Alles gaat prima hier, hoe is het in België?quote:
Ook goed, morgen ff naar Breda.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alles gaat prima hier, hoe is het in België?
Schijnt bij haar niet zo moeilijk te gaanquote:Op maandag 30 mei 2022 21:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Erin met die zooi.
Out of my league helaas.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Schijnt bij haar niet zo moeilijk te gaan
Dan is het gedaan met je @monkyyy maar is gewoon normaal om daar bij de kantine eten te halen. Duur en proeft naar shit, maar toch goed voor je reputatie. kan je toch veroorloven. Geen gezichtsverlies, zo gaat dat bij de big 4.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ze zien hem bij de big 4 al aankomen met een blikje River cola
is ook totaal anders dan hak bruine bonen. ik koop ook toch geen pepsi cola als ik coca cola wil? zijn ook 2 totaal verschillende productenquote:Op maandag 30 mei 2022 19:48 schreef Sked het volgende:
Als @:KingRoland huismerkartikelen koopt is het gedaan met zijn reputatie
Doe mij maar een warme panini serranoham/mozzarella en een verse jus graag.quote:Op maandag 30 mei 2022 23:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan is het gedaan met je @:monkyyy maar is gewoon normaal om daar bij de kantine eten te halen. Duur en proeft naar shit, maar toch goed voor je reputatie. kan je toch veroorloven. Geen gezichtsverlies, zo gaat dat bij de big 4.
[..]
is ook totaal anders dan hak bruine bonen. ik koop ook toch geen pepsi cola als ik coca cola wil? zijn ook 2 totaal verschillende producten
Wie is dat dan ?quote:Op maandag 30 mei 2022 22:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Schijnt bij haar niet zo moeilijk te gaan
Gelukkig komt ze zelf helemaal niet haatdragend over hè?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 00:52 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
@:Caland @:littlerabbit @:kingroland
Ze moeten Els met rust latenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 00:52 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
@:Caland @:littlerabbit @:kingroland
Koffie wit?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:53 schreef KingRoland het volgende:
Ik doe eens gek en begin de dag met een bakkie pleur.
@:karina
goed idee welquote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:53 schreef KingRoland het volgende:
Ik doe eens gek en begin de dag met een bakkie pleur.
@:karina
Gaat het?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bè Op1 mauge ze allemaal de choleraâ krijge en voorâl die bùitelandâh.
ze motten gewoon normaal doen, dan is er allemaal geen probleem meer.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
HeT iS eEn KlEiN GrOePjE dIe HeT vErZiEkT vOoR dE rEsT
Feyenoordsupporters doen het toch ook?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
HeT iS eEn KlEiN GrOePjE dIe HeT vErZiEkT vOoR dE rEsT
Met scherp schieten de volgende keer.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je moet dat soort tuig gewoon bij de lurven pakken, levenslang stadionverbod en gevangenis zodat ze het niet meer doen
Het is toch triest dat je überhaupt politie nodig hebt voor evenementen. Als iedereen normaal zou doen was dat niet nodig. Waar gaat het heen met Nederland.quote:
Ik zou wel eens willen weten wat dat voetbal de maatschappij kost, laat de clubs maar gewoon lekker betalen!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is toch triest dat je überhaupt politie nodig hebt voor evenementen. Als iedereen normaal zou doen was dat niet nodig. Waar gaat het heen met Nederland.
Als we het hele voetbal zouden afschaffen zouden we ook niet meer last hebben van die hooligansquote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten wat dat voetbal de maatschappij kost, laat de clubs maar gewoon lekker betalen!
In de jaren 80 was het supportersgeweld tig keer zo erg.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is toch triest dat je überhaupt politie nodig hebt voor evenementen. Als iedereen normaal zou doen was dat niet nodig. Waar gaat het heen met Nederland.
Runderlapjes, aardappelen en stoofpeertjes.quote:
Geniet er lekker van maatquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Runderlapjes, aardappelen en stoofpeertjes.
En jij ookquote:
Alle clubsupporters zijn ontoerekeningsvatbaar.quote:
Die zal het wel een keer gaan opgeven dan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:40 schreef onlogisch het volgende:
https://earthsky.org/spac(...)wjWsZrzAM6_DplVff4mc
@:Scrummie
Het ging me meer om de onverklaarbare meuk die hij terugstuurtquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die zal het wel een keer gaan opgeven dan.
Ja, snap ik. Maar dan denk ik 'dat zal wel falende techniek zijn'quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het ging me meer om de onverklaarbare meuk die hij terugstuurt
Jammer dat je niet gelijk aan de meest logische oplossing denkt, namelijk dat het ding is overgenomen door aliens.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die zal het wel een keer gaan opgeven dan.
Wow, gmta!quote:
Stokbrood is nooit gezond.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Friet speciaal voor GGMM.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stokbrood is nooit gezond.
Ik doe een Currygerecht
Tikka Masala hier.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kipquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kalkoenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
bruine bonensoepquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volkorenstokbroodquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stokbrood is nooit gezond.
Ik doe een Currygerecht
@Drizzt_DoUrden is trots op je.quote:
Rosé is de kaassoufflé wat drank betreft.quote:
Goeie. Je hebt een punt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rosé is de kaassoufflé wat drank betreft.
@Zipportal @Calandquote:Het Abdelhak Nouriplein in Nieuw-West is klaar voor de officiële opening op zondag 12 juni. Het voetbalveldje heeft een opknapbeurt gehad en moet het hart van Geuzenveld gaan vormen. De officiële opening is tussen 12.00 en 13.00 uur. Aansluitend is er tot 18.00 uur een feestelijk programma voor kinderen uit de buurt. Ook zal een kunstwerk voor Nouri worden onthuld.
quote:Voorheen droeg het plein de naam van oud-Ajacied Nigel de Jong, maar dat werd in 2017 omgedoopt tot het A. Nouriplein.
Ik zet nu alvast de tv uit.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:36 schreef 3rr0r het volgende:
20:45 Nadal vs Wappie Djoko @:Lenny_Leonard @:Wereldgozer @:monkyyy
Top show.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:36 schreef 3rr0r het volgende:
Zoiets moois als men destijds voor Ronaldo had gemaakt wellicht.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Benieuwd naar het kunstwerk, een defibrillator?
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zoiets moois als men destijds voor Ronaldo had gemaakt wellicht.
FOK! morgen op gitzwart. Erg mooi.quote:Nog ¤ 5534 te gaan tot 1 juni 2022
@Danny neem je rotzooi meequote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
FOK! morgen op gitzwart. Erg mooi.
Zal ook stinken in dat huis. Jongen in mijn team heeft ook zo’n beest bijna net zo groot als een paard. Enorm lief beest verder, maar ik ben er één keer geweest en heb mijn kleren 2 keer gewassen en heb een uur onder de douche gestaan.quote:
Ik denk dat een vriendin die op paardrijden zit niks voor jou is.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal ook stinken in dat huis. Jongen in mijn team heeft ook zo’n beest bijna net zo groot als een paard. Enorm lief beest verder, maar ik ben er één keer geweest en heb mijn kleren 2 keer gewassen en heb een uur onder de douche gestaan.
Na verloop van tijd zijn ze geurenblind en ruiken ze het zelf niet meerquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal ook stinken in dat huis. Jongen in mijn team heeft ook zo’n beest bijna net zo groot als een paard. Enorm lief beest verder, maar ik ben er één keer geweest en heb mijn kleren 2 keer gewassen en heb een uur onder de douche gestaan.
Raffie is lekker bezig tegen die wappie.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:36 schreef 3rr0r het volgende:
Die heeft geheid longcovid.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Raffie is lekker bezig tegen die wappie.
Hopelijk verliest die Babolat proleet @Lenny_Leonardquote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:36 schreef 3rr0r het volgende:
Aangezien het een ontzettend klein tyfusdorp is zou jij hem wel eens rond hebben moeten zien lopen toch met die bakbeesten?quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:09 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen heeft de politie een onderzoek ingesteld @:Caland
https://www.ad.nl/dordrec(...)e-hand-was~a765c0bb/
ad.nl
Hier een premium artikel van maken
Zo klein is het ook weer niet. 35k man woont er. Het is ook niet echt in de buurt van mijn huisquote:Op woensdag 1 juni 2022 09:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Aangezien het een ontzettend klein tyfusdorp is zou jij hem wel eens rond hebben moeten zien lopen toch met die bakbeesten?
Heb al een tijd geen banaan updates meer gehad. Gaat het goed met je?quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:28 schreef GGMM het volgende:
Woordle 347 5/6
⬛⬛🟩⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
@:zka
Woordle6 143 5/6
🟨⬛⬛🟨⬛🟨
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟩⬛🟨
⬛⬛⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
[ afbeelding ]
Oh ja sorryquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb al een tijd geen banaan updates meer gehad. Gaat het goed met je?
Hebben ze van Fok een kantoor?quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja sorry
Ik ben vandaag op het kantoor en er lag serieus nog één banaan in de fruitschaal
Deze jongen boft
@:afcniels
Jij bent dus niet een persoon die de laatste laat liggen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja sorry
Ik ben vandaag op het kantoor en er lag serieus nog één banaan in de fruitschaal
Deze jongen boft
Wat een dag!quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja sorry
Deze jongen boft
Gelukkig ben je overdag geen lamp nodig.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:24 schreef Caland het volgende:
De bezorger zou tussen 11.00 en 12.30 komen, prima tijd dacht ik nog.
Pushbericht: wordt bezorgd vandaag tussen 12.50 en 14.50
Ik ben woedend.
ben?quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig ben je overdag geen lamp nodig.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Spreektaal genot.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je praat maar gewoon normaal.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Regionale spreektaal.
Jeetje hoe vaak moet ik dat nog uitleggen.
We zijn een Nederlands forum.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Regionale spreektaal.
Jeetje hoe vaak moet ik dat nog uitleggen.
Altijd afhaalpuntje. Ik ga toch geen rekening houden met zo'n fluitketel van een bezorger die zelf bepaalt wanneer hij langskomt. En ik maar thuisblijven.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:24 schreef Caland het volgende:
De bezorger zou tussen 11.00 en 12.30 komen, prima tijd dacht ik nog.
Pushbericht: wordt bezorgd vandaag tussen 12.50 en 14.50
Ik ben woedend.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:56 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zojuist Woordle #347 gespeeld!
Mijn beurten: 5/6
⬜⬜⬜⬜⬜
🟨⬜🟩⬜🟨
🟩🟨🟩⬜🟨
🟩🟩🟩🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Stukje Dominatrix @:wereldgozer
Ik mocht niet zelf kiezen, ziggo stuurt me ongevraagd een nieuw modem op. Deze komt blijkbaar uit de oertijdquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Altijd afhaalpuntje. Ik ga toch geen rekening houden met zo'n fluitketel van een bezorger die zelf bepaalt wanneer hij langskomt. En ik maar thuisblijven.
Het is geen uitglijder ongelofelijke debiel.quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:11 schreef Wereldgozer het volgende:
De lunch is nog niet begonnen en user @:scrummie heeft zijn eerste uitglijder alweer te pakken.
Zes en half uur nadat ik ben opgestaan.quote:
Er is ook een pauze debielquote:Op woensdag 1 juni 2022 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet meer getagged in BCS reviews. Ontzettend teleurgesteld.
En Essent smijt er 25% bovenop? Dan zijn de tarieven bij ED dus al aan de vieshoge kant?quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
Beste heer,
Je hebt stroom en/of gas van energiedirect.nl met variabele leveringstarieven. Vanaf 1 juli 2022 dalen je variabele tarieven. Je betaalt hierdoor minder voor je energie. Daarnaast verlaagt de overheid tijdelijk de btw op energie van 21% naar 9%. Goed nieuws dus!
RuttegodDe overheid doet IETS.
Dit was vrij ruim de goedkoopste voor mij.quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En Essent smijt er 25% bovenop? Dan zijn de tarieven bij ED dus al aan de vieshoge kant?
Sorryquote:Op woensdag 1 juni 2022 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dan had even melding hiervan gemaakt!!!!
sweet summer childquote:Op woensdag 1 juni 2022 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
Beste heer,
Je hebt stroom en/of gas van energiedirect.nl met variabele leveringstarieven. Vanaf 1 juli 2022 dalen je variabele tarieven. Je betaalt hierdoor minder voor je energie. Daarnaast verlaagt de overheid tijdelijk de btw op energie van 21% naar 9%. Goed nieuws dus!
Vanaf 11 juli 2022 weer nieuwe reviews.quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jouw probleem, Alzheimer figuur.
Ik moet eind dit jaar een nieuw contract, beter is die oorlog dan voorbij.quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit was vrij ruim de goedkoopste voor mij.
Ik neem aan dat ze vanwege dit gegeven wel even opschieten daar in Oekraïne.quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moet eind dit jaar een nieuw contract, beter is die oorlog dan voorbij.
Dat lijkt mij ook wel ja.quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze vanwege dit gegeven wel even opschieten daar in Oekraïne.
nou poe poequote:Op woensdag 1 juni 2022 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
Beste heer,
@poetin @Putinquote:Op woensdag 1 juni 2022 11:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Boeiend.quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
nou poe poe
intussen weer 2.30 voor een litertje benzine
Ik gun jou dit absoluut en dit is voor mij een extra reden om te hopen dat die oorlog dan voorbij isquote:Op woensdag 1 juni 2022 11:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
nou poe poe
intussen weer 2.30 voor een litertje benzine
quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:07 schreef Caland het volgende:
Vanaf vandaag kan ik op 8 kilometer rijden lekker 40-45 cent per liter goedkoper tanken
DuitslandGODEN
SIEG HEIL
quote:ARNHEM - Ga jij het ook doen? Tanken in Duitsland? Het prijsverschil tussen Duitse en Nederlandse benzine wordt per 1 juni zo groot dat waarschijnlijk meer mensen dan ooit naar Duitsland rijden om de tank vol te gooien. Je auto volproppen met jerrycans vol Duitse goedkope benzine: mag dat eigenlijk wel?
Volgens de ANWB is het niet verboden om jerrycans in Duitsland te vullen en daarmee naar Nederland te rijden. Daar zitten overigens wel voorwaarden aan. Zo mogen de jerrycans niet groter zijn dan 60 liter. En ze moeten goedgekeurd zijn voor het doel waar je ze voor gebruikt. De maximale mee te nemen hoeveelheid is 240 liter.
Naheffing accijns
Maar er zit een addertje onder het gras, weet Erik Jan de Jong van de ANWB. Want volgens de wetgeving ben je verplicht om voor alle benzine die je gebruikt accijns te betalen. Je bent dus accijnsplichtig en dat betekent dat de douane een naheffing plus eventueel een boete kan opleggen als je door Nederland rijdt met je zojuist volgetankte jerrycans.
Nou weet De Jong niet of de douane daar dagelijks specifiek op gaat controleren, maar in voorkomende gevallen, zoals bij een ongeval, een verkeerscontrole of tijdens autopech, kan de douane natuurlijk wel worden ingeschakeld. "Je kan dus een financieel risico lopen als je extra jerrycans voltankt in Duitsland", benadrukt De Jong.
Brandgevaarlijk
Daarnaast wijst de ANWB erop dat niet alleen het vervoer van brandstof, maar ook het opslaan in je schuurtje en het uiteindelijke overschenken in je benzinetank risico's met zich meebrengt.
"Een schuurtje vol benzine is brandgevaarlijk en in sommige gevallen zelfs explosiegevaarlijk", waarschuwt De Jong. "Zeker als er in die ruimte ook fietsaccu's worden opgeladen of opgeslagen. Daarnaast is er kans op brand- en milieuschade door het morsen van benzine tijdens het overschenken. Want hoe voorzichtig je ook overschenkt: een professioneel benzinestation heeft niet voor niets een vloeistofdichte ondergrond."
Risico
"Niet doen", is het advies dus van de ANWB. "Je neemt een heel groot risico door met zoveel brandbare vloeistof in je auto of busje rond te rijden. Er hoeft niets te gebeuren of het kan enorm misgaan", aldus Erik Jan de Jong van de ANWB. "Het is potentieel gevaarlijk en dat risico wil je niet lopen."
Ga je wel dan ook langs en Duitse supermarkt voor een vieze pizza zoals Braddie? @Zipportalquote:Op woensdag 1 juni 2022 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja wie neemt er dan ook een bus vol jerrycans mee.
Nee, rij alleen wel eens op en neer voor alcohol en drogisterij-artikelen. Veel goedkoper dan hier, godenland.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ga je wel dan ook langs en Duitse supermarkt voor een vieze pizza zoals Braddie? @:Zipportal
Wat een verademing daar inderdaad bij de drogisterij, gewoon normale prijzen ipv altijd maar dat 1+1 gratis zoals hier nodig hebben om op een redelijke prijs uit te komen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, rij alleen wel eens op en neer voor alcohol en drogisterij-artikelen. Veel goedkoper dan hier, godenland.
Ik wist niet dat je kwaad werd.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:11 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal, behalve @:Wereldgozer en @:GGMM
DMgodenquote:Op woensdag 1 juni 2022 12:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat een verademing daar inderdaad bij de drogisterij, gewoon normale prijzen ipv altijd maar dat 1+1 gratis zoals hier nodig hebben om op een redelijke prijs uit te komen.
@de_boswachterquote:Ollongren: grootste investering in defensie sinds einde Koude Oorlog
De Cougar-transporthelikopters worden op termijn vervangen door nieuwe helikopters, die speciale operaties op land en op zee kunnen ondersteunen.
Bang worden omdat de supermarkt niet de producten aanbiedt die je kentquote:Op woensdag 1 juni 2022 12:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ga je wel dan ook langs en Duitse supermarkt voor een vieze pizza zoals Braddie? @:Zipportal
huh wtfquote:Op woensdag 1 juni 2022 12:11 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal, behalve @:Wereldgozer en @:GGMM
Best veel. Is niet alsof ze er harder door gaan werken.quote:Medewerkers op Schiphol krijgen deze zomer 840 euro per maand extra
De zogenoemde zomertoeslag geldt voor beveiligers, schoonmakers, grondafhandeling (check-in, bagage en platform), besloten busvervoer en voor medewerkers die passagiers met beperkte mobiliteit helpen.
Dat geld had je nuttiger kunnen besteden ja.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Best veel. Is niet alsof ze er harder door gaan werken.
Hier heeft ie vast een kater van.quote:Voetballer Kurt Zouma van West Ham United is door een rechter in Londen veroordeeld tot een taakstraf van 180 uur vanwege het mishandelen van zijn kat. Ook mag de Franse verdediger vijf jaar lang geen katten bezitten en moet hij de juridische kosten van ruim 10.000 euro betalen.
Kan je gewoon kat zeggen?quote:
Laat me met rust.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je gewoon kat zeggen?
Dat infantiele gedoe lijkt me meer iets voor KLB of binnen gesprekken met @:zipportal
Had van mij rustig 2 dagen mogen durenquote:Op woensdag 1 juni 2022 14:04 schreef Caland het volgende:
Nieuw modem binnen
Binnen 10 minuten geïnstalleerd en online. Ziggygoden.
Is dat degene met AIVD aftappunt geintegreerd?quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:04 schreef Caland het volgende:
Nieuw modem binnen
Over 18 jaar zijn ook de rokers in VBL wel gestopt neem ik aan.quote:Staatssecretaris Van Ooijen wil de prijs van een pakje sigaretten verhogen naar rond de 40 euro in 2040
AIVD plantenbak als wifi naam. Zulks een treurig iets. Mensen die dat doen mogen ze opknopen aan de hoogste boom.quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dat degene met AIVD aftappunt geintegreerd?
Ik ben trots op je Caland. Meestal hingen mensen van jouw leeftijd aan de lijn omdat ze het niet begrepen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:04 schreef Caland het volgende:
Nieuw modem binnen
Wat is jouw wifinaam?quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
AIVD plantenbak als wifi naam. Zulks een treurig iets. Mensen die dat doen mogen ze opknopen aan de hoogste boom.
@KingRolandquote:De wereldwijde K-popsensatie BTS heeft tijdens een bezoek aan het Witte Huis met de Amerikaanse president Biden gepraat over anti-Aziatisch racisme.
Jij hebt zeker pretty fly for a wifi.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
AIVD plantenbak als wifi naam. Zulks een treurig iets. Mensen die dat doen mogen ze opknopen aan de hoogste boom.
Leuk grapje op de IT afdeling. Weet zeker dat @GGMM hem kan waarderen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Scroll naar 2e review onderaan
https://www.coolblue.nl/p(...)ts-portable-1tb.html
[ afbeelding ]
Nee, helaas.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk grapje op de IT afdeling. Weet zeker dat @:ggmm hem kan waarderen.
Bij mij in de buurt woont zo iemand. Die heet AIVD busje of zoiets.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Prima review. Wel heel erg oneens maar smaken verschillenquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
Stranger Things(2016)8.7drama, fantasy, horror, mystery, sci-fi, thriller51TV-1416Winona Ryder, David Harbour, Finn WolfhardWhen a young boy disappears, his mother, a police chief and his friends must confront terrifying supernatural forces in order to get him back.Wat is dit kut geworden zeg. Nog veel slechter dan seizoen 3 en een ontzettende herhaling van zetten. Het sfeertje blijft wel tof.5
Je bent van een plan een boek te schrijven?quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
Stranger Things(2016)8.7drama, fantasy, horror, mystery, sci-fi, thriller51TV-1416Winona Ryder, David Harbour, Finn WolfhardWhen a young boy disappears, his mother, a police chief and his friends must confront terrifying supernatural forces in order to get him back.Wat is dit kut geworden zeg. Nog veel slechter dan seizoen 3 en een ontzettende herhaling van zetten. Het sfeertje blijft wel tof.5
Het is slechts mijn bescheiden mening, @Scrummie vond het wel heel leuk! Dus als je van dom hersenloos vermaak houdt zit je goed.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent van een plan een boek te schrijven?
(maar wat zondeIk keek er juist naar uit na alle lovende kritieken terwijl ik seizoen 3 al waanzinnig slecht vond.)
Ik vond 3 vooral leuk vanwege Mad Max. Maar ik vind het sfeertje en de zaken tussen de kinderen etc ook veel leuker dat dan overkoepelende 'er komt een eng monster aan' verhaal.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:29 schreef GGMM het volgende:
Nou ja opzich hou ik daar wel van
ik ga het toch wel kijken het is niet zo dat ik iets beters te doen heb (lol)
Maar aangezien ik ook al één van de weinige was die seizoen 3 kut vond stel ik mijn verwachtingen iets bij.
Ja ik ergerde me voor zover ik me dat seizoen nog kan herinneren eigenlijk vooral aan de relatie tussen Hopper en dat wijfquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond 3 vooral leuk vanwege Mad Max. Maar ik vind het sfeertje en de zaken tussen de kinderen etc ook veel leuker dat dan overkoepelende 'er komt een eng monster aan' verhaal.
Morgen ga ik de nieuwe fantastic beasts kijken.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik ergerde me voor zover ik me dat seizoen nog kan herinneren eigenlijk vooral aan de relatie tussen Hopper en dat wijf
Die liepen constant quasi-grappig overdreven tegen elkaar te schreeuwen en dat was écht heel kut
Dat sfeertje blijft opzich leuk ja
Wat leuk zeg, veel plezierquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Morgen ga ik de nieuwe fantastic beasts kijken.
Niet alleen ik GGMM, laatste aflevering krijgt zelfs een 9.7 op IMDB! Oke, iets minder dan de BCS maar toch. wel 10k stemmen). En volgens mij heeft niemand een hartaanval gehad waardoor dat cijfer zo hoog is.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:25 schreef GGMM het volgende:
Oh en @:scrummie vindt het wel leuk
Dan weet ik genoeg
Die moet ik nog zien trouwens, dacht die doe ik wel met die twee 'films' die nog uitkomen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet alleen ik GGMM, laatste aflevering krijgt zelfs een 9.7 op IMDB! Oke, iets minder dan de BCS maar toch. wel 10k stemmen). En volgens mij heeft niemand een hartaanval gehad waardoor dat cijfer zo hoog is.
Is ook bijna een film die laatste ja. Dat vond ik wel wat jammer vooraf, dat alles meer dan een uur duurde. Maar het vloog voorbij eigenlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die moet ik nog zien trouwens, dacht die doe ik wel met die twee 'films' die nog uitkomen.
Wynona Rider blijft wel leuk natuurlijk.
Die vrouw heet Winonaquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die moet ik nog zien trouwens, dacht die doe ik wel met die twee 'films' die nog uitkomen.
Wynona Rider blijft wel leuk natuurlijk.
Oh ik vond haar meer een Wynona. Maar Winona Rider dan. Iedereen weet wie ik bedoelde maar je moest het toch even melden, wat een lul ben je ook.quote:
Ben jij #TeamDepp of #TeamTurd (@Scrummie)quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:59 schreef yvonne het volgende:
Niet gesport,wel Law &Crime channel opstaan en daar val je zó heerlijk bij in slaap,van mij mag de jury er nog weken over doen.
Wat ontzettend kinderachtig dit.quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben jij #TeamDepp of #TeamTurd (@:scrummie)
Af en toe een plaagstootje moet kunnen!quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Er heerst wat spanning tussen user @:maxi-mus en admin @:ggmm
Dit was een verwijzing naar jouw "grapje" en dat weet jij ook dondersgoedquote:Op woensdag 1 juni 2022 17:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat ontzettend kinderachtig dit.
Doe eens normaal.
Like gezet.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
Nattekat krijgt een draai om de oren van Yvonnegodin in de F1 feedback.
Neefwuppied.
Je bent een vies varkenquote:Op woensdag 1 juni 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Die vrouw heet Winona Ryderquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ik vond haar meer een Wynona. Maar Winona Rider dan. Iedereen weet wie ik bedoelde maar je moest het toch even melden, wat een lul ben je ook.
Ik heb geen idee waar dit over gaat.quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was een verwijzing naar jouw "grapje" en dat weet jij ook dondersgoed
Dit was tijdens haxballquote:Op woensdag 1 juni 2022 17:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dit over gaat.
Ik weet zeker dat je geen post van mij kan vinden met 'turd' erin.
Die Depp's eerste echte liefde was.quote:
Sexuele spanning?quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Er heerst wat spanning tussen user @:maxi-mus en admin @:ggmm
Objection, speculation, hearsay.quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zal ook wel van de trap geduwd zijn dan
Broccoli rijst is net zo misleidend als KipStuckjes, zit helemaal geen rijst inquote:Op woensdag 1 juni 2022 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een vies varken
En ik ga zo nog even langs de supermarkt dus ik kom hier op terug als dat mag.
Maar ik heb broccoli rijst in huis dus het wordt sowieso iets wat daarbij past.
Team Depp.quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben jij #TeamDepp of #TeamTurd (@:scrummie)
Eens, volgens mij zag ik dat live en moest ik hardop lachen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond dat stukje met die homo van TMZ wel grappig
Die had die advocaat goed te pakken
Werken er ook hetero's bij TMZ?quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond dat stukje met die homo van TMZ wel grappig
Die had die advocaat goed te pakken
Dat weet ik maar dat is toch primaquote:Op woensdag 1 juni 2022 17:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Broccoli rijst is net zo misleidend als KipStuckjes, zit helemaal geen rijst in
Lekker maat, boks ouwe.quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Team Depp.
Geef vrouwen hun ruggengraat terug, we zijn geen weekdieren.
Had je je bril niet op?quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:07 schreef Caland het volgende:
Ik heb vanmiddag de verkeerde rijst gekocht
Ik ben woedend
Hearsay !quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zal ook wel van de trap geduwd zijn dan
quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:07 schreef Caland het volgende:
Ik ben woedend
Mensen die rijst etenquote:Op woensdag 1 juni 2022 17:07 schreef Caland het volgende:
Ik ben woedend
Wel minder eiwitten.quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet ik maar dat is toch prima
Dan eet je dus gewoon Broccoli alleen in "rijst-vorm" waardoor het niet je hoofdgroente is en zo krijg je eigenlijk 2 groentes binnen
Erg gezond.
Lees jij je mail weleens?!quote:
Blijkbaar, en ik vind basmati ook nog eens écht niet te vretenquote:
Misschien kan jij gewoon geen goede rijst maken.quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mensen die rijst eten
Tenzij van de Chinees, dan is het lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:09 schreef GGMM het volgende:
Het is wit en het hangt bij de Chinees aan de muurArno Vermeulen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat koop je normaliter dan?quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar, en ik vind basmati ook nog eens écht niet te vreten
Dat wordt uber eats
Oh,ik ook,dus heb ik je een verlate mail gestuurdquote:Op woensdag 1 juni 2022 17:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heel eerlijkik denk eens per twee a drie weken ofzo. Waarom.
Pandan of zilverliesrijstquote:
Noooooooooooooo,dat is de lekkerste rijst die er isquote:Op woensdag 1 juni 2022 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar, en ik vind basmati ook nog eens écht niet te vreten
Dat wordt uber eats
zilvervlies vind ik dan weer troepquote:Op woensdag 1 juni 2022 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Pandan of zilverliesrijst
Met die noten vind ik ook wel lekker
Ik vind het naar gele apen stinkenquote:Op woensdag 1 juni 2022 17:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Noooooooooooooo,dat is de lekkerste rijst die er is
Zilverliesrijstquote:Op woensdag 1 juni 2022 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Pandan of zilverliesrijst
Met die noten vind ik ook wel lekker
Malle jongen tochquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh,ik ook,dus heb ik je een verlate mail gestuurd
Vroeg zatquote:
Rooksignalen mogen niet meer van GLD66quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Is er misschien een kans dat je hem op een andere manier kunt bereiken?
quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Rooksignalen mogen niet meer van GLD66
En Heard is gewoon een kutwijf.quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Team Depp.
Ter illustratie:quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Team Depp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
was ikquote:Op woensdag 1 juni 2022 17:04 schreef GGMM het volgende:
Nu begin ik serieus te twijfelen of het niet iemand anders was die dat zei
het lijkt me ook wel iets voor @:oriente
U17 heeft al een veel hoger niveau dan de oranje dames, dit zal toch wel ergens uitgezonden worden?quote:
Klopt.quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
U17 heeft al een veel hoger niveau dan de oranje dames, dit zal toch wel ergens uitgezonden worden?
NOS website maar ook op een van die Extra kanalen meen ikquote:Op woensdag 1 juni 2022 18:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
U17 heeft al een veel hoger niveau dan de oranje dames, dit zal toch wel ergens uitgezonden worden?
quote:
Het is wel duidelijk nu, @3rr0r > @Sked (zelfs ondanks dat zijn naam een stuk makkelijker typt)quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
NOS website maar ook op een van die Extra kanalen meen ik
https://nos.nl/livestream(...)-nederland-frankrijk
Wat een kijktipquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
NOS website maar ook op een van die Extra kanalen meen ik
https://nos.nl/livestream(...)-nederland-frankrijk
Slorygod.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een kijktipIk kijk 5 seconden en Nederland maakt de 1-0.
Zoek het ook maar uit danquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk nu, @:3rr0r > @:Sked (zelfs ondanks dat zijn naam een stuk makkelijker typt)
quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een kijktipIk kijk 5 seconden en Nederland maakt de 1-0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |