Opgelostquote:Op maandag 16 mei 2022 22:08 schreef Greys het volgende:
Oh gawd ik zit mobiel dus de hartjes doen het weer niet. Wat een gedóe.
Het kan zelfs met drie!quote:Op maandag 16 mei 2022 15:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nooit geweten dat dat überhaupt kon, met z'n tweeën.
Ik wilde zo graag de Albanië Moldavië mashup posten maar niet in de lapo.quote:
Ik heb m'n laptop gebruiktquote:Op maandag 16 mei 2022 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Is er een trucje voor of kan het gewoon echt niet mobiel?
Ja WTF, Racing Genk trekt ook al aan Van Bommel. Hoe is dat toch mogelijkquote:Op maandag 16 mei 2022 22:21 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
Hahahaha hahahaha hahahaha hahahaha
*Haalt adem*
Hahahaha hahahaha hahahaha
Ik gun @Hamlapjes het beste, maar Heracles dit jaar toch eigenlijk wel een vloetgolf aan tegenspoed.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:26 schreef ijs_beer het volgende:
@:Hamlapjes het gaat niet best met Heracles hè.
Ach Van Bommel wordt er iig niet trainer.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik gun @:hamlapjes het beste, maar Heracles dit jaar toch eigenlijk wel een vloetgolf aan tegenspoed.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde zo graag de Albanië Moldavië mashup posten maar niet in de lapo.
Als middenvelder dan toch zeker..quote:Op maandag 16 mei 2022 22:21 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
*Haalt adem*
Hahahaha hahahaha hahahaha
Mee eens! Niet alleen vanwege Vloet, maar ook omdat ze op kunstgras spelen en hun stadionnaam achterlijk is.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik gun @:hamlapjes het beste, maar Heracles dit jaar toch eigenlijk wel een vloetgolf aan tegenspoed.
Dan was zij er vast ook!quote:Op maandag 16 mei 2022 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vond het benauwd en warm in de sporthal.
Nog ontwikkelingen?quote:
Nou, zeg datquote:Op maandag 16 mei 2022 22:26 schreef ijs_beer het volgende:
@:Hamlapjes het gaat niet best met Heracles hè.
Ja, het zat ook niet echt mee. Hopelijk, blijven ze er nog in. :quote:Op maandag 16 mei 2022 23:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nou, zeg dat
Het is ook wel het jaar waarin alles fout gaat wat fout kan gaan, dus die degradatie komt dan vast ook nog wel
Moet wel zeggen dat ik gisteren al riep dat ze beter konden stoppen met Wormuth. Ik ben ontzettend fan van die man, als trainer en als mens, maar je merkte tijdens het seizoen eigenlijk al dat dit het jaar te veel was. Denk dat hij ook met wat te lief is voor het harde degradatievoetbal
Hoop van harte dat hij het bij Groningen erg goed gaat doen! En dat Heracles eens doet wat het hele seizoen al veel te moeizaam gaat: doelpunten maken. Dan moet het nog goed kunnen komen.
Overmars is de Molquote:Op maandag 16 mei 2022 22:21 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
*Haalt adem*
Unicure mag ik juist niet gebruiken.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Goede plek hoor![]()
En unicura zeep is fantastisch spul
Wat een soap!quote:
Maar dan wel gelijk tegen ons beginnen te pratenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 06:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik werd een kwartier voor de wekker wakker en toen nog even genoten van ale stilte.
Neehoor, ik was intussen al gedoucht.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan wel gelijk tegen ons beginnen te pratenOnze stilte is weer niet belangrijk he
Ik werd 2 uur voor de wekker wakker en was moe toen de wekker gingquote:Op dinsdag 17 mei 2022 06:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik werd een kwartier voor de wekker wakker en toen nog even genoten van ale stilte.
Dan twee uur later naar bed of je wekker twee uur eerder zetten.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik werd 2 uur voor de wekker wakker en was moe toen de wekker gingOverigens is dat al een paar weken zo, waar zou dat toch van komen?
Dan val ik in slaap om 11 uur 's ochtends tijdens een meetingquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan twee uur later naar bed of je wekker twee uur eerder zetten.
Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan val ik in slaap om 11 uur 's ochtends tijdens een meeting
Toen ik nog in een telefoonwinkel werkte (heel vroeger) adviseerde ik een telefoonverzekering alleen als je jezelf goed kent en je altijd spullen kapot maakte óf als je werkte in een omgeving als de bouw ofzo.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben al goed bezig geweest. Ik heb eindelijk mijn telefoonverzekering opgezegd.
Hoezo, voor eenn tripje naar de Efteling moeten toch alle andere dingen gewoon wijken?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik probeer een dagje Efteling te plannen binnen onze vriendengroep. Maar dat is nogal lastig om een datum te vinden waarop iedereen kan.
Hoe ouder je wordt hoe vervelender je datumprikkers is mijn ervaring...quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik probeer een dagje Efteling te plannen binnen onze vriendengroep. Maar dat is nogal lastig om een datum te vinden waarop iedereen kan.
quote:
Hehe. Volgende keer ga ik het ook niet meer doen. Want ik heb er nooit gebruik van gemaakt. Ook niet nodig gehad. Ik pas altijd goed op mijn spullen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Toen ik nog in een telefoonwinkel werkte (heel vroeger) adviseerde ik een telefoonverzekering alleen als je jezelf goed kent en je altijd spullen kapot maakte óf als je werkte in een omgeving als de bouw ofzo.
Mijn ervaring was namelijk dat je meer geld kwijt was aan een verzekering dan aan eenmalig eventueel een keer een reparatie. Vooral omdat je vaak eigen risico had. Ik had wel mensen uit de bouw die soms terugkwamen met telefoons die helemaal aan gort waren omdat ze van 10 hoog waren gevallen of onder een auto terecht waren gekomen. Dat was altijd wel grappig, want je moet voor je verzekering dus alles wat je hebt kunnen verzamelen meesturen, dat was dus soms een hoopje telefoon.
Ja, dat zou ik ook denken...quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoezo, voor eenn tripje naar de Efteling moeten toch alle andere dingen gewoon wijken?
Er zijn een aantal mensen die werken doordeweeks, waarvan een paar geen vrij kunnen nemen (school), en dan badmintonmeisje werkt meestal in het weekend.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt hoe vervelender je datumprikkers is mijn ervaring...
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:04 schreef Arizona het volgende:
Mijn wachten heeft resultaat gehad, test is eindelijk geslaagd
Ik moet op m'n handen zitten om er niet weer tegenin te gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:54 schreef Dave het volgende:
Het Twitteraccount dat maar blijft geven, geeft weer.
[ twitter ]
Precies de reden dat ik niet meer vaak op Twitter te vinden benquote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik moet op m'n handen zitten om er niet weer tegenin te gaan.
Iedere shop heeft zo zijn eigen advies, lekker verwarrend is dat. Hoewel het bij mij niet in de instructie stond heb ik wel 2x dag met Unicura gewassen.quote:
OPHEF!!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar waarom zijn we nu niet vrij dan?
Goede vraag. Ik vind IDAHOT een logischere reden voor een feestdag dan Hemelvaart of tweede pinksterdag.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar waarom zijn we nu niet vrij dan?
How much is the vis?quote:
Ik ook nietquote:
Net terug van wandeling. Het is gewoon warm buiten. En nu vind ik het ook te warm binnen. Toch eens een dunnere lange broek voor op kantoor nemen i.p.v. een spijkerbroek.quote:
Werk jij thuis of op kantoor vandaag?quote:
Hier regent hetquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net terug van wandeling. Het is gewoon warm buiten. En nu vind ik het ook te warm binnen. Toch eens een dunnere lange broek voor op kantoor nemen i.p.v. een spijkerbroek.
Hier regende het eventjes onderweg rond een uur of acht, daarna is de zon doorgebroken en niet meer weggegaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier regent hetdus ik kon niet eens even wandelen.
Hier is het al de hele dag grijsquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier regende het eventjes onderweg rond een uur of acht, daarna is de zon doorgebroken en niet meer weggegaan.
Zonnetjequote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier is het al de hele dag grijs![]()
Dan toch liever een zonnetje
Thuis en zo net een meeting gehad.quote:
Ik moet blijkbaar jouw betalenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
geld terugontvangen van de Belastingdienst
Oh, dan had je het net zo goed gelijk aan mij kunnen overmaken in plaats van naar de BD. En zij vervolgens aan mij.quote:
Niks geks hoor. Gewoon een keer samen naar de bioscoop of uit etenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:27 schreef Arizona het volgende:
Ik word momenteel vrijwel dagelijks gebeld door buitenlandse callcentra die ook mijn naam weten.![]()
Maar ik heb nog nooit lang genoeg geluisterd wat ze nu precies willen, ik vind dat een beetje eng.
Maar jij kunt wel Nederlands toch? Deze mensen spreken mijn naam mislukt Engels uitquote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks geks hoor. Gewoon een keer samen naar de bioscoop of uit eten
Krijg je als @Strani zijn telefoontjes uitbesteed aan een callcenter in India.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar jij kunt wel Nederlands toch? Deze mensen spreken mijn naam mislukt Engels uit
Je kunt altijd zeggen dat je nog een deel moet ontvangenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dan had je het net zo goed gelijk aan mij kunnen overmaken in plaats van naar de BD. En zij vervolgens aan mij.
Daar zit je dan in de hitte.quote:
Klopt. Daar stond eerst sauna, omdat ik eerst 'een is het een sauna' ervan maken.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar zit je dan in de hitte.
(Daar stond eerst iets anders trouwens)
Ja, ik had al een matige grap klaar, maar die is met airco een stuk minderquote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Daar stond eerst sauna, omdat ik eerst 'een is het een sauna' ervan maken.
Nou vooruit maak er dan maar eentje met saunaquote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik had al een matige grap klaar, maar die is met airco een stuk minder
Ik beheers me, want matige grappen maken zou ik nooit doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou vooruit maak er dan maar eentje met sauna
Jij en flauwe grappen gaat inderdaad niet samen. Ik zelf maak ze ook nooitquote:Op dinsdag 17 mei 2022 18:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik beheers me, want matige grappen maken zou ik nooit doen natuurlijk.![]()
De Dirk-Jan versie kan natuurlijk wel![]()
[ afbeelding ]
Daar lijkt het wel op inderdaad.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:53 schreef NailQueen het volgende:
Getver. Nog geen maand geleden met de auto bij de garage geweest en het volgende probleem meldt zich alweer
Eerst de remmen verroest en nu is de slang van de ruitenvloeistof stuk. En de auto is net APK goedgekeurd
Het wordt denk ik langzamerhand tijd om te kijken naar een nieuwe auto
Oh, zuurquote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:53 schreef NailQueen het volgende:
Getver. Nog geen maand geleden met de auto bij de garage geweest en het volgende probleem meldt zich alweer
Eerst de remmen verroest en nu is de slang van de ruitenvloeistof stuk. En de auto is net APK goedgekeurd
Het wordt denk ik langzamerhand tijd om te kijken naar een nieuwe auto
Hij is van 2009. Ik heb hem nu alweer 6 jaar. Het is ook nog mijn eerste auto.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh, zuuris het al echt een oud beestje waar nog meer gebreken op de loer liggen?
2009 is nog niet extreem oud. Misschien is hij de nieuwe slang nog wel waard. Dat nieuwe onderdeel zal vast niet al te duur zijn, het lijkt me meer arbeid dan dat zo'n veredelde tuinslang zo duur moet zijn. Misschien is je auto het nog wel waardquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij is van 2009. Ik heb hem nu alweer 6 jaar. Het is ook nog mijn eerste auto.
Begin van het jaar heb ik ook nog pech gehad met de motor. Maar die was echt oud en versleten dus dat was een kwestie van tijd. Dat was nog voor de apk.
Maar ik ben er nu wel klaar mee
Mijn eerste auto was ook zonder airco en toen dacht ik nog, dat heb ik niet nodig, maar nu ik heb wel heb, wil ik niet meer zonder.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:11 schreef NailQueen het volgende:
De volgende auto wordt een auto met airco. Daar heb ik wel een beetje spijt van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |