanstaan?
@chufiquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:25 schreef Oriente het volgende:
El Periódico] Shakira caught Pique in an affair with another woman, and they will separate soon. Pique now lives alone in an apartment in Barcelona and he goes to a lot of parties at nights with Riqui Puig.
(Lol)
Doe niet zo ordinairquote:Op donderdag 2 juni 2022 10:30 schreef KingRoland het volgende:
Als ik in zuid-korea zou zijn dan zou ik ook echt elk weekend naar de clubs daar gaan
koekoek lekkere dames daar hoor niks mis mee
Inflatiegodquote:Op donderdag 2 juni 2022 10:57 schreef KingRoland het volgende:
goed nieuws: ik heb nu toegang tot picnic
slecht nieuws: mokerduur
wordt gewoon de lidl voor mij boys (betreft groente en fruit)
Ja was het lekker knapperig?quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Inflatiegod
Had laatst bij Crisp besteld, is prima bevallen
is dat zo een snelbezorgdienstquote:Op donderdag 2 juni 2022 11:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Inflatiegod
Had laatst bij Crisp besteld, is prima bevallen
Kom je nog langs markthalquote:Op donderdag 2 juni 2022 11:22 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen naar Rotterdam om een gastcollege bij te wonen van iemand die partner is bij Bain.
Op het kantoor lunch ik altijd iets later.quote:
Pics?quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:56 schreef MC-M het volgende:
Ik maak even een tosti.
Gewoon ham/kaas. Geen flauwekulletjes.
Doe dit maar niet meerquote:Op donderdag 2 juni 2022 12:58 schreef MC-M het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
https://icconnect.nl/na-de-ic/post-intensive-care-syndroom/
Flapdrolquote:Op donderdag 2 juni 2022 12:58 schreef MC-M het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
https://icconnect.nl/na-de-ic/post-intensive-care-syndroom/
Maar ik ben net zo onhandig als @Oriente, dus foto's komen er NIET aan.quote:
Bedankt voor de updatequote:Op donderdag 2 juni 2022 13:06 schreef MC-M het volgende:
Trouwens, ik had ook geen ham meer. Wel spek. Het is dus een spek/kaas tosti geworden.
wat fijn, wie neemt hier je taken over?quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:27 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws, ik heb in juni een weekje vrij genomen.
@Scrummie zal de lunch verzorgen en @murp zal de VBL-mods ondersteunenquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat fijn, wie neemt hier je taken over?
modsquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:scrummie zal de lunch verzorgen en @:murp zal de VBL-mods ondersteunen
Lekker ouwe reus. Geniet er van.quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:27 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws, ik heb in juni een weekje vrij genomen.
nou dat moet wel goed komen danquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je ergens naar toe of andere plannen? Of speel ik dan met je privé?quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:38 schreef GGMM het volgende:
@:sked deelt een tik uit aan @:onlogisch @:drizzt en nog 2 andere geloof ik
[..]
Bedankt makker
Jaquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga je ergens naar toe of andere plannen? Of speel ik dan met je privé?
quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij gaat HBO Max uitspelen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga je ergens naar toe of andere plannen? Of speel ik dan met je privé?
Weet ik. Daarom ben ik er voor de voetbal-inbreng.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Wij hebben allemaal geen verstand van voetbal.
oh, dan is het goed.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten ?quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Dan wordt het @:straatcommando.
[..]
Nee maar misschien wel aan Elden Ring beginnen!
Wijze heren in vblquote:
@straatcommando onthou dit aub.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:16 schreef Sked het volgende:
De vakantie van @:GGMM lijkt me een goed moment om @:Scrummie eens een bannetje aan te smeren.
Naja, sommige users hebben geen verstand van voetbal en sommige users hebben géén verstand van voetbal.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, sommige users hebben geen verstand van voetbal en sommige users hebben géén verstand van voetbal.
Hahaha!quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld.
@:pietjepuk2000
Graag over deze onderwerpen een serieus debat zonder op de man te spelen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld.
@:pietjepuk2000
Jij zou een goeie mod zijnquote:Op donderdag 2 juni 2022 15:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Graag over deze onderwerpen een serieus debat zonder op de man te spelen.
Wat apart om dat hier te droppenquote:Op donderdag 2 juni 2022 16:31 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Kijk goed om je heen jongens.
Ah die speurneuzen. Altijd leuk.quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:47 schreef GGMM het volgende:
Daarnaast zijn ze in NWS al druk bezig met verschillende theorieën
Dus dat topic ontvolg ik weer.
Waarvan aktequote:Op donderdag 2 juni 2022 17:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zat gisteren in een restaurant naast Philip Max. Hij praat heel gebrekkig Engels. (dan weten jullie dat)
Wat is dit nu weer voor een vervelende opmerking?quote:
Ze kunnen beter even wachten op @klaasweetalles . Die lost dit soort dingen normaal gesproken in recordtempo op.quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:47 schreef GGMM het volgende:
Daarnaast zijn ze in NWS al druk bezig met verschillende theorieën
Dus dat topic ontvolg ik weer.
Even wachten totdat hij weer op het internet mag.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze kunnen beter even wachten op @:Klaasweetalles . Die lost dit soort dingen normaal gesproken in recordtempo op.
Waar was je?quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zat gisteren in een restaurant naast Philip Max. Hij praat heel gebrekkig Engels. (dan weten jullie dat)
ik ben met het verkeerde been uit bed gestaptquote:Op donderdag 2 juni 2022 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een vervelende opmerking?
Trattoria Manca.quote:
Broccoli rijst en kip (ik typte weer eerst Broccoli @GGMM )quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Pasta met zalm, broccoli en kerstomaatjes. En iets te veel knoflook.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fok! sterft aan chronisch GGMMism.quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:30 schreef onlogisch het volgende:
Deze grafiek geeft het aantal actieve users weer op den foks. Gemeten vanaf 2011. Dat is ongeveer dezelfde periode geweest toen @:GGMM voor het eerst bij de crew kwam.
Ik wil niets insinueren maar opvallend is het wel!
[ afbeelding ]
Mooie piek van toen het Vivaforum leek te gaan stoppenquote:Op donderdag 2 juni 2022 19:30 schreef onlogisch het volgende:
Deze grafiek geeft het aantal actieve users weer op den foks. Gemeten vanaf 2011. Dat is ongeveer dezelfde periode geweest toen @:GGMM voor het eerst bij de crew kwam.
Ik wil niets insinueren maar opvallend is het wel!
[ afbeelding ]
De trein.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:00 schreef Caland het volgende:
Ik zit eerste klas en mijn telefoonoplader werkt niet
Is dan se trein kapot of de oplader?
Ja
se treinquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:00 schreef Caland het volgende:
Ja
Probeer je het bij een ander stopcontact.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:00 schreef Caland het volgende:
Ja
Het leven is zo simpel. Jammer dat @Caland het allemaal zo gecompliceerd houdt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Probeer je het bij een ander stopcontact.
Uurtje gelopen met Jackyquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:35 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport overigens
@:caland @:onlogisch @:oriente @:jojoortje @:yvonne @:coco
Ik wil ook eens een God zijnquote:
Ben benieuwd naar de mening van @GGMM over deze ontwikkeling in het Feijenoordtopicquote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:59 schreef Caland het volgende:
User @:elan en user @:gurneyisbestoke vliegen elkaar in de haren in het Feijenoordtopic op deze vrijdagochtend
Even vluchtig gekekenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de mening van @:ggmm over deze ontwikkeling in het Feijenoordtopic
ff flexen met een eersteklas kaartje.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:00 schreef Caland het volgende:
Ja
Denk dat je eens moet zoeken op Yvonnegodin. Dan vind je genoeg terug. Vooral in de periode nadat je bans had ingekort.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wil ook eens een God zijn
De maagd Maria zit er helaas niet meer in.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk dat je eens moet zoeken op Yvonnegodin. Dan vind je genoeg terug. Vooral in de periode nadat je bans had ingekort.
Nice, volgende stap is Turnhout. Die hebben zowaar een mooi complex.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:44 schreef yvonne het volgende:
Kleinkind heeft gister z'n tenue gepast voor "de foebal" KFC Poppel
Met zo'n echte ouderwetse belgische kantine erbij
Z'n eerste proeftraining ging ie na een kwartier terug naar huis, hij vond het wel genoeg zo
Maar nu heeft ie er zin in, lekker man, kan Oma iedere zaterdag komen kijken
Weet ik, kom er al jaaaaaaaaaaaaren, m'n vriendin en nu overleden tante wonen daar.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nice, volgende stap is Turnhout. Die hebben zowaar een mooi complex.
Ik neem aan dat die sponsoring ook in NL gebeurd. Daar heb je ook teams die gesponsord worden door Slagerij de dikke worst ofzo?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet ik, kom er al jaaaaaaaaaaaaren, m'n vriendin en nu overleden tante wonen daar.
Dat was eerst ook zo'n ouderwetse bende maar ziet er nu echt mooi uit.
Maar is het typisch belgisch dat alles gesponsord worden door bedrijven en particulieren uit de streek of doen ze dat hier ook? Het is echt heel actief.
Oh zal wel hahaha, vond het daar allemaal erg actief, iedereen is wel verweven met voetbal.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die sponsoring ook in NL gebeurd. Daar heb je ook teams die gesponsord worden door Slagerij de dikke worst ofzo?
Mooi. Vooral dat de overleden tante onderdak heeft gevonden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:49 schreef yvonne het volgende:
m'n vriendin en nu overleden tante wonen daar.
Niespoederquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi. Vooral dat de overleden tante onderdak heeft gevonden.
Ach dat is balen zegquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik had eigenlijk vanmiddag verlof willen nemen, maar dat gaat helaas niet.
Kutbestuurquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik had eigenlijk vanmiddag verlof willen nemen, maar dat gaat helaas niet.
Inderdaad.quote:
VI Pro opgezegd Caland.quote:
Nu mis je de stukken van Pieter BLACKEDquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
VI Pro opgezegd Caland.
Ik was er volledig klaar mee.
Dat is correct ende juist!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu mis je de stukken van Pieter BLACKED
Kijken is een keuze Calandquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit daar dus helemaal niet op te wachten Scrummie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:35 schreef KingRoland het volgende:
Geniet er lekker van makkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RacistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe ligt die correlatie? Grotere huizen, kleinere piemels?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:57 schreef Wereldgozer het volgende:
Lunchgesprek over huizenprijzen.
Kennelijk een hoop collega's met erg kleine piemels
@:ggmm @:scrummie
Ik word daar altijd een beetje treurig vanquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:23 schreef Caland het volgende:
Altijd leuk, er loopt weer een amateurdetectivetopic in NWS
Kwestie van tijd voordat zo’n topic weer volledig uit de hand escaleertquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik word daar altijd een beetje treurig van
Legendarisch is mijn NIVO Sparta topic.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:23 schreef Caland het volgende:
Wat er in de spoiler staat kunnen we bovenaan de pagina al zien. Derhalve niet geklikt, maar geniet ervan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Even opgezocht, leuke post. Like gegeven.quote:
Is SjoukjeHooynaayer al ter plekke?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:23 schreef Caland het volgende:
gebeurdquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die sponsoring ook in NL gebeurd. Daar heb je ook teams die gesponsord worden door Slagerij de dikke worst ofzo?
Waar gezien? Op tv of hang je rond bij opvangcentra?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:27 schreef RamboDirk het volgende:
Die Oekrainse vrouwen die we nu binnenhalen scoren een stuk beter dan die islam vrouwen van de laatste decennia. De tandjes wat een lekkere wijven.
Gewoon in de stad, maat. Rotterdam Rijnmond @KingRolandquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waar gezien? Op tv of hang je rond bij opvangcentra?
Gelezen, like gezet en gereageerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:13 schreef MC-M het volgende:
Koekoek, user @:Noek haalt ongenadig hard uit in het Gino topic.
Ik heb altijd weekend.quote:
ER WORDT DAAR GEMODEREEERDquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:13 schreef MC-M het volgende:
Staat er niet meer maar dankzij quote fetx gelezen en gelachen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:13 schreef MC-M het volgende:
Ik lees het hier welquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kijken is een keuze Caland.
Ik twijfel nog.
Ik ga ervan uit dat @Fok-it dit topic gesloten heeft omdat hij zichzelf als ideale kandidaat ziet.quote:
oeh @GGMM en ik vinden dit jammer van je.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Matig, ga hier geen like voor geven.
Ik was even bang dat je foto's van je paardenpenis ging tonen om jezelf te adverteren dus uit voorzorg geslotenquote:
Met al die verse omleidingen denk ik dat daar weinig leven inzit op het moment. Ik ga ervan uit dat hij de ontvangende partij zal zijn in dit samenzijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je foto's van je paardenpenis ging tonen om jezelf te adverteren dus uit voorzorg gesloten
Kill your idolsquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je foto's van je paardenpenis ging tonen om jezelf te adverteren dus uit voorzorg gesloten
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met al die verse omleidingen denk ik dat daar weinig leven inzit op het moment. Ik ga ervan uit dat hij de ontvangende partij zal zijn in dit samenzijn.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Zolang je top blijft is er niks aan de hand
Ach nee toch.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde reageren maar zit op slot helaas
Geeft niet, er kijken waarschijnlijk meer mensen naar dan naar Vitesse.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:32 schreef Sked het volgende:
Ik ga straks niet naar Curaçao - Honduras kijken.
Ter info.
@:KingRoland
Welke?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb vandaag gegeten bij een snackbar in Amersfoort.
Helaas geen Benji gezien. WOEST.
Hadden ze Zaanse mayo? @fetXquote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb vandaag gegeten bij een snackbar in Amersfoort.
Helaas geen Benji gezien. WOEST.
Zat er ook een woning boven?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er werkten voornamelijk Aziaten en ze hadden er hele speciale burgers.
Gele?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er werkten voornamelijk Aziaten en ze hadden er hele speciale burgers.
Het is gespeeld.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:17 schreef Caland het volgende:
Jammer, de fokdetectivesreeks gaat ten einde komen
@GGMM heeft een X in zijn Woordle en straks ook in zijn paspoort.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:09 schreef GGMM het volgende:
Woordle 350 X/6
⬛🟨🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
🟨🟩⬛🟩🟩
[ afbeelding ]
Woordle6 146 5/6
⬛🟩⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨🟨⬛⬛
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Er zijn al 3 Donny's die er niks mee te maken hebben aan de schandpaal genageld.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:17 schreef Caland het volgende:
Jammer, de fokdetectivesreeks gaat ten einde komen
Nee er kwam geen x in het woord voorquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:ggmm heeft een X in zijn Woordle en straks ook in zijn paspoort.
Woordle 350 X/6quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn al 3 Donny's die er niks mee te maken hebben aan de schandpaal genageld.
[..]
Nee er kwam geen x in het woord voor
Als ze de bankzitter maar met rust laten, anders krijgt Henk Spaan weer een hoge bloeddruk.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn al 3 Donny's die er niks mee te maken hebben aan de schandpaal genageld.
[..]
Nee er kwam geen x in het woord voor
Veel plezier ouwe reus. Ik zit op Siciliëquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook makker, zit op Kreta
En jij?
O ja, het topic voor mensen die na een keer RTL Boulevard te hebben gezien, ervan overtuigd zijn dat opsporingsdeskundige en juridisch expert zijn. Dat soort mensen kun je een spelfout toch moeilijk aanrekenen.quote:
Hier kan ik weinig mee @KingRoland en dat weet jij best.quote:
Dat is Wild West. Ter informatie een sfeerimpressiequote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
@:KingRoland jij weet als Rotterdamdeskundige ongetwijfeld wat voor buurt dit is.
https://www.ad.nl/rotterd(...)-spoorloos~a8ce7bcb/
Ik heb meer het idee dat hijzelf doet alsof het een of ander ghetto is waar de kogels je om je oren vliegen, dan dat dit de dagelijkse praktijk is.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat is Wild West. Ter informatie een sfeerimpressie
In Nederland valt het allemaal reuze mee vergeleken met het buitenlandquote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat hijzelf doet alsof het een of ander ghetto is waar de kogels je om je oren vliegen, dan dat dit de dagelijkse praktijk is.
Yep met de Lobotka familie enzo, en dat trok mij persoonlijk in vergelijking met seizoen 1 wat minder. Desondanks een topserie, begrijp me niet verkeerd.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat stond ook alweer centraal in dat seizoen, de haven?
Zeker. Ooit wellicht weer eens kijken.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep met de Lobotka familie enzo, en dat trok mij persoonlijk in vergelijking met seizoen 1 wat minder. Desondanks een topserie, begrijp me niet verkeerd.
Predator alert.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat je daar prima meisjes kunt versieren
ik kom nooit in west lol doorgestuurd naarquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
@:KingRoland jij weet als Rotterdamdeskundige ongetwijfeld wat voor buurt dit is.
https://www.ad.nl/rotterd(...)-spoorloos~a8ce7bcb/
Lekker maat. Goed geslapen?quote:Op zondag 5 juni 2022 12:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Punthoofd @:fetx @:wereldgozer @:gurneyisbestoke
Beetje uitgeschoten. Heb geslapen aan m’n eettafel.
Van veel Mannenliefde krijg je wel een punthoofd jaquote:
Hoe komt dat? Squats/Deadlifts?quote:Op zondag 5 juni 2022 17:00 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:oriente @:coco @:caland @:onlogisch @:jojoortje @:yvone
Ging erg zwaar vandaag
Nee omdat ik vanmorgen ook al KT had gedaan denk ik. Dit uurtje was cardioquote:
Sinds ze gelovig is probeert ze ook constant te vertellen hoe anderen moeten leven. Erg irritant.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
@:kingroland
Stukje bipolair
Oh ja, KT en cardio (zeker een uur) op een dag is wel veel inderdaad.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee omdat ik vanmorgen ook al KT had gedaan denk ik. Dit uurtje was cardio
En gisteren ook 2 keer geweest.
Morgen even een dagje rust
Ik ben bij mijn ouders dus als grote uitzondering heb ik patat en een frikandel + mexicano opquote:Op zondag 5 juni 2022 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spaghetti (zonder plakken kaas omdat ik geen vreselijke goorlap ben)quote:Op zondag 5 juni 2022 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bruine bolletjes kipfilet en kaas.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wordtquote:Op zondag 5 juni 2022 15:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Stukje bipolair
Een ongenadig pak slaag gegeven op Twitterquote:Op zondag 5 juni 2022 18:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik wordt
Gelovigen die denken dat we uit actief geloof nog die dagen hebben
Dat wijf is echt knettergek. Over een paar maanden wordt ze Moslim omdat die mensen nog wel echt gelovig zijn en over een half jaar zit ze ergens in het kalifaat.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Stukje bipolair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |