Ze slaapt netjes acht uur per nacht ja.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In de kamer van je moeder ook altijd.
Zo.
Je had de prijsuitreiking van de onder 17 finale aanstaan?quote:
1u20min ppquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ze slaapt netjes acht uur per nacht ja.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Je had de prijsuitreiking van de onder 17 finale aanstaan?
@chufiquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:25 schreef Oriente het volgende:
El Periódico] Shakira caught Pique in an affair with another woman, and they will separate soon. Pique now lives alone in an apartment in Barcelona and he goes to a lot of parties at nights with Riqui Puig.
(Lol)
Doe niet zo ordinairquote:Op donderdag 2 juni 2022 10:30 schreef KingRoland het volgende:
Als ik in zuid-korea zou zijn dan zou ik ook echt elk weekend naar de clubs daar gaan
koekoek lekkere dames daar hoor niks mis mee
Inflatiegodquote:Op donderdag 2 juni 2022 10:57 schreef KingRoland het volgende:
goed nieuws: ik heb nu toegang tot picnic
slecht nieuws: mokerduur
wordt gewoon de lidl voor mij boys (betreft groente en fruit)
Ja was het lekker knapperig?quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Inflatiegod
Had laatst bij Crisp besteld, is prima bevallen
is dat zo een snelbezorgdienstquote:Op donderdag 2 juni 2022 11:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Inflatiegod
Had laatst bij Crisp besteld, is prima bevallen
Kom je nog langs markthalquote:Op donderdag 2 juni 2022 11:22 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen naar Rotterdam om een gastcollege bij te wonen van iemand die partner is bij Bain.
Op het kantoor lunch ik altijd iets later.quote:
Pics?quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:56 schreef MC-M het volgende:
Ik maak even een tosti.
Gewoon ham/kaas. Geen flauwekulletjes.
Doe dit maar niet meerquote:Op donderdag 2 juni 2022 12:58 schreef MC-M het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
https://icconnect.nl/na-de-ic/post-intensive-care-syndroom/
Flapdrolquote:Op donderdag 2 juni 2022 12:58 schreef MC-M het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
https://icconnect.nl/na-de-ic/post-intensive-care-syndroom/
Maar ik ben net zo onhandig als @Oriente, dus foto's komen er NIET aan.quote:
Bedankt voor de updatequote:Op donderdag 2 juni 2022 13:06 schreef MC-M het volgende:
Trouwens, ik had ook geen ham meer. Wel spek. Het is dus een spek/kaas tosti geworden.
wat fijn, wie neemt hier je taken over?quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:27 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws, ik heb in juni een weekje vrij genomen.
@Scrummie zal de lunch verzorgen en @murp zal de VBL-mods ondersteunenquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat fijn, wie neemt hier je taken over?
modsquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:scrummie zal de lunch verzorgen en @:murp zal de VBL-mods ondersteunen
Lekker ouwe reus. Geniet er van.quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:27 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws, ik heb in juni een weekje vrij genomen.
nou dat moet wel goed komen danquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je ergens naar toe of andere plannen? Of speel ik dan met je privé?quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:38 schreef GGMM het volgende:
@:sked deelt een tik uit aan @:onlogisch @:drizzt en nog 2 andere geloof ik
[..]
Bedankt makker
Jaquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga je ergens naar toe of andere plannen? Of speel ik dan met je privé?
quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij gaat HBO Max uitspelen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga je ergens naar toe of andere plannen? Of speel ik dan met je privé?
Weet ik. Daarom ben ik er voor de voetbal-inbreng.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Wij hebben allemaal geen verstand van voetbal.
oh, dan is het goed.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten ?quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Dan wordt het @:straatcommando.
[..]
Nee maar misschien wel aan Elden Ring beginnen!
Wijze heren in vblquote:
@straatcommando onthou dit aub.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:16 schreef Sked het volgende:
De vakantie van @:GGMM lijkt me een goed moment om @:Scrummie eens een bannetje aan te smeren.
Naja, sommige users hebben geen verstand van voetbal en sommige users hebben géén verstand van voetbal.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, sommige users hebben geen verstand van voetbal en sommige users hebben géén verstand van voetbal.
Hahaha!quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld.
@:pietjepuk2000
Graag over deze onderwerpen een serieus debat zonder op de man te spelen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld.
@:pietjepuk2000
Jij zou een goeie mod zijnquote:Op donderdag 2 juni 2022 15:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Graag over deze onderwerpen een serieus debat zonder op de man te spelen.
Wat apart om dat hier te droppenquote:Op donderdag 2 juni 2022 16:31 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Kijk goed om je heen jongens.
Ah die speurneuzen. Altijd leuk.quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:47 schreef GGMM het volgende:
Daarnaast zijn ze in NWS al druk bezig met verschillende theorieën
Dus dat topic ontvolg ik weer.
Waarvan aktequote:Op donderdag 2 juni 2022 17:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zat gisteren in een restaurant naast Philip Max. Hij praat heel gebrekkig Engels. (dan weten jullie dat)
Wat is dit nu weer voor een vervelende opmerking?quote:
Ze kunnen beter even wachten op @klaasweetalles . Die lost dit soort dingen normaal gesproken in recordtempo op.quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:47 schreef GGMM het volgende:
Daarnaast zijn ze in NWS al druk bezig met verschillende theorieën
Dus dat topic ontvolg ik weer.
Even wachten totdat hij weer op het internet mag.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze kunnen beter even wachten op @:Klaasweetalles . Die lost dit soort dingen normaal gesproken in recordtempo op.
Waar was je?quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zat gisteren in een restaurant naast Philip Max. Hij praat heel gebrekkig Engels. (dan weten jullie dat)
ik ben met het verkeerde been uit bed gestaptquote:Op donderdag 2 juni 2022 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een vervelende opmerking?
Trattoria Manca.quote:
Broccoli rijst en kip (ik typte weer eerst Broccoli @GGMM )quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Pasta met zalm, broccoli en kerstomaatjes. En iets te veel knoflook.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Fok! sterft aan chronisch GGMMism.quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:30 schreef onlogisch het volgende:
Deze grafiek geeft het aantal actieve users weer op den foks. Gemeten vanaf 2011. Dat is ongeveer dezelfde periode geweest toen @:GGMM voor het eerst bij de crew kwam.
Ik wil niets insinueren maar opvallend is het wel!
[ afbeelding ]
Mooie piek van toen het Vivaforum leek te gaan stoppenquote:Op donderdag 2 juni 2022 19:30 schreef onlogisch het volgende:
Deze grafiek geeft het aantal actieve users weer op den foks. Gemeten vanaf 2011. Dat is ongeveer dezelfde periode geweest toen @:GGMM voor het eerst bij de crew kwam.
Ik wil niets insinueren maar opvallend is het wel!
[ afbeelding ]
De trein.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:00 schreef Caland het volgende:
Ik zit eerste klas en mijn telefoonoplader werkt niet
Is dan se trein kapot of de oplader?
Ja
se treinquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:00 schreef Caland het volgende:
Ja
Probeer je het bij een ander stopcontact.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:00 schreef Caland het volgende:
Ja
Het leven is zo simpel. Jammer dat @Caland het allemaal zo gecompliceerd houdt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Probeer je het bij een ander stopcontact.
Uurtje gelopen met Jackyquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:35 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport overigens
@:caland @:onlogisch @:oriente @:jojoortje @:yvonne @:coco
Ik wil ook eens een God zijnquote:
Ben benieuwd naar de mening van @GGMM over deze ontwikkeling in het Feijenoordtopicquote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:59 schreef Caland het volgende:
User @:elan en user @:gurneyisbestoke vliegen elkaar in de haren in het Feijenoordtopic op deze vrijdagochtend
Even vluchtig gekekenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de mening van @:ggmm over deze ontwikkeling in het Feijenoordtopic
ff flexen met een eersteklas kaartje.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:00 schreef Caland het volgende:
Ja
Denk dat je eens moet zoeken op Yvonnegodin. Dan vind je genoeg terug. Vooral in de periode nadat je bans had ingekort.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wil ook eens een God zijn
De maagd Maria zit er helaas niet meer in.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk dat je eens moet zoeken op Yvonnegodin. Dan vind je genoeg terug. Vooral in de periode nadat je bans had ingekort.
Nice, volgende stap is Turnhout. Die hebben zowaar een mooi complex.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:44 schreef yvonne het volgende:
Kleinkind heeft gister z'n tenue gepast voor "de foebal" KFC Poppel
Met zo'n echte ouderwetse belgische kantine erbij
Z'n eerste proeftraining ging ie na een kwartier terug naar huis, hij vond het wel genoeg zo
Maar nu heeft ie er zin in, lekker man, kan Oma iedere zaterdag komen kijken
Weet ik, kom er al jaaaaaaaaaaaaren, m'n vriendin en nu overleden tante wonen daar.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nice, volgende stap is Turnhout. Die hebben zowaar een mooi complex.
Ik neem aan dat die sponsoring ook in NL gebeurd. Daar heb je ook teams die gesponsord worden door Slagerij de dikke worst ofzo?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet ik, kom er al jaaaaaaaaaaaaren, m'n vriendin en nu overleden tante wonen daar.
Dat was eerst ook zo'n ouderwetse bende maar ziet er nu echt mooi uit.
Maar is het typisch belgisch dat alles gesponsord worden door bedrijven en particulieren uit de streek of doen ze dat hier ook? Het is echt heel actief.
Oh zal wel hahaha, vond het daar allemaal erg actief, iedereen is wel verweven met voetbal.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die sponsoring ook in NL gebeurd. Daar heb je ook teams die gesponsord worden door Slagerij de dikke worst ofzo?
Mooi. Vooral dat de overleden tante onderdak heeft gevonden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:49 schreef yvonne het volgende:
m'n vriendin en nu overleden tante wonen daar.
Niespoederquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi. Vooral dat de overleden tante onderdak heeft gevonden.
Ach dat is balen zegquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik had eigenlijk vanmiddag verlof willen nemen, maar dat gaat helaas niet.
Kutbestuurquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik had eigenlijk vanmiddag verlof willen nemen, maar dat gaat helaas niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |