Hoe komt dat? Squats/Deadlifts?quote:Op zondag 5 juni 2022 17:00 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:oriente @:coco @:caland @:onlogisch @:jojoortje @:yvone
Ging erg zwaar vandaag
Nee omdat ik vanmorgen ook al KT had gedaan denk ik. Dit uurtje was cardioquote:
Sinds ze gelovig is probeert ze ook constant te vertellen hoe anderen moeten leven. Erg irritant.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
@:kingroland
Stukje bipolair
Oh ja, KT en cardio (zeker een uur) op een dag is wel veel inderdaad.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee omdat ik vanmorgen ook al KT had gedaan denk ik. Dit uurtje was cardio
En gisteren ook 2 keer geweest.
Morgen even een dagje rust
Ik ben bij mijn ouders dus als grote uitzondering heb ik patat en een frikandel + mexicano opquote:Op zondag 5 juni 2022 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Spaghetti (zonder plakken kaas omdat ik geen vreselijke goorlap ben)quote:Op zondag 5 juni 2022 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bruine bolletjes kipfilet en kaas.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wordtquote:Op zondag 5 juni 2022 15:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Stukje bipolair
Een ongenadig pak slaag gegeven op Twitterquote:Op zondag 5 juni 2022 18:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik wordt
Gelovigen die denken dat we uit actief geloof nog die dagen hebben
Dat wijf is echt knettergek. Over een paar maanden wordt ze Moslim omdat die mensen nog wel echt gelovig zijn en over een half jaar zit ze ergens in het kalifaat.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Stukje bipolair
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |