Het leven is zo simpel. Jammer dat @Caland het allemaal zo gecompliceerd houdt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Probeer je het bij een ander stopcontact.
Uurtje gelopen met Jackyquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:35 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport overigens
@:caland @:onlogisch @:oriente @:jojoortje @:yvonne @:coco
Ik wil ook eens een God zijnquote:
Ben benieuwd naar de mening van @GGMM over deze ontwikkeling in het Feijenoordtopicquote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:59 schreef Caland het volgende:
User @:elan en user @:gurneyisbestoke vliegen elkaar in de haren in het Feijenoordtopic op deze vrijdagochtend
Even vluchtig gekekenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de mening van @:ggmm over deze ontwikkeling in het Feijenoordtopic
ff flexen met een eersteklas kaartje.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:00 schreef Caland het volgende:
Ik zit eerste klas en mijn telefoonoplader werkt niet
Is dan se trein kapot of de oplader?
Ja
Denk dat je eens moet zoeken op Yvonnegodin. Dan vind je genoeg terug. Vooral in de periode nadat je bans had ingekort.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wil ook eens een God zijn
De maagd Maria zit er helaas niet meer in.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk dat je eens moet zoeken op Yvonnegodin. Dan vind je genoeg terug. Vooral in de periode nadat je bans had ingekort.
Nice, volgende stap is Turnhout. Die hebben zowaar een mooi complex.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:44 schreef yvonne het volgende:
Kleinkind heeft gister z'n tenue gepast voor "de foebal" KFC Poppel
Met zo'n echte ouderwetse belgische kantine erbij
Z'n eerste proeftraining ging ie na een kwartier terug naar huis, hij vond het wel genoeg zo
Maar nu heeft ie er zin in, lekker man, kan Oma iedere zaterdag komen kijken
Weet ik, kom er al jaaaaaaaaaaaaren, m'n vriendin en nu overleden tante wonen daar.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nice, volgende stap is Turnhout. Die hebben zowaar een mooi complex.
Ik neem aan dat die sponsoring ook in NL gebeurd. Daar heb je ook teams die gesponsord worden door Slagerij de dikke worst ofzo?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet ik, kom er al jaaaaaaaaaaaaren, m'n vriendin en nu overleden tante wonen daar.
Dat was eerst ook zo'n ouderwetse bende maar ziet er nu echt mooi uit.
Maar is het typisch belgisch dat alles gesponsord worden door bedrijven en particulieren uit de streek of doen ze dat hier ook? Het is echt heel actief.
Oh zal wel hahaha, vond het daar allemaal erg actief, iedereen is wel verweven met voetbal.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die sponsoring ook in NL gebeurd. Daar heb je ook teams die gesponsord worden door Slagerij de dikke worst ofzo?
Mooi. Vooral dat de overleden tante onderdak heeft gevonden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:49 schreef yvonne het volgende:
m'n vriendin en nu overleden tante wonen daar.
Niespoederquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi. Vooral dat de overleden tante onderdak heeft gevonden.
Ach dat is balen zegquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik had eigenlijk vanmiddag verlof willen nemen, maar dat gaat helaas niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |