@straatcommando onthou dit aub.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:16 schreef Sked het volgende:
De vakantie van @:GGMM lijkt me een goed moment om @:Scrummie eens een bannetje aan te smeren.
Naja, sommige users hebben geen verstand van voetbal en sommige users hebben géén verstand van voetbal.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Wij hebben allemaal geen verstand van voetbal.
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, sommige users hebben geen verstand van voetbal en sommige users hebben géén verstand van voetbal.
Hahaha!quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld.
@:pietjepuk2000
Graag over deze onderwerpen een serieus debat zonder op de man te spelen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld.
@:pietjepuk2000
Jij zou een goeie mod zijnquote:Op donderdag 2 juni 2022 15:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Graag over deze onderwerpen een serieus debat zonder op de man te spelen.
Wat apart om dat hier te droppenquote:Op donderdag 2 juni 2022 16:31 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Kijk goed om je heen jongens.
Ah die speurneuzen. Altijd leuk.quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:47 schreef GGMM het volgende:
Daarnaast zijn ze in NWS al druk bezig met verschillende theorieën
Dus dat topic ontvolg ik weer.
Waarvan aktequote:Op donderdag 2 juni 2022 17:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zat gisteren in een restaurant naast Philip Max. Hij praat heel gebrekkig Engels. (dan weten jullie dat)
Wat is dit nu weer voor een vervelende opmerking?quote:
Ze kunnen beter even wachten op @klaasweetalles . Die lost dit soort dingen normaal gesproken in recordtempo op.quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:47 schreef GGMM het volgende:
Daarnaast zijn ze in NWS al druk bezig met verschillende theorieën
Dus dat topic ontvolg ik weer.
Even wachten totdat hij weer op het internet mag.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze kunnen beter even wachten op @:Klaasweetalles . Die lost dit soort dingen normaal gesproken in recordtempo op.
Waar was je?quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zat gisteren in een restaurant naast Philip Max. Hij praat heel gebrekkig Engels. (dan weten jullie dat)
ik ben met het verkeerde been uit bed gestaptquote:Op donderdag 2 juni 2022 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een vervelende opmerking?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |