quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:59 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Gaat dat niet over dat artikel van 22 jaar geleden??Nou, dat was in ieder geval niet de man met de Tesla.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mensen dit soort berichten er nog bij halen en dan niet doorhebben dat het een artikel van 22 jaar geleden is![]()
Neequote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Vragen om de achternaam mag dus blijkbaar niet? Mijn post is namelijk weg, of niet goed doorgekomen.
Dat is altijd, je bent verdachte tot de rechter anders beslist.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En waarom spreekt men dan over verdachte? Als het 100% zeker de dader zou zijn.
Dit is wel erg kort door de bocht. Mocht men het mis hebben kan dit gevolgen hebben voor de zaak, afhandeling van de zaak of de integriteit van de politie.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:05 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
De politie zegt meer rare dingen. Een auto met jongeren na een nacht stappen die midden in de nacht tegen een boom vliegt en dan zeggen: Het is nog onduidelijk wat er gebeurd is.
Pure kolder natuurlijk. Dan denk ik: neem mij aan bij de politie en ik kan je direct vertellen wat er gebeurd is en dan hebben we gelijk ook beter nieuws in de krant.
Je valt in herhalingquote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:04 schreef Noek het volgende:
[..]Oh ja, die hadden we nog niet gehad hier.
How can we make this about.... ?
Het zou natuurlijk ook kunnen dat iemand anders de dader is inderdaad, en dat Donny alleen de kleding wat heeft gefatsoeneerd.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:03 schreef Hyaenidae het volgende:
En waarom spreekt men dan over verdachte? Als het 100% zeker de dader zou zijn.
Ok Donnyquote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:04 schreef Noek het volgende:
[..]Oh ja, die hadden we nog niet gehad hier.
How can we make this about.... ?
Wel bijzonder dat hij kennelijk wel de social engineering skills had om een kind te overtuigen met hem mee te gaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Klinkt niet als het profiel van een intelligente, doorwinterde misbruiker eigenlijk, eerder als een stereotype achterlijke overlastgever die daarnaast ook nog een viespeuk is.
Misschien dat je nog eens kan zeggen dat de zus het gedaan heeft die geen zin in die kut kleuter had.quote:
Goh.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:08 schreef -Sigaartje het volgende:
De ouders gaan een heel moeilijke en zware tijd tegemoet.
Mens doe eens rustig, er was gister niks bekend.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Misschien dat je nog eens kan zeggen dat de zus het gedaan heeft die geen zin in die kut kleuter had.
Dat repeterende gelul van je was echt fantastisch.
Lees zelf maar even wat je hier schrijft.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Mens doe eens rustig, er was gister niks bekend.
Welnee het was allemaal speculatie, en een boel van dit soort gevallen zijn vaak in familie kring.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Lees zelf maar even wat je hier schrijft.
Er was idd geen ene kont bekend en toch bleef je de zus erbij betrekken, idioot.
Eigenlijk is dit niet het topic hiervoor, maar desondanks vond ik hem leuk!quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Denk even aan mij en de machinist
Groet Thomas
Nee want iedereen verdient 2e kans gr Nederlandquote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:12 schreef Bensel het volgende:
Mocht blijken dat deze smeerlap al een soortgelijk iets op z'n kerfstok had, dan wil ik dat de rechter die hem niet opgesloten heeft in een gesloten inrichting ook de bak in gaat voor faciliteren van moord.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:59 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Gaat dat niet over dat artikel van 22 jaar geleden??Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is een lezer van dit
Ik begrijp de emotie, maar we leven in een land waarin je straft krijgt en als alles er dan op wijst dat je na je straf weer de maatschappij in kan dan kunnen we daar weinig tegen doen. Dat kun je leuk vinden, maar uiteindelijk is dat het systeem waarvoor we hebben gekozen. En ja een rechter moet het ook doen met de informatie die hij krijgt, dus lijkt mij sterk dat een rechter hiervoor de bak in zou gaan draaien.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:12 schreef Bensel het volgende:
Mocht blijken dat deze smeerlap al een soortgelijk iets op z'n kerfstok had, dan wil ik dat de rechter die hem niet opgesloten heeft in een gesloten inrichting ook de bak in gaat voor faciliteren van moord.
Verdacht, jouw username lijkt er ook verdomde veel op.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:14 schreef tesssssssss het volgende:
Dat Tesla verhaal komt hier vandaan:
[ twitter ]
( Nee, ik weet niet of Ineke gelijk heeft of niet.)
Een lage intelligentie betekent niet dat je niet manipulerend kan zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat hij kennelijk wel de social engineering skills had om een kind te overtuigen met hem mee te gaan.
Ook dit soort dingen zijn gevaarlijk, daarom is men hier op tegen op Fok. Zomaar iedereen de schuld in de schoenen leggen of verbanden leggen die er misschien helemaal niet zijn, kan enorme slachtoffers opleveren. Dat heeft Ineke leuk bij elkaar geplakt, maar zullen we dit niet gewoon aan politie overlaten?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:14 schreef tesssssssss het volgende:
[ twitter ]
Dat is ook zo. Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik begrijp de emotie, maar we leven in een land waarin je straft krijgt en als alles er dan op wijst dat je na je straf weer de maatschappij in kan dan kunnen we daar weinig tegen doen. Dat kun je leuk vinden, maar uiteindelijk is dat het systeem waarvoor we hebben gekozen. En ja een rechter moet het ook doen met de informatie die hij krijgt, dus lijkt mij sterk dat een rechter hiervoor de bak in zou gaan draaien.
Nogmaals ik begrijp de emotie, maar gelukkig hebben we trias politica en helaas is dat nooit 100% waterdicht. Er zijn talloze gevallen waarin dit juist wel goed is gegaan. Daarnaast is er helemaal niets bekend over het voorval, dat hij een bekende is van politie kan ook te maken hebben met andere overtredingen die misschien niets met seksuele handelingen te maken heeft of kinderen.
Als ik dit soort begrijpelijke reacties lees, ben ik blij dat rechters e.d. niet op emotie beoordelen, want iedereen verdiend een eerlijk proces, waarbij de wet gehanteerd wordt.
Neem er nog een.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Trap nog een paar open deuren in, Dirk.
Jazeker dat moet bespreekbaar zijn, maar dat is wat anders dan dat ze moeten gaan zitten voor faciliteren van moord.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Je hebt helemaal gelijk.
Toch zijn er in het verleden wonderbaarlijke dingen gebeurd, kijk bijvoorbeeld naar de moordenaar van Anne Faber, die ook al eerder was veroordeeld voor misbruik van jonge vrouwen. Dat was echt best wel heftig. En toch weer snel op vrije voeten, om weer z’n gang te kunnen gaan.
Dan hebben sommige psychiaters en onderzoekers toch best de plank mis geslagen. Dat mag best bespreekbaar worden gemaakt.
Sommige mensen worden nu eenmaal geboren om de samenleving tot last te zijn en er op te parasiteren. (de betreffende persoon heeft nl. ook nooit in zijn leven gewerkt)quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ipv opgeriumd staat netjes vind ik de vraag waarom iemand op zo'n punt komt eigenlijk een stuk interessanter.
Of Ineke gelijk heeft weet ik ook niet, maar dat doet er niet echt toe. Het is vooral erg dom wat Ineke doet.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:14 schreef tesssssssss het volgende:
[ twitter ]
Ik zou me liever laten informeren door een serieus nieuwsprogramma ipv door roddel en achterklap over zo’n treurig verhaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |