Veel plezier ouwe reus. Ik zit op Siciliëquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook makker, zit op Kreta
En jij?
O ja, het topic voor mensen die na een keer RTL Boulevard te hebben gezien, ervan overtuigd zijn dat opsporingsdeskundige en juridisch expert zijn. Dat soort mensen kun je een spelfout toch moeilijk aanrekenen.quote:
Hier kan ik weinig mee @KingRoland en dat weet jij best.quote:
Dat is Wild West. Ter informatie een sfeerimpressiequote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
@:KingRoland jij weet als Rotterdamdeskundige ongetwijfeld wat voor buurt dit is.
https://www.ad.nl/rotterd(...)-spoorloos~a8ce7bcb/
Ik heb meer het idee dat hijzelf doet alsof het een of ander ghetto is waar de kogels je om je oren vliegen, dan dat dit de dagelijkse praktijk is.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat is Wild West. Ter informatie een sfeerimpressie
In Nederland valt het allemaal reuze mee vergeleken met het buitenlandquote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat hijzelf doet alsof het een of ander ghetto is waar de kogels je om je oren vliegen, dan dat dit de dagelijkse praktijk is.
Yep met de Lobotka familie enzo, en dat trok mij persoonlijk in vergelijking met seizoen 1 wat minder. Desondanks een topserie, begrijp me niet verkeerd.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat stond ook alweer centraal in dat seizoen, de haven?
Zeker. Ooit wellicht weer eens kijken.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep met de Lobotka familie enzo, en dat trok mij persoonlijk in vergelijking met seizoen 1 wat minder. Desondanks een topserie, begrijp me niet verkeerd.
Predator alert.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat je daar prima meisjes kunt versieren
ik kom nooit in west lol doorgestuurd naarquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
@:KingRoland jij weet als Rotterdamdeskundige ongetwijfeld wat voor buurt dit is.
https://www.ad.nl/rotterd(...)-spoorloos~a8ce7bcb/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |