Mijn eerste auto was ook zonder airco en toen dacht ik nog, dat heb ik niet nodig, maar nu ik heb wel heb, wil ik niet meer zonder.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:11 schreef NailQueen het volgende:
De volgende auto wordt een auto met airco. Daar heb ik wel een beetje spijt van
Misschien. Maar het is gewoon k#t dat ik nu alweer terug moet naar de garagequote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:21 schreef H_T het volgende:
[..]
2009 is nog niet extreem oud. Misschien is hij de nieuwe slang nog wel waard. Dat nieuwe onderdeel zal vast niet al te duur zijn, het lijkt me meer arbeid dan dat zo'n veredelde tuinslang zo duur moet zijn. Misschien is je auto het nog wel waard
Soort van bus, maar dan voor minder mensenquote:
Ja, dat wel. Maar als je een nieuwe auto gaat kopen moet je er ook op uitquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Misschien. Maar het is gewoon k#t dat ik nu alweer terug moet naar de garage
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh dat is net zo'n ding als op de kermis.
Maar dat is nog leuk erop uit gaanquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar als je een nieuwe auto gaat kopen moet je er ook op uit
Heb je al een idee wat voor soort auto je zou willen?quote:
Sowieso een auto met 4 deurenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je al een idee wat voor soort auto je zou willen?
En het is ook een ramp met in en uitstappen voor je passagiers op de achterbank.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sowieso een auto met 4 deuren
Niet alleen omdat dat handiger is maar ook omdat ik bij auto's met 2 deuren altijd het gevoel heb dat die nog niet zijn afgemaakt. Dat klopt voor mij niet helemaal
Ik ben ook klein van stuk. Ik heb daarna ook 5 minuten nodig om die stoel weer goed te zettenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En het is ook een ramp met in en uitstappen voor je passagiers op de achterbank.
Iedereen altijd via de andere kant in laten stappen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben ook klein van stuk. Ik heb daarna ook 5 minuten nodig om die stoel weer goed te zetten
Is ook weer zo'n gedoequote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iedereen altijd via de andere kant in laten stappen.
Niemand meenemen is een stuk makkelijkerquote:
"Pakken we de Wet van Derksen erbij, alles moet je kunnen zeggen, behalve over mij"quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:09 schreef AgnesGru het volgende:
Had het vandaag met Mister Gru, over Johan Derksen over zijn middelvinger opsteken. Mister Gru vond het eerst wel grappig, maar toen ik zei dat ik die reactie nogal belachelijk vond van iemand die zijn mond vol heeft over het vrije woord/alles mogen zeggen. Zolang het maar in het straatje van JD past is het goed, maar oh wee als het niet in zijn straatje past.. dan is de wereld te klein
De mister was het met me eens
Welkom terugquote:
Ik kwam op goed geluk gisteren een leuk refurbished PCtje tegen met een prijskaartje waar ik me niet direct in verslikte.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Welkom terugIs de pc gemaakt, heb je een nieuwe of een verrassende derde optie?
quote:
Fijn! Zonder internet is niet wat.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kwam op goed geluk gisteren een leuk refurbished PCtje tegen met een prijskaartje waar ik me niet direct in verslikte.
Besteld en vandaag al geleverd.
Met Shuttlemeisje?quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had nog een prettig gesprek gisteravond laat.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:04 schreef Guanabana het volgende:
Had net een fout gemaakt (vind het niet mijn schuld eerlijk gezegd wat er gebeurd is) qua dataverbruik, hoog bedrag aan data verbruikt per ongeluk
Als het goed is hoef ik het niet daadwerkelijk te betalen (nog even antwoord van klantenservice afwachten), heb namelijk prepaid (en ze doen wel aan coulance geloof ik in dit soort gevallen) Maar kreeg wel even een scare.
We hebben het alleen even gehad over het hexadecimale stelsel en nog even over de maandag (sporten) en of we in de zomer door gaan.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We hebben het alleen even gehad over het hexadecimale stelsel en nog even over de maandag (sporten) en of we in de zomer door gaan.
oehquote:Op woensdag 18 mei 2022 08:34 schreef Arizona het volgende:
[..]ik had me een romantischer onderwerp voorgesteld!
quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:34 schreef Arizona het volgende:
[..]ik had me een romantischer onderwerp voorgesteld!
Zelfs Wikipedia heeft een pittige mening over Luctor’s interesses.quote:Het hexadecimale stelsel wordt vrijwel alleen gebruikt door degenen die op laag niveau met computers werken
Zeker.quote:
Wat vliegt de tijdquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:03 schreef Fred_B het volgende:
Vandaag is het trouwens exact vier jaar terug dat Duncan het ESF won.
Zonder hexa geen kleurtjes.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Zelfs Wikipedia heeft een pittige mening over Luctor’s interesses.
3 jaar Fred, we worden snel oud maar zo snel nu ook weer nietquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:03 schreef Fred_B het volgende:
Oh jaquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
3 jaar Fred, we worden snel oud maar zo snel nu ook weer niet
Wat een moment was datquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:03 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb de post toch maar even aangepast, voordat iedereen in totale verwarring achterblijftquote:Op woensdag 18 mei 2022 10:05 schreef Cyan9 het volgende:
Ik gaf een like, en toen dacht ik opeens:
[ afbeelding ]
Gewoon Maan met een DJ sturen, dat hebben ze nergens in Europaquote:Op woensdag 18 mei 2022 10:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat een moment was dat
Wordt tijd dat we het weer mee gaan maken
Compensatie voor de hoge snelheid tijdens de show.quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:14 schreef Dave het volgende:
Al bijna 2 dagen over 145 posts. Het gat is diep.
We hebben wederom gezien hoe "goed" EDM tracks het doen in Europa. Pia Maria in de halve finale eruit gekraaidquote:Op woensdag 18 mei 2022 10:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon Maan met een DJ sturen, dat hebben ze nergens in Europa
Nee hoor, alle posts worden elke dag verwijderd omdat er niet genoeg ruimte is om ze op te slaan. /Ruttiaansquote:Op woensdag 18 mei 2022 10:14 schreef Dave het volgende:
Al bijna 2 dagen over 145 posts. Het gat is diep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |