Kutbestuurquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik had eigenlijk vanmiddag verlof willen nemen, maar dat gaat helaas niet.
Inderdaad.quote:
VI Pro opgezegd Caland.quote:
Nu mis je de stukken van Pieter BLACKEDquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
VI Pro opgezegd Caland.
Ik was er volledig klaar mee.
Dat is correct ende juist!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu mis je de stukken van Pieter BLACKED
Kijken is een keuze Calandquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit daar dus helemaal niet op te wachten Scrummie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:35 schreef KingRoland het volgende:
Geniet er lekker van makkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RacistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe ligt die correlatie? Grotere huizen, kleinere piemels?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:57 schreef Wereldgozer het volgende:
Lunchgesprek over huizenprijzen.
Kennelijk een hoop collega's met erg kleine piemels
@:ggmm @:scrummie
Ik word daar altijd een beetje treurig vanquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:23 schreef Caland het volgende:
Altijd leuk, er loopt weer een amateurdetectivetopic in NWS
Kwestie van tijd voordat zo’n topic weer volledig uit de hand escaleertquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik word daar altijd een beetje treurig van
Legendarisch is mijn NIVO Sparta topic.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:23 schreef Caland het volgende:
Wat er in de spoiler staat kunnen we bovenaan de pagina al zien. Derhalve niet geklikt, maar geniet ervan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Even opgezocht, leuke post. Like gegeven.quote:
Is SjoukjeHooynaayer al ter plekke?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:23 schreef Caland het volgende:
gebeurdquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die sponsoring ook in NL gebeurd. Daar heb je ook teams die gesponsord worden door Slagerij de dikke worst ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |