Met al die verse omleidingen denk ik dat daar weinig leven inzit op het moment. Ik ga ervan uit dat hij de ontvangende partij zal zijn in dit samenzijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je foto's van je paardenpenis ging tonen om jezelf te adverteren dus uit voorzorg gesloten
Kill your idolsquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je foto's van je paardenpenis ging tonen om jezelf te adverteren dus uit voorzorg gesloten
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met al die verse omleidingen denk ik dat daar weinig leven inzit op het moment. Ik ga ervan uit dat hij de ontvangende partij zal zijn in dit samenzijn.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Zolang je top blijft is er niks aan de hand
Ach nee toch.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde reageren maar zit op slot helaas
Geeft niet, er kijken waarschijnlijk meer mensen naar dan naar Vitesse.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:32 schreef Sked het volgende:
Ik ga straks niet naar Curaçao - Honduras kijken.
Ter info.
@:KingRoland
Welke?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb vandaag gegeten bij een snackbar in Amersfoort.
Helaas geen Benji gezien. WOEST.
Hadden ze Zaanse mayo? @fetXquote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb vandaag gegeten bij een snackbar in Amersfoort.
Helaas geen Benji gezien. WOEST.
Zat er ook een woning boven?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er werkten voornamelijk Aziaten en ze hadden er hele speciale burgers.
Gele?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er werkten voornamelijk Aziaten en ze hadden er hele speciale burgers.
Het is gespeeld.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:17 schreef Caland het volgende:
Jammer, de fokdetectivesreeks gaat ten einde komen
@GGMM heeft een X in zijn Woordle en straks ook in zijn paspoort.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:09 schreef GGMM het volgende:
Woordle 350 X/6
⬛🟨🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
🟨🟩⬛🟩🟩
[ afbeelding ]
Woordle6 146 5/6
⬛🟩⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨🟨⬛⬛
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Er zijn al 3 Donny's die er niks mee te maken hebben aan de schandpaal genageld.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:17 schreef Caland het volgende:
Jammer, de fokdetectivesreeks gaat ten einde komen
Nee er kwam geen x in het woord voorquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:ggmm heeft een X in zijn Woordle en straks ook in zijn paspoort.
Woordle 350 X/6quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn al 3 Donny's die er niks mee te maken hebben aan de schandpaal genageld.
[..]
Nee er kwam geen x in het woord voor
Als ze de bankzitter maar met rust laten, anders krijgt Henk Spaan weer een hoge bloeddruk.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn al 3 Donny's die er niks mee te maken hebben aan de schandpaal genageld.
[..]
Nee er kwam geen x in het woord voor
Veel plezier ouwe reus. Ik zit op Siciliëquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook makker, zit op Kreta
En jij?
O ja, het topic voor mensen die na een keer RTL Boulevard te hebben gezien, ervan overtuigd zijn dat opsporingsdeskundige en juridisch expert zijn. Dat soort mensen kun je een spelfout toch moeilijk aanrekenen.quote:
Hier kan ik weinig mee @KingRoland en dat weet jij best.quote:
Dat is Wild West. Ter informatie een sfeerimpressiequote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
@:KingRoland jij weet als Rotterdamdeskundige ongetwijfeld wat voor buurt dit is.
https://www.ad.nl/rotterd(...)-spoorloos~a8ce7bcb/
Ik heb meer het idee dat hijzelf doet alsof het een of ander ghetto is waar de kogels je om je oren vliegen, dan dat dit de dagelijkse praktijk is.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat is Wild West. Ter informatie een sfeerimpressie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |