https://www.telegraaf.nl/(...)ber-alert-uitgegevenquote:KERKRADE (ANP) - In Kerkrade is donderdag een grote zoekactie gaande naar een sinds woensdagavond vermist 9-jarig jongetje. De politie houdt rekening met een misdrijf, maar sluit ook andere opties niet uit, zei een woordvoerster donderdag. Vlak na de middag gaf de politie een amber alert uit.
De politie sloeg groot alarm omdat er geen enkele verklaring gevonden kan worden voor het verdwijnen van de jongen.Hij is woensdagavond tussen 19.30 uur en 20.30 uur voor het laatst gezien in een speeltuin aan de Hertogenlaan en Zonstraat in Kerkrade. Via Burgernet werd een oproep geplaatst uit te zien naar Gino van der Straeten. Ook wordt er een signalement van het kind gegeven. De jongen had volgens zijn zus een zwarte step bij zich met rode handvatten. De step is inmiddels gevonden, ca 5 kilometer vanaf de speelplaats waar Gino voor het laatst is gezien. De familie meent met 100% zekerheid te stellen dat dit de step van Gino is.
De politie heeft inmiddels ook de Duitse politie in kennis gesteld. Kerkrade ligt aan de Duitse grens.
Volgens een zus woont de jongen bij zijn moeder in Maastricht. Maar die is ziek, en sinds een week logeert hij daarom bij een andere zus in Kerkrade. Die vertelde tot 05.00 uur donderdagochtend gezocht te hebben, en daarna twee uur op het politiebureau te hebben gezeten. Deze 32-jarige vrouw is zelf moeder van twee kleine kinderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:41 schreef Nober het volgende:
Gino is zelf mee gegaan dus geen ontvoering.
Ehhhh , geen ontvoering?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:41 schreef Nober het volgende:
Feitelijk juist, maar volgens mij is hij minderjarig dus telt nietquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:41 schreef Nober het volgende:
Strafverminderingquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:41 schreef Nober het volgende:
Ja de journalisten stellen ook vragen waar de politie al zei daar niet op kan beantwoordenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:42 schreef Harvest89 het volgende:
Dit was natuurlijk te verwachten. Ze kunnen/mogen helemaal niets zeggen.
D66-rechter-genotquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:41 schreef Nober het volgende:
Staan er ook hijgerige HvNL 'journalisten' voor wat quotes?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:43 schreef Bolasie het volgende:
Er worden bloemen neergelegd door jonge mensen EN hoogbejaarde mensen allen.
Dat u het weet.
Uitlokking.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:41 schreef Nober het volgende:
ik gok dat het een groep is die daar actief is (denk dat dit wel voer is voor BNW) en dat die grijze tesla iemand anders is, een andere kinderlokker.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:44 schreef Momo het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)jarige-man~a61f226e/
Hier een buurt bewoners over die man in grijze Tesla die rond speeltuintjes aan het hangen was en kinderen aanspraken. Weet niet of het die 22-jarige man is.
Hoezo is dat geen ontvoering. Kind van 9 kan toch geen keuzes en dergelijke over zien?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:41 schreef Nober het volgende:
Je hapt.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:45 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Hoezo is dat geen ontvoering. Kind van 9 kan toch geen keuzes en dergelijke over zien?
Van nos.nlquote:Uit de meest recente cijfers van het CBS blijkt dat in de periode 2016-2020 31 kinderen jonger dan tien jaar het slachtoffer zijn geworden van moord en doodslag. Het waren 16 jongens en 15 meisjes. Ze waren volgens het CBS bijna allemaal door hun vader of moeder om het leven gebracht.
Nee, door het geluidsniveau.quote:
Wat dacht je van die it man eens flink op zijn sodemieter gevenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:46 schreef Nober het volgende:
Kunnen we de persconferentie schorsen tot nader order?
quote:
Kind dat is gevonden is Ginoquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:48 schreef koffiekoekjes het volgende:
Is er ergens een samenvatting van de persco?
Het lichaam is gevonden op aanwijzingen verdachte.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:48 schreef koffiekoekjes het volgende:
Sow, goede persco.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kind dat is gevonden is Gino
Geen commentaar
Kan ik niet beantwoorden
geen dank
Enige belangrijke is de bevestiging dat het Gino is.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:48 schreef koffiekoekjes het volgende:
Die zullen elkaar wel op gaan zoeken nu.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Die ouders van Nicky zullen ook stuk zitten nu![]()
U kunt mij telefonisch of per e-mail bereiken om te horen dat wij nogmaals hierop nog geen antwoord kunnen gevenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:49 schreef Droopie het volgende:
U kunt buiten ook in een 1 op 1 gesprek horen dat wij hierop nog geen antwoord kunnen geven.
Duiding van John van den Heuvel straks bij RTL Boulevard.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:47 schreef KingRoland het volgende:
waarom is RTL boulevard daar? moeten zij zich niet bezig houden met de zoveelste scharrel van Dre Hazes
Die hebben Kees en John in de gelederen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:47 schreef KingRoland het volgende:
waarom is RTL boulevard daar? moeten zij zich niet bezig houden met de zoveelste scharrel van Dre Hazes
Groeten aan het neefje van de kapster van je buurmanquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:50 schreef Sfancta het volgende:
Hoor via via dat de vader van Gino niet alleen buiten beeld is, maar ook overleden zou zijn.
Bedankt voor de inside information.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:50 schreef Sfancta het volgende:
Hoor via via dat de vader van Gino niet alleen buiten beeld is, maar ook overleden zou zijn.
Goede voetbalclub man.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:49 schreef Bolasie het volgende:
Bij Kerkrade moet ik altijd aan Roda JC denken.
Als je geen vragen kan beantwoorden dan geef je dat toch gewoon direct aan.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:50 schreef Scrummie het volgende:
Maar ja, zo'n persco is meer een verplichting richting het volk wat 'informatie wil' dan wat anders natuurlijk.
TikTok buurtbewonersquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Groeten aan het neefje van de kapster van je buurman
Best lastig ook om ieder een microfoon te geven 4 stuks welquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:48 schreef Zorro het volgende:
Iedere keer van plaats wisselen
Alsof die microfoons zo'n beperkte reikweidte hebben.
Dat is een goede alibi.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:50 schreef Sfancta het volgende:
Klopt niet , hij is levende .quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:50 schreef Sfancta het volgende:
Ich bin von der ZDF, konnen sie das auch in Deutsch sagen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
U kunt mij telefonisch of per e-mail bereiken om te horen dat wij nogmaals hierop nog geen antwoord kunnen geven
heb je ook een uur de tijd om dit allemaal te regelen en te testen en alsnog kloten ermeequote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:48 schreef Zorro het volgende:
Iedere keer van plaats wisselen
Alsof die microfoons zo'n beperkte reikweidte hebben.
Helaas.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:53 schreef Bolasie het volgende:
Er wordt flink wat fake news in dit topic verspreid.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:53 schreef Bolasie het volgende:
Er wordt flink wat fake news in dit topic verspreid.
Op z'n minst laag IQ gok ik.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:54 schreef MissButterflyy het volgende:
Heb foto’s gezien van de verdachte. Die ziet er best jong en kinderlijk uit.
Weet dat het niet oké is dat ze worden verspreid, maar goed.
En nee, het is niet de verkeerde Donny waar ook foto’s van worden verspreid.
Hoe weet je zeker welke Donny de echte verdachte is? Woon je daar en ken je mensen?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:54 schreef MissButterflyy het volgende:
Nee, hier is t lekker toeven.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:47 schreef trein2000 het volgende: Het domme commentaar op Twitter is ook niet van de lucht.
Wat een onderontwikkeld volk loopt er toch rond in Nederland, met hun oproepen tot lynchpartijen, verkeerde verdachtes en andere troep.
ons kent ons daar denk ik heb je bij dat soort plekken wel vakerquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoe weet je zeker welke Donny de echte verdachte is? Woon je daar en ken je mensen?
Önder heeft een gepaste straf bedacht.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:56 schreef tja77 het volgende:
Ik word hier vooral heel verdrietig van.
Kan zo geen gepaste straf bedenken voor de dader.
Van wie mag dat niet?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee dat mag ik niet delen. Ga zelf maar op zoek.
Oké, hij wil bloed zien en komt dan met de galg aan...quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Önder heeft een gepaste straf bedacht.
[ twitter ]
Tsja zo kan ik ook over Erdogan beginnenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Önder heeft een gepaste straf bedacht.
[ twitter ]
Ok sorryquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Niet op het forum, wat ze op twitter gooien moeten ze zelf weten.
Maar politie zegt juist dat er allemaal nepfoto's enz rondgaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:54 schreef MissButterflyy het volgende:
quote:Op sociale media gaan namen en foto's rond van iemand die volgens de politie ten onrechte wordt gelinkt aan de vermissing. "Wij verzoeken dringend om deze beelden te verwijderen en niet te delen", zegt de politie.
Hier zijn zelfs al door users verschillende mannen gepost die allemaal Donny zouden zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar politie zegt juist dat er allemaal nepfoto's enz rondgaan.
Al besproken.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:59 schreef Selenophilia het volgende:
Aan de galg zie je niet echt bloed, just sayin.
Op me Donny is toch van die Femke?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Hier zijn zelfs al door users verschillende mannen gepost die allemaal Donny zouden zijn
Lijkt me sowieso iets om een beetje voorzichtig mee te zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Hier zijn zelfs al door users verschillende mannen gepost die allemaal Donny zouden zijn
nee dat is op me monnie geloof ikquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:01 schreef Pietiserniet het volgende:
[..]
Op me Donny is toch van die Femke?
Donny voetbalt bij Everton toch? Spreekt vast wel wat Engels, doet wat met voetbal dus... hmmmquote:
Je snapt dat als amber alerts dagelijkse kost worden de impact een stuk minder is?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:03 schreef klipper het volgende:
Nederland is echt absurd.
Woensdagavond wordt een kind vermist waarbij geen verleden bekend is dat deze wel vaker thuis komt of wegloopt.
Donderdag gaan ze dan pas een Amber-alert eruit gooien.
Vrijdagmiddag hebben ze een verdachte op het oog.
Zaterdagochtend wordt deze pas opgepakt.
Liever 10 Amber-alerts teveel dan 1 te weinig, dit had woensdagavond al op tv uitgezonden moeten worden.
Dat een verdachte rechten heeft ok, daar ga ik nog in mee, maar als je dit op vrijdagmiddag weet, dan ga je gelijk naar zijn huis en neem hem dan alvast mee, hoef je nog geen huiszoeking te doen, die kun je dan gelijk regelen, maar mocht slachtoffer eventueel nog leven, dan red je hem wel.
In het nieuws zal wel komen dat hij gelijk om het leven gebracht is, dat scheelt weer onderzoek.
Nee, bij Manchester United weer.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Donny voetbalt bij Everton toch? Spreekt vast wel wat Engels, doet wat met voetbal dus... hmmm
Zodat als je kind ontvoerd en vermoord wordt je ook nog even aangeklaagd gaat worden omdat je hem eventjes niet in het oog had? Zinvol.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:03 schreef RAVW het volgende:
Helaas dood gevonden , sterkte voor de nabestaande.
Maar even wat anders , is er nou niet eens een keer tijd dat er in de wet vastgelegd gaat worden dat de ouders/ verzorgsters of wat dan ook altijd het kind in de gaten moet houden
Zo als in de USA ben je zelf je ouderschap kwijt als je kind wat overkomt , ongeluk of wat dan ook.
En als er dan geen toezicht is geweest.
Maar Ik ben zelf van de jaren 70 maar mijn ouders hielden ook altijd zicht op waar ik was.
Vind het persoon raar dat ouders, kinderen gewoon overal maar heen laten gaan , en uit zicht laten gaan.
Maar dat zal wel de generatie kloof zijn.
we hebben hier voor ook een kinder speelplaats
maar ik heb wel zo iets van als er met 1 van de kinderen wat gebeurd en de ouders moeten van 9 hoog komen zijn ze altijd te laat
Weet wel dat je kinderen niet vast kunt binden maar persoonlijk vind ik wel dat de ouders tegenwoordig veel meer met de opvoeding bezig moeten zijn dan op FACEBOOK zitten of met hun 10.000 "vriendjes' op Whatap zitten
Als je met 9 nog constant je ouders in je nek hebt hijgen dan lijkt me dat niet best voor je ontwikkeling. Als je elke keer bij buiten spelen op moet letten (tot welke leeftijd had je in gedachten) dan mogen die kinderen voortaan alleen nog maar een puzzel leggen op hun kamer.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:03 schreef RAVW het volgende:
Maar even wat anders , is er nou niet eens een keer tijd dat er in de wet vastgelegd gaat worden dat de ouders/ verzorgsters of wat dan ook altijd het kind in de gaten moet houden
Zo als in de USA ben je zelf je ouderschap kwijt als je kind wat overkomt , ongeluk of wat dan ook.
Maar Ik ben zelf van de jaren 70 maar mijn ouders hielden ook altijd zicht op waar ik was.
Vind het persoon raar dat ouders, kinderen gewoon overal maar heen laten gaan , en uit zicht laten gaan.
maar ik heb wel zo iets van als er met 1 van de kinderen wat gebeurd en de ouders moeten van 9 hoog komen zijn ze altijd te laat
Weet wel dat je kinderen niet vast kunt binden maar persoonlijk vind ik wel dat de ouders tegenwoordig veel meer met de opvoeding bezig moeten zijn dan op FACEBOOK zitten of met hun 10.000 "vriendjes' op Whatap zitten
Hoop bagger deze postquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:03 schreef klipper het volgende:
Nederland is echt absurd.
Woensdagavond wordt een kind vermist waarbij geen verleden bekend is dat deze wel vaker thuis komt of wegloopt.
Donderdag gaan ze dan pas een Amber-alert eruit gooien.
Vrijdagmiddag hebben ze een verdachte op het oog.
Zaterdagochtend wordt deze pas opgepakt.
Liever 10 Amber-alerts teveel dan 1 te weinig, dit had woensdagavond al op tv uitgezonden moeten worden.
Dat een verdachte rechten heeft ok, daar ga ik nog in mee, maar als je dit op vrijdagmiddag weet, dan ga je gelijk naar zijn huis en neem hem dan alvast mee, hoef je nog geen huiszoeking te doen, die kun je dan gelijk regelen, maar mocht slachtoffer eventueel nog leven, dan red je hem wel.
In het nieuws zal wel komen dat hij gelijk om het leven gebracht is, dat scheelt weer onderzoek.
Nou goed, maar dat maakt hem niks minder verdacht!quote:
Als een 9 jarige op pad gaat met vriendjes in de wijk moet er van alle kinderen tenminste 1 ouder mee? Ook als ze bijvoorbeeld 15 jaar zijn?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:03 schreef RAVW het volgende:
Hij is nu blauwquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:08 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ afbeelding ]
Twitter gelijk op slot natuurlijk
Rianne C lijkt een beetje op Harry Potterquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:08 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ afbeelding ]
De kans is wel kleiner als je er met je neus boven op zit ,dan dat je 2 a 3 straten verderop zit.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zodat als je kind ontvoerd en vermoord wordt je ook nog even aangeklaagd kunt worden omdat je hem eventjes niet in het oog had? Zinvol.
Laten we hier asjeblieft niet die absurditeit van de VS na gaan. En ik geloof echt niet dat jouw ouders altijd wisten waar je was. Liepen ze dan gewoon de hele tijd achter je aan als je met vriendjes buiten aan het spelen was? Lijkt me echt heel raar. Ik ben nu 40 maar toen ik 10 was speelde ik ook gewoon buiten met vriendjes en daarbij liepen we gewoon de hele buurt door. Dat is volgens mij echt van alle tijden.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:03 schreef RAVW het volgende:
Mee eens. Vroeger kon je ook aan de verkeerde Henk S. uit Amsterdam denken als dat zo in de krant stond, maar nu met internet wordt al snel het verkeerde LinkedIn/Facebook/Twitter-profiel gevonden en de foto's van een onschuldige overal verspreid.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:30 schreef Mansjester het volgende:
Vanaf nu is het misschien maar beter dat er geen mededelingen door de politie worden gedaan over een naam van de verdachte. In principe maakt het niet uit of iemand Donny of Henk heet en het voorkomt de onnodige beschadiging van onschuldige naamgenoten.
Kom op zeg.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:10 schreef RAVW het volgende:
[..]
De kans is wel kleiner als je er met je neus boven op zit ,dan dat je 2 a 3 straten verderop zit.
Als je dan je kind met iemand ziet praten die niet van zijn leeftijd is , kan je het even in de gaten houden , en zelf even aan je kind vragen wat die persoon wilde , en dan kan je misschien als het niet goed voelt wel even beter opletten
Teringquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:10 schreef RAVW het volgende:
[..]
De kans is wel kleiner als je er met je neus boven op zit ,dan dat je 2 a 3 straten verderop zit.
Als je dan je kind met iemand ziet praten die niet van zijn leeftijd is , kan je het even in de gaten houden , en zelf even aan je kind vragen wat die persoon wilde , en dan kan je misschien als het niet goed voelt wel even beter opletten
Al besproken.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:08 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt een aantrekkelijke dame als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Rianne C lijkt een beetje op Harry Potter
[ afbeelding ]
Volgens mij moet de politie sowieso even een statement uit doen welke donny het niet is, want dit is wachten op gekkies.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:11 schreef Viv het volgende:
[..]
Mee eens. Vroeger kon je ook aan de verkeerde Henk S. uit Amsterdam denken als dat zo in de krant stond, maar nu met internet wordt al snel het verkeerde LinkedIn/Facebook/Twitter-profiel gevonden en de foto's van een onschuldige overal verspreid.
Zsm van de echte eentje met een balkje verspreiden.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens mij moet de politie sowieso even een statement uit doen welke donny het niet is, want dit is wachten op gekkies.
Zouden de gekkies zo dom zijn dat ze niet kunnen bedenken dat de stoute Donny vast zit en elke Donny die nu vrij rondloopt dus een onschuldige is?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens mij moet de politie sowieso even een statement uit doen welke donny het niet is, want dit is wachten op gekkies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zouden de gekkies zo dom zijn dat ze niet kunnen bedenken dat de stoute Donny vast zit en elke Donny die nu vrij rondloopt dus een onschuldige is?Gebeurde toch ook na de aanslag met Koninginnedag in Apeldoorn. Waarbij de dader nota bene zelf ook omkwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zouden de gekkies zo dom zijn dat ze niet kunnen bedenken dat de stoute Donny vast zit en elke Donny die nu vrij rondloopt dus een onschuldige is?Familieleden, buren etc. Gewoon gevaarlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie email 27 oktober
Nee. Ook dat is wachten op gekkies.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zsm van de echte eentje met een balkje verspreiden.
Vandaar dat ze op een andere manier een beetje aandacht probeert te tanken denk ik.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:13 schreef tja77 het volgende:
Niet echt een aantrekkelijke dame als je het mij vraagt.
Veel ouders van onze buurt gingen gewoon rondjes fietsen door de wijk en kijken wat de kinderen nu weer aan het uitspoken waren.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Laten we hier asjeblieft niet die absurditeit van de VS na gaan. En ik geloof echt niet dat jouw ouders altijd wisten waar je was. Liepen ze dan gewoon de hele tijd achter je aan als je met vriendjes buiten aan het spelen was? Lijkt me echt heel raar. Ik ben nu 40 maar toen ik 10 was speelde ik ook gewoon buiten met vriendjes en daarbij liepen we gewoon de hele buurt door. Dat is volgens mij echt van alle tijden.
Hoezo? Je bedoelt een look-a-like die dan gevaar loopt?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Ook dat is wachten op gekkies.
https://www.boevennieuws.(...)rdacht-zedendelictt/quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:20 schreef MissButterflyy het volgende:
Hij staat nu op boevennieuws, met een balkje voor z’n ogen.
Het is hier geen Amerika, we doen hier niet aan balkjes. Wat dacht je van ouders etc. je hebt iets te veel gekkies tegenwoordig.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoezo? Je bedoelt een look-a-like die dan gevaar loopt?
Jij wil dat de politie die onschuldige Donny's nog even extra in de media benoemt van 'jongens deze Donny is het niet, en die ook niet'Beter de echte dan met een balk zoals wel vaker.
Dus je gaat ons een boel over jouw jeugd en ouders vertellen maar in beide hoofdstukken benoem je eigenlijk niet eens het kind of de dader.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:20 schreef RAVW het volgende:
[..]
Veel ouders van onze buurt gingen gewoon rondjes fietsen door de wijk en kijken wat de kinderen nu weer aan het uitspoken waren.
Toen was er gewoon veel meer sociale controle
Dat is nu ook al een heel stuk minder
Vroeger als ik wat uit haalde , was het 9 van de 10 de buurvrouw die het tegen mijn oduers had verteld dan dat ze er zelf achter kwamen
Want op ene gegeven moment weet je wel een beetje hoe de aanpak van je ouders is.
Stikkum achter een boom staan en kijken wat je aan het doen ben ...
of ze kwam van de andere kant aan fietsen ..
ach op ene gegeven moment hadden we wel plekken waar we gingen spelen waar je hun beter in de gaten kon houden , dus dat je die landverraders en je ouders dus veel sneller door had
![]()
maar het gebeurde bijna nooit dat we 15 min echt zonder dat er iemand kwam alleen gelaten werden
En zeker als er weer wat verdachte mensen in de buurt waren , waren we verplicht in in het zicht te blijven
Al eerder verdacht van zedendelict.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:22 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.boevennieuws.(...)rdacht-zedendelictt/
Doe meteen een linkje dan.
Als hij al een zedenverleden heeft, vind ik dat dit nu gebeurd is onbegrijpelijk…quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:22 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.boevennieuws.(...)rdacht-zedendelictt/
Doe meteen een linkje dan.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:20 schreef RAVW het volgende:
[..]
Veel ouders van onze buurt gingen gewoon rondjes fietsen door de wijk en kijken wat de kinderen nu weer aan het uitspoken waren.
Vroeger als ik wat uit haalde , was het 9 van de 10 de buurvrouw die het tegen mijn oduers had verteld dan dat ze er zelf achter kwamen
Want op ene gegeven moment weet je wel een beetje hoe de aanpak van je ouders is.
ach op ene gegeven moment hadden we wel plekken waar we gingen spelen waar je hun beter in de gaten kon houden , dus dat je die landverraders en je ouders dus veel sneller door had
![]()
maar het gebeurde bijna nooit dat we 15 min echt zonder dat er iemand kwam alleen gelaten werden
En zeker als er weer wat verdachte mensen in de buurt waren , waren we verplicht in in het zicht te blijven
Ik ben 38 en wij liepen vroeger ook de hele buurt door zonder toezicht. Belletje trekken en zo. Heerlijk!quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Laten we hier asjeblieft niet die absurditeit van de VS na gaan. En ik geloof echt niet dat jouw ouders altijd wisten waar je was. Liepen ze dan gewoon de hele tijd achter je aan als je met vriendjes buiten aan het spelen was? Lijkt me echt heel raar. Ik ben nu 40 maar toen ik 10 was speelde ik ook gewoon buiten met vriendjes en daarbij liepen we gewoon de hele buurt door. Dat is volgens mij echt van alle tijden.
Rondjes fietsen door de wijkquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:20 schreef RAVW het volgende:
[..]
![]()
Niet voor niks dat hij naar zijn bekende advocate heeft gevraagd.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als hij al een zedenverleden heeft, vind ik dat dit nu gebeurd is onbegrijpelijk…
Ik moest even verder lezen.quote:Het lichaam werd gevonden in de tuin van een afgebrande woning aan de Opbraakstraat. Het huis was al enkele weken onbewoonbaar door een woningbrand. Die brand zou zijn ontstaan door een wietplantage. Bekenden bevestigen dat Donny M. woonachtig was in het huis.
Dat snap ik dan wel. Maar onbegrijpelijk dat hij weer zo snel z’n gang heeft kunnen gaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:25 schreef maily het volgende:
[..]
Niet voor niks dat hij naar zijn bekende advocate heeft gevraagd.
Ga er maar niet vanuit dat dit normale gang van zaken was voor die tijd.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:20 schreef RAVW het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij doet men gewoon aan balkjes hier. In Amerika is het juist zonder balkjes. Tevens doen we hier aan tekeningen in de rechtbank die een redelijk beeld geven van iemands voorkomen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is hier geen Amerika, we doen hier niet aan balkjes. Wat dacht je van ouders etc. je hebt iets te veel gekkies tegenwoordig.
Klinkt niet als het profiel van een intelligente, doorwinterde misbruiker eigenlijk, eerder als een stereotype achterlijke overlastgever die daarnaast ook nog een viespeuk is.quote:Het lichaam werd gevonden in de tuin van een afgebrande woning aan de Opbraakstraat. Het huis was al enkele weken onbewoonbaar door een woningbrand. Die brand zou zijn ontstaan door een wietplantage. Bekenden bevestigen dat Donny M. woonachtig was in het huis. Ook zou hij eerder al eens verdachte zijn geweest voor een zedendelict. Zo zou hij zelf verteld hebben tegen een vriend. De details van die verdenkingen vertelde hij niet. Daarnaast zou hij nog veroordeeld zijn geweest voor meerdere kleine vergrijpen. De 22-jarige man stond niet heel goed bekend in zijn omgeving. Donny M. zou vroeger naar een ZMOK school zijn gegaan, voor zeer moeilijk opvoedbare kinderen. Daar zou hij al vaak problemen hebben gezorgd. Hij werd dan met een busje naar school gebracht en treiterde een van de meisjes die ook in de schoolbus zat zo erg dat ze uiteindelijk niet meer met de bus naar school durfde. “Hij maakte altijd ruzie met mij en werd heel erg boos. Ik voelde me niet meer veilig bij hem in de bus, waardoor mijn moeder me naar school moest brengen.” Ook andere bekenden van Donny M. omschrijven hem als een zeer vervelend persoon.
Cynisch? Ik sta gvd nog steeds mijn kromme tenen uit mijn gympies te kloppen..quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:42 schreef Droopie het volgende:
Contact met de familie was prettig.
Fijn om te horen
Ik word cynisch van deze persconferentie.
Het zal je kind wezen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Klinkt niet als het profiel van een intelligente, doorwinterde misbruiker eigenlijk, eerder als een stereotype achterlijke overlastgever die daarnaast ook nog een viespeuk is.
Als het bij verdachte blijft en geen veroordeling dan komt er geen DNA in de databank/mag er niet in bewaard blijven.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:27 schreef Tengano het volgende:
Was al eerder verdacht van een zedendelict. Heeft dus wss al DNA af moeten geven en zat dus in de grote databank. Van donderdag op vrijdag DNA onderzoek gedaan op de step en toen kwam Donny Panhuis daar wss uit; vrijdagmiddag dus.
Snap eigenlijk niet waarom dat stepje daar zo pontificaal was neergezet. Voor de rest: compleet gruwelijk dit.
gebeurd vaker , dat dit soort lui in buurten wonen waar veel kinderen wonen , zonder dat de buurt dan van op de hoogte is.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als hij al een zedenverleden heeft, vind ik dat dit nu gebeurd is onbegrijpelijk…
Je bedoelt het vast goed, maar je slaat een beetje door. Op mijn 9e zwierf ik de hele buurt door, samen met andere kinderen. Mijn ouders wisten echt niet altijd waar we precies waren en gelukkig maar. Voor je ontwikkeling als kind is het goed ook je eigen gang te leren gaan. 99,99% van de keren gaat dit gelukkig ook goed. Dat het in dit geval mis is gelopen is in- en intriest, maar natuurlijk geen reden om alle 9-jarigen continue angstvallig in het oog te willen houden. Dat richt meer schade aan dan dat het goed doet.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:20 schreef RAVW het volgende:
[..]
![]()
Niemand die haar wil koloniseren natuurlijk daarom zo woestquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet echt een aantrekkelijke dame als je het mij vraagt.
Grote kans dat hij toch eerder voor een delict wel is veroordeeld. Meestal gaat dit soort dingen toch in fases waarin dit wel de overtreffende trap is. Het was al een 'bekende' van de politie werd er gezegd. En hij werd kort na het vinden en het DNA-onderzoek van die step opgespoord, en niet na de getuigeverklaringen van die jongetjes. Anders hadden ze donderdag al even bij hem op visite kunnen gaan. Wie weet leefde Gino toen nog.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:29 schreef 3rr0r het volgende:
Als het bij verdachte blijft en geen veroordeling dan komt er geen DNA in de databank/mag er niet in bewaard blijven.
Want? Je moet per definitie iedereen de rest van hun leven opsluiten?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
@Bolasiequote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Donny voetbalt bij Everton toch? Spreekt vast wel wat Engels, doet wat met voetbal dus... hmmm
Die gozer is 22. Je moet ergens beginnenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Grote kans dat hij toch eerder voor een delict wel is veroordeeld. Meestal gaat dit soort dingen toch in fases waarin dit wel de overtreffende trap is. Het was al een 'bekende' van de politie werd er gezegd. En hij werd kort na het vinden en het onderzoek van die step opgespoord en niet na de getuigeverklaringen van die jongetjes. Anders hadden ze donderdag al even bij hem op visite kunnen gaan. Wie weet leefde Gino toen nog.
Laten we geen voorbarige conclusies trekken, hij is nog steeds verdachte maar geen dader.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:32 schreef -Sigaartje het volgende:
Wat voor imbecielen lopen er toch rond op deze planeet. Een jochie nog. Ik snap daar helemaal niks van.
Ligt er een beetje aan waar je woont denk ik?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:25 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik ben 38 en wij liepen vroeger ook de hele buurt door zonder toezicht. Belletje trekken en zo. Heerlijk!![]()
Aan de andere kant heb ik nu een 5-jarige dochter, en zij heeft nog niet zonder toezicht buiten gespeeld en ik weet ook niet op welke leeftijd ik dat verantwoord zal vinden.
Hij is nog erg jong dus zo lang geleden zal het niet zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Want? Je moet per definitie iedereen de rest van hun leven opsluiten?
Hij was al begonnen. Het was al een bekende van de politie en niet omdat hij door rood licht was gefietst waarschijnlijk. Als je op je 22e tot dit soort dingen in staat bent dan 'kun je' op je 18e ook al het een en ander en wss ook actief.quote:
Je trekt allemaal conclusies op basis van niks. En zeden geschiedenis, als het uberhaupt al waar is, wil niet per se zeggen dat ie 30 vrouwen heeft verkracht en na een weekje weer buiten stondquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij is nog erg jong dus zo lang geleden zal het niet zijn.
Iedereen met een 'zedenverleden' zit normaal gesproken zijn gehele leven opgesloten inderdaad. Onbegrijpelijk dat dat hier niet het geval is.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ok jij weet meerquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hij was al begonnen. Het was al een bekende van de politie en niet omdat hij door rood was gefietst waarschijnlijk. Als je op je 22e tot dit soort dingen instaat bent dan 'kun je' op je 18e ook al het een en ander.
Dat zeg ik toch niet? Maar hij zal niet enkel maar wat vrouwen in de billen hebben geknepen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je trekt allemaal conclusies op basis van niks. En zeden geschiedenis, als het uberhaupt al waar is, wil niet per se zeggen dat ie 30 vrouwen heeft verkracht en na een weekje weer buiten stond
Gisteren werd er nog over Ayoubi en Gino's vader zo gepost.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:48 schreef Harvest89 het volgende:
Hij zal dit, hij zou dat, hij heeft vast en zeker zus en zo.
Zo'n stuk ongedierte woonde tijdens mijn kinderjaren schuin achter ons; continu buurtbewoners en peuters en kleuters terroriseren, uiteindelijk als veertiger met tienertjes rondhangen en drugs aan hen verkopen en continu in de tuin van zijn ouderlijk huis (meneer woonde zijn hele leven bij pappa en mammaquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Klinkt niet als het profiel van een intelligente, doorwinterde misbruiker eigenlijk, eerder als een stereotype achterlijke overlastgever die daarnaast ook nog een viespeuk is.
Feesboek of twitter?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:51 schreef MissButterflyy het volgende:
Heeft dus vorig jaar nog een kind van 6 jaar misbruikt. Of het waar is weet ik niet, maar lees wel wat dingen die plausibel overkomen.
'quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:51 schreef Selenophilia het volgende:
Oh ja echt hebben jullie moeite met de naam bekendmaking van Donny, ja? Hoor je mensen nooit over als het gaat over een buitenlandse naam.![]()
Dan is het heel normaal dat gelijk de hele bevolkingsgroep beschuldigd wordt. Arme donny’s
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:51 schreef MissButterflyy het volgende:
Heeft dus vorig jaar nog een kind van 6 jaar misbruikt. Of het waar is weet ik niet, maar lees wel wat dingen die plausibel overkomen.
Tralalalalaquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
'
Hans Hans hou nou op met deze overacting.
Facebook van mensen die hem kennen. En er is ook een nieuwsbericht over uit gegaan vorig jaar.quote:
Denk even aan mij en de machinistquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:50 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Zo'n stuk ongedierte woonde tijdens mijn kinderjaren schuin achter ons; continu buurtbewoners en peuters en kleuters terroriseren, uiteindelijk als veertiger met tienertjes rondhangen en drugs aan hen verkopen en continu in de tuin van zijn ouderlijk huis (meneer woonde zijn hele leven bij pappa en mamma) psychotisch lopen schreeuwen en schelden.
Gelukkig heeft 'ie zich uiteindelijk voor de trein gesmeten waardoor 'ie zijn leven als een bloederige smurrie, die door niemand gemist zal worden, afgesloten heeft. Opgeruimd is netjes.
Ipv opgeriumd staat netjes vind ik de vraag waarom iemand op zo'n punt komt eigenlijk een stuk interessanter.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:50 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Zo'n stuk ongedierte woonde tijdens mijn kinderjaren schuin achter ons; continu buurtbewoners en peuters en kleuters terroriseren, uiteindelijk als veertiger met tienertjes rondhangen en drugs aan hen verkopen en continu in de tuin van zijn ouderlijk huis (meneer woonde zijn hele leven bij pappa en mamma) psychotisch lopen schreeuwen en schelden.
Gelukkig heeft 'ie zich uiteindelijk voor de trein gesmeten waardoor 'ie zijn leven als een bloederige smurrie, die door niemand gemist zal worden, afgesloten heeft. Opgeruimd is netjes.
Dat kan iedereen zeggen, en waar is dat nieuwsbericht dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Facebook van mensen die hem kennen. En er is ook een nieuwsbericht over uit gegaan vorig jaar.
Volgens de politie heeft de man zelf aanwijzingen gegeven waar Gino lag.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Laten we geen voorbarige conclusies trekken, hij is nog steeds verdachte maar geen dader.
Gaat dat niet over dat artikel van 22 jaar geleden??quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:51 schreef MissButterflyy het volgende:
Vond dit wel een goeie topic pointerquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:55 schreef Straatcommando. het volgende:
Geen fucking Facebook profielen en namen posten, hoe vaak moet dat gezegd worden? Er worden nu andere mensen die dezelfde naam hebben lastig gevallen.
Hep dat op Feesboek gestaan ja?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:51 schreef MissButterflyy het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:59 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Gaat dat niet over dat artikel van 22 jaar geleden??Zie al tokkies helemaal over de zeik op twitter vanwege dit bericht, maar dat is inderdaad 22 jaar oud is en dus over iemand anders gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En waarom spreekt men dan over verdachte? Als het 100% zeker de dader zou zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:55 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Volgens de politie heeft de man zelf aanwijzingen gegeven waar Gino lag.
Of hij moet helderziende zijn, dat kan ook, een paragnost.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ste-gino-9~a3a35ef0/
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:51 schreef Selenophilia het volgende:
Oh ja echt hebben jullie moeite met de naam bekendmaking van Donny, ja? Hoor je mensen nooit over als het gaat over een buitenlandse naam.![]()
Dan is het heel normaal dat gelijk de hele bevolkingsgroep beschuldigd wordt. Arme donny’s
De politie zegt meer rare dingen. Een auto met jongeren na een nacht stappen die midden in de nacht tegen een boom vliegt en dan zeggen: Het is nog onduidelijk wat er gebeurd is.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En waarom spreekt men dan over verdachte? Als het 100% zeker de dader zou zijn.
Ik hoef geen politieonderzoek en rechtspraak af te wachten om voor mezelf te bepalen dat dit de schuldige is.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
[..]
Gaat dat niet over dat artikel van 22 jaar geleden??Nou, dat was in ieder geval niet de man met de Tesla.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mensen dit soort berichten er nog bij halen en dan niet doorhebben dat het een artikel van 22 jaar geleden is![]()
Neequote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Vragen om de achternaam mag dus blijkbaar niet? Mijn post is namelijk weg, of niet goed doorgekomen.
Dat is altijd, je bent verdachte tot de rechter anders beslist.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit is wel erg kort door de bocht. Mocht men het mis hebben kan dit gevolgen hebben voor de zaak, afhandeling van de zaak of de integriteit van de politie.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:05 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
De politie zegt meer rare dingen. Een auto met jongeren na een nacht stappen die midden in de nacht tegen een boom vliegt en dan zeggen: Het is nog onduidelijk wat er gebeurd is.
Pure kolder natuurlijk. Dan denk ik: neem mij aan bij de politie en ik kan je direct vertellen wat er gebeurd is en dan hebben we gelijk ook beter nieuws in de krant.
Je valt in herhalingquote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:04 schreef Noek het volgende:
[..]Oh ja, die hadden we nog niet gehad hier.
How can we make this about.... ?
Het zou natuurlijk ook kunnen dat iemand anders de dader is inderdaad, en dat Donny alleen de kleding wat heeft gefatsoeneerd.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:03 schreef Hyaenidae het volgende:
Ok Donnyquote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:04 schreef Noek het volgende:
[..]Oh ja, die hadden we nog niet gehad hier.
How can we make this about.... ?
Wel bijzonder dat hij kennelijk wel de social engineering skills had om een kind te overtuigen met hem mee te gaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Misschien dat je nog eens kan zeggen dat de zus het gedaan heeft die geen zin in die kut kleuter had.quote:
Goh.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:08 schreef -Sigaartje het volgende:
De ouders gaan een heel moeilijke en zware tijd tegemoet.
Mens doe eens rustig, er was gister niks bekend.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Misschien dat je nog eens kan zeggen dat de zus het gedaan heeft die geen zin in die kut kleuter had.
Dat repeterende gelul van je was echt fantastisch.
Lees zelf maar even wat je hier schrijft.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Mens doe eens rustig, er was gister niks bekend.
Welnee het was allemaal speculatie, en een boel van dit soort gevallen zijn vaak in familie kring.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Lees zelf maar even wat je hier schrijft.
Er was idd geen ene kont bekend en toch bleef je de zus erbij betrekken, idioot.
Eigenlijk is dit niet het topic hiervoor, maar desondanks vond ik hem leuk!quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Denk even aan mij en de machinist
Groet Thomas
Nee want iedereen verdient 2e kans gr Nederlandquote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:12 schreef Bensel het volgende:
Mocht blijken dat deze smeerlap al een soortgelijk iets op z'n kerfstok had, dan wil ik dat de rechter die hem niet opgesloten heeft in een gesloten inrichting ook de bak in gaat voor faciliteren van moord.
[..]
Gaat dat niet over dat artikel van 22 jaar geleden??Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is een lezer van dit
Ik begrijp de emotie, maar we leven in een land waarin je straft krijgt en als alles er dan op wijst dat je na je straf weer de maatschappij in kan dan kunnen we daar weinig tegen doen. Dat kun je leuk vinden, maar uiteindelijk is dat het systeem waarvoor we hebben gekozen. En ja een rechter moet het ook doen met de informatie die hij krijgt, dus lijkt mij sterk dat een rechter hiervoor de bak in zou gaan draaien.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:12 schreef Bensel het volgende:
Mocht blijken dat deze smeerlap al een soortgelijk iets op z'n kerfstok had, dan wil ik dat de rechter die hem niet opgesloten heeft in een gesloten inrichting ook de bak in gaat voor faciliteren van moord.
Verdacht, jouw username lijkt er ook verdomde veel op.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:14 schreef tesssssssss het volgende:
Dat Tesla verhaal komt hier vandaan:
[ twitter ]
( Nee, ik weet niet of Ineke gelijk heeft of niet.)
Een lage intelligentie betekent niet dat je niet manipulerend kan zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat hij kennelijk wel de social engineering skills had om een kind te overtuigen met hem mee te gaan.
Ook dit soort dingen zijn gevaarlijk, daarom is men hier op tegen op Fok. Zomaar iedereen de schuld in de schoenen leggen of verbanden leggen die er misschien helemaal niet zijn, kan enorme slachtoffers opleveren. Dat heeft Ineke leuk bij elkaar geplakt, maar zullen we dit niet gewoon aan politie overlaten?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:14 schreef tesssssssss het volgende:
[ twitter ]
Dat is ook zo. Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik begrijp de emotie, maar we leven in een land waarin je straft krijgt en als alles er dan op wijst dat je na je straf weer de maatschappij in kan dan kunnen we daar weinig tegen doen. Dat kun je leuk vinden, maar uiteindelijk is dat het systeem waarvoor we hebben gekozen. En ja een rechter moet het ook doen met de informatie die hij krijgt, dus lijkt mij sterk dat een rechter hiervoor de bak in zou gaan draaien.
Nogmaals ik begrijp de emotie, maar gelukkig hebben we trias politica en helaas is dat nooit 100% waterdicht. Er zijn talloze gevallen waarin dit juist wel goed is gegaan. Daarnaast is er helemaal niets bekend over het voorval, dat hij een bekende is van politie kan ook te maken hebben met andere overtredingen die misschien niets met seksuele handelingen te maken heeft of kinderen.
Als ik dit soort begrijpelijke reacties lees, ben ik blij dat rechters e.d. niet op emotie beoordelen, want iedereen verdiend een eerlijk proces, waarbij de wet gehanteerd wordt.
Neem er nog een.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Trap nog een paar open deuren in, Dirk.
Jazeker dat moet bespreekbaar zijn, maar dat is wat anders dan dat ze moeten gaan zitten voor faciliteren van moord.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Je hebt helemaal gelijk.
Toch zijn er in het verleden wonderbaarlijke dingen gebeurd, kijk bijvoorbeeld naar de moordenaar van Anne Faber, die ook al eerder was veroordeeld voor misbruik van jonge vrouwen. Dat was echt best wel heftig. En toch weer snel op vrije voeten, om weer z’n gang te kunnen gaan.
Dan hebben sommige psychiaters en onderzoekers toch best de plank mis geslagen. Dat mag best bespreekbaar worden gemaakt.
Sommige mensen worden nu eenmaal geboren om de samenleving tot last te zijn en er op te parasiteren. (de betreffende persoon heeft nl. ook nooit in zijn leven gewerkt)quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ipv opgeriumd staat netjes vind ik de vraag waarom iemand op zo'n punt komt eigenlijk een stuk interessanter.
Of Ineke gelijk heeft weet ik ook niet, maar dat doet er niet echt toe. Het is vooral erg dom wat Ineke doet.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:14 schreef tesssssssss het volgende:
[ twitter ]
Ik zou me liever laten informeren door een serieus nieuwsprogramma ipv door roddel en achterklap over zo’n treurig verhaal.quote:
Een openbaar register in combinatie met de hobbydetectives die zich in dit topic begeven lijkt me wel echt het beste idee ooit, ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:30 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Op z'n minst zou er een openbaar register moeten komen en een meldplicht bij verhuizingen.
Denk dat men deze bedoeldequote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Zie al tokkies helemaal over de zeik op twitter vanwege dit bericht, maar dat is inderdaad 22 jaar oud is en dus over iemand anders gaat.
Ja. In principe hebben we een prima systeem waarbij een zedendelinquent na het uitzitten van de straf TBS kan worden opgelegd. Zowel om de dader te behandelen als om iemand van de straat te houden als ze (nog) een gevaar vormen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Toch zijn er in het verleden wonderbaarlijke dingen gebeurd, kijk bijvoorbeeld naar de moordenaar van Anne Faber, die ook al eerder was veroordeeld voor misbruik van jonge vrouwen. Dat was echt best wel heftig. En toch weer snel op vrije voeten, om weer z’n gang te kunnen gaan.
Dan hebben sommige psychiaters en onderzoekers toch best de plank mis geslagen. Dat mag best bespreekbaar worden gemaakt.
quote:De bekenden - die anoniem willen blijven - zijn verbijsterd over wat er is gebeurd. M. kennen ze als een verzorgde en nette jongen. Hij is hartstochtelijk PSV-fan en had tot zijn arrestatie al maanden een vriendin waarmee hij straalde op de foto's
Inderdaad. Petje af voor alle mensen die zich vrijwillig ingezet hebben afgelopen dagen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:33 schreef Droopie het volgende:
We willen graag iedereen bedanken voor hun inzet bij de zoektocht van Gino, het delen van beelden en tips.
- de politie
Want?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een openbaar register in combinatie met de hobbydetectives die zich in dit topic begeven lijkt me wel echt het beste idee ooit, ja.
Nee het ging specifiek over een 21 jarige verdachte en een 6-jarig meisje als slachtoffer. Net zoals in het artikel van 22 jaar geleden.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Denk dat men deze bedoelde
https://www.ad.nl/limburg(...)-in-geleen~acb8ef9d/
Nee dat is niet slim.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:36 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Want?
Je zou gewoon moeten weten als er een pedo in de buurt komt wonen. Het is dat pedo's vaak in pauper buurten wonen anders was er wel iets opgezet.
Goed idee. Vliegen er iedere week stoeptegels door de ruit en hebben vooral ook totale onbekenden die toevallig dezelfde voor- en achternaam hebben telkens een probleem.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:36 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Want?
Je zou gewoon moeten weten als er een pedo in de buurt komt wonen. Het is dat pedo's vaak in pauper buurten wonen anders was er wel iets opgezet.
Als je wat langer nadenkt zul je inzien wat voor een slecht plan dit is.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:36 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Want?
Nee want die mensen pakte letterlijk die andere screenshot als fotoquote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Denk dat men deze bedoelde
https://www.ad.nl/limburg(...)-in-geleen~acb8ef9d/
Mee eens. Vooral dat hij over die verkrachting had gezegd 'trots' te zijn op zijn daden en blij 'dat een droom was uitgekomen', had toch wel een red flag moeten zijn qua geschiktheid voor terugkeer in de samenleving.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat helpt dus gewoon niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee dat is niet slim.
Beter zouden pedoseksuelen de rest van hun leven hulpverlening krijgen die meekijkt hoe het gaat. Mensen die een oogje in het zeil houden en regelmatig op huisbezoek komen zeg maar.
Werkt in de VS prima.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als je wat langer nadenkt zul je inzien wat voor een slecht plan dit is.
De VS zou ik maar niet als voorbeeld nemen als het aankomt op sociaal-maatschappelijke oplossingen.quote:
Volgens Rtl Boulevard wel, recent nog in een fabriek, maar wel vaak wisselend.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:27 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Sommige mensen worden nu eenmaal geboren om de samenleving tot last te zijn en er op te parasiteren. (de betreffende persoon heeft nl. ook nooit in zijn leven gewerkt)
Tuurlijk wel, zolang je niet krampachtig blijft vasthouden aan een oplossing zoals in de VS. Met een paar kleine aanpassingen is het prima voor in Nederland.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De VS zou ik maar niet als voorbeeld nemen als het aankomt op sociaal-maatschappelijke oplossingen.
John van den Heuvel is een prima anaalist en journalist.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou me liever laten informeren door een serieus nieuwsprogramma ipv door roddel en achterklap over zo’n treurig verhaal.
Panhuis zat opzich nog wel vast, maar was overgedragen naar een psychiatrisch centrum. Het probleem bij panhuis was dat hij op een te lichte afdeling zat omdat ze in de gevangenis hadden gezegd dat het zo'n voorbeed client was zonder erbij te vermelden dat hij kindertjes en meisje verkrachtte en dus zeer waarschijnlijk een manipulatieve psychopaat was.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er zijn een klein aantal misdaden waarbij mensen gewoon geen tweede kans moeten krijgen inderdaad. Pedoseksualiteit, moord (met voorbedachte rade dus) etc.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:43 schreef roos94 het volgende:
Ik vind het echt onzin dat iedereen "recht" heeft op een tweede kans of intensieve behandeling of wat dan ook.
Nee. Gewoon nee. Als jij in staat bent een kind van de straat te trekken, daar god mag weten wat mee te doen en vervolgens levenloos dumpen als afval, dan hoor je niet thuis in deze maatschappij. Niet over 5 of 10 of 60 jaar, ook niet met een miljoen therapieën. Je hebt dan zo'n kronkel in je kop dat je gewoon nooit meer buitenwereld moet betreden.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet dat het ondoenbaar is maar eigenlijk zouden we iedereen met namen als “Donny” vanaf de geboorte al moeten laten schaduwen door de politie. Bedenk je eens hoeveel ellende dat zou besparen.
ahahahquote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet dat het ondoenbaar is maar eigenlijk zouden we iedereen met namen als “Donny” vanaf de geboorte al moeten laten schaduwen door de politie. Bedenk je eens hoeveel ellende dat zou besparen.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:46 schreef Mani89 het volgende:
Valse honden maken ze ook af.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:43 schreef roos94 het volgende:
Ik vind het echt onzin dat iedereen "recht" heeft op een tweede kans of intensieve behandeling of wat dan ook.
Nee. Gewoon nee. Als jij in staat bent een kind van de straat te trekken, daar god mag weten wat mee te doen en vervolgens levenloos dumpen als afval, dan hoor je niet thuis in deze maatschappij. Niet over 5 of 10 of 60 jaar, ook niet met een miljoen therapieën. Je hebt dan zo'n kronkel in je kop dat je gewoon nooit meer buitenwereld moet betreden.
nou wat jullie hebben gedaan is ook niet normaal... als je drugs gaat verkopen en zijn ouders ook nog eens wegpesten is wél normaal? Iemand die ''ziek'' is en psychotisch kan je beter helpen door de juiste instantiesquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:50 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
quote:Uh Whutte?
Oh nog zo eentje.. nou dan ben ik zeker gekquote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Valse honden maken ze ook af.
Maar elk mens heeft recht om te levendit soort mag van mij een pijnlijke dood sterven.
Wat je ook vaak leest:quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:05 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
De politie zegt meer rare dingen. Een auto met jongeren na een nacht stappen die midden in de nacht tegen een boom vliegt en dan zeggen: Het is nog onduidelijk wat er gebeurd is.
Pure kolder natuurlijk. Dan denk ik: neem mij aan bij de politie en ik kan je direct vertellen wat er gebeurd is en dan hebben we gelijk ook beter nieuws in de krant.
Ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:43 schreef roos94 het volgende:
Dit figuur heeft onmenselijk veel leed veroorzaakt. Het zal je kind maar zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh nog zo eentje.. nou dan ben ik zeker gek
Hoezo vond je jezelf daarmee ongeschikt ? Vond die teamleider dan wel dat die klant terug kon keren ?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.
Ik heb ooit een assessment gedaan om bij de reclassering te gaan werken. Ben tijdens een rollenspel weggelopen. Moest een gesprek voeren met een pedo die in het rollenspel geen berouw toonde en zelfs tekenen van terugval liet zien na een langdurig TBS-traject.
Kort nabesproken met de teamleider en aangegeven dat ik vond dat een 'klant' als deze geen enkel recht had op een terugkeer in de maatschappij en dat ik me besefte dat ik daarmee ongeschikt was voor de baan.
Houdoe en bedankt. Succes met jullie werk verder, maar ik zou hem een nekschot geven.
Klinkt inderdaad als zeer geschikt.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:55 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hoezo vond je jezelf daarmee ongeschikt ? Vond die teamleider dan wel dat die klant terug kon keren ?
Zelfs als je ideologisch wel vindt dat mensen een 2e kans moeten krijgen, is de executie in Nederland ook gewoon waardeloos. Enkele naasten van mij werken in een FPA (vergelijkbaar als waar Panhuis zat) en de hele ellende is dus dat personeelstekort, het feit dat er uberhaupt geen therapieën worden gegeven (ook niet als de cliënten dat zelf wel willen) en de keuzes in de behandeling worden gemaakt op basis van vergoeding ipv welzijn van de patiënt.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:43 schreef roos94 het volgende:
Nee, das namelijk weer een reden voor strafvermindering.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je vraagt je wel af hoeveel 'problemen' iemand moet hebben om zoiets te doen. Kan bijna niet anders dan dat deze figuur al een andere kronkel in zijn hoofd had.
Eens. Een hoop mensen verdienen echt wel een 2de kans maar niet iedereenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:47 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Er zijn een klein aantal misdaden waarbij mensen gewoon geen tweede kans moeten krijgen inderdaad. Pedoseksualiteit, moord (met voorbedachte rade dus) etc.
Als dit soort mensen vrij komen moet de maatschappij weten waar ze zitten anders is het gewoon een gok waar het volgende slachtoffer gaat vallen.
Hij is nog niet eens veroordeeld. Ja ik snap dat het duidelijk is.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Eens. Een hoop mensen verdienen echt wel een 2de kans maar niet iedereen
Nog erger dan die pedo zelf dus, chapeau.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..] Succes met jullie werk verder, maar ik zou hem een nekschot geven.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:34 schreef Zipportal het volgende:
Verdachte Donny M. (22) bekend bij politie, ‘kreeg leven niet op de rit’
https://www.ad.nl/binnenl(...)-op-de-rit~a3a35ef0/
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb het ook niet perse over deze kerel.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij is nog niet eens veroordeeld. Ja ik snap dat het duidelijk is.
’Ja, maar dat is zielig want….’quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:43 schreef roos94 het volgende:
Tegen de mensenrechten. Schijnt.quote:
De meesten hier vrezen dan ook niet voor zichzelf maar voor kleine kinderen zoals Gino.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:06 schreef Droopie het volgende:
In Nederland is het (nog) wel goed geregeld.
Met TBS hou je best veel kanslozen van de straat. Tuurlijk zal er af en toe nog eentje doorheen glippen.
Maar in theorie heeft de gemiddelde fokker meer te vrezen van zijn omgeving dan willekeurig slachtoffer te worden van een (geweld)misdrijf.
De kans dat een kind in Nederland vermoord of misbruikt wordt door zijn eigen ouder is vele malen hoger dan door een onbekende.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:07 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
De meesten hier vrezen dan ook niet voor zichzelf maar voor kleine kinderen zoals Gino.
Wat mij betreft ben je alsnog geslaagd voor je assessment.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.
Ik heb ooit een assessment gedaan om bij de reclassering te gaan werken. Ben tijdens een rollenspel weggelopen. Moest een gesprek voeren met een pedo die in het rollenspel geen berouw toonde en zelfs tekenen van terugval liet zien na een langdurig TBS-traject.
Kort nabesproken met de teamleider en aangegeven dat ik vond dat een 'klant' als deze geen enkel recht had op een terugkeer in de maatschappij en dat ik me besefte dat ik daarmee ongeschikt was voor de baan.
Houdoe en bedankt. Succes met jullie werk verder, maar ik zou hem een nekschot geven.
Dus dan moeten we maar niks aan doen dat kinderen door onbekenden vermoord kunnen worden?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
De kans dat een kind in Nederland vermoord of misbruikt wordt door zijn eigen ouder is vele malen hoger dan door een onbekende.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
De kans dat een kind in Nederland vermoord of misbruikt wordt door zijn eigen ouder is vele malen hoger dan door een onbekende.
Daar kan je niet zo veel aan doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:10 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dus dan moeten we maar niks aan doen dat kinderen door onbekenden vermoord kunnen worden?
Dit.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
We doen al heel veel, daarom gebeurt dit zelden.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:10 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dus dan moeten we maar niks aan doen dat kinderen door onbekenden vermoord kunnen worden?
Herkenbaar ik heb contact gehad met de meest verschrikkelijke moordenaars, en kan je 1 ding zeggen: Narcisten zijn onbehandelbaar.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |