Opgelostquote:Op maandag 16 mei 2022 22:08 schreef Greys het volgende:
Oh gawd ik zit mobiel dus de hartjes doen het weer niet. Wat een gedóe.
Het kan zelfs met drie!quote:Op maandag 16 mei 2022 15:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nooit geweten dat dat überhaupt kon, met z'n tweeën.
Ik wilde zo graag de Albanië Moldavië mashup posten maar niet in de lapo.quote:
Ik heb m'n laptop gebruiktquote:Op maandag 16 mei 2022 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Is er een trucje voor of kan het gewoon echt niet mobiel?
Ja WTF, Racing Genk trekt ook al aan Van Bommel. Hoe is dat toch mogelijkquote:Op maandag 16 mei 2022 22:21 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
Hahahaha hahahaha hahahaha hahahaha
*Haalt adem*
Hahahaha hahahaha hahahaha
Ik gun @Hamlapjes het beste, maar Heracles dit jaar toch eigenlijk wel een vloetgolf aan tegenspoed.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:26 schreef ijs_beer het volgende:
@:Hamlapjes het gaat niet best met Heracles hè.
Ach Van Bommel wordt er iig niet trainer.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik gun @:hamlapjes het beste, maar Heracles dit jaar toch eigenlijk wel een vloetgolf aan tegenspoed.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde zo graag de Albanië Moldavië mashup posten maar niet in de lapo.
Als middenvelder dan toch zeker..quote:Op maandag 16 mei 2022 22:21 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
*Haalt adem*
Hahahaha hahahaha hahahaha
Mee eens! Niet alleen vanwege Vloet, maar ook omdat ze op kunstgras spelen en hun stadionnaam achterlijk is.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik gun @:hamlapjes het beste, maar Heracles dit jaar toch eigenlijk wel een vloetgolf aan tegenspoed.
Dan was zij er vast ook!quote:Op maandag 16 mei 2022 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vond het benauwd en warm in de sporthal.
Nog ontwikkelingen?quote:
Nou, zeg datquote:Op maandag 16 mei 2022 22:26 schreef ijs_beer het volgende:
@:Hamlapjes het gaat niet best met Heracles hè.
Ja, het zat ook niet echt mee. Hopelijk, blijven ze er nog in. :quote:Op maandag 16 mei 2022 23:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nou, zeg dat
Het is ook wel het jaar waarin alles fout gaat wat fout kan gaan, dus die degradatie komt dan vast ook nog wel
Moet wel zeggen dat ik gisteren al riep dat ze beter konden stoppen met Wormuth. Ik ben ontzettend fan van die man, als trainer en als mens, maar je merkte tijdens het seizoen eigenlijk al dat dit het jaar te veel was. Denk dat hij ook met wat te lief is voor het harde degradatievoetbal
Hoop van harte dat hij het bij Groningen erg goed gaat doen! En dat Heracles eens doet wat het hele seizoen al veel te moeizaam gaat: doelpunten maken. Dan moet het nog goed kunnen komen.
Overmars is de Molquote:Op maandag 16 mei 2022 22:21 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
*Haalt adem*
Unicure mag ik juist niet gebruiken.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Goede plek hoor![]()
En unicura zeep is fantastisch spul
Wat een soap!quote:
Maar dan wel gelijk tegen ons beginnen te pratenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 06:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik werd een kwartier voor de wekker wakker en toen nog even genoten van ale stilte.
Neehoor, ik was intussen al gedoucht.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan wel gelijk tegen ons beginnen te pratenOnze stilte is weer niet belangrijk he
Ik werd 2 uur voor de wekker wakker en was moe toen de wekker gingquote:Op dinsdag 17 mei 2022 06:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik werd een kwartier voor de wekker wakker en toen nog even genoten van ale stilte.
Dan twee uur later naar bed of je wekker twee uur eerder zetten.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik werd 2 uur voor de wekker wakker en was moe toen de wekker gingOverigens is dat al een paar weken zo, waar zou dat toch van komen?
Dan val ik in slaap om 11 uur 's ochtends tijdens een meetingquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan twee uur later naar bed of je wekker twee uur eerder zetten.
Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan val ik in slaap om 11 uur 's ochtends tijdens een meeting
Toen ik nog in een telefoonwinkel werkte (heel vroeger) adviseerde ik een telefoonverzekering alleen als je jezelf goed kent en je altijd spullen kapot maakte óf als je werkte in een omgeving als de bouw ofzo.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben al goed bezig geweest. Ik heb eindelijk mijn telefoonverzekering opgezegd.
Hoezo, voor eenn tripje naar de Efteling moeten toch alle andere dingen gewoon wijken?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik probeer een dagje Efteling te plannen binnen onze vriendengroep. Maar dat is nogal lastig om een datum te vinden waarop iedereen kan.
Hoe ouder je wordt hoe vervelender je datumprikkers is mijn ervaring...quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik probeer een dagje Efteling te plannen binnen onze vriendengroep. Maar dat is nogal lastig om een datum te vinden waarop iedereen kan.
quote:
Hehe. Volgende keer ga ik het ook niet meer doen. Want ik heb er nooit gebruik van gemaakt. Ook niet nodig gehad. Ik pas altijd goed op mijn spullen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Toen ik nog in een telefoonwinkel werkte (heel vroeger) adviseerde ik een telefoonverzekering alleen als je jezelf goed kent en je altijd spullen kapot maakte óf als je werkte in een omgeving als de bouw ofzo.
Mijn ervaring was namelijk dat je meer geld kwijt was aan een verzekering dan aan eenmalig eventueel een keer een reparatie. Vooral omdat je vaak eigen risico had. Ik had wel mensen uit de bouw die soms terugkwamen met telefoons die helemaal aan gort waren omdat ze van 10 hoog waren gevallen of onder een auto terecht waren gekomen. Dat was altijd wel grappig, want je moet voor je verzekering dus alles wat je hebt kunnen verzamelen meesturen, dat was dus soms een hoopje telefoon.
Ja, dat zou ik ook denken...quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoezo, voor eenn tripje naar de Efteling moeten toch alle andere dingen gewoon wijken?
Er zijn een aantal mensen die werken doordeweeks, waarvan een paar geen vrij kunnen nemen (school), en dan badmintonmeisje werkt meestal in het weekend.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt hoe vervelender je datumprikkers is mijn ervaring...
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:04 schreef Arizona het volgende:
Mijn wachten heeft resultaat gehad, test is eindelijk geslaagd
Ik moet op m'n handen zitten om er niet weer tegenin te gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:54 schreef Dave het volgende:
Het Twitteraccount dat maar blijft geven, geeft weer.
[ twitter ]
Precies de reden dat ik niet meer vaak op Twitter te vinden benquote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik moet op m'n handen zitten om er niet weer tegenin te gaan.
Iedere shop heeft zo zijn eigen advies, lekker verwarrend is dat. Hoewel het bij mij niet in de instructie stond heb ik wel 2x dag met Unicura gewassen.quote:
OPHEF!!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar waarom zijn we nu niet vrij dan?
Goede vraag. Ik vind IDAHOT een logischere reden voor een feestdag dan Hemelvaart of tweede pinksterdag.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar waarom zijn we nu niet vrij dan?
How much is the vis?quote:
Ik ook nietquote:
Net terug van wandeling. Het is gewoon warm buiten. En nu vind ik het ook te warm binnen. Toch eens een dunnere lange broek voor op kantoor nemen i.p.v. een spijkerbroek.quote:
Werk jij thuis of op kantoor vandaag?quote:
Hier regent hetquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net terug van wandeling. Het is gewoon warm buiten. En nu vind ik het ook te warm binnen. Toch eens een dunnere lange broek voor op kantoor nemen i.p.v. een spijkerbroek.
Hier regende het eventjes onderweg rond een uur of acht, daarna is de zon doorgebroken en niet meer weggegaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier regent hetdus ik kon niet eens even wandelen.
Hier is het al de hele dag grijsquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier regende het eventjes onderweg rond een uur of acht, daarna is de zon doorgebroken en niet meer weggegaan.
Zonnetjequote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier is het al de hele dag grijs![]()
Dan toch liever een zonnetje
Thuis en zo net een meeting gehad.quote:
Ik moet blijkbaar jouw betalenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
geld terugontvangen van de Belastingdienst
Oh, dan had je het net zo goed gelijk aan mij kunnen overmaken in plaats van naar de BD. En zij vervolgens aan mij.quote:
Niks geks hoor. Gewoon een keer samen naar de bioscoop of uit etenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:27 schreef Arizona het volgende:
Ik word momenteel vrijwel dagelijks gebeld door buitenlandse callcentra die ook mijn naam weten.![]()
Maar ik heb nog nooit lang genoeg geluisterd wat ze nu precies willen, ik vind dat een beetje eng.
Maar jij kunt wel Nederlands toch? Deze mensen spreken mijn naam mislukt Engels uitquote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks geks hoor. Gewoon een keer samen naar de bioscoop of uit eten
Krijg je als @Strani zijn telefoontjes uitbesteed aan een callcenter in India.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar jij kunt wel Nederlands toch? Deze mensen spreken mijn naam mislukt Engels uit
Je kunt altijd zeggen dat je nog een deel moet ontvangenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dan had je het net zo goed gelijk aan mij kunnen overmaken in plaats van naar de BD. En zij vervolgens aan mij.
Daar zit je dan in de hitte.quote:
Klopt. Daar stond eerst sauna, omdat ik eerst 'een is het een sauna' ervan maken.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar zit je dan in de hitte.
(Daar stond eerst iets anders trouwens)
Ja, ik had al een matige grap klaar, maar die is met airco een stuk minderquote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Daar stond eerst sauna, omdat ik eerst 'een is het een sauna' ervan maken.
Nou vooruit maak er dan maar eentje met saunaquote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik had al een matige grap klaar, maar die is met airco een stuk minder
Ik beheers me, want matige grappen maken zou ik nooit doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou vooruit maak er dan maar eentje met sauna
Jij en flauwe grappen gaat inderdaad niet samen. Ik zelf maak ze ook nooitquote:Op dinsdag 17 mei 2022 18:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik beheers me, want matige grappen maken zou ik nooit doen natuurlijk.![]()
De Dirk-Jan versie kan natuurlijk wel![]()
[ afbeelding ]
Daar lijkt het wel op inderdaad.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:53 schreef NailQueen het volgende:
Getver. Nog geen maand geleden met de auto bij de garage geweest en het volgende probleem meldt zich alweer
Eerst de remmen verroest en nu is de slang van de ruitenvloeistof stuk. En de auto is net APK goedgekeurd
Het wordt denk ik langzamerhand tijd om te kijken naar een nieuwe auto
Oh, zuurquote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:53 schreef NailQueen het volgende:
Getver. Nog geen maand geleden met de auto bij de garage geweest en het volgende probleem meldt zich alweer
Eerst de remmen verroest en nu is de slang van de ruitenvloeistof stuk. En de auto is net APK goedgekeurd
Het wordt denk ik langzamerhand tijd om te kijken naar een nieuwe auto
Hij is van 2009. Ik heb hem nu alweer 6 jaar. Het is ook nog mijn eerste auto.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh, zuuris het al echt een oud beestje waar nog meer gebreken op de loer liggen?
2009 is nog niet extreem oud. Misschien is hij de nieuwe slang nog wel waard. Dat nieuwe onderdeel zal vast niet al te duur zijn, het lijkt me meer arbeid dan dat zo'n veredelde tuinslang zo duur moet zijn. Misschien is je auto het nog wel waardquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij is van 2009. Ik heb hem nu alweer 6 jaar. Het is ook nog mijn eerste auto.
Begin van het jaar heb ik ook nog pech gehad met de motor. Maar die was echt oud en versleten dus dat was een kwestie van tijd. Dat was nog voor de apk.
Maar ik ben er nu wel klaar mee
Mijn eerste auto was ook zonder airco en toen dacht ik nog, dat heb ik niet nodig, maar nu ik heb wel heb, wil ik niet meer zonder.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:11 schreef NailQueen het volgende:
De volgende auto wordt een auto met airco. Daar heb ik wel een beetje spijt van
Misschien. Maar het is gewoon k#t dat ik nu alweer terug moet naar de garagequote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:21 schreef H_T het volgende:
[..]
2009 is nog niet extreem oud. Misschien is hij de nieuwe slang nog wel waard. Dat nieuwe onderdeel zal vast niet al te duur zijn, het lijkt me meer arbeid dan dat zo'n veredelde tuinslang zo duur moet zijn. Misschien is je auto het nog wel waard
Soort van bus, maar dan voor minder mensenquote:
Ja, dat wel. Maar als je een nieuwe auto gaat kopen moet je er ook op uitquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Misschien. Maar het is gewoon k#t dat ik nu alweer terug moet naar de garage
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh dat is net zo'n ding als op de kermis.
Maar dat is nog leuk erop uit gaanquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar als je een nieuwe auto gaat kopen moet je er ook op uit
Heb je al een idee wat voor soort auto je zou willen?quote:
Sowieso een auto met 4 deurenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je al een idee wat voor soort auto je zou willen?
En het is ook een ramp met in en uitstappen voor je passagiers op de achterbank.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sowieso een auto met 4 deuren
Niet alleen omdat dat handiger is maar ook omdat ik bij auto's met 2 deuren altijd het gevoel heb dat die nog niet zijn afgemaakt. Dat klopt voor mij niet helemaal
Ik ben ook klein van stuk. Ik heb daarna ook 5 minuten nodig om die stoel weer goed te zettenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En het is ook een ramp met in en uitstappen voor je passagiers op de achterbank.
Iedereen altijd via de andere kant in laten stappen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben ook klein van stuk. Ik heb daarna ook 5 minuten nodig om die stoel weer goed te zetten
Is ook weer zo'n gedoequote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iedereen altijd via de andere kant in laten stappen.
Niemand meenemen is een stuk makkelijkerquote:
"Pakken we de Wet van Derksen erbij, alles moet je kunnen zeggen, behalve over mij"quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:09 schreef AgnesGru het volgende:
Had het vandaag met Mister Gru, over Johan Derksen over zijn middelvinger opsteken. Mister Gru vond het eerst wel grappig, maar toen ik zei dat ik die reactie nogal belachelijk vond van iemand die zijn mond vol heeft over het vrije woord/alles mogen zeggen. Zolang het maar in het straatje van JD past is het goed, maar oh wee als het niet in zijn straatje past.. dan is de wereld te klein
De mister was het met me eens
Welkom terugquote:
Ik kwam op goed geluk gisteren een leuk refurbished PCtje tegen met een prijskaartje waar ik me niet direct in verslikte.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Welkom terugIs de pc gemaakt, heb je een nieuwe of een verrassende derde optie?
quote:
Fijn! Zonder internet is niet wat.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kwam op goed geluk gisteren een leuk refurbished PCtje tegen met een prijskaartje waar ik me niet direct in verslikte.
Besteld en vandaag al geleverd.
Met Shuttlemeisje?quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had nog een prettig gesprek gisteravond laat.
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:04 schreef Guanabana het volgende:
Had net een fout gemaakt (vind het niet mijn schuld eerlijk gezegd wat er gebeurd is) qua dataverbruik, hoog bedrag aan data verbruikt per ongeluk
Als het goed is hoef ik het niet daadwerkelijk te betalen (nog even antwoord van klantenservice afwachten), heb namelijk prepaid (en ze doen wel aan coulance geloof ik in dit soort gevallen) Maar kreeg wel even een scare.
We hebben het alleen even gehad over het hexadecimale stelsel en nog even over de maandag (sporten) en of we in de zomer door gaan.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We hebben het alleen even gehad over het hexadecimale stelsel en nog even over de maandag (sporten) en of we in de zomer door gaan.
oehquote:Op woensdag 18 mei 2022 08:34 schreef Arizona het volgende:
[..]ik had me een romantischer onderwerp voorgesteld!
quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:34 schreef Arizona het volgende:
[..]ik had me een romantischer onderwerp voorgesteld!
Zelfs Wikipedia heeft een pittige mening over Luctor’s interesses.quote:Het hexadecimale stelsel wordt vrijwel alleen gebruikt door degenen die op laag niveau met computers werken
Zeker.quote:
Wat vliegt de tijdquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:03 schreef Fred_B het volgende:
Vandaag is het trouwens exact vier jaar terug dat Duncan het ESF won.
Zonder hexa geen kleurtjes.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Zelfs Wikipedia heeft een pittige mening over Luctor’s interesses.
3 jaar Fred, we worden snel oud maar zo snel nu ook weer nietquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:03 schreef Fred_B het volgende:
Oh jaquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
3 jaar Fred, we worden snel oud maar zo snel nu ook weer niet
Wat een moment was datquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:03 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb de post toch maar even aangepast, voordat iedereen in totale verwarring achterblijftquote:Op woensdag 18 mei 2022 10:05 schreef Cyan9 het volgende:
Ik gaf een like, en toen dacht ik opeens:
[ afbeelding ]
Gewoon Maan met een DJ sturen, dat hebben ze nergens in Europaquote:Op woensdag 18 mei 2022 10:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat een moment was dat
Wordt tijd dat we het weer mee gaan maken
Compensatie voor de hoge snelheid tijdens de show.quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:14 schreef Dave het volgende:
Al bijna 2 dagen over 145 posts. Het gat is diep.
We hebben wederom gezien hoe "goed" EDM tracks het doen in Europa. Pia Maria in de halve finale eruit gekraaidquote:Op woensdag 18 mei 2022 10:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon Maan met een DJ sturen, dat hebben ze nergens in Europa
Nee hoor, alle posts worden elke dag verwijderd omdat er niet genoeg ruimte is om ze op te slaan. /Ruttiaansquote:Op woensdag 18 mei 2022 10:14 schreef Dave het volgende:
Al bijna 2 dagen over 145 posts. Het gat is diep.
Is beetje lastig om uit te leggen, maar ik hoef het gelukkig niet te betalen hoor ik net.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:27 schreef Arizona het volgende:
[..]Wat ging er mis dan? Het komt vast goed inderdaad, maar je hebt er toch weer gedoe van
Heeft iets met eerlijkheid te maken.quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:24 schreef Dave het volgende:
Waarom trekken ze uberhaupt die helften nog?
Denk dat Halo het wel een stuk beter gedaan zou hebben met een betere zangeres.quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
We hebben wederom gezien hoe "goed" EDM tracks het doen in Europa. Pia Maria in de halve finale eruit gekraaiden Tsjechië 21e (al hadden die ook wel last van de running order gezien ze in de halve finale 4e zijn geworden)
quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:23 schreef Guanabana het volgende:
Zo slecht geslapen.
Ik wil weer koude nachten.
Dat is beter dan een live meetingquote:Op woensdag 18 mei 2022 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb zo een meeting via Teams.
Jawel dat welquote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar jij kunt wel Nederlands toch? Deze mensen spreken mijn naam mislukt Engels uit
Bij Subwoolfer viel de dj me niet negatief op! Die hebben dat wel goed opgelostquote:Op woensdag 18 mei 2022 10:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Denk dat Halo het wel een stuk beter gedaan zou hebben met een betere zangeres.
Maar dj's op het podium blijft cringe.
DIT.quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:23 schreef Guanabana het volgende:
Zo slecht geslapen.
Hier heb ik gisteren toch maar eens het dekbed weggehaald en slaap alleen nog met lakens Temperatuur in de slaapkamer is zo'n 25 graden nu, bij jou dan?quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:23 schreef Guanabana het volgende:
Zo slecht geslapen.
Ik lees net toevallig dat het jouw verjaardag isquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:09 schreef Nexum het volgende:
Ik ben blij dat mijn verjaardag vandaag is en niet gisteren, gisteren ging letterlijk ALLES fout heb in tijden niet zo'n rotdag gehad
Gefeliciteerd Nexumquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:09 schreef Nexum het volgende:
Ik ben blij dat mijn verjaardag vandaag is en niet gisteren, gisteren ging letterlijk ALLES fout heb in tijden niet zo'n rotdag gehad
Ik ben gelukkig vrij vandaagquote:Op woensdag 18 mei 2022 11:20 schreef ijs_beer het volgende:
Kortom, het gaat hier in de SC lekker bij iedereen qua werk begrijp ik.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:09 schreef Nexum het volgende:
Same. Maar ik ben een luxepaardje en kan vanavond de airco aandoenquote:Op woensdag 18 mei 2022 10:23 schreef Guanabana het volgende:
Zo slecht geslapen.
Dat is wel weer zo. Intussen klaar. Heeft ruim een uur geduurd.quote:
Dat is niet echt handig.quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:19 schreef ijs_beer het volgende:
Het programma dat ik gebruik om te calculeren, calculeert na een update onze belangrijkste productlijn niet meer.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:09 schreef Nexum het volgende:
Google geeft bij jou in de buurt nu 22 graden aan? Klopt dat niet?quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:17 schreef Em31 het volgende:
Voelt als van dat vieze benauwde augustus weer vandaag
Wat is 'ie subtiel hè.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik had je stille hint door![]()
Verkapte “feliciteer me!” post dus hier is ie, lieve Nexie: GEFELICITEERD!quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:09 schreef Nexum het volgende:
Ja maar er is geen zon, van dat weer dat het voelt alsof het gaat onwerenquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Google geeft bij jou in de buurt nu 22 graden aan? Klopt dat niet?
Stalkerquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Google geeft bij jou in de buurt nu 22 graden aan? Klopt dat niet?
Kloptquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vond het meer een ‘niet zo klagen, het is maar 22 graden’ post
Als je één keer zeikt over het weer daar terwijl het bij ons warmer is ga je eraanquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt![]()
Als ik zou willen stalken had ik wel 'bij jou thuis' gezegd.
Ik denk iets van 22/23. Maar om te slapen vind ik dat niks. Ik hou ook van gewicht op me, dus (nu al, in mei) onder een laken gaan slapen no way. Ik heb mijn winterdekbed nog liggenquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier heb ik gisteren toch maar eens het dekbed weggehaald en slaap alleen nog met lakens Temperatuur in de slaapkamer is zo'n 25 graden nu, bij jou dan?
En de ventilator staat ook sinds deze week weer de hele nacht aan.
Dit is de tweede doodsbedreiging deze maand. Nog eentje en ik onderneem actiequote:Op woensdag 18 mei 2022 12:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als je één keer zeikt over het weer daar terwijl het bij ons warmer is ga je eraan
Subtiel zijn is nooit mijn sterkste kant geweestquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Verkapte “feliciteer me!” post dus hier is ie, lieve Nexie: GEFELICITEERD!
Gefeliciteerd Nexquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:09 schreef Nexum het volgende:
Als het vaker voorkomt zal het wel aan jou liggenquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is de tweede doodsbedreiging deze maand. Nog eentje en ik onderneem actie
Haha nou hopelijk valt het mee.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk iets van 22/23. Maar om te slapen vind ik dat niks. Ik hou ook van gewicht op me, dus (nu al, in mei) onder een laken gaan slapen no way. Ik heb mijn winterdekbed nog liggen
Vreselijk humeur, ik word pas weer blij in oktober, joe.
Nou nou nou.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als het vaker voorkomt zal het wel aan jou liggen
Het is hier inderdaad een stuk beter te doenquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:01 schreef Guanabana het volgende:
Oei, het oosten heeft het wel zwaar ten opzichte van het westen:
https://www.buienradar.nl(...)mperatuur/1uur-terug
Ik had weertechnisch beter in omgeving Den Haag kunnen blijven wonen.
Het is hier gruwelijk warm ja. En ook nog van die gore plakwarmte. Ik ben een beetje misselijk nu. Combinatie van de warmte en tandartsangst (morgen "mag" ik weer voor controle) .quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:01 schreef Guanabana het volgende:
Oei, het oosten heeft het wel zwaar ten opzichte van het westen:
https://www.buienradar.nl(...)mperatuur/1uur-terug
Ik had weertechnisch beter in omgeving Den Haag kunnen blijven wonen.
quote:In Twente is woensdag een temperatuur van 28,4 graden gemeten. Niet eerder was het op 18 mei zo warm in Nederland. Het oude record was 27,9 graden en werd in 1918 gemeten in Maastricht.
Zijn daar in Twente intussen al wat meer van die ventilatoren gebouwd, of nog niet?quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:28 schreef Arizona het volgende:
De weerklachten zijn dus wel terecht!
https://www.nu.nl/binnenl(...)-warm-op-18-mei.html
[..]
Nou de statistieken aangaande de vorige twee keer geven aan dat de kans groot is dat jij dat weer wordt 😅quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
We wachten rustig af wie nummer 3 wordt.
Huh wanneer heb ik jou voor het eerst met de dood bedreigdquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou de statistieken aangaande de vorige twee keer geven aan dat de kans groot is dat jij dat weer wordt 😅
Toen je indirect aangaf dat ik de 50 niet zou halenquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Huh wanneer heb ik jou voor het eerst met de dood bedreigd
Nou ja, toen hadden we ook nog die oorlog erbij.quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:28 schreef Arizona het volgende:
De weerklachten zijn dus wel terecht!
https://www.nu.nl/binnenl(...)-warm-op-18-mei.html
[..]
Maar dat is inmiddels wel gelukt. We zitten nu aan post 211!quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Toen je indirect aangaf dat ik de 50 niet zou halen
Net over de grens staan tientallen van die dingen! Maar hier nog geen enkele.quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zijn daar in Twente intussen al wat meer van die ventilatoren gebouwd, of nog niet?
Want anders gaat het natuurlijk ook nooit afkoelen.![]()
[ [url=https://img.leidschdagblad.nl/hmBtUPLr-0oVGh375FDREDiNoLE=/0x0/smart/https://cdn-kiosk-api.tel(...)05005.jpg]afbeelding[/url] ]
Deze staan hier verderop, heerlijk hoor.
Ohjaquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Toen je indirect aangaf dat ik de 50 niet zou halen
Ik denk dat het in die loopgraven anders best koel wasquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, toen hadden we ook nog die oorlog erbij.
Moeten we deze even quoten voor het nageslacht?quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohja![]()
Oké ik beloof dat ik niet nummer 3 word
Snap je dat ik huiverig ben om je op je woord te geloven?quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohja![]()
Oké ik beloof dat ik niet nummer 3 word
Daar ligt dan een mooie taak voor een verbouwing van de achtertuinquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat het in die loopgraven anders best koel was
quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar ligt dan een mooie taak voor een verbouwing van de achtertuin![]()
Laat die buren maar praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Hitte hierquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is hier gruwelijk warm ja. En ook nog van die gore plakwarmte. Ik ben een beetje misselijk nu. Combinatie van de warmte en tandartsangst (morgen "mag" ik weer voor controle) .
Nee.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:29 schreef Arizona het volgende:
Het is hier nu bewolkt. Niet minder drukkend warm trouwens.
In huis is het nog prima vol te houden
Hopelijk bij jullie ook
Nadat ik mijn teams meeting had, ben ik niet meer echt productief.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:40 schreef AgnesGru het volgende:
Man man, ben zo niet productief vandaag.
quote:
Ik ook niet. Maar gelukkig ben ik vrij. Ik heb wel wat huishoudelijke klusjes gedaan maar ik lig vooral op de bankquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:40 schreef AgnesGru het volgende:
Man man, ben zo niet productief vandaag.
Internet heeft het ook te warm natuurlijk, ik werk ook niet goed als het heet is.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:44 schreef Arizona het volgende:
Het internet is weer aan het kötten. Was laatst ook al. Dan is het weer even in de lucht, dan ligt het er weer uit.
Caiway had laatst ook al storing toen het nog niet zo warm was. Duurde toen uren voordat ik weer normaal kon internettenquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Internet heeft het ook te warm natuurlijk, ik werk ook niet goed als het heet is.
Je kan daar zeker niet onder posten "Ja hoor, het gaat nl regelmatig fout, dus dit is precies zoals we het gewend zijn!quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:05 schreef Arizona het volgende:
Van de Caiwaysite. #werkenbijcaiway:
“Op dit moment gaat er iets niet goed in ons netwerk waardoor diensten mogelijk niet werken zoals je gewend bent.”
Neequote:Op woensdag 18 mei 2022 16:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je kan daar zeker niet onder posten "Ja hoor, het gaat nl regelmatig fout, dus dit is precies zoals we het gewend zijn!"
Kut Caiway! Ook niet erg bevorderlijk voor de productiviteit ditquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:44 schreef Arizona het volgende:
Het internet is weer aan het kötten. Was laatst ook al. Dan is het weer even in de lucht, dan ligt het er weer uit.
Nee, superirritant!quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Kut Caiway! Ook niet erg bevorderlijk voor de productiviteit dit
Ben maar een stuk gaan schrijven waar ik nog mee bezig moest, maar daarna weet ik het niet meer, hoor!
Klinkt goed!quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:03 schreef Arizona het volgende:
Examenperiode, dus dochter moet vertroeteld worden en mag iedere dag kiezen wat we eten. Vandaag waren het broodje kipburger, ijsbergsla en gefrituurde uienringen. Die laatste had ik nog nooit gemaakt. Het zijn geen uienringen geworden, maar uien-creaturen
Maar lékker dat ze waren![]()
Wisselend. Vandaag viel het wat tegen, maandag viel het meequote:Op woensdag 18 mei 2022 18:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Heeft ze ene beetje vertrouwen in de examens?
Wat een top moederquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:03 schreef Arizona het volgende:
Examenperiode, dus dochter moet vertroeteld worden en mag iedere dag kiezen wat we eten. Vandaag waren het broodje kipburger, ijsbergsla en gefrituurde uienringen. Die laatste had ik nog nooit gemaakt. Het zijn geen uienringen geworden, maar uien-creaturen
Maar lékker dat ze waren![]()
Ik heb DOUZE POINTquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:54 schreef Momo het volgende:
Momo in ESF / [Prijsvraag] Voorspel de top 10 juist en win een ESF-bordspel!
Uitslag!
Jammerquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:08 schreef Guanabana het volgende:
Thierry Baudet wordt vader: 'Zoiets moois'
Het heeft zich voortgeplant
En ze wil minstens 3, misschien 5 kinderen, hoorde ik net bij Boulevard.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:08 schreef Guanabana het volgende:
De boreale uil slaat zijn vleugels uit en komt met zeer boreale kindjesquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:08 schreef Guanabana het volgende:
Komt ze nog wel op terugquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
En ze wil minstens 3, misschien 5 kinderen, hoorde ik net bij Boulevard.
Leuk vakantiehuisje in Ruslandquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:14 schreef Em31 het volgende:
En ze wil ook een lekkere plek in het buitenland om te wonen.
Misschien om te ontsnappen al Thierry, dat zou ik wel begrijpen.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:08 schreef Guanabana het volgende:
Aan haar voedselinname zal het niet liggen in ieder gevalquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat een top moeder![]()
Hopelijk gaan haar examens goed
Met de kanttekening dat we gelukkig niet allemaal zoals onze ouders zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:08 schreef Guanabana het volgende:
Hè bah, nuance.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat we gelukkig niet allemaal zoals onze ouders zijn.
Nee, sommige mensen zijn nog veel erger dan hun oudersquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat we gelukkig niet allemaal zoals onze ouders zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Valt me vooral tegen van haar dat ze zich daarvoor leent. Hoe kan je een kind nemen met zo’n man.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:08 schreef Guanabana het volgende:
Nou, over een school hoeven de ouders gelukkig niet meer na te denken.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:08 schreef Guanabana het volgende:
Genoeg vrouwen die ook zo zijnquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Valt me vooral tegen van haar dat ze zich daarvoor leent. Hoe kan je een kind nemen met zo’n man.
Gedrogeerd en gehersenspoeld.quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Valt me vooral tegen van haar dat ze zich daarvoor leent. Hoe kan je een kind nemen met zo’n man.
Volgend jaar naar Kerkrade. Dat voelt toch een beetje als buitenland.quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:45 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Twee overwinningen en een gelijkspel meer en het had nog meegedaan om Europees voetbal
Dat is zowat Belgiëquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar naar Kerkrade. Dat voelt toch een beetje als buitenland.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:40 schreef Fascination het volgende:
Lol, ik zag een interview van Thierry en vrouw samen. Ze kijkt hem steeds goedkeurend aan na elke vraag alvorens antwoord te geven.
Een groter probleem dan het kunstgrasveld, dat hadden we lang niet voor mogelijk gehouden.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Morgenochtend een beetje regen waarna het weer warm wordt en al dat vocht weer opdampt voor een extra hoge luchtvochtigheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:31 schreef Meridiaan het volgende:
Even mopperen op mezelf:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Zuidelijke regionen zoals de tropische regenwouden, ja.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]perfect weer voor mensen uit bepaalde zuidelijkere regionen.
Ja die. Niet Limburg of zo.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zuidelijke regionen zoals de tropische regenwouden, ja.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:44 schreef Meridiaan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:44 schreef Meridiaan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:
Ja, ach, rampseizoen compleet zoquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:08 schreef ijs_beer het volgende:
@:Hamlapjes ach, Telstar, MVV en Dordrecht zijn ook mooie tegenstanders
Bij Heracles niet, nee.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[..]
Ja, ach, rampseizoen compleet zo
Gelukkig had ik vanavond een intensieve vergadering om de gedachten te verzetten!
En voetbal is geen sport
Goede timing wel!quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:07 schreef koffieleuk het volgende:
Toch nog op tijd voor m'n geboortejaar topic.
@:Nexum van harte![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |