Waar gezien? Op tv of hang je rond bij opvangcentra?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:27 schreef RamboDirk het volgende:
Die Oekrainse vrouwen die we nu binnenhalen scoren een stuk beter dan die islam vrouwen van de laatste decennia. De tandjes wat een lekkere wijven.
Gewoon in de stad, maat. Rotterdam Rijnmond @KingRolandquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waar gezien? Op tv of hang je rond bij opvangcentra?
Gelezen, like gezet en gereageerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:13 schreef MC-M het volgende:
Koekoek, user @:Noek haalt ongenadig hard uit in het Gino topic.
Ik heb altijd weekend.quote:
ER WORDT DAAR GEMODEREEERDquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:13 schreef MC-M het volgende:
Staat er niet meer maar dankzij quote fetx gelezen en gelachen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:13 schreef MC-M het volgende:
Ik lees het hier welquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kijken is een keuze Caland.
Ik twijfel nog.
Ik ga ervan uit dat @Fok-it dit topic gesloten heeft omdat hij zichzelf als ideale kandidaat ziet.quote:
oeh @GGMM en ik vinden dit jammer van je.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Matig, ga hier geen like voor geven.
Ik was even bang dat je foto's van je paardenpenis ging tonen om jezelf te adverteren dus uit voorzorg geslotenquote:
Met al die verse omleidingen denk ik dat daar weinig leven inzit op het moment. Ik ga ervan uit dat hij de ontvangende partij zal zijn in dit samenzijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je foto's van je paardenpenis ging tonen om jezelf te adverteren dus uit voorzorg gesloten
Kill your idolsquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je foto's van je paardenpenis ging tonen om jezelf te adverteren dus uit voorzorg gesloten
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met al die verse omleidingen denk ik dat daar weinig leven inzit op het moment. Ik ga ervan uit dat hij de ontvangende partij zal zijn in dit samenzijn.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Zolang je top blijft is er niks aan de hand
Ach nee toch.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde reageren maar zit op slot helaas
Geeft niet, er kijken waarschijnlijk meer mensen naar dan naar Vitesse.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:32 schreef Sked het volgende:
Ik ga straks niet naar Curaçao - Honduras kijken.
Ter info.
@:KingRoland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |